חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

חמש סיבות לוותר על חו"ל לטובת נופש בצפון

הישראלים אוהבים לצאת לחופש, ורבים חושבים שאין כמו טיסה לחו"ל לכמה ימים כדי ליהנות באמת מהזמן הפנוי, מנופים חדשים ומעניינים, משופינג טוב או אוכל משובח. אבל האמת היא שלא צריך לצאת מגבולות המדינה כדי ליהנות מחופשה מענגת של ממש. עובדה: יותר ויותר משפחות מעדיפות את הצפון הישראלי על פני טיסה משפחתית לחו"ל, וזוגות רבים מעדיפים צימרים רומנטיים בצפון על פני קפיצה לאירופה.


20/02/2019

אבל אל תאמינו לנו, אלא תנו לנו לשכנע אתכם: יש לנו עבורכם חמש סיבות טובות להישאר בארץ וליהנות מחופשה מפנקת לא פחות מאשר בחו"ל:

1. שאלה של מרחק

יש מי שנוהגים לומר שהיעד הכי קרוב שנמצא מחוץ לגבולות ישראל, דהיינו קפריסין או יוון, נמצא במרחק של 40-50 דקות טיסה. זה נכון, אבל אל תשכחו לקחת בחשבון גם את הזמן שיקח לכם להגיע אל שדה התעופה, לעבור צ'ק אין, ביטחון וסיבוב בדיוטי. כל אלה מצטברים לשעתיים או שלוש לכל הפחות – בדיוק משך הזמן שיקח לכם להגיע לצימר שלכם בצפון.

2. נוף כזה עוד לא ראיתם

צימרים בצפון עם נוף

מבצר המונפורט בגליל המערבי - טיול קסום של טבע והיסטוריה.  צילום 123rf



ישראלים אוהבים לראות נופים שהם לא מכירים, אבל יש לזכור שרוב היישוב הישראלי הוא עירוני. בצפון ממתין לכם נוף מרהיב, כפרי, פסטורלי, טבעי ופראי, שבו שולטים גווני ירוק בכל עונות השנה (ואם תגיעו ברגע המתאים בחורף תוכלו גם לראות את השלג הלבן המכסה את פסגות ההרים). אם כך, למה בכלל צריך לטוס לחו"ל כדי לראות נוף מדהים של מדינה אחרת, אם יש לנו נוף מדהים משלנו?

3. יש מה לעשות בצפון

אטרקציות בצפון
עין עי"ה בדרום רמת הגולן. צילום: יאיר מורג.


אם נדמה לכם שכבר ראיתם את כל מה שיש למדינת ישראל להציע לכם מבחינת אטרקציות, מקומות בילוי ומסלולי טיול, רק סעו צפונה ותגלו שפע של פעילויות מיוחדות. הכירו שלל מקומות היסטוריים מרתקים, בקרו בשמורות טבע מרהיבות ופגשו בעלי חיים מדהימים, התענגו על אוכל משובח וטרי ובקיצור – לא תישארו משועממים אפילו לרגע קט אחד.

4. הדבר הזה באוויר שאי אפשר להגדיר אותו

צימרים בצפון

צימר מרקיזה - הכי רחוק שאפשר מנובורישיות צילום: מדריך הפסגה


מי שכבר גילה את הצפון הנפלא של ישראל בדרך כלל בוחר לחזור אליו שוב ושוב. אולי זה האוויר הצלול, אולי האדיבות והרוגע של המקומיים, אולי התחושה של ביקור בארץ אחרת מבלי לצאת מן הארץ. משהו בצפון פשוט גורם לכל מי שמבקר בו לרצות עוד ועוד ממנו, ואם אינכם מבינים עדיין על מה מדובר – ביקור אחר בצפון כבר יבהיר לכם את זה.

5. ואי אפשר בלי לדבר על המחיר

לא צריך להיות כלכלן כדי להבין בקלות שחופשה בישראל זולה יותר מחופשה בחו"ל. בנוסף לחיסכון בעלות הטיסה או ההמרה למטבע זר יש גם תחרות עזה בין צימרים ברמת הגולן ובכלל, כך שבסופו של דבר הלקוח הוא זה שמרוויח מבחינת המחיר ומבחינת שירות הלקוחות.

עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!