חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לשחק בסטייל - חמש הצעות לבילוי קצת אחר

הפעם, ניקח אתכם למחוזות קצת אחרים, לפעילויות שלא עשיתם יחד כבר הרבה זמן, אם בכלל. ולמה? כי אחד הדברים שזוגות נוטים לשכוח, זה להתרענן. למשל, לצאת לבילוי שהוא קצת אחר: משחקי יותר, שובבי יותר, כזה שיכניס קלילות ליחסים ויאפשר רגעים שלא צריך לחשוב בהם על כלום, מלבד ההנאה של הרגע הזה. אז הגיע הזמן לבדוק כמה אופציות בדיוק כאלה, שבכל אחת משתקף חלק של מערכת היחסים.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

ספורטיבי, זוגי וסקסי 

כאן אנחנו מזמינים אתכם לעלות על בגדי הספורט היפים שלכם, כי אנחנו שולחים אתכם למגרש האצילי ביותר שיש, בו לובשים בעיקר - לבן.
אז מתי בפעם האחרונה תפסתם מחבט ביד ויצאתם להתגושש בכיף על מגרש טניס? טניס זה ספורט שיעשה רק טוב לזוגיות. יש בו הקשבה, תשומת לב, הדדיות, פשלות משעשעות, וכל מה כדאי שיהיה במערכת יחסים. אז צאו בחוץ, ותנו את ה"סרב" הכי טוב שלכם. ואם אין לכם מושג מה זה, קחו מאמן אישי שילווה אתכם בכמה שיעורים ואז ישלח אתכם לדרככם בשלום.


מתרעננים על המגרש. צילום: 123RF

לונה פארק  - של רגשות

יחסים, בתחילת הדרך, דומים לפעמים ללונה פארק של תחושות ורגשות. רגע אחד מתקרבים, רגע אחר כך מתרחקים, ובאמצע מנסים לגשש, להכיר, ולבסס אמון וביטחון אחד בשני. אגב, לא רק במערכות יחסים רומנטיות זה עובד ככה. כל מערכות היחסים שלנו עוברות לפעמים שלב שהוא מעין "לונה פארק".
אבל עזבו לרגע בצד את הרגשות. אמרנו קלילות לא? מתי בפעם האחרונה יצאתם לבלות יחד בלונה פארק אמיתי? לשוטט בין הדוכנים עם צמר גפן מתוק ביד, להיכנס למבוך המראות ולרכבת שדים, להסתחרר יחד ברכבת ההרים, ולהביט על הנוף מהגלגל הענק. ההרגשה שמתלווה לבילוי כזה היא של "דייט ראשון", עם הרבה מתיקות ותחושת שחרור של התחלה, כזו שמאפשרת לכם לחוות חוויות שנראות אולי קצת "דביליות" מהצד, אבל אחר כך תבינו, שהן היו בדיוק מה שהייתם צריכים. 

מי אמר שלונה פארק זה לילדים?  צילום 123RF

נעליים מביכות וכיף חיים

כולנו זוכרים את הסצנה מהסרט "ביג ליבובסקי" בה שלושת הגברים יוצאים לשחק באולינג ונכנסים לעולם של פסיכדליה ססגונית (ומי שלא ראה, בהחלט כדאי). ובעצם, בארה"ב משחק באולינג לגמרי שייך גם למבוגרים (לצד כוס בירה ונאגטס) אך משום מה בישראל זה נתפס כמו משחק לילדים או לבני נוער. אז אנחנו רוצים להגיד לכם, קבל עם ועדה, שזה אחד המשחקים שיותר כיף לצאת לשחק בזוג, ואם אפשר עם עוד זוג או שניים - בכלל נהדר. אך כמו בכל דבר טוב יש גם חיסרון. הנעליים. כאילו, בחייאת. לא יכלו לחשוב על משהו שיגרום לנו להיראות קצת פחות כמו דמויות מ"נקמת היורמים"? 



הרבה כדורים ושישה חורים

אין הרבה משחקים סקסיים כמו סנוקר. זה משחק שמשלב חשיבה, תכנון מהיר, אסטרטגיה, והמון סקס אפיל. את אוחזת במשקה שלך ומביטה בו מחשב את מהלכיו, גבותיו מתקרבות זו אל זו ומשוות לו מראה קלינט איסטוודי. אתה מסתכל עליה משייפת את אבן הגיר הכחולה על קצה המקל כאחרונת המקצועניות בתחום. ויאללה, לעסק.
אז אחרי שהעפתם את הכדור הלבן לרצפה כמה פעמים, אפשר להתחיל להתרכז יותר ולנסות באמת להצליח במשימה הזו (רמז, המשימה היא לא להכניס את הכדור הלבן לחורים). ואם לא, אז סתם ללגום משקה טעים ולצחוק יחד כל הדרך עד למכה הבאה.


סוג של קלינט איסטווד שכזה. צילום 123RF

לשחות בלבוש אדם וחווה

נכון, זה לא ממש משחק, אבל זה כל כך כיף שאתם פשוט חייבים את זה לעצמכם.
זה בעיקר מתאים לעונת הקיץ, אבל אם תמצאו מקור מים (טבעי) חם בחורף - אז הולך גם הולך.
אפשר ללכת לים בלילה, או אם אתם מתכננים הגעה לצפון חפשו איזה נחל או מעיין נסתר (אמצע שבוע שלא ביולי-אוגוסט זה זמן ממש טוב) הורידו את "עלי התאנה" מגופכם, והיכנסו למים כשאתם משוחררים מכל הבגדים, התכשיטים ויתר האביזרים שאנו נוהגים לעטות על עצמנו.
ופשוט תהיו שם. תשחו, תקפצו, תתחבקו, מה שבא לכם. זה הרגע שלכם ליהנות כמו ילדים בגן המשחקים של גן עדן.
טיפ: ביום קיץ חם קחו אתכם קצת פירות ובירה קרה ותתפנקו כמו שצריך.

בגדים שנשארו בצד כעדות למשהו טוב שמתרחש... צילום 123RF



לסיום,
אנחנו מקווים שעשינו לכם חשק "לצאת קצת מהקופסה", ולהזמין את בן או בת הזוג לדייט שהוא לא מצפה לו... 
בילוי נעים! 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
האם נדמה לכם לפעמים שבגלגול קודם הייתם רוזן וקיסרית שחיו בטירת פאר אי שם באירופה? שבמקום ג'ינס וגופיה אתם תראו הרבה יותר טוב בשמלה נפוחהעם מחוך, וחליפת שלושה חלקים עם הרבה מאוד כפתורים? אם כך, יכול מאוד להיות שהטיול הבא שלכם צריך להתמקד בטירות מיוחדות שמונחות בנוף יוצא דופן.  
להמשך קריאה
החודשים עוברים והימים חולפים, ופתאום מגיע היום בו הגוף מאותת שהוא צריך פסק זמן והוא צריך למלא מצברים. אז החלטנו, והחלטנו שמגיע לנו חופשה. חופשה זה נהדר אבל איך יודעים לבחור בחופשה שמתאימה לי? ממה מתחילים? הרי לבחור זה אף פעם לא קל. 
להמשך קריאה
הכירו את החתונה החברתית - קונספט חדש שישנה את כל מה שחשבתם על חתונות והחוקים הלא כתובים שלהן. 
להמשך קריאה
"לא כל מה שטוב חייב להיות יקר"... כמה פעמים שמענו את המשפט הזה, התפתינו, ובסוף יצאנו גם בלי כסף וגם בלי איכות? טוב, אז אנחנו כאן, במדריך הפסגה, לאחר ביקורים וסיקור מאות מקומות לנופש רומנטי ברחבי הארץ, עשינו מחקר מקיף בעניין והגענו למסקנה שלפחות בכל מה שקשור לחופשה בצימרים - אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים, אשר שומרים על מחירים סבירים, יציעו לכם חוויה מפנקת ומשתלמת. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!