חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

שובר מתנה- נופש רומנטי במתנה לאהוב ליבך

לפעמים ישנם אנשים שהערך שלהם בעינינו שווה להרבה יותר ממה שניתן לבטא במילים. לשמחתנו, אפשר תמיד לבטא את אהבתנו אליהם במתנה מיוחדת, כזו שהטעם שלה נשאר נוכח המון זמן לאחר האירוע המשמח.


20/02/2019
אנו, במדריך הפסגה, שמחים בשמחתחם ומציעים לכם מבחר שוברי מתנות הניתנים לרכישה בקלות ובמהירות. השוברים מציעים מבחר חבילות נופש אשר הוכנו ע"י המומחים שלנו, ואשר יותאמו אישית, לאחר הרכישה, למקבל המתנה.

שוברי מתנה מפנקים ליום נישואין:

יום הנישואין הוא הדרך שלך להגיד לבן, או בת הזוג: אני כאן ואני חושב/ת עלייך. זו הזדמנות חד שנתית לעצור את הכל ולהודות על כל הדברים החיוביים שאנחנו מקבלים מבן/ בת הזוג לאורך השנה. פעם בשנה, מותר לכם לחגוג את הזוגיות והאהבה, להתנתק מהילדים ולצאת לנופש רומנטי שכולו אינטימיות.


יום הולדת לאמא אהובה:

אמא באמת יש רק אחת. היא נתנה לנו את השנים הטובות ביותר שלה, והפכה אותנו למה שאנחנו. אהבה כזו, כשהיא חוזרת אליה מאיתנו, הופכת למעגל גדל והולך של נתינה. ביום ההולדת שלה יש לנו הזדמנות אמיתית לפרגן לה את הדבר שהיא זקוקה לו יותר מכל: מנוחה. ומה יותר נעים ונוח מלשהות בצימר, עם פינוקים כיד המלך, טיפול גוף-נפש, והרבה הרבה שקט?


מתנת יום הולדת לבת הזוג:

מאוהב בבת הזוג שלך? מרגיש שהיא היתה ונותרה האחת? יום ההולדת שלה הוא הזדמנות נפלאה להראות לה את זה. קחו פסק זמן מהחיים, מהריצות ומהסידורים, קח אותה למחוזות אחרים של אהבה, קח אותה למקום רחוק, אולי גבוה, אולי על שפת הים- זה לא משנה. העיקר שהיא תקבל את ההרגשה שחשבת עליה. ובינינו- מי שהולך להינות לא פחות- זה אתה.



מעוניינים להזמין שובר מתנה? אנא צרו איתנו קשר: 053-7102700



עוד כתבות של
עוד כתבות של
כל מי שחווה או נמצא במערכת יחסים זוגית ממושכת, מכיר בוודאי את התחושה המעיקה של שקיעה אל תוך שגרת החיים. ההתאהבות, הריגוש, הספונטניות, הטיולים והבילויים, מוחלפים באחזקה משותפת של משק הבית: כביסות, בישולים, ניקיונות, עבודה, חשבונות... לא פלא שלפעמים אנו תוהים – לאן נעלמה לה האהבה?
להמשך קריאה
כאשר אתם מחפשים מקום אטרקטיבי שיתאים לטיול של אנשים מבוגרים, כדאי לכם לחשוב על מטולה. ראשית בגלל הסיבה הפשוטה כי זו הנקודה הכי צפונית בארץ ואין יותר צפונה ממנה. תסכימו כי זה מרגש במידה רבה. מלבד זאת מדובר בעיר הנמצאת בראש של גבעה שהיא בגובה  530 מטרים מעל פני הים. היא משקיפה על כל הרי הגליל הירוקים, על הר החרמון עם הפסגות הלבנות, על עמק החולה הססגונית ועל עמק עיון. היא מוקפת במדינה השכנה לבנון בגבולות מזרח, צפון ומערב.
להמשך קריאה
הנה הוא מתקרב לאט לאט, ואתם בטח כבר מרגישים אותו מגיע.. עם הרוח הנעימה שמתגנבת בערב ומפרה את חום היום.. העלים הנושרים מהעצים ומעטרים את המדרכות.. אפצ'י פה ואפצ'י שם.. כן, אפשר לומר שהוא כבר ממש כאן: הסתיו, עונת הכירבולים, והחגים.
להמשך קריאה
מכירים את ההרגשה שאתם בוחרים מקום שנראה מדהים בתמונות אבל אז אתם מגיעים למשהו שונה לגמרי? מי לא שמע על הצימרים עם התקרה המתפרקת, הג'קוזי המלוכלך ובעל הבית שמנסה בלי בושה להוציא אתכם אשמים... נמאס לכם מזה? אז גם לנו נמאס, כבר מזמן. החלטנו שאפשר אחרת: אין שום סיבה בעולם שאנשים יעברו חוויות כאלה, ואין שום סיבה שאתרים כאלה יפורסמו באופן מטעה.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!