חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

7 מתחמי נופש עם נוף שתרצו לקחת הביתה

מול ימת הכנרת או במבט ישיר לחרמון? בתוך חורש אלונים או צופה אל הים? כשבוחרים צימר בוחרים את הנוף שבא איתו. יש האומרים שהנוף שיחכה לכם בצימר נושא משמעות רבה יותר מכפי שחשבתם, וגם אומר משהו עליכם. זה הזמן לגלות מהם המתחמים עם הנופים הכי מיוחדים שמחכים בדיוק לכם. 


20/02/2019

ארץ ישראל היא אמנם קטנה, אך התברכה בנופים מגוונים שנמצאים במרחקים קצרים זה מזה. בדרום: נפתח לו המדבר, כמו ערוץ אל תוך השקט. שקט שמזמין את אלו המבקשים להתנתק מן "החוץ", ולהתחבר פנימה. באזור המרכז: נוף אורבני שוקק הנושק לקו הים, מתאים לאלו שאוהבים "להיות בעניינים" גם כשהם בחופשה. ובצפון: מחכה הירוק הזה, השופע מים חיים וצמחיה רעננה, ומתאים במיוחד לאלה שרוצים לטבול במי הנחל הקרירים, ולעלות למעלה להרים ולהשקיף אל הנוף מגבוה.

כשאתם בוחרים היכן לנפוש, אתם מתחברים לחלק הזה בתוככם שמחפש חוויה מסוימת. כי צימרים עם נוף  יש בכל מקום, השאלה היא, מה הנוף שלכם?  

למורקה באמירים - להיות בתוך יופי שבתוך יופי

למורקה נבנתה בשילוב של חומרים אקולוגיים: טיח חול, אבן עתיקה, ריצפת עץ ורהיטי עץ מלא בבניית נגר אומן. אריחי הקרמיקה המצויירת של המאחרת מלאיה משווים תחושה נעימה ואמנותית. והדובדבן - ה"דק" הפתוח לנוף מהמם, בריכה למול הכנרת, וג'קוזי ספא מפנק. 

מה רואים?
בלמורקה תהיו עטופים. עטופים בחלל נעים ומעוצב ללא דופי, בגינה פורחת שמעלה ניחוחות נפלאים, ובנוף מהמם שנמתח מהגליל התחתון ועד לגולן. זה צימר עם יחידה אחת, וככזה הוא אינטימי מאוד, ומאפשר שקט רוגע ופרטיות בכל רגע שתרצו.

קהל היעד
מתאים לאלו הרואים ומעריכים את הפרטים הקטנים בכל דבר. אוהבי שקט ומסתורין.

מחיר
החל מ-1200 ש"ח. 
ימה- צימר וספא יין | לזוגות בלבד היא חוויה לאניני טעם שכוללת רחצה במים חמימים עם תערובת ייחודית של שמנים, ו...יין. אתם מוזמנים ליהנות וגם לתפוס ראש בקטנה. מכל היחידות ניתן ליהנות מהנוף הפתוח, אך ב"גפן" תוכלו לעשות זאת תוך שהיה בג'קוזי החיצוני, עם כוס יין ביד. לזה אנחנו קוראים - סטייל. 

על צלע הר מול נוף פתוח
ימה ממוקמת אי שם במושבה זכרון יעקב, על צלע ההר מול נופו של הים הפתוח. שם היא יושבת ומצפה לביקורם של אלה היודעים להעריך איכות. ימה היא שילוב חדשני של צימר וספא יין (כשמו כן הוא, ספא שמשלב חווית יין בתוכו, ותכף תבינו איך) וכל ההתרחשות הזו קורית מול הים הרוגע, על מרפסת שהיא רק שלכם. והמחירים? החל מ-  950 ש"ח ש"ח ללילה.








עוד כתבות של
עוד כתבות של
ואן גוך, צ'יפס, קופי שופס, כפכפי עץ הולנדיים, רחובות שוקקים, אנשים אדיבים, תרבות, שבילי אופניים ושייט בתעלות הן חלק מהאסוציאציות האמסטרדמיות המוכרות. אמסטרדם שקטה, אבל סוערת. מופנמת, אבל סקסית. ויש לה עוד כל כך הרבה להציע. ובכל זאת, מה יבחר לו זוג שיוצא לחופשה רומנטית לעשות בה? הבה ונבדוק.
להמשך קריאה
אם בתור ילדים פקחתם עיניים גם כששחיתם בים, ותמיד עניין אתכם להפוך קונכיות ולגלות מה בדיוק חי שם בפנים, כנראה שנולדתם לצלול. תאמינו או לא, יש אנשים שמסיכה על הפנים בשילוב חליפה ובלוני חמצן זה משהו ממש סביר מבחינתם. באופן אישי אני מקנאה, כי מה לעשות, להיכנס אי שם מתחת לגלים ולרחף בתוך השקט הצלול הזה - זו חוויה מיוחדת במינה. אבל, איפה הכי כדאי לצלול? הנה כמה מהאתרים המומלצים בעולם. 
להמשך קריאה
בסימן חגיגות ה-70 לישראל, יצאנו ביוזמה משותפת עם קבוצת הפייסבוק "אנשים טובים למען חיילים בודדים" במטרה להוקיר ולהודות לחיילים הבודדים על פועלם ותרומתם.
להמשך קריאה
עצמאות בצימרים ובווילות: קבלו 10 מקומות אירוח המציעים את החוויה הכי ישראלית שיש – עמדות מנגל מפנקות במיוחד ליום העצמאות
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!