חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לחגים ובכלל - צימרים ומתחמי נופש לזוגות חברים ומשפחות

הנה הוא מתקרב לאט לאט, ואתם בטח כבר מרגישים אותו מגיע.. עם הרוח הנעימה שמתגנבת בערב ומפרה את חום היום.. העלים הנושרים מהעצים ומעטרים את המדרכות.. אפצ'י פה ואפצ'י שם.. כן, אפשר לומר שהוא כבר ממש כאן: הסתיו, עונת הכירבולים, והחגים.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

אז נכון שבדרך כלל אנחנו במערכת הפסגה עסוקים בלאתר עבור הזוגות שביניכם את המקומות הרומנטיים והאיכותיים ביותר, אך לכבוד החגים הבאים עלינו לטובה, ריכזנו עבורכם, קבוצות של משפחות וחברים שמחפשים מתחם אופטימלי לנופש חגיגי, את המקומות המתאימים ביותר: אלה שמציעים איזור הסבה משותף שיכול לשמש לארוחת החג, או סתם ל"ישיבה" משפחתית.

אנחנו יודעים שלחלק מכם המפגשים בחגים נוטים לקבל אופי "מאתגר" משהו, אם זה הנסיעות המפרכות או הרכישות המוגזמות לעיתים, או כששדוד חיים ודודה חיה מגיעים לחג עם ה מ ו ן נשיקות, והמון מתנות (מה למען השם נעשה עם עוד ואזה בסגנון יפני?!) ובמיוחד עם המון שאלות מטרידות כמו "מתי אתם מתחתנים?" ו"מה עם ילדים"? בקיצור, כל הג'אז הלפעמים קצת מתיש הזה שלא תמיד בא לכם עליו.. ותכלס, אתם צודקים. לכן אנחנו חושבים שאם כבר אז עדיף להיפגש ולחגוג במתחם מפנק וגדול, שיאפשר לכם גם פרטיות כשצריך, וגם הנאה ומנוחה.  

גם כאן כמו תמיד, נציין את היתרונות שבכל מקום, ונתייחס גם לחסרונות ולדברים שבעיננו חשוב לדעת.

אז הנה הם לפניכם:  

 

סוויטות בצל האלה שביישוב כחל בגליל העליון, מעוצבות בטעם מעולה אשר משרה אווירה מיוחדת במינה. הבקתות מוקפות חורש טבעי, מרווחות ומעניקות תחושה של חמימות עוטפת. הסוויטות פתוחות לנוף והמתחם מכיל בריכת טבילה טבעית ובריכות שחיה קייציות, ג'קוזי ספא חיצוני הצופים לנוף הפתוח. 

בריכת טבילה וג'קוזי ספא משותפים ממוקמים אל מול הנוף
אז מה עושה את המתחם הזה מיוחד במינו? האירוח יוצא הדופן של מזל בעלת הבית, העיצוב הנעים והמעודן, מצעי התחרה הנעימים, הגן הפורח והמלא בורדים בין הבקתות, קיר הזכוכית בכל בקתה הצופה אל הנוף והיחס הגדול אל הפרטים הקטנים. טווח המחירים הוא  1200 ש"ח - 1500 ש"ח ללילה, והדירוג של האורחים הוא 9.64 


לסיום,
לקראת החגים שמחנו להתרחב הפעם מתחום הנופש הרומנטי, ולפנק אתכם בהצעות לנופש קבוצתי איכותי, עם המשפחה או החברים שלכם, ותזכרו שהכי חשוב בסופו של דבר זה הביחד שלכם. והחגים? הם רק תירוץ להיפגש.. 
אז מקווים שעזרנו לכם לבחור את המקום המתאים לכם ביותר. 

עדיין לא מצאתם את המקום המתאים לכם?  הנה כמה קישורים לאפשרויות נוספות:

המלצות גולשים לוילות נופש בישראל 

וילות נופש פנויות בסופ"ש הקרוב 

וילות נופש עם בריכה מחוממת ונוף פתוח

המלצות הגולשים על מתחמי נופש עם 3 יחידות ומעלה

חופשה נעימה ושיהיה חג שמח!


 

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
כשיום ההולדת של בן/בת הזוג מתקרב,  זו יכולה להיות חוויה של התרגשות נעימה, או לחילופין אירוע שגורם להזעה מתונה בכפות הידיים. "מה כבר אני יכול לקנות שאין לה?" או "מה ישמח אותו באמת?" - אלה הן חלק מהשאלות שחלקנו ניתקלים בהן. לפעמים, אפילו אחרי שכבר בחרתם, תמשיכו לתהות עד כמה היא או הוא יאהבו את השי החמוד שלכם, כשהכי חשוב לכם, זה - להיות מקוריים. לא עוד תכשיט, לא עוד מסאז' מפנק עם ארוחת בוקר.  הפעם, נבדוק מהן אותן מתנות שאולי לא הכרתם, או לא חשבתם עליהם כאופציה. מתנה שהיא בעצם חוויה שנשארת לכל החיים. אז יום כיף בספא למשל לא תמצאו בכתבה הזו, אבל קבלו כמה רעיונות אחרים מגניבים לא פחות וכנראה שיותר, בכתבה הבאה.
להמשך קריאה
בריכות ענקיות ויוקרתיות, חדרים גדולים ומפנקים ומרחבי חוץ רחבי ידיים - ההזדמנות שלכם לחופשה זוגית סופר מפנקת באמצע השבוע, במחיר של צימר רגיל – לחודשי החורף בלבד!  
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!