חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לכבוד יום העצמאות 2018: אירוח בצימרים ללא תשלום לחיילים בודדים

בסימן חגיגות ה-70 לישראל, יצאנו ביוזמה משותפת עם קבוצת הפייסבוק "אנשים טובים למען חיילים בודדים" במטרה להוקיר ולהודות לחיילים הבודדים על פועלם ותרומתם.



20/02/2019
חיילים בודדים בשירות סדיר? עשרות בעלי צימרים ישמחו לארח אתכם ואת בן/ בת הזוג שלכם ללא תשלום, להוקיר לכם תודה על פועלכם ולהעניק לכם פינוק של בית.
חושבים שמגיע לכם להתפנק בצימר? מלאו את הפרטים שלכם בטופס שבלינק המצורף (הפרטים נשארים חסויים אצלנו), אנחנו נדאג לעשות את השידוך ביניכם לבין בעלי הצימרים.  שימו לב - ההרשמה אינה מבטיחה את מקומכם ותלויה בתיאום שנבצע מול בעלי הצימר. במידה והתיאום יצליח תקבלו שובר הזמנה זוגי לנופש חינם במועד שיתאים לכם.

עד כה נרתמו לאירוח חינם של חיילים בודדים בעלי מקומות האירוח הבאים:
"ללון", "איזמרגד", "פיסת בר", "אכסניה - סוויטות לזוגות מפונקים", "אדוה- גבוה מעל כולם", "בית בטבע", "אמורינו", "אניצ'ה", "ההר האציל", "ארץ בראשית", "פיית היער", "חלומות לפז", "רגעי קסם" ועוד.

חופשה בצימרים לחיילים בודדים
יש כאלה שממש מגיע להם לצאת לחופשה בצימר [תצלום: יח"צ]
 
אלון שוורצמן, הבעלים של אתר הפסגה: "רצינו למצוא דרך לפרגן לחיילים בודדים, שאנחנו מבינים שגם ככה לא קל להם בחגים, ולהעניק להם קצת פינוק וחום של בית. החלטנו להציע לבעלי צימרים שאנו מכירים באופן אישי כמארחים חמים ומקצועיים, לפתוח את הלב ולארח את החיילים הבודדים ללא תשלום. לשמחתנו, הם נרתמו ליוזמה מיד וכבר תוך יומיים היו לנו עשרות יחידות אירוח להציע ללא תשלום. התחברנו לנועם אביטל, המנהל בהתנדבות את קבוצת הפייסבוק "אנשים טובים למען חיילים בודדים", התחלנו בשידוכים, והיד עוד נטויה".
להרשמה (עבור חיילים בודדים בשירות סדיר בלבד) - לחצו כאן


עוד כתבות של
עוד כתבות של
אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.
להמשך קריאה
כשיוצאים לחופשה עם ילדים חשוב לתכנן היטב את הבילויים בשעות הפנאי. חסכנו לכם עבודה ומצאנו עבורכם מקומות אירוח עם אטרקציות שוות במרחק נסיעה קצרה
להמשך קריאה
לא משנה איך הכרתם: דרך חברים, אתר היכרויות, או שאדון עולם בכבודו ובעצמו הפגיש אתכם ככה סתם באמצע הרחוב (זה אשכרה עוד קורה?) בסופו של דבר יגיע הרגע שלכם לתאם את פגישתכם הראשונה. אז היכן היא תתקיים? ומה תהיה התפאורה שלה? ומי אמר שדייט חייב להתקיים בשעות הערב ולהימשך אל תוך הלילה? אז הנה הם לפניכם, כל המקומות המומלצים להיפגש בהם, עשה ואל תעשי, ולקינוח - סיפור מהחיים עם מוסר השכל.
להמשך קריאה
לא רק בקתות מעץ ואווירה כפרית – בצימרים החדשים בצפון תמצאו סטייל מוקפד ומודרני שהולך בהחלט להפתיע אתכם
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!