חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

איפה אנחנו עומדים ביחס לאירופה באיכות הנופש

יש הרבה מאוד ישראלים אשר עבורם חופשה מתחילה רק לאחר שהם עוזבים את גבולות הארץ. הם משום מה לא מאמינים כי הם יכולים ליהנות מחופשה אמיתית כאשר הם יישארו באוויר ובאווירה המוכרים כאן. הם סבורים כי רק אם הם יעלו על מטוס ויתרחקו כברת דרך של ממש מאזור המחיה שלהם הם יתחילו לחוש סוף סוף את טעמה של החופשה.

אלון שוורצמן
02/10/2019

הישראלים אוהבים לטייל בעיקר בארצות אירופה. הם רואים במקום ככזה המועדף על פני כל מקום אחר בעולם. הנופים המיוחדים, האתרים המדהימים, המים, הנהרות, ההרים, הגבעות, כל אלו ועוד יוצרים בהם את התחושה של חופשה אמיתית ומשכרת.

מה אין בישראל שיש באירופה?

אנחנו כאן על מנת להעלות שאלה מעט נוקבת עבור כל אלו הטורחים להרחיק נודד עד לחוץ לארץ ולאירופה. מה יש שם שהוא כל כך מיוחד עד ששווה להתרחק עד לשם? אז כאן כדאי לדעת שיש במוסכמה הזו הרבה מאוד סטיגמות שהן לא ממש נכונות. החופשה בישראל עשויה בהחלט להיות מוצלחת מאוד ואף אטרקטיבית לא פחות מאשר חופשה באירופה. אך זאת רק אם בוחרים את המקום הנכון שם יבלו את החופשה. ברור שלא כל מקום יוכל להעניק לנו את הטעם האירופאי המדויק ולא בכל מקום יהיו לנו כל הפינוקים וכל האפשרויות ליהנות. אך אם רק נשים לב לאפשרויות השונות ונבחר במקום הטוב ביותר לחופשה שלנו, נוכל בהחלט ליהנות מחופשה חלומית ומענגת במיוחד וזאת תוך חיסכון מהותי הן בזמן והן בכסף.

לשלם פחות וליהנות יותר!

הרשו לנו לומר כי ישנם מקרים רבים אשר בהם החופשה בארץ תהיה מוצלחת יותר ביחס לחופשה בחו"ל. זה עשוי להיות בגלל כמה וכמה סיבות.

ראשית, hapisga.co.il">hapisga.co.il/hapisga-clp/4807">נופש ישראלי בצפון או כל אזור אחר תמיד יחוש בנוח יותר בקרקע הטבעית שלו. כאשר הוא נמצא במקום בו הוא מכיר את המנטליות, הוא מכיר את השפה והוא יודע מה מצופה ממנו ומה לצפות מאחרים, הרי שהחופשה עשויה להיות הרבה יותר נינוחה. כך היא גם מתקיימת ללא תחושה של זרות ושל ריחוק.

מלבד זאת, ישנו היתרון של הקרבה לבית. ברור שזה לא פשוט לבלות שעות ארוכות בטיסות כאשר אנחנו רק מצפים כבר להגיע למקום יישוב על מנת להניח את כף רגלנו. כאשר אנחנו בוחרים לנפוש בארץ, אנחנו נהנים למעשה מחופשה הרבה יותר נגישה ונוחה.

פונים אל המקום הנכון

כאשר אנחנו פונים אל הכתובת הנכונה ואל האתר הנכון אנחנו למעשה יכולים לאתר את מקום הנופש המוצלח ביותר עבורנו. על פי רוב נוכל לסנן מבין כל האפשרויות את זו שאכן תענה על הדרישות שלנו מכל הבחינות. סינון לפי צימרים מומלצים בצפון, וילות אירוח או מלונות בוטיק, סינון לפי מחירים ואם אלו התאריכים הרצויים וכמובן המקום המועדף עלינו. בצפון בדרום או במרכז.

לא פעם המסקנה תהיה שאין סיבה להרחיק לכת עד לאירופה.

אלון שוורצמן
אלון שוורצמן

עוסק בתחום התיירות והנופש מאז ומעולם וחלק מצוות הבודקים המקצועי של הפסגה כבר מעל 10 שנים, נשוי ואב לשניים. 

חוץ מלבדוק אתרי נופש הוא גם כותב עליהם ומקפיד לציין בשקיפות כל פרט רלוונטי לאירוח במקום.

 

 

 

עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!