חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

4 שיטות לקבלת מחיר טוב בצימר

מה קורה כשאתם כבר מחליטים לצאת לחופשה והכל פשוט נראה יקר, הרבה מעבר לתקציב שלכם? הנה כמה דברים שיעשו טוב לעו"ש שלכם ויחסכו לכם כמה שקלים, בדרך לחופשה המושלמת ובלי ייסורי מצפון.


20/02/2019
מי מאיתנו לא ישב ביום שמשי, במשרד הממוזג, עם כוס קפה של אחה"צ, מביט על הנוף העירוני דרך החלון וחולם להתרחק מעט מהרעש והבטון? להתעורר בצימר חלומי, עם ג'קוזי מפנק ונוף מהפנט? לרוב המחשבה על חופשה חולפת בראשנו מספר פעמים ביום, אך בסופו של דבר, השגרה, העבודה והרוטינה הקבועה, פשוט משכיחה מאיתנו את הרצון לקחת הפסקה ולהקדיש כמה רגעים, או סופ"ש לעצמנו. הרשו לנו להרגיע את המצפון המשתולל שלכם: המחשב, הכביסות וכן, גם הילדים, יסתדרו גם אם תחשבו קצת יותר על עצמכם.
אחוזת רפאל | מדריך הפסגה
[בתמונה: אחוזת רפאל]



אז הנה, אספנו עבורכם מספר טיפים לחופשה רומנטית איכותית, אך כזו שגם נכנסת לכיס היטב:

1. להזמין באינטרנט או בטלפון?
נכון שלפעמים נראה לנו הרבה יותר פשוט לסגור את כל העניין בשיחת טלפון, אבל כדאי לזכור את הבעיות ששיחת "צמצום עלויות" עלולה להביא אל תוך החופשה שלכם. במידה ואתם לא וכחנים טובים, רוב הסיכויים שסתם תצאו מבואסים מהשיחה ובעל הצימר עשוי לקבל הרגשה של זלזול בשירות שלו, ובכך שני הצדדים לא מעוניינים.

האינטרס שלנו הוא לגרום לבעל הצימר לעשות עבורנו מעבר לסטנדרט, מה שבהחלט יכול לא לקרות אם הוא ירגיש שאנחנו דוחקים אותו לפינה. גם אם תצליחו לקבל הנחה כלשהי בסוף השיחה, קחו בחשבון שזה עלול לבוא לידי ביטוי בחופשה שלכם, ביחס של המארח ובפינוקים שירצה להעניק לכם במהלך השהייה, שבהחלט יכולים לשדרג את החוויה מ"סבבה" לבלתי נשכחת.

אם בכל זאת חשוב לכם לדבר עם המארח לפני ההגעה ולנסות להבין אם אתם מתחברים לסגנון האירוח, דבר לגיטימי לחלוטין - עשו זאת לאחר שכבר ביררתם את כל הפרטים מראש באתר ואולי תופתעו לגלות, שההנחה כבר קיימת! אתם רק צריכים להראות שאתם יודעים ולבקש אותה. גישה כזו, תשדר למארח רצינות ונכונות ותגרום לו להבין שבאמת התעניינתם במקום שלו ולא סתם חיפשתם "צימר בזול".

[בתמונה: "גמליורט"]

גמלא יורט | מדריך הפסגה

2. לא למהר לסגור
יש משהו מרגיע בידיעה שמחכה לכם חופשה בעוד שבוע, בדיוק במקום שבו רציתם וחלמתם עליו כל החודש, אבל לפעמים שווה לחכות קצת יותר ולבדוק מה מציעים המארחים למזמינים ברגע האחרון. בדיוק כמו בטיסות לחו"ל,  המון צימרים מורידים מחירים בימים שבהם התפוסה שלהם לא מלאה ולכן שווה לעקוב אחרי המקום שבו אתם מעוניינים ולבדוק האם הוא עדיין פנוי, יום לפני החופשה שלכם.

במידה וכן, לרוב בעלי הצימר ישמחו לארח אתכם גם בהתראה קצרה וכנראה שגם בעלות נמוכה יותר ב-10 עד 20 אחוזים מהמקורית. צימרים רבים מפרסמים הטבות באתר למזמינים ברגע האחרון, אז אם אין לכם בעיה לקחת את הסיכון שהמקום שהכי רציתם בסוף יהיה תפוס, או להתפשר על צימר אחר במחיר זול יותר, כדאי לכם לחכות.

3. או שאולי להזמין מראש?
והנה הצד השני של המטבע: גם לנופשים שיגדילו ראש וידאגו לשריין את החופשה שלהם זמן רב מראש עשויות לחכות הפתעות נעימות בכל הקשור למחיר. בעלי הצימרים מעדיפים לשריין את המקום שלהם מראש ולכן פעמים רבות יפרסמו הטבות על תאריכים פנויים בטווח של שבועיים קדימה ובד"כ על מס' מינימלי של לילות.

אם אתם סגורים על התאריכים ועל המקום האידאלי עבורכם, שווה לעשות בדיקה אונליין ולראות האם יש הנחה על התאריכים שבחרתם, אבל זכרו שההטבה למזמינים מראש תהיה נמוכה יותר מההטבה למזמינים ברגע האחרון.

4. ומה עם הטבות בעונות החמות?
בחופש הגדול וברוב החגים, מרבית הצימרים נהנים מתפוסה מלאה ולכן יותר קשה להשיג הנחות במחיר בדרכים המקובלות. עם זאת, ישנם מקרים פרטניים בהם צימרים מסוימים יפרסמו הטבה ייחודית ומוגבלת בזמן, ראו בקטגוריה הבאה: אתרי נופש עם הטבות חמות.

כמו כן, לגולשים בעמוד הפייסבוק של האתר שווה לעקוב ולא לפספס הזדמנויות משמחות שיבואו לבקר אתכם בפיד שלכם, מבלי שציפיתם.

ואל תשכחו לחזור לפרגן אם נהניתם, כן?

[בתמונה: פנינה במושבה]

פנינה במושבה | מדריך הפסגה
עוד כתבות של
עוד כתבות של
וילות לזוגות בצפון, במחירים נוחים באמצ"ש.
להמשך קריאה
הפלגה בספינת תענוגות היא נופש שמתאים למי שלא רוצים "לעבוד קשה" בתכנון החופשה שלהם. למעשה כל שצריך הוא לבחור יעד, לארוז מזוודה, ולהגיע לספינה בשעה היעודה. אחרי הכל, שייט באונית פאר הוא השילוב המנצח בין "בטן גב" טוטאלי על הסיפון לצד הבריכה ובחופים אקזוטים, לבין סיורים מרתקים בערים מרתקות או אפילו פיורדים מרוחקים. ולזה אנחנו קוראים - שווה בדיקה. 
להמשך קריאה
כל המשפחה נוסעת ביחד לנופש בצפון, ואחרי שסגרתם מקום לישון בו – הגיע הזמן להתארגן על פעילויות מגבשות ומהנות שיתאימו לכל הגילאים (כן, גם לקטנים שבחבורה). מוכנים לשחק?
להמשך קריאה
כאשר אתם מחפשים מקום אטרקטיבי שיתאים לטיול של אנשים מבוגרים, כדאי לכם לחשוב על מטולה. ראשית בגלל הסיבה הפשוטה כי זו הנקודה הכי צפונית בארץ ואין יותר צפונה ממנה. תסכימו כי זה מרגש במידה רבה. מלבד זאת מדובר בעיר הנמצאת בראש של גבעה שהיא בגובה  530 מטרים מעל פני הים. היא משקיפה על כל הרי הגליל הירוקים, על הר החרמון עם הפסגות הלבנות, על עמק החולה הססגונית ועל עמק עיון. היא מוקפת במדינה השכנה לבנון בגבולות מזרח, צפון ומערב.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!