חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

מהו אתר הנופש הטוב ביותר בישראל?

מכירים את ההרגשה שאתם בוחרים מקום שנראה מדהים בתמונות אבל אז אתם מגיעים למשהו שונה לגמרי? מי לא שמע על הצימרים עם התקרה המתפרקת, הג'קוזי המלוכלך ובעל הבית שמנסה בלי בושה להוציא אתכם אשמים... נמאס לכם מזה? אז גם לנו נמאס, כבר מזמן. החלטנו שאפשר אחרת: אין שום סיבה בעולם שאנשים יעברו חוויות כאלה, ואין שום סיבה שאתרים כאלה יפורסמו באופן מטעה.


20/02/2019

החשש המתמיד של הגולש הישראל מסיקורי נופש לא אמינים גרם לנו להקים את מדריך הפסגה, מדריך ששולח מבקרי מערכת לבדיקה מחמירה ולא מתפשרת של כל אתר נופש המוצג בו.

אנו מקפידים לציין חסרונות לצד יתרונות במידה ויש וממליצים מראש רק על אתרי נופש מהם התרשמנו לטובה. יחד עם זאת, בדיקה חד פעמית מקצועית ככל שתהיה איננה מהווה תחליף לבדיקה שוטפת ועקבית של המקומות, לאורך ציר הזמן. ובדיוק כאן אתם, הגולשים, נכנסתם לתמונה: במשך שנים רבות המדריך מהווה פלטפורמה ייחודית לחוות הדעת שלכם, שכוללות דירוג ע"פ פרמטרים קבועים. הפכתם לשותפים אמיתיים לדרך בה בחרנו- להציג את היתרונות, אבל גם את החסרונות של כל מתחם בצורה מאוזנת, שקופה וברורה. לאפשר לאלה שבאים אחריכם ללמוד מהנסיון שלכם.

אז עכשיו, אחרי שבמשך שנים אנו מנסים "לעשות סדר" בשוק שהיה פרוץ למדי, הגיע הזמן לפרגן לאתרי הנופש הטובים באמת, אלה שבאמת מצליחים לשמור על רמה גבוהה לאורך שנים. לכן, אנחנו מזמינים אתכם לצעוד איתנו צעד נוסף: לקבוע מי הוא הטוב שבין הטובים! איזה אתר נופש, לדעתכם, הוא זה שמציע את הקומבינציה הטובה ביותר של שירות טוב, תמורה הולמת, ומיקום מנצח? היכנסו לפורום הצימרים הגדול בישראל, הוסיפו חוות דעת על מקום מומלץ בו התארחתם ועזרו לאנשים אחרים להגיע למקומות טובים באמת 




ובינתיים, כאשר הדירוגים שלכם זורמים למערכת, אנחנו רוצים לפרגן למספר מתחמים שכבר הוכיחו בחודשים האחרונים את עצמם, וזכו לדירוג גולשים גבוה במיוחד.

אז הנה הם, לפניכם:

היתרון הגדול ביותר של אחוזת גד - לזוגות בלבד: הפרטיות. זה מתחיל עם זה שלכל אחד משני מבני האבן יש חניה פרטית וכניסה נפרדת. זה ממשיך כאשר השער נפתח והעיניים מתמלאות בכחול – של הים שממול ושל הבריכה הפרטית המושקעת בחצר- ומסביב יש קירות במבוק לפרטיות מוחלטת ורק כיוון מערב פתוח לים. ככה בונים חומה. המחירים כאן מתחילים ב- 1200 ש"ח ש"ח ללילה.

ומה אומרים הגולשים? "חלום נדיר"
"אני ובעלי חגגנו יום נישואים, ואין לתאר את ההפתעות שחיכו לנו בצימר!  נתחיל ממטבח מאובזר לחלוטין במכונת קפה, יין, וודקה, שוקולדים מתוצרת בינלאומית, פירות אקזוטיים, והכיף רק ממשיך - חדר הרחצה המפנק עם שני כיורים ובידה, ומשם למיטת המים עם כריות לבחירה! גדי המקסים ואריאלה אשתו לא חסכו מאומה! ברגע שגילו שזהו יום נישואינו, אריאלה הכינה לנו הפתעה - ארוחת ערב קסומה לצד הבריכה, טאבון מיוחד וארוחה שופעת כמהין יוקרתי! אין יותר פינוק מזה, פשוט אין. היינו בהרבה מקומות בארץ ובעולם, אבל המקום הזה באמת בסטנדרט אחר, לא האמנו שהביקורות אמיתיות, אבל הכל כן ויותר מכך, בדיוק כמו זו! רק מחכים לשוב להתארח פעם נוספת! תודה על חוויה בלתי נשכחת!!!"
דירוג כללי:9.81, מישל , 08/08/2016
המתחם המרהיב של תמר וגפן - לזוגות בלבד מכיל שלוש סוויטות יפיפיות ומסוגננות, באווירה ים תיכונית קסומה. יש מצב שתהפכו לשיכורים מאהבה, וגם – מיין: יקב משפחתי ומרתף יינות בוטיק, הממוקמים ממש מתחת למתחם הסוויטות.  טעימות וסדנאות יין בהדרכת בעל המקום מוסיפים פן ייחודי ומרתק לחופשה רומנטית יוקרתית "אחרת". המחירים כאן מתחילים ב 1350 ש"ח ש"ח ללילה.

ומה חושבים הגולשים? "גן עדן במצפה הילה"
"מהרגע שנכנסנו למתחם נמלאנו שלווה. הבקתה המרווחת ומלאת הפינוקים (פירות, עוגה, עוגיות, יין, בירות ומה לא) והג'קוזי בחצר המקסימה והמבודדת היו המתכון המושלם לחופש מרגיע וממלא משאבים. הזמינות של תמר וכל הטוב הנוסף שמסביב (אופניים לטיול באיזור, מלאי סרטים וארוחת הבוקר המפנקת!) הוסיפו לכיף הגדול. מומלץ בחום!"
דירוג כללי:9.71, נופר, 07/08/2016
 
 על הרקע המרהיב של הנוף הפנורמי משובצים שני המבנים היפיפיים של ציור נוף, אוהלי "יורט" לבנים בסגנון מונגולי.  המתחם שוכן בפינה סודית, מרוחקת ונסתרת מהעין בקצה הישוב. "דק" פרטי מרווח עם בריכת שחיה  מחוממת "תלוי" מעל הצוק וצופה אל נוף פנורמי, מהים התיכון ועד הרי הגולן, בקו ישר אל הכנרת.  המחירים כאן מתחילים ב 1200 ש"ח ללילה באמצ"ש.

ומה אומרים הגולשים? "וואוו!"
"התארחנו זוג ללילה אחד באפריל, הגעתי עם ציפיות בעקבות התמונות אך עם חששות קלים שמה שקורה במציאות זה לא בדיוק מה שמתארים כפי שקורה בלא מעט מקומות אירוח... כשהגענו למתחם - וואו, מקום מושלם שהתעלה בהרבה על הציפיות, נוף פנורמי קסום, פרטיות מוחלטת, הצימר עצמו סופר נקי, אסטתי ונעים, מלא פינוקים ונשנושים, ארוחת בוקר מושקעת.

מדהים לראות את המחשבה שהושקעה עד לפרטים הכי קטנים וברמה גבוהה מאוד בתוך הצימר, התחושה הייתה שכל מה שזוג צריך בשביל הנאה מושלמת קיים בציור נוף. חשוב לציין שבעלי הצימר היו מקסימים ובנוסף גם הציעו לנו להישאר עד שעה מאוחרת יותר משעת הצ'ק אאוט שנקבעה, משום שהצימר נשאר פנוי אחרינו לצורך ריסוס. בקיצור, מומלץ בחום!!"

שירלי, דירוג כללי : 9.71 , 07/08/16

בקצה מצפה עמוקה, נושקות אל שפת היער בקתות העץ היוקרתיות, לזוגות בלבד של בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד.  השקט והחן הנמזגים בין בריכה לבריכה נמהלים כאן היטב. צימרים עם תנאי מחייה, נוף, וארוחות בוקר שהפכו לשם דבר בתחום.  למקום הזה יש איכויות "שוויצריות"- מבחינת המיקום, העיצוב והאופן בו המארחת המקצועית, יעל, תטפל בכם. נכון, המחירים כאן אינם זולים ( 1500 ש"ח - 1600 ש"ח ללילה), אבל ככה זה כשהאירוח מדוקדק ותפור היטב למידותיהם של אלה שיודעים מה לבקש ולקבל בנופש רומנטי יוקרתי ברמה שכזו.  

ומה אומרים הגולשים? "נופש נפלא"

"הגענו לצימר של יעל ודני בשעה שלוש ומאותו הרגע לא רצינו לעזוב. ראשית החיוך של יעל וההוראה המפורשת שלה: באתם לנוח, לכו לנוח! היא כבר דאגה לכל מה שצריך, רשימת סרטים  (200), ג'קוזי נקי נקי, בקתה המעוצבת בטוב טעם ובשימת לב לכל הפרטים הקטנים מהאור מתחת למיטה ועד לעוגיות המופלאות שיעל מכינה.
בחוץ פינות ישיבה ובריכת שכשוך ובריכה גדולה, הכל מוכן ומחכה רק לנו. למחרת בבוקר חכתה לנו ארוחת בוקר מעולה, כבר הזכרתי את יכולות הבישול והאפייה של יעל...היינו בבקתה שני לילות ורשמנו לפנינו לבוא שוב ליותר ימים כי שניים פשוט לא מספיקים!
מומלץ בחום!"

נגה וטל,  דירוג כללי: 9.71,  10/08/2016



טוב, אז אנו מקווים לראותכם בין המדרגים באתר ואם מתחשק לכם להמשיך לשטוף את העיניים ולעורר את בלוטות החשק, אנחנו מצרפים לכם מספר קישורים לקטגוריות נבחרות באתר, בהן מרוכזות המלצות גולשים נוספות:


נשמח להמשיך לייעץ לכם במציאת אתר נופש המתאים בדיוק עבורכם:  ניתן ליצור קשר טלפוני מיידי: 053-7102700

עוד כתבות של
עוד כתבות של
ברצלונה מציעה הרבה חוויות, לכן כדאי לפנות בשבילה שבוע ימים לפחות ובמיוחד למי שזו הפעם הראשונה שלהם בעיר. יש בה אמנות ותרבות, רחובות שוקקים, אוכל ספרדי מעלף, מוסיקה ואנשים יפים. זוהי ברצלונה, וזו רק ההתחלה. לא פחות מ-30 טיסות יוצאות מידי שבוע מישראל לבירה הקטלונית, מה שעושה אותה לאחד היעדים היותר פופולארים עבור ישראלים. הבה ונראה למה.  
להמשך קריאה
אי אפשר להתווכח עם הקביעה שהצפון הירוק, על נופיו המרהיבים ושפע האטרקציות ומסלולי הטיולים שבו, הוא אחד מן היעדים הפופולריים ביותר אצל ישראלים המבקשים לצאת מן השגרה ולצאת לתור את הארץ. עשרות צימרים לחופשה רומנטית לזוגות בצפון. הצימרים מארחים ישראלים מכל קצוות הארץ כמעט כל הזמן, ואם אתם כבר מוכנים להניע את הרכב ולצאת לדרך – הנה כמה מקומות בצפון שאתם חייבים, פשוט חייבים, לבקר בהם אם כבר אתם בסביבה.
להמשך קריאה
החגים בכלל ופסח בפרט מעוררים בחלקנו תחושות נעימות ובחלקנו את הצורך להתפלל שזה יעבור כבר, וכמה שיותר מהר. הנסיעות הבלתי נגמרות, הפקקים שתוקעים אתכם מרגע שיצאתם מפתח הבית, המפגשים האינסופיים עם הדודים שמתעקשים להיכנס לכם לקרביים עם שאלות חודרניות, והאוכל, האוכל שבהתחלה היה חגיגי, טרי ומזמין, והפך לאיטו לגיבוב של שאריות משלוש ארוחות שונות. אז נחשו מה? אפשר גם אחרת. ובדיוק על זה מדברת הכתבה הבאה: 
להמשך קריאה
כל אדם זקוק להפוגה קלה משגרת החיים. כולם רוצים לנשום לפעמים אוויר אחר, לשכוח מהמשימות הנושפות בעורף ולחזור אחר כך בכוחות מחודשים אל חיי המעשה. אז אם בעבר הייתה האפשרות היחידה של חופה או נופש רק בבית מלון, הרי שכיום ישנם עוד הרבה מאוד אופציות ליהנות מחופשה או הפוגה מהחיים. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!