חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

נשיקה צרפתית סודית - למבינים בלבד

זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד!

מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 

ליזה אמויאל
20/02/2019

סוד הגן הנעלם

המלון הקסום הזה Jardins Secrets מסתתר בלב נים העתיקה והגינות הסודיות שלו משלבות את קסמי המאה ה-18 הצרפתי ואת אוצרות ספרד האנדלוסית. המבנה ההיסטורי דומה לווילה טוסקאנית, הוא מוקף צמחייה בניחוח ים תיכוני הכוללת עצי זית ותפוזים. שבילי יסמין ושיחי וורדים מובילים למזרקה עתיקה מרשימה ביופייה. קשה לדמיין שנמצאים בלב עיר, במאה ה-21.


להרגיש כמו באגדה, במציאות.  מלון Jardins Secrets

המקום נראה מחוץ לזמן ומזמין לחלום ולנוח באלגנטיות השקטה של 14 החדרים המעוצבים בריהוט מקורי עתיק ובבדים נדירים. בעת שקיעת השמש, הבית מתגלה בצבעים חמים לאור נרות, והאווירה האצילית מורגשת בכל פינה.  

להתרגש מחדש

ליאון היא בפני עצמה עיר מרתקת, רומנטית ויפה - יש אומרים אף יותר מפריז, ומלון הבוטיק האינטימי Le Gourguillon  שוכן בלב הרובע העתיק ההיסטורי. באלגנטיות מושלמת, המקום מציע את כל מה שטעם טוב ומעודן חפץ בו. לכל חדר עיצוב מיוחד בסגנון אחר, המתאפיין באווירה חושנית מלאת שלווה ופאר. לחלקם ג'קוזי פרטי, ספריות מפוארות, גינה קסומה או מרפסת לנוף - ולכולם אותו חן עצמתי ומרגש. המקום מציע מגוון חבילות פינוקים לזוגות.   

HOTEL LE GOURGUILLON צרפת

ברוח דייט סודי

שמברי (Chambéry) נמצאת באזור ה- Savoie המוקף הרים מושלגים, אגמים וכפרים טיפוסיים. בלב ההיסטורי של העיר, מאחורי חזית המלון הדיסקרטית והצנועה, תמצאו מקום מסוגנן ברמה גבוהה, ואווירה אינטימית ביותר. זהו ה Petit Hôtel Confidentiel. אם תרגישו שהגעתם לדייט סודי עם ג'יימס בונד אל תתפלאו. בחדרים, עיצוב מודרני מקורי ואיתן, בו משתלב קמין מדהים המקנה לחדרים אטמוספרה מהפנטת. לא תרצו לעזוב את המיטה הנוחה להפליא, למרות מבחר האטרקציות באזור. ואם כל זה לא מספיק, אז דעו שמלון זה נבחר למלון חמישה כוכבים הטוב ביותר בצרפת.   

לאורחים שיודעים לשמור סודות...  צילום shutterstock

מסע מסביב לעולם

בריביירה, בלב משולש הזהב, מלון בוטיק 3.14 קאן, מזמין אתכם לטיול סביב העולם. בחמש הקומות תגלו את חמש היבשות, שנחשפות בעיצוב מרהיב. אפריקה פותחת את שעריה למדבר האינסופי, אוקיאניה חושפת איים מרוחקים וחופי צדפים קסומים, אירופה תקח אתכם לפריז של ה Belle époque התקופה המלהיבה ביותר של כל המהפכות, אמריקה מצדיעה ליצירתיות של תרבויות הלטינו והפופ-ארט, ואסיה משלבת את הזן היפני עם האקזוטיות ההודית. אפשר לדבר כאן על יצירה אדריכלית אמנותית תוך כדי חוויית אירוח עשירה ביותר.
מלון 3.14 צרפת

על שפת הנחל, בלב הטבע

באחד האזורים היפים בצרפת, הלא הוא הדרום הציורי, בין ה- Aveyron וה-Lozère וממש על שפת המים, שוכן מלון ארבע כוכבים,
ה Hôtel de la Muse et du Rozier, Mostuéjouls  ובו כל מה שנחוץ לחופש חלומי מושלם: חוף פרטי, בריכה, ספא, בר ומסעדה. עיצוב 35 החדרים פשוט ויפה, ולחלקן נוף מרהיב על הנחל. האווירה כל כך פסטורלית שאפשר פשוט להתיישב על הטרסה היפה המוקפת צמחייה ולהאזין לשיר הציפורים והמים הזורמים. 

מלון Hotel de la Muse et du Rozier צרפת

 
ליזה אמויאל
ליזה אמויאל

שם - ליזה אמויל
גיל - 46
אזור מגורים - אמירים

מה צריך להיות בצימר מושלם מבחינתי? טעם טוב בעיצוב ובאירוח
הצימר המועדף עליי: כליל הנוף
על מה לא אתפשר בצימר: ניקיון
החוויה שהכי זכורה לי מביקוריי בצימרים: מארחים חביבים

עוד כתבות של
עוד כתבות של
העומס התיש אתכם? השגרה שוחקת? הרעש והזיהום לא נותנים לכם מנוחה? צריכים קצת לבד מההמולה? המשפחה זקוקה לחופשה?קחו לכם יומיים באחד מהפינוקים האולטימטיביים: צימרים מומלצים בצפון. השהות בנוף הטבעי הירוק יעניק לכם את השלווה והשקט מהעומס ומהרעש ויחזיר לכם קצת כוחות לחזור אל השגרה בצורה מאוזנת.
להמשך קריאה
אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 
להמשך קריאה
החגים כבר כאן, הילדים בחופש והצפון הישראלי מציע אינספור אתרי טיולים ואפשרויות רבות לבלות. נופים מפעימים ומדהימים במיוחד, המון מים, מפלים זורמים, נחלים, סלעי בזלת שחורים. אנשים הבוחרים לטייל באזור רמת הגולן עשויים ליהנות לא רק מטיול נחמד אלא גם מחופשה של ממש. אנחנו כאן על מנת להמליץ לכם על מסלולים מיוחדים באזור רמת הגולן אשר יהפוך את הטיול שלכם לחופשה צפונית מפעימה ובלתי נשכחת ולילדים יישארו חוויות מתוקות לספר עליהם בכיתה או בגן :)
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!