חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

בין האלמוגים לבילויים - בואי לאילת, לאילת

שמש, בילויים, חתיכות וחתיכים, דולפינים מקפצים, אלמוגים צבעוניים, בירה קרירה, והים האדום המרגיע. באילת יש את כל מה שצריך בשביל חופשה מענגת וטובה, וכל זה במרחק של ארבע שעות נסיעה מהמרכז, או טיסה קצרה מתל אביב. אז, קפצנו? 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
אמנם קרנה של אילת כמוקד תיירות מוביל לתיירות מקומית ירדה קמעה, אך היא עדיין יעד מבוקש עם מאות אלפי מבקרים בשנה. ויש לכך סיבה טובה מאוד. אילת מציעה נופש אחר, כזה שמחבר מדבר וים, שקט ובילויים תוססים, פרטיות בחדרכם שבמלון או בצימר ומפגשים עם אנשים מרחבי תבל בעיר, בחוף, ובאטרקציות הרבות שבה.


אילת תוססת, אך יש בה גם שכיות חמדה רגועות. צילום 123RF

לינה ושהייה 

באילת יש מלונות רבים וטובים. עם חיפוש טוב ונכון, או המלצה טובה, אנו בטוחים שתמצאו בדיוק את זה שמתאים לרצונות ולצרכים שלכם.
יש זוגות שמחפשים את השקט והשלווה וזוגות שאוהבים לעשות אירובי בבריכה. כל מלון מציע חוויה שונה מעט מהאחר. כמובן שהמיקום הוא גם שיקול, למשל מי שחשוב להם להיות "על הים" לעומת אלו שאוהבים את הקרבה למוקדי הבילוי שבעיר. שקלול העלויות הוא משמעותי, ויש מי שיבחרו במלון שבו "הכל כלול": הארוחות והפינוקים (שלגונים חופשי ליד הבריכה) כך שלא צריך בכלל לחשוב על הכסף כי פה אין הפתעות.
מצד שני מלונות "הכל כלול" מושכים קהלים מסוימים, כדאי לחשוב מה מתאים לכם.

כשמגיעים לאילת, חשוב לבחור מקום טוב לשהייה. העיר מציעה מלונות רבים, אז אילו מהם הם הכי טובים? הנה חלק מהמלונות המומלצים והאהובים על ידי המבקרים:
רויאל ביץ': חוף פרטי, שתי בריכות שחיה ומטבח בינלאומי מפנק. רויאל גארדן: מלון סוויטות יוקרתי, עם מופעים ואטרקציות למי שבעניין. הרודס ויטאליס: צמוד לחוף פרטי, עם ספא מפואר, ומיועד למבוגרים בלבד. ישרוטל אגמים: מרגיע ושקט, כל החדרים פונים לבריכה ואפשר להינות מקוקטייל בערסל. דן אילת: נווה מדבר, עיצוב מיוחד, בריכת זרמים וחמאם טורקי.  אורכידאה הריף החדש: מלון בוטיק סמוך לריף האלמוגים, פעילויות ספורט ימי, ואפשרות להשאיל אופניים.

הכי כיף להגיע למלון המפנק שלכם. צילום 123RF

מסעדות 

באילת כמו בכל עיר יש שפע של מסעדות, עם מגוון סגנונות שיתאימו לכל חיך. דגים ומאכלי ים, אוכל איטלקי לכל המשפחה, סושי יפני ברמה גבוהה, ואפילו מבשלת בירה מקומית מעולה. אז בואו נבדוק את האופציות הטובות. לה קוצ'ינה: אנטיפסטי, מוצרלה, מינסטרונה ועוד מנות איטלקיות מגוונות טעימות בלי הרבה יומרות. המפלט האחרון: ארוחת דגים במחיר מצוין ובמיקום נעים על המים. לוויתן: מסעדה מגניבה עם תפריט מתחלף בהתאם לעונות השנה והרבה שיק באוכל ובאווירה. ג'ינג'ר: פיוז'ן אסיאתי עם מנות מקוריות ותפריט גם לטבעונים.
יש עוד המון מסעדות טובות, היכנסו לכאן ומצאו בדיוק את מה שמתחשק לכם לאכול.

בילויים והנאות

איני חובבת גדולה של המילה "אטרקציות" אבל מה לעשות שבאילת יש לא מעט כאלו. ליד הים, בתוך המדבר, בהרים ובמישור, בפרטיות ובביחד, הכל מהכל.

במים

ריף הדולפינים

בריף הדולפינים, שהוא למעשה חוף עם מזח ארוך ונוח לצפייה בדולפינים. מידי יום ובשעות קבועות מתקיימת ההאכלה של היצורים המהממים האלה, ואם בא לכם להיות ממש קרובים אליהם, תוכלו לצלול לידם תמורת תשלום נוסף. אפשר גם סתם לרבוץ על החוף הנעים או לקפוץ למתחם הבריכות הטיפוליות הסמוך "סתלבט על המים" וליהנות מטיפולים בסביבה קסומה ושקטה.  

המצפה התת ימי

המצפה שוכן בליבה של שונית האלמוגים באילת, ולכן הוא מקום מצויין לאוהבי החיים מתחת למים, שם תוכלו לצפות בהם: שוניות ואלמוגים צבעוניים, כרישים, צבים, דגים נדירים ועוד חיות מופלאות. תוכלו גם לצאת למסע באושנריום היישר למעמקי הים. לשדרוג החוויה, בדף הזה תוכלו לראות מהן שעות ההאכלה של דגים, צבים וחתולי ים בתצוגות השונות. ההאכלות מלוות בהסברים.


שמורת חוף אלמוג

אורכה של השונית האילתית (והיחידה בארצנו) הוא 1200 מטר, והיא תעניק לכם הזדמנות לצפות ולשחות לצד דגים ושושנות ים מרהיבות. בין שנירקול לצלילה תוכלו לרבוץ על החוף, לשכור כסאות או מיטות שיזוף, ושימו לב שכאן אין מציל. זהו אינו חוף מוכרז אם כי שמורת טבע, ויש לשמור בה על הכללים ששומרים על הסביבה והשונית.

על הקרח

במקום הכי חם בישראל, לפעמים צריך קצת להתקרר. אז אם חשתם פתאום שבא לכם לחזור קצת לילדות או סתם לעשות דאווינים על הקרח - זה המקום בשבילכם. רק קחו בחשבון שהמשטח נמצא באמצע קניון "אייס מול". לאתר הבית.  

עוד אטרקציה קרחונית היא בר הקרח. האתר הזה בנוי מ-180 טון של קרח, אמצעי קירור משוכללים כמובן, ופסלי קרח פזורים סביב. אל תשקיעו הרבה בלבוש ואין צורך להביא מעילים שכן בכניסה תקבלו את כל מה שצריך.  

באויר

צניחה חופשית בסקיי דייב 

כאן תוכלו לחוות צניחה חופשית בצמוד למדריך, ובזמן הצניחה (אם לא תהיו מבוהלים מדי) תוכלו לראות 4 מדינות בבת אחת: ירדן,ערב הסעודית, מצרים וישראל. לאתר הבית.

מצנחי הים האדום

מועדון ספורט ימי שכולל בין היתר מצנחי הרחיפה הנגררים ע"י סירה מהירה, כך שתוך שניות המצנח ימריא לגובה רב מעל הים.

על פני האדמה

חוות הגמלים

החווה ממוקמת בנחל שלמה, ומציעה טיולים שונים בהרי אילת. מטיולים קצרים של פחות משעה ועד לטיולים של חצי יום עם אירוח מדבר. לחוויה רומנטית, מומלצת הרכיבה הלילית, תחת הירח והכוכבים של שמורת הרי אילת.


לסיכום,
כמובן שישנן עוד אטרקציות ואפשרויות לבילוי, חלקן פשוטות ביותר כמו בטן גב על החוף מול הים האדום הרוגע, עם ספר טוב ובן או בת זוג אהובים. נפלא.



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
הפלגה בספינת תענוגות היא נופש שמתאים למי שלא רוצים "לעבוד קשה" בתכנון החופשה שלהם. למעשה כל שצריך הוא לבחור יעד, לארוז מזוודה, ולהגיע לספינה בשעה היעודה. אחרי הכל, שייט באונית פאר הוא השילוב המנצח בין "בטן גב" טוטאלי על הסיפון לצד הבריכה ובחופים אקזוטים, לבין סיורים מרתקים בערים מרתקות או אפילו פיורדים מרוחקים. ולזה אנחנו קוראים - שווה בדיקה. 
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
החגים כבר כאן, הילדים בחופש והצפון הישראלי מציע אינספור אתרי טיולים ואפשרויות רבות לבלות. נופים מפעימים ומדהימים במיוחד, המון מים, מפלים זורמים, נחלים, סלעי בזלת שחורים. אנשים הבוחרים לטייל באזור רמת הגולן עשויים ליהנות לא רק מטיול נחמד אלא גם מחופשה של ממש. אנחנו כאן על מנת להמליץ לכם על מסלולים מיוחדים באזור רמת הגולן אשר יהפוך את הטיול שלכם לחופשה צפונית מפעימה ובלתי נשכחת ולילדים יישארו חוויות מתוקות לספר עליהם בכיתה או בגן :)
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!