חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

כשהנופש נמצא איתכם כל הזמן - שייט בספינת תענוגות

הפלגה בספינת תענוגות היא נופש שמתאים למי שלא רוצים "לעבוד קשה" בתכנון החופשה שלהם. למעשה כל שצריך הוא לבחור יעד, לארוז מזוודה, ולהגיע לספינה בשעה היעודה. אחרי הכל, שייט באונית פאר הוא השילוב המנצח בין "בטן גב" טוטאלי על הסיפון לצד הבריכה ובחופים אקזוטים, לבין סיורים מרתקים בערים מרתקות או אפילו פיורדים מרוחקים. ולזה אנחנו קוראים - שווה בדיקה. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
תחום שייט התענוגות, הוא תחום שהולך ומתרחב ואיתו האפשרויות הרבות שהוא מציע. יש הפלגות רומנטיות ליעדים מרוחקים, ואז הדבר מצריך טיסה ליעד היציאה של ההפלגה כמו הקאריביים או מקסיקו. וישנן הפלגות שיוצאות ממדינות אירופה הקרובות יותר, כגון: ברצלונה, רומא ואחרות, ואז מדובר בזמן הפלגה שקורה בעיקר בלילה, כשבכל יום עוגנים בנמל אחר ויוצאים ליום של סיור וחוויות באותה עיר נמל.


שוטי שוטי ספינתי - חלום או מציאות? אתם תבחרו. צילום 123RF 

ספינת פאר - על מה ולמה

כדי להבין על מה מדובר כשאומרים "ספינת פאר" ניקח כדוגמא את חברת רויאל קאריביאן. זוהי אחת מחברות השייט הפופולאריות ביותר, שנחשבת לבעלת צי האוניות הצעיר, הרענן והחדשני בעולם. הספינות שלהם הם למעשה מעין עולם בפני עצמו. תוכלו למצוא בהן מתקני ספורט משוכללים (קירות טיפוס, מגרשי מיני גולף), פארקי מים המרחפים באוויר בצידי הספינה, אולמות וחנויות, מסעדות שמגישות את כל סוגי המאכלים האפשריים, חדרי אוכל אלגנטים, מתחמי ספא, מועדוני לילה ועוד. פאר ופינוק בכל קנה מידה אפשרי. חברה זו מציעה הפלגות נופש ללא פחות מ-280 יעדים ברחבי העולם, ב-81 מדינות וב-6 יבשות. לכל מסע תוכנית נופש המותאמת לו לפי סוג היעד. 

הפלגות קיץ מישראל

חלק מכם כבר יודעים את יעד החופשה שלכם לקיץ הקרוב, וחלקכם עוד חושבים על האופציות. 
חברת מנו ספנות המוכרת, מוציאה הפלגות למגוון יעדים ביוון, קפריסין, וורנה, דוברובניק, ואפילו לונציה, כשטווח המחירים לאדם נע בין 179- 1259 יורו.
כחלק מאפשרויות הלינה באוניה, תוכלו לבחור בין חדרי סטנדרט, חדרי פרימיום או סוויטות. חדרי הפרימיום לדוגמא, הם חדרים יותר מפנקים שממוקמים בסיפונים העליונים במרחק קצר מהאטרקציות שבאונייה. מחדרי הסטנדרט שממוקמים בסיפונים התחתונים תצטרכו לקחת מעלית כדי להגיע לאטרקציות שבספינה.  עוד תמצאו על האוניה: דיוטי פרי, מכון יופי, מועדון כושר, קזינו, מגרש כדורסל, בריכות, ספא, מסעדות ועוד. לפרטים נוספים  היכנסו לאתר ובחרו את יעד ההפלגה שלכם. 

הפלגה לסנטוריני בקיץ הקרוב. נשמע טוב, הא? צילום 123RF
 

בחירת האוניה המתאימה לכם 

טיפ חשוב בנושא הזה, הוא איך לבחור את האוניה והחופשה שתתאים לכם. הרי יש עשרות חברות עם מאות מסלולים, הצעות וחבילות נופש. אם אתם זוג שמחפש נופש רומנטי ולא מעוניינים שחבורת ילדים יקפצו לכם על הראש בבריכה, חשוב לבחור מראש ספינה שתתאים לצורך שלכם. חברות כמו:  Oceania Cruises, Silversea, Seabourn, Windstar הן חברות שייט מאוד יוקרתיות שבכל אחת לא יותר מ-800 נוסעים, ובהן סוויטות עם שירות אישי, והעיקר, הן עוגנות בנמלים שהאוניות הגדולות אינן יכולות לעגון בהן. יעדי ההפלגות הרומנטיות מתמקדים בעיקר בים התיכון, בקאריביים, בצפון אירופה ובאלסקה. 

הפלגות מענגות לקריביים

כשאומרים "הקריביים" מתכוונים ליותר מ-7,000 איים ואיונים הנמצאים דרום-מזרחית למפרץ מקסיקו ואמריקה הצפונית, וצפונית לאמריקה הדרומית. קובה, ג'מייקה, איי הבהאמס, ארובה, ברבדוס ופוארטו ריקו הם חלק מהשמות המוכרים ביותר. רובם ככולם מציגים: חופים לבנים, מים תכולים, עצי קוקוס ונוף מדהים. לא סתם הם מהווים את אחד היעדים החמים לחופשת נופש עבור זוגות בירח דבש, וזו אחת הסיבות שעוברות בקריביים ספינות שייט גדולות רבות.

הפלגה לאורך האיים מאפשרת לחוות מגוון גדול של חופים ונמלים השונים זה מזה באופיים, בתרבותם ובשפה המדוברת בהם. כשתעגנו באיים, תוכלו ליהנות משלל פעילויות כמו צלילה לצד דגים וחיות ים אקזוטיות, רכיבה על סוסים, וטיולים רומנטיים לאורך החופים. 
באזור הקריבי המזרחי תוכלו לבקר באתרים היסטוריים מרשימים, חופים נפלאים ויערות גשם. באזור המערבי יש איים נדירים ביופיים, דולפינים, ועוד חוויות ששייכות לגלויות ולחלומות.



כדי לצאת לשיט בקריביים, תצטרכו להגיע קודם לאחד מהנמלים מהם יוצאות ההפלגות: ניו יורק, בוסטון, מיאמי, פילדלפיה ועוד. כך שאם אתם רוכשים את חבילת השיט שלכם מהארץ היא תכלול גם את הטיסות. רוב חברות השיט מציעות מסלולים בני שבעה-עשרה ימים. הספינה כאמור, תפליג בלילה, ובמהלך היום תוכלו לשנרקל, לטייל ולחגוג את החיים. מבחינת עונות, כדאי לצאת בין דצמבר לאוגוסט כדי שלא להיקלע לסופה טרופית בחודשים האחרים. אבל, אם אתם במילא בסביבה, וחושבים על שיט באותה הזדמנות, כדאי לכם לבדוק את המחירים שיהיו נמוכים משמעותית בחודשים הפחות מומלצים. 

מקומות נוספים שניתן לבקר בהם באמצעות שייט הם המזרח הרחוק, הוואי, הגלאפאגוס ועוד. העלויות כמובן- בהתאם לסוג השיט ולסוג האירוח שתבחרו בספינה.

אז שתהיה הפלגה נעימה וחופשה רומנטית במיוחד!

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
השקדיות פורחות, הכלניות מעטרות את הירוק בשלל צבעים, הרקפות עומדות ניצבות, והקידה השעירה מתחילה לפרוח בצהוב. במילים אחרות - האביב כבר כאן. האביב, כידוע, היא עונת הפיקניקים הרשמית. לכן, עכשיו זה הזמן האידאלי לארוז סלסלת קש (או צידנית, גם הולך) למצוא פינת חמד פורחת, לפרוש שמיכה ולשכב פרקדן לצד הפרחים, וליהנות מארוחת פיקניק משובחת. הנה כמה הצעות למקומות ששווה לפקנק בהם בצפון, ואפילו קישור לעסק גלילי קטן שיכין לכם את הכל מראש, ורק תצטרכו לבוא. 
להמשך קריאה
אם פעם הייתם עוצרים לקנות סנדוויץ' בתחנת דלק, היום הדרך לצפון כבר קיבלה שדרוג קולינרי בזכות עגלות קפה עם תפריטים שווים, וייב קליל והרבה קסם – קבלו את עגלות הקפה המומלצות שלנו בצפון
להמשך קריאה
ברצלונה מציעה הרבה חוויות, לכן כדאי לפנות בשבילה שבוע ימים לפחות ובמיוחד למי שזו הפעם הראשונה שלהם בעיר. יש בה אמנות ותרבות, רחובות שוקקים, אוכל ספרדי מעלף, מוסיקה ואנשים יפים. זוהי ברצלונה, וזו רק ההתחלה. לא פחות מ-30 טיסות יוצאות מידי שבוע מישראל לבירה הקטלונית, מה שעושה אותה לאחד היעדים היותר פופולארים עבור ישראלים. הבה ונראה למה.  
להמשך קריאה
אם במקרה תחליטו לנסוע למצרים ולחרוג מגבולות סיני, אם תחליטו לנסות חוויה אחרת לגמרי ולוותר על טלוויזיה וג'קוזי מפנקים לטובת שלווה אינסופית ונופים בתוליים, ולבסוף, אם שבעתם מניצוצות היוקרה הנדושה - סעו לנווה המדבר סיווה (Siwa Oasis) ותתארחו במלון הבֶּרְבֵּרִי Adrere Amellal. שם, המציאות מתעלה על כל מה שהוליווד סיפרה לנו על איים אבודים ונאות מדבר ירוקים.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!