חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

קרוב לבית - 5 מלונות בוטיק מופלאים ביוון

אם בא לכם לצאת לנופש יוקרתי, אבל לא לטוס רחוק מדי, יוון היא הפתרון שלכם. קרובה, רגועה, רומנטית וגם תוססת ומציעה אינסוף אפשרויות לזוג שמחפש נופש אמיתי.
הנה כמה ממלונות הבוטיק ה"שווים" ביותר שמצאנו, לנופש יוקרתי במרחק שעה וחצי טיסה מתל אביב.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

רומנטיקה בבריכת ה"אינסוף"

Grace Santorini הוא מלון בוטיק יפייפה, המצוי באי סנטוריני המהמם שאף נחשב לאחד מפלאי תבל, ואם זה לא מספיק אז הוא ממוקם בעיירה OIA שהיא חלום ציורי. האי נמצא בים האגאי וניתן להגיע אליו בטיסה או הפלגה מאתונה. הייחוד שלו הוא חופיו השזורים בחול שחור (עקב הפעילות הוולקאנית שהתקיימה ועדיין מתקיימת בו) עם אבנים קטנות ומים צלולים.

זהו מלון בוטיק אקסלוסיבי, הצופה לנוף מטריף היישר לקלדרה (לוע הר געש המוצף במים) ולשקיעות מרוממות נפש שהופכות את האי הזה לאחד האתרים הרומנטיים בעולם. אם אתם תוהים לגבי כמות ואופי החדרים, תוכלו ליהנות במלון זה מסוויטות רחבות ידיים הצופות לים, חדרי VIP, ועוד. 
  
הבריכה במלון היא בריכת "אינפיניטי" (ללא קצה) שכמו נשפכת אל הים. היא הגדולה בבריכות האינפיניטי שבסנטוריני וממנה תוכלו להשקיף ישירות אל הקלדרה, וליהנות מקוקטייל או ארוחה קלה בבאר שבמקום.
מסעדת המלון Santoro נמצאת אל מול אותו ים שנפרש לפניה, ותחת הכוכבים תוכלו ליהנות מארוחת ערב בסגנון מטבח פיוז'ן ים-תיכוני. לסיום, התענוג הזה יהיה שלכם אחרי שתשלפו מכיסכם כ-1000 יורו בממוצע ללילה.

העיירה Oia שבסנטוריני - אין דברים כאלה. צילום shutterstock

קרוב לים, וללב 

רק 250 מטר מהים ממוקם המלון Elounda Gulf Villas שבאלונדה, אחד מאיזורי החוף הפופולרים באי כרתים.
מלון זה מציע לכם וילות עם בריכות פרטיות הצופות אל הים לצד סוויטות יוקרתיות. בהחל מ-270 יורו בממוצע ללילה החלום הזה כולו שלכם (תלוי בסוג החדר). מלבד בריכות פרטיות בחלק מהסוויטות, יש כאן גם בריכה משותפת ובה מוגשת ארוחת הבוקר. בסביבה תוכלו להירשם לקורס צלילה, להנות מחוף הים, ממסאג' מפנק וממועדון הלילה של המלון. קרובות לכאן היא עיירת הנופש Agios Nikolao במרחק של עשרה קילומטרים. 
לשחות ולהרגיש מאושרים.  צילום Elounda Gulf Villas
 

עולים להרים - Aristi Mountain Resort

אתר ייחודי זה יושב בלב הנוף ההררי העוצמתי של כפרי זגוריה, ומהווה נקודת יציאה לטיולים עבור אוהבי הטבע שביניכם, אלה שרק יחכו לבוקר הבא בו יעלו על תלבושת ספורטיבית ויצאו ליום טיול אל כפריי זגוריה Zagorochoria המרשימים.
ובמבט לבפנים, זהו אחד המלונות היפים והמושקעים ביוון.  Aristi Mountain Resort זה השם, ובטוח שאחרי ביקור שם תזכרו אותו ממש טוב. שילובים של אבן ועץ מקומיים הם המרכיבים את המבנה היפה הזה, כשמכל חדר או וילה במלון נשקפים נופי הכפרים בסביבה וכן צוקי האבן של Astraka. 

בחדרים יש תחושת חמימות נעימה, והאמת שהם לא עד כדי כך יקרים לשהייה.  חדר זוגי מרווח עם נוף משגע יעלה לכם לחמישה לילות החל מ- 700 יורו לכל החופשה, ואם תחפצו להשתדרג וללכת על סוויטת ירח הדבש עם ג'קוזי חיצוני צמוד התענוג יעלה כ - 1390 יורו לחמישה לילות כולל ארוחת בוקר. 
זה הזמן לגלות שבמלון יש מתחם ספא מחומם ומתאים לכל עונות השנה. בריכה נעימה וג'קוזי חמים מול הנוף, סאונה ומסאז'ים לפי בחירה, ירפו את שריריכם לאחר יום של טיול וצעידה. המתחם פתוח בין השעות 10:00 ועד 21:00. 
מסעדת SALVIA שבמלון המבוססת על פרודוקטים מקומיים תפנק אתכם בשלל מטעמים, ואל תשכחו לבקש לטעום מהפיתה המפורסמת של זגוריה. 

המלון ממוקם בחלקו העליון של הכפר הציורי Aristi. צילום shutterstock 

חופים, בריכה, פינוק 

ובכן, ב Elounda Peninsula All Suite Hotel לא נראה שיחסר לכם דבר, ולמעשה ייתכן שתשקלו מעבר של קבע למקום. אם תוכלו להרשות זאת לעצמכם כמובן. המלון משקיף על מפרץ אלונדה (Elounda) וממוקם על רצועת קרקע של חצי אי, עם נוף של מפרץ מיראבלו (Mirabello) ושל הים האגאי.

למלון יש חוף פרטי (חולי) עם מתקני ספורט ומגרש טניס, בריכה חיצונית כמובן, ואפילו אולם קולנוע עם 50 מושבים להקרנות של סרטים לאורחי המלון. במלון ישנן יחידות אירוח מעוצבות ובהן מרפסות וטרסות עם נוף לים. לרוב היחידות יש בריכה פרטית מחוממת. כשתרצו לצאת קצת ולתור ברחובות, במרחק של 10 ק"מ משם תמצאו את עיירת החוף אגיוס ניקולאוס (Agios Nikolaos). אבל בינינו, מי רוצה לצאת מפה? 

ההיית או חלמתי חלום? צילום Elounda Peninsula All Suite Hotel

המפלט המושלם 

Corfu Imperial יקבל אתכם בזרועות פתוחות. זהו מלון מפואר הממוקם על לשון ים קסומה ואינטימית, מוקף בים היוני ומציע ארבעה חופים חוליים פרטיים, כשהאחד מכוסה חלוקי נחל. ישנה בריכה חיצונית גדולה, ובחלק מהיחידות בריכות פרטיות. יש כאן חדרי סופיריור ודי-לאקס, סוויטות וביניהן סוויטת הדי-לאקס עם חדר שינה לזוגות רומנטיים שחוגגים ירח דבש או סתם את החיים.  אם לא הזכרנו את זה עד עכשיו, כמובן שיש כאן ספא מפנק עם חדרי סאונה, בריכה מקורה, וחדרי עיסוי. 
שהייה במלון זה תעלה לכם החל מ-380 יורו ללילה, והמחיר יטפס מעלה ככל שתשדרגו את בחירת החדר. 


פיסת גן עדן, באי קורפו. צילום Corfu Imperial



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
 איזו אסוציאציה עולה לכם כשאתם שומעים את המילה "קמפינג"? עד כמה לינה בשק שינה מתחת לכוכבים עושה לכם את זה, ולמה בכלל לישון בשטח כשאפשר לקחת צימר משודרג ומפנק? התשובה היא פשוטה: השהות בחוץ והקרבה לטבע נוגעות לנו בנקודות שהתרבות המודרנית השכיחה מאיתנו. אז הפעם, בלי מסכים מרצדים, ללא וואטאספים ורחוק מכל הפרעת קשב אחרת, ניקח פסק זמן, ונצא לבדוק למה בכלל כדאי "להתנתק" מהרעש המודרני, ולהתחבר מחדש, אי שם בטבע מתחת לירח המלא. חופשה שהאטרקציה המרכזית בה היא: אתם, שקי השינה שלכם, ערכת הקפה, ושמיים זרועי כוכבים.  
להמשך קריאה
טבעונים ואלו המתלבטים לגבי מעבר לאורח חיים טבעוני, נתקלים לא מעט בבעיה: מה אוכלים ואיפה אוכלים כשיוצאים לחופשה?  רבים נמנעים מלצאת לחופשה בגלל הקושי בהתארגנות והצטיידות מראש וחוסר ההיצע המספק במסעדות ואטרקציות המציעים תפריט טבעוני. כמי שמאמינים באורח החיים הטבעוני וחיים על פיו, נראה לנו אך טבעי להציע חווית נופש המתאימה לתפיסת עולם זו. טבעונות נתפסת לעתים כדרך חיים של וויתור על איכות חיים ופינוקים, ואנו מקווים שחווית הנופש המפנקת שאנחנו מציעים תתרום לשינוי תפיסה זו.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!