חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

המדריך לבחירת וילת נופש - כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים

לקראת החופש הקרוב שלכם ישבתם עם המשפחה או החברים והחלטתם שהשנה, אתם הולכים על חופשה אחרת: חופשה בוילת נופש שתהיה אך ורק שלכם. מתחם פרטי ואינטימי עם מספיק מרחב לכולם וכמובן, במיקום הכי טוב. אז מה בעצם חשוב לברר לפני שמזמינים? 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
אז החלטנו לגייס את מיטב המוחות, ולהכין במיוחד עבורכם מדריך שיסקור את כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים וילת נופש, זאת על מנת שהחופשה שלכם תהיה המתאימה ביותר עבורכם. בדיקה מראש ותיאום ציפיות עם בעלי הוילה הם חשובים מאוד כדי לא להתאכזב לאחר מעשה וליהנות מגמול נאה לבחירה ולהשקעה שלכם.  

גודל ומספר מתחמים בוילת הנופש

אי אפשר להמעיט בחשיבות של גודל הוילה. כשאתם מגיעים עם קבוצת חברים או עם משפחה לחופשה של לילה או יותר בוילת נופש, חשוב שלכולם יהיה מספיק מרחב ואפילו כזה שמחולק לכמה מתחמים. זאת כדי שלא תמצאו את עצמכם מצטופפים באותו החלל במשך כל החופשה. לכן, חשוב לברר מלבד, כמובן, את מספר החדרים - כמה מתחמים משותפים ישנם בוילה. האם יש לובי משותף, חדר אוכל, חצר, מדשאות, מתחם בריכה, ועוד. כל וילת נופש והחלוקה שלה.

כשאתם מדברים עם בעל/ת המתחם, בררו מה גודל השטח עליו יושבת הוילה, מהו המטראז' של הוילה עצמה, כמה חדרים יש בה (חדרי שינה ושירותים), אם יש קומות אז מהי חלוקת החדרים לכל קומה, ובעיקר - כמה אנשים היא מיועדת להכיל.


אחוזת נטלי במושב דישון שבגליל העליון - מתחם מושקע ונוף מהמם. 

מתכונת האירוח ורמת הפרטיות בוילת הנופש

אחרי שבדקתם כמה חדרי שינה וחדרי שירותים ומקלחת יש בוילה, אתם בהחלט רוצים לברר כמה מיטות יש בכל חדר ומאיזה סוג. אם זו מיטה זוגית, תשאלו מה גודלה (לא באתם עד לכאן כדי שהרגליים של בעלך יזלגו מקצוות המיטה...) האם אלו מיטות יחיד שאוחדו לכדי מיטה אחת, או שמא אלה מיטות יחיד נפרדות? האם ישנה אופציה להוסיף מיטות, או לקבל לול לתינוק? כל זאת כדאי לשאול לפני ולא לחכות לרגע האחרון.

בנוסף, ישנן וילות המיועדות אך ורק לאורחי הוילה ולא למבקרים נוספים. לכן, במידה ואתם חושבים להזמין אורחים לארוחת הערב למשל, עליכם לשאול את בעל/ת המתחם האם זה מקובל.
בהקשר הזה, אם אתם בעניין של לעשות מסיבה בוילה, ערב קריוקי, או כל אירוע אחר שהדציבלים שלו יחרגו מהנורמה וייתכן שיכללו בתוך מה שנקרא "זיהום רעש", תבררו לפני האם יש הגבלה על רעשים בוילה ומהי.

זכרו שכשתגיעו לוילה, תרצו לבלות בה בעיקר עם מי שבאו איתכם אליה... ולכן, דבר שחשוב מאוד לבדוק מראש הוא רמת הפרטיות בוילה. אתם ממש לא רוצים לשחות להנאתכם בבריכה ולגלות שהשכנים צופים בכם מהקומה השנייה שבביתם הסמוך.
לכן, בררו מראש מה המרחק של הווילה מבתי השכנים והאם ניתן לראות אתכם מהם. קרה לי בעבר שהתארחתי בוילה שלא היו בה וילונות בכלל, גם לא בחדרי האמבט. מיותר לציין את האקרובטיקה שנאלצתי לעשות שם כדי שהשכן שגר בבניין דירות סמוך לא ייחשף למראות שלא לו. אז, אל תתביישו, תשאלו.
 
וילה פנאי - שני מפלסים של יוקרה ובריכה רחבת ידיים שכולה שלכם. 

אבזור ותוספות מיוחדות בוילות יוקרתיות

יש מי שמגיעים לנפוש בוילת נופש לזמן ארוך יותר, שעולה על לילה או שניים. אם זה המצב שלכם וגם אם לא ואתם פשוט רוצים לדעת, תשאלו אם יש בוילה: מטבח מאובזר לבישול, בריכה, ג'קוזי, שולחן סנוקר, נוף שהוילה צופה אליו, פינת קולנוע משודרגת, וגם את כל ה"ברור מאליו" שנוטים לפעמים לשכוח ברגע האחרון כמו: מערכת שמע, טלוויזיה בכבלים ודי.וי.די, מכונת קפה, בר מים, מנגל מקצועי בחצר לשימושכם, וכל דבר אחר שחשוב לכם ויעשיר את חופשתכם.
במידה ולכם יש "תוספות" שתרצו להביא אתכם, למשל חיית המחמד שלכם, בררו מראש האם זה אפשרי. אם אתם מעשנים – קחו בחשבון שישנן וילות רבות שהעישון בתוכן אסור ויש אזורים המיועדים לכך.

אטרקציות באזור ומחירים של וילות בצפון

לפני שאתם מגיעים לוילה, וכדי לתכנן את החופשה האידאלית והמותאמת ביותר לצרכים שלכם, בדקו מה יש לעשות בסביבת הוילה , לשם כך התייעצו גם בבעל/ת הוילה. חלק מהאפשרויות לבילוי בווילה עצמה יכללו החל מסדנאות שוקולד לכל המשפחה, ערב של ארוחת גורמה בבישול שף פרטי שיגיע עד אליכם, די ג'יי פרטי שיתקלט לכם מוסיקת אווירה מותאמת לאירוע שאתם חוגגים (יש לבדוק את רמת הרעש המותרת, זוכרים?) ערב טעימות יין, הרצאה מעניינת, והצעות נוספות שתקבלו אם רק תשאלו.

כמובן שחשוב לברר בהקשר של מיקום הוילה: האם היא קרובה למשל לחוף הים, למתחם בילויים, לפארק, לקולנוע, למסלולי טיול בדרגות קושי שמתאימות לצרכים שלכם ולכל פעילות אחרת שנפשכם חשקה בה.


שירת הגליל - באליפלט. מטר וחצי מראש פינה, ואווירה בטעם של פעם. 

שהות בוילת נופש הוא לא עניין זול, אך יש לה תמורה רבה. השהות במתחם משותף לפעמים עולה על כל צימר פרטי אחר, כי כאן הרווחתם למעשה את שניהם. מצד אחד אם אתם זוג שמגיע עם המשפחה המורחבת או עם עוד זוגות אז יש לכם גם את החדר הפרטי שלכם (שיהיה מפנק ומפואר אם זו וילת נופש ברמה גבוהה), ומצד שני יש לכם מתחמים מפנקים לנפוש בהם יחד ולעשות חופשה משותפת ומגבשת שתיזכרו לשנים.

במידה ואתם מוגבלים בסכום או רוצים לחסוך מעט בהוצאה על החופשה בוילת הנופש, מומלץ להזמין אותה לא בזמן החופשים או החגים, אז המחירים הם לרוב הגבוהים ביותר. דעו כי מחירי ווילות שלא בתקופת החגים/חופשות לרוב זולות יותר עד כדי 30% מסך המחיר.

טווח המחירים של השכרת וילת נופש

הטווח נע בין 2500 ₪ ועד 6000 ₪ ויותר. המחיר מותאם לרוב לגודל הווילה, למיקום שלה, ולשירותים והאבזור שמוצע בה. כאן תוכלו לראות וילות להשכרה בישראל עם המלצות וביקורות עדכניות.

אם אתם עדיין מחפשים את הוילה המושלמת בשבילכם, נסו את הקישורים הללו ותנו מבט בוילות הבאות:  

וילות נופש עם בריכה פרטית 
וילות נופש במתחם מבודד 
וילות נופש שקיבלו דירוג גולשים גבוה

אנחנו מקווים שמצאתם את המידע שבמדריך יעיל עבורכם. כעת כל שנותר לכם לעשות לפני ביצוע ההזמנה הוא לבדוק מה הם באמת הדברים שחשובים לכם בנופש שלכם, ולקבל את המידע לגביהם מבעלי הוילה. 

שתהיה חופשה נעימה!

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
יוצאים לחופשה בארץ? אל תשאירו את הכלבים בבית. הכירו את הצימרים שיקבלו אותם באהבה
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
בא לכם לצאת לחופשה מעכשיו לעכשיו, ליהנות משינה במיטה מפנקת מג'קוזי ומנוף ירוק? מה שאתם צריכים זה נופש הכולל צימר בצפון.
להמשך קריאה
הפלגה בספינת תענוגות היא נופש שמתאים למי שלא רוצים "לעבוד קשה" בתכנון החופשה שלהם. למעשה כל שצריך הוא לבחור יעד, לארוז מזוודה, ולהגיע לספינה בשעה היעודה. אחרי הכל, שייט באונית פאר הוא השילוב המנצח בין "בטן גב" טוטאלי על הסיפון לצד הבריכה ובחופים אקזוטים, לבין סיורים מרתקים בערים מרתקות או אפילו פיורדים מרוחקים. ולזה אנחנו קוראים - שווה בדיקה. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!