חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מסלולי טיול, מסעדות ובילויים - כל מה שמעניין בגליל המערבי

הפעם נטייל לאיזור הגליל המערבי, שמשתרע מראש הנקרה שבצפון ועד לנחל קישון, עמק זבולון, הר הכרמל ובקעת בית נטופה שבדרום. זהו אזור משופע בערים תוססות, אתרי טבע מהממים, וחופי ים מהיפים בארץ. בקיצור, יש בו המון (!) מה לעשות. אז בואו ותצללו איתנו לכתבה הבאה, בה נסקור את כל מה שלא תרצו לפספס כשאתם מגלילים מערבה. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
כשמגיעים לאזור גדוש כל כך באטרקציות כמו הגליל המערבי, לפעמים כדאי להצטרף לטיול מודרך, ובגליל המערבי יש מדריכים מעולים עם מסלולים מופלאים. לא, אנחנו לא מתכוונים לכך שעכשיו תתחילו לחצות את הנהרות ולטפס לפסגות ההרים, אלא לסיורים של תוכן, אוכל ומפגש אנושי שמייחד את האזור הזה מאזורים אחרים. כמה מדריכים וטיולים כאלו תוכלו למצוא בקישור הזה.

כפר אחד מיוחד - מעלות תרשיחא

למי מכם שאוהבים ריחות וטעמים אותנטיים ומפגשים עם דמויות אותנטיות לא פחות, בכפר מעלות תרשיחא תמצאו בדיוק את זה. בין האטרקציות המרכזיות תמצאו שם את: השוק של יום שבת, שוק צבעוני ולא גדול שניתן למצוא בו אי אלו מציאות, חומוס עאטף שנמצא ברחוב שמעל השוק, המאפייה של שאהין, הפאב כמון שהוא מבשלת בירה עצמאית ומקום של פיצה מעולה, גלידת בוזה ועוד ועוד.

בין צדף לקונכיה - סודות החוף המערבי

הקסם הרב של הגליל המערבי שוכן בין חופי הים שלו: משבי ציון, נהריה, אכזיב, בצת ועד לראש הנקרה. כל אלו חופים מדהימים, באווירה "טבעית", בלי הרבה רעש והמולה (אלא אם אתם שם בחגים, ואז דווקא תפגשו את עם ישראל במלוא הדרו). חופים אלה מלאים בנקודות פרטיות ופראיות לשהייה, בין מפרצי טורקיז ולגונות סלעיות, לרצועות חוף ארוכות ופתוחות. בבצת ובאכזיב תמצאו אתרי קמפינג מסודרים, ובשילוב עם ביקור בגן הלאומי של אכזיב תוכלו ליהנות מהלגונות הכי יפות בארץ. לא לשכוח שנורקל ומסיכה!

הגן הלאומי אכזיב - לשנרקל בין הלגונות. צילום 123rf
 

עכו - היסטוריה, תרבות, קולינריה

טוב, אז על עכו אפשר לכתוב באמת כתבה שלמה וארוכה: אחרי הכל זו עיר שמכילה בתוכה כל כך הרבה אתרים ייחודיים, תרבות והיסטוריה. עכו העתיקה היא עיר מורשת עולמית ובה: אולמות האבירים ,המצודה ההוספיטלרית, מוזיאון עוקאשי, החמאם וסיפורו של הבלן האחרון, בית הכנסת "אור תורה",המרינה, המסעדות, השוק הגנים הבהאיים, ועוד. שווה להקדיש לה יום שלם וליהנות מכל היופי שלה. הנה המלצה לסיור של יום בעיר.

סיורים בהקשר דתי - היסטורי 

בגליל המערבי יש חמש דתות ועדות החיות במעין פסיפס מרשים וצבעוני: דרוזים, בהאיים, מוסלמים וכמובן יהודים. הגנים הבהאיים בעכו, שיטוט בכפרים מוסלמים,  וביקור באתרים יהודים כגון בית לוחמי הגטאות והמוזיאון לשואה ולתקומה ששודרג לאחרונה הם מקומות ראויים לביקור.
מבצרים צלבנים ביחיעם והמונפורט, יפרשו בפניכם פיסות היסטוריה של האיזור הזה.

 
סיור בעכו, מתנה לכל החושים.  צילום 123rf

מסעדות וקולינריה

מסעדה איטלקית בבזאר התורכי בשוק? אוכל דרוזי אותנטי בכפר פקיעין? או אוכל ערבי במסעדת עודה? המגוון הוא גדול מאוד וכדאי לכם להכיר לפני שתבחרו. עכו משופעת במסעדות דגים איכותיות עם סחורה טריה שמגיעה בכל יום, בחומוסיות, מאפיות, ועם שדרוג הבזאר התורכי נפתחו מסעדות בהמון סגנונות. חלק מהן הן: "מרקטו" שבבזאר התורכי שהיא מסעדת שוק עם נגיעות איטלקיות, "קוקושקה": באר טאפאסים בסגנון ספרדי עם 14 מקומות ישיבה בלבד, ועוד המון פינות כייפיות ומזמינות. המלצה שלנו, שוטטו לכם בין הסמטאות ותנו לקיבה שלכם לבחור את המסעדה.  

מחוץ לעכו תמצאו את מסעדת "עץ התות במעיין" ששוכנת בלב הכפר הדרוזי פקיעין. מסעדה שתיתן לכם להרגיש כמו בכפר קטן בחו"ל, מסעדת סמדר בכליל שהיא מסעדה צמחונית חלבית (יש גם מנות טבעוניות), מסעדת סהרה המרוקאית ביישוב שומרה, ועוד רבות וטובות.

טיולים רגליים, נופים וטבע

מסלול מבצר מונפורט - מסלול מעגלי של חמישה קילומטר, שמתחיל בירידה חשופה. כשתגיעו למבצר עלו אל המגדל ליהנות מהנוף היפה שנשקף ממנו. זכרו שהחזרה תהיה בעלייה, אז נוחו וצברו כוחות לפניה. דרגת קושי: קל עד בינוני.

מבצר המונפורט-נחל כזיב -זהו מסלול המשך למסלול מבצר מונפורט. מהמבצר רדו עם סימון השבילים האדום אל נחל כזיב ופנו ימינה. לכו בערוץ עד לעין טמיר: מעיין נובע מתוך הסלע. אפשר להיכנס לנקבתו וללכת במימיו (פנסים יעזרו לכם שם). בחזרה מעין טמיר טפסו על המדרון הדרומי בעקבות השביל השחור, ותחזרו לחניה דרך עלייה מוצלת ברובה עם נקודות יפות.
לטיולים מומלצים נוספים היכנסו לקישור.


מבצר המונפורט בגליל המערבי - טיול קסום של טבע והיסטוריה. צילום 123rf


סדנת שף וירטואוזית עם סיור בשוק בעכו

השף ארז קומורובסקי יוביל אתכם בסיור אינטימי בשוק דרך דוכני הדגים, הבסטות של הירקות ועשבי הבר והקצביות. במהלך הסיור עוצרים מדי פעם וטועמים מהטעמים של השוק המיוחד בעכו, על פי העונה והחשק. בנוסף תרכשו ממיטב התוצרת המוצעת בשוק - הירקות הכי טובים, תבלינים מעניינים וגם בשר, דגים או פירות ים - אם יתמזל המזל והם יעלו בחכה. רק במהלך הסיור מתחיל תפריט הסדנה להתגבש בעצם, על פי הקניות. (מתוך האתר של ארז קומורובסקי). לפרטים נוספים הקליקו כאן. באתר שלו תמצאו עוד שלל הצעות לסדנאות שמתקיימות גם בביתו המקסים שביישוב מתת.

ואם אתם מחפשים מקום ללון בו, הנה כמה המלצות שלנו לצימרים מצויינים באזור גליל מערבי: 


בתמר וגפן - לזוגות בלבד תמצאו שלוש סוויטות יפיפיות ומסוגננות, תתעטפו באווירה ים תיכונית קסומה ויש מצב שתהפכו לשיכורים מאהבה, וגם – מיין: יקב משפחתי ומרתף יינות בוטיק, הממוקמים ממש מתחת למתחם הסוויטות.  טעימות וסדנאות יין בהדרכת בעל המקום מוסיפים פן ייחודי ומרתק לחופשה רומנטית יוקרתית.

לסוויטות (הכמעט זהות) יש תקרות מקומרות, גוונים נעימים, וטאצ' עיצובי מעולה. המארחים הקפידו להמנע מקירות משותפים והעניקו לכל אחת מהסוויטות חצר פרטית (עם ג'קוזי-ספא) מוקפת חורש שנותנת תחושה של 'לבד בעולם'. העונג הזה יהיה כולו שלכם תמורת החל מ 1350 ש"ח ש"ח ללילה. הגולשים דירגו אותו בציון של 9.73. 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
מסלולי טיולים, אטרקציות, מסעדות – כמה חשוב שכל אלה נמצאים ממש מרחק הליכה ממקום האירוח בנופש המשפחתי שלכם. הנה ההמלצות שלנו
להמשך קריאה
קסמה המיוחד של ראש פינה מתגלה שוב ושוב בין סמטאות האבן הציוריות בתוך גלריות האמנות, החנויות, המסעדות, בנקודות התצפית הפנורמיות ובעיבורו של הואדי הקסום שבה. האטרקציות הללו בראש פינה, לצד סיפורם ההסטורי המרתק של ראשוני החלוצים, הופכים אותה ליעד המועדף על רבים, לחופשה רומנטית או חופשה משפחתית מעניינת. אז מה בדיוק עושים בראש פינה וסביבתה?
להמשך קריאה
אתם יוצאים כבר כמה חודשים, ומתחילים להרגיש שזה זה. המבטים הארוכים בעיניים, החיוך שעולה לך על הפנים כשאת רק רואה את השם שלו על צג הסלולרי, ההתרגשות שנוכחת במפגש בכל פעם, ובאופן כללי ההכרה שלכם שנמצאת בסטטוס של פרפרים מעופפים ודולפינים שמקפצים במי טורקיז צלולים. ועכשיו זו רק שאלה של זמן עד שתחליט להזמין אותה, עד שתחליטי להפתיע אותו, עם המתנה המתבקשת, הכיפית, הרומנטית - סופשבוע בצימר.
להמשך קריאה
לא כולם חושבים ככה, אבל עיר יכולה להיות מקום מאוד רומנטי לנופש זוגי. וזו לא סתם עיר. זו רומא, בירתה של האימפריה הרומית העתיקה, שאין דומה לה ביופי, בהיסטוריה שלה, בסיפוריה. רומא היא אחת מהאטרקציות התיירותיות המובילות בעולם, עם המון נקודות ציון מפורסמות שלא תרצו לפספס. אז שנצא לדרך?
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!