חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

"והם חיו באושר ועושר", אבל, מה עם הכושר?

להתאמן ביחד זו סגולה כפולה. גם לטובת הבריאות וגם לטובת הזוגיות. אז במקום לשבת עוד ערב מול הטלוויזיה עם שקית תפוצ'יפס לשניים (גם גרסה מעניינת לרומנטיקה, אין ספק), צאו להתאמן! הליכה, ריצה, שחיה, יוגה ועוד. אופציות לא חסר, רק תבחרו. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

פילאטיס בייבי!

זה מחזק, מייצב, מעצב, ועוד מילים שמזכירות מה ששמפו עושה לשיער - רק שכאן מדובר בשרירים שמחזיקים את גופכם. אז נחשו מה? הגיע תורכם לחזק אותם. שיעור פילאטיס עובד על גמישות ונשימה, על הבאה של הגוף למצב של יציבה אופטימלית ולא של סימן שאלה הפוך.
יתרון נוסף הוא המסגרת. אתם נרשמים וקובעים לכם יום או יומיים בשבוע שאתם הולכים יחד, וזו השעה שלכם, הן עם עצמכם, והן עם בן/בת הזוג שלכם.
טיפ: כדאי לשלב קצת מתיחות לפני ואחרי השיעור כדי שתוכלו ללכת יום אחרי. בהתחלה זה ייראה לכם קשה עד בלתי אפשרי, ותוך כמה חודשים הגוף יתרגל והשרירים יתגמשו. 


זוגיות בסגנון חתירה

שחיה היא ספורט שמתאים לאנשים רגועים, או לכאלה שרוצים להירגע. כל מי ששוחה יכול להגיד לכם שבהתחלה זה משעמם קצת, עד שנכנסים למוד כמעט מדידטיבי, בו הזרועות חותרות בעדינות אל תוך המים, האויר נכנס ויוצא בקצב מסוים ומכניס שקט לתודעה, הרגלים מפדלות ומתחזקות, והריאות עובדות ומתמלאות בחמצן שזורם לכל הגוף ובעיקר למוח.
היום יש הרבה בריכות שעשו מהפך והוציאו את הכלור מהמים לטובת חיטוי בצורה של מלח, מה שעושה את החוויה להרבה יותר נעימה ובריאה. אחרי 30 בריכות (לפחות, מה לא?) תוכלו לנוח בספא הצמוד לבריכה (אם כבר נרשמים אז לקאנטרי שווה), להתקלח מקלחת ארוכה וחמה, ולחזור הביתה אדומי לחיים ומרוצים עד מאוד.
טיפ: אם אתם כבר עושים מנוי לבריכה, תעשו אותו במקום "שווה", כזה שתוכלו להתפנק אחריו בסאונה או בג'קוזי. 


פידול זוגי 

לצאת לדווש יחד זה כזה רומנטי, שמי בכלל חושב על כושר? אבל, אם נכנסים לזה ברצינות, וממש רוכבים, אז מזיעים, מתנשפים, השרירים רועדים, ועוד כל מיני תופעות של מאמץ. היתרון: ככל שעושים יותר זה נעשה יותר קל. אתם יכולים לרכב בעיר, בקיבוץ, לאורך הים, או בתוך היערות. היום יש המון אפשרויות לרכיבה, לכל הרמות והרצונות. בקיצור, נגמרו התירוצים, עלו על הטייץ - ופדלו! 
טיפ: יש מקומות שניתן להשכיר בהם אופניים לזוג, כלומר דו-מושבי. זה אמנם חמוד ואפשר לנסות,אך זה בעיקר ישפר את הקשר וקצת פחות את הכושר. 


זומבה

האירובי בשנים האחרונות קיבל את השם האקזוטי "זומבה", כשאליו מצטרפות תנועות ריקוד שפותחו על ידי הכוראוגרף אלברטו פרס בקולומביה בשנות ה-90. בריקוד משולבות מוסיקה לטינית, מערבית ומזרחית, מה שהופך את העניין למהנה ומשעשע.
הזומבה נעשית בחדרי כושר, במתנ"סים, ברחוב, ובעוד מקומות אלטרנטיביים. זה מקפיץ, זה פאן, זה מחבר קואורדינציה סיבולת לב ריאה, ובאופן כללי מעלה את רמת האנדורפינים די מהר (אם לא התייאשתם אחרי הרבע שעה האחרונה).
טיפ: קחו לשיעור מגבת קטנה. בזומבה מזיעים ואתם לא רוצים להתרחק מבן הזוג אלא ההפך. 

אקרובאלאנס ביחד

זוהי שיטה שהגיע מעולמות הקרקס, והמהות שלה היא העברת משקל בין שני אנשים או יותר.
אז שני אנשים יש לנו (אתם) ובאלאנס... טוב, בשביל זה באנו, לא? באקרובאלאנס תלמדו הרבה על איזון ושיווי משקל, ותוכלו עם הזמן לבצע מיני פעלולים ביחד. השרירים בהם העבודה הזו מתמקדת הם שרירי הליבה, אך כל השרירים בגוף עובדים גם הם. זוהי שיטה מאוד כייפית ומהנה, ותלמד אתכם להקשיב אחד לשניה, לסמוך, וללמוד על הכוח הטמון בכל אחד מכם ולהתחבר לאקרובט הפנימי שבכם.
טיפ: קחו את זה לאט ובהדרגה וכמובן עם הדרכה צמודה לפחות בשלבים הראשונים.



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
רודוס, "אי השמש", קיבל את שמו מהמפגש הרומנטי בין הליוס, אל השמש, לנימפה רודה. רודוס הוא אי מצוין לרביצת "בטן גב" לאורך חופים יפים, לטיולים בין כפרים עם ניחוח היסטורי מעניין ולהנאה קולינרית בשפע המסעדות המצוינות.
להמשך קריאה
כשיוצאים לחופשה עם ילדים חשוב לתכנן היטב את הבילויים בשעות הפנאי. חסכנו לכם עבודה ומצאנו עבורכם מקומות אירוח עם אטרקציות שוות במרחק נסיעה קצרה
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
הקיץ איתנו באופן רשמי ואם כבר סגרתם חופשה בצפון, כדאי שתדעו שבאזור קורים דברים ממש שווים - אז איפה תמצאו אותם? אספנו את אירועי המוזיקה, המחול והתרבות ששווה לשבץ ביומן
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!