חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

להתאהב בימה הכחולה - נופש זוגי בכנרת

“כנרת, כנרת, כנרת.." כמה שירים נכתבו על האגם המתוק הזה (תרתי משמע) שיש לנו אי שם בצפון הארץ.
עכשיו, אני לא יודעת מה אתכם, אבל במשך שנים כשאמרו לי את המילה "כנרת", הייתי מדמיינת אותה מבעד לעשן מנגלים עם עשרות משפחות וילדים קופצניים ורעשניים, והיה לי קשה להשתכנע שקיימות לכנרת פנים אחרות, שקטות ונעימות, ואפילו- רומנטיות. כאלו שאפילו מזכירות לפרקים את חופי סיני, רק מה - עם מים מתוקים. לא מאמינים? הנה הן לפניכן בכתבה הבאה. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

הכנרת היא קודם כל חופים, וזה נכון שבכנרת עדיין יש חופים של חבר'ה שבאים לחגוג והם לאו דווקא מחפשים את השקט והרומנטיקה, אך לצד אלו יש עוד הרבה אופציות ממש טובות. בשנים האחרונות הרשויות עשו קצת "סדר" בבלאגן (והיה בלאגן) וכיום ניתן למצוא חופים שאסורה בהם השמעה של מוסיקה (בוודאי שלא בווליום גבוה), שיש בהם נקיון מוקפד ואפילו אזורים מוגדרים למנגלים. באתר של רשות הכנרת תוכלו לקרוא על החופים עצמם ולבחור את אלו המתאימים לכם ביותר. הקליקו על שם החוף ותקבלו מידע חשוב כגון: אורך רצועת החוף, נגישות לנכים, האם הוא חוף מוכרז או לא, האם יש בו שמירת חפצים, איך מגיעים אליו, אפשרות לקמפינג, האם הכניסה כרוכה בתשלום, ועוד.

למי מכם שמחפשים חוף שקט, קחו בחשבון את חוף אמנון שנושא את תו האיכות הבינלאומי "הדגל הכחול", המחייב עמידה בסדרה של קריטריונים בינלאומיים, למשל: בדיקה של איכות המים, נקיון ומחזור, ואיסור על הכנסת מערכות הגברה לשטח רצועת החוף כולה. חופי צאלון וחוקוק גם הם מוכרזים כחופים שקטים. תזכרו שחופים שקטים מזמנים אליהם לרוב לא רק נופשים שקטים אלא גם בעלי חיים מעניינים (תביאו משקפת) מה שעושה את השהות לחוויה אחרת לגמרי.
ערב יורד על הכנרת. צילום: אלברט אדוט

שביל סובב כנרת
הימים שבהם הכנרת היתה מוקפת גדרות, בלתי נגישה ומלוכלכת עברו חלפו (לפחות הגדרות, לגבי הלכלוך אפשר להתווכח…) ואת הניצחון הקטן גדול הזה ניתן לזקוף להרבה נערים ונערות שהיו שותפים בסלילת ובנית שביל "סובב כנרת" בסיועו של "איגוד ערים כנרת" שהוקם בשנת 2008, וביחד הם פעלו לקידום החזון שהוא: הקפת הכינרת כולה בשביל טיול רציף ובצמוד לקו המים. נשמע טוב, נכון? אז זהו, שזה באמת טוב. כיום, השביל מקיף כמעט את כל האגם והוא עובר בכל החופים הציבוריים. מומלץ לצאת לטיול ב"סובב כנרת" (במיוחד בעונות הסתיו והאביב) ולהנות משקט, שלווה, והרבה הרבה טבע. למפת השביל הקליקו כאן

מעיינות נסתרים
יכול להיות שהכנרת עצמה תספיק לכם לגמרי מבחינת רחצה והתרעננות, בעיקר כי טמפרטורת המים שלה נעימה מאוד ולא צריך "לעשות נשימות" לפני שקופצים לתוכה. אך למי מכם שאוהבים לגלות מקומות חדשים, בעיקר כשמדובר בשכיות חמדה טבעיות, בהחלט כדאי לכם לתת קפיצה לאיזה מעין או שניים באזור. כמה מעיינות שתמצאו באיזור הכנרת הם: עין רקת, עין פוריה, עין שבע (שנקרא גם עין איוב), ועין נון. טבילה נעימה! 

הפלגה רומנטית ביאכטה משלכם
דמיינו את שניכם לוגמים שמפניה צלולה בעודכם ישובים ביאכטה שהיא רק שלכם. המים רגועים ושולחים אדוות קטנות סביב, מרחוק להקת ציפורים ממריאה, ובאופק הרים נישאים אל מעל לאגם. לא, זו לא פנטזיה מהפיורדים האירופאים, זה ממש כאן, בכנרת החביבה שלנו. הפלגה ביאכטה פרטית בכנרת היא אטרקציה חדשה (ומעולה) לזוגות שמחפשים רומנטיקה בניחוח קלאסי. היכנסו לאתר והתרשמו מהחבילות הרומנטיות הנוספות שמוצעות לצד ההפלגה עצמה. 

להתאהב מול הנוף.  צילום: אלברט אדוט.
מתאהבים מול הנוף. צילום: אלברט אדוט
אתר נהריים
אתר נהריים ממוקם בעמק הירדן ליד קיבוץ אשדות יעקב איחוד. "אי השלום" הוא האטרציה המרכזית כשנהר הירדן והירמוך מקיפים אותו. למידע נוסף על מסלול הטיול היכנסו לדף באתר משרד התיירות.
לאוהבי ההסטוריה, מומלץ לבקר גם באתרים: חצר הראשונים, גשר הישנה, מצודת חוקוק, גן לאומי כורזים ועוד.

תרבות בבית גבריאל
החזון של "בית גבריאל" כפי שמתואר באתר הבית שלהם הוא ליצור "בית תרבות ומרכז חיי רוח וחברה לתושבי האזור ולכל שוחרי התרבות, היצירה ואמנות הבאים בשעריו". בבית גבריאל יש אולם תיאטרון ואולם קולנוע גדול וגלריה לאמנות. זה מקום מעולה אם תרצו לצפות בסרט טוב, לבקר בתערוכה מעניינת, לשמוע מוסיקה טובה וגם כמובן לאכול. במקום יש מסעדה "חכמת הבייגלה" שהיא דיינר חלבי שבמוקד תפריטו מככב הבייגל היהודי המקורי. לסרטי הקולנוע שמציגים עכשיו לחצו כאן, ולמופעים הקרובים לחצו כאן ולתערוכות המציגות כעת בבית גבריאל לחצו כאן

נקודות תצפית מומלצות 
סביב הכנרת וקצת מעליה ניתן להגיע לכמה נקודות תצפית יפייפיות, כשבכל עונה ייפרס מולכם נוף מעט שונה, והכנרת במרכזו. מומלץ להצטייד בבקבוק יין (כמובן לא למי שנוהג). הנה כמה מהתצפיות באיזור: מצפה הוד, הממוקם בירידה מקיבוץ אלומות לכיוון הכנרת. מצפה אופיר, נקודה יפייפיה ממנה ניתן להשקיף אל הצד הצפון-מזרחי של ישראל. ממול רואים את טבריה ובמעלה ההר את צפת. מצפה השלום,תצפית נוף יפה לכנרת עם עמדת הסברה קולית. מהתצפית שנמצאת ליד קיבוץ כפר חרוב, על כביש 98, תוכלו לרדת ברגל לכמה מסלולים מעגליים.  

טיפולי וואטסו באלמגור
בצפון הכנרת במושב אלמגור, אתם מוזמנים לחוויה "תת-מימית" מרגיעה ברמות שעוד לא הכרתם. אפשר להזמין סדנת שף זוגית עם טיפולי מים, טיפול זוגי במים (וואטסו/ווטרדאנס/משולב) ותוכלו אפילו לשכור את המתחם לעצמכם. לפרטים היכנסו לאתר או התקשרו 054-7359860.

מסעדות באיזור
צל תמר
מסעדה כפרית הבנויה כולה מעץ באווירה טרופית ועם תפריט מגוון. המסעדה נמצאת בכניסה לקיבוץ אשדות יעקב איחוד. לאתר המסעדה.
על הנהר
מסעדת על הנהר מציעה: אוכל צמחוני, בשרים, דגים, פירות ים, אוכל ים תיכוני והיא נמצאת במתחם ירדנית, בכניסה לקיבוץ כינרת, טלפון: 053-9443619.
מגדלה
מגדלנה זוהי מסעדת השף הערבית הראשונה בישראל. המסעדה מתפרשת על חלל גדול בקומה העליונה של מרכז מסחרי. הנוף הנשקף ממנה הוא לכיוון הר ארבל, הרי הגולן והעיר הקדומה מגדלא. להגעה: מתחם צומת מגדל, כביש 90 , מרכז מסחרי, מגדל. טלפון להזמנות 053-9367771.
דגים בעין גב
לשבת על המים, לשתות כוס יין לבן ולהינות מארוחה עם חומרי גלם טריים ומקומיים (מומלץ בשעת השקיעה). קיבוץ עין גב, טלפון להזמנות 04-6658136

כמובן שחלק בלתי נפרד מהשהות באיזור הכנרת הוא בחירת צימר טוב ומתאים עבורכם. הנה כמה אופציות ראויות: 
 

באי ירוק - לזוגות בלבד שבמעלה גמלא תמצאו המון אופי ודגש על הפרטים הקטנים, כשמולו נפרס הטבע העצום. האבזור, הנוף והמארחים, הם שעושים את ההבדל באחריות ובאכפתיות שהם מגלים, והם אלה שמבטיחים חופשה רומנטית וקסומה במיוחד. 
המארחים יבדקו איתכם מראש את ההעדפות שלכם באוכל, בשתייה, בסרטים ובמוזיקה. ומה חושבים על המקום הגולשים? הדירוג הוא 9.69 , והמחירים מתחילים ב- 950 ש"ח ש"ח ללילה באמצ"ש.
כשאתם רוצים לצאת מהמירוץ ולהיכנס לבועה פשוטה של קסם-נווה בכפר - לזוגות בלבד הוא המקום המתאים. המתחם שנמצא ביישוב מצפה הוא מתחם עם המון שקט, מרפסות מקסימות, עיצוב כפרי ונעים, חלון גדול אל השדות החרושים, ארוחת בוקר מעשה ידי המארחת ותמורה מעולה ביחס "עלות תועלת". בין היחידות (הממוקמות בשורה) חוצצת צמחיה מטופחת במרפסות מאפשרת תחושת פרטיות טובה למדי. בכל יחידה תמצאו בחוץ פינת "הסתלבטות" שאידיאלית לחובבי קריאה/ שכיבה על ערסל/ טבע ושקט. הגולשים מעניקים למקום דירוג של 9.58 והמחירים נעים בין 600 ש"ח - 950 ש"ח ללילה.

לסיום, 
יש לכם הזדמנות לחוות את הכנרת וסביבותיה באופן שישרה עליכם שלווה והנאה שתלווה אתכם לעוד זמן רב אחרי החופש. מסלולי טיול רבים, מעיינות, מסעדות נחשבות, נופים ושקיעות - הכל מהכל. 
מקווים שעזרנו לכם למצוא עוד כמה נקודות מיוחדות לביקור כשאתם מגיעים לאזור, כאלה שיגרמו לכם לא רק לגלות מקומות חדשים, אלא לגלות האחד את השניה מחדש.

 ומאחלים לכם חופשה נעימה! 

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
כל מי שחווה או נמצא במערכת יחסים זוגית ממושכת, מכיר בוודאי את התחושה המעיקה של שקיעה אל תוך שגרת החיים. ההתאהבות, הריגוש, הספונטניות, הטיולים והבילויים, מוחלפים באחזקה משותפת של משק הבית: כביסות, בישולים, ניקיונות, עבודה, חשבונות... לא פלא שלפעמים אנו תוהים – לאן נעלמה לה האהבה?
להמשך קריאה
אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
מסלולי טיולים, אטרקציות, מסעדות – כמה חשוב שכל אלה נמצאים ממש מרחק הליכה ממקום האירוח בנופש המשפחתי שלכם. הנה ההמלצות שלנו
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!