חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אירועי קיץ בצפון- מתאים לכם ליד הצימר?

הקיץ איתנו באופן רשמי ואם כבר סגרתם חופשה בצפון, כדאי שתדעו שבאזור קורים דברים ממש שווים - אז איפה תמצאו אותם? אספנו את אירועי המוזיקה, המחול והתרבות ששווה לשבץ ביומן



20/02/2019

לא תמיד יש את האפשרות להנות בארץ מאירועי תרבות איכותיים, אבל עושה רושם שדווקא הקיץ לא תהיה לכם בעיה למצוא אחד (או יותר). ואם כבר, אז אין שום סיבה שהקפיצה לא תתארך מעט, לחופשה אמיתית ואיכותית בצימר בצפון.  נו, אז מה קורה בקיץ 18' בצפון?

 

הזמריה בעכו העתיקה, אולמות האבירים

אולמות האבירים המקשימים בעכו העתיקה הם המקום המושלם לאירוע שכולו חגיגת זמר ישראלית עם יצירות חדשות ועיבודים חדשים בפרויקט מיוחד של הזמריה ומפעל הפיס. מתוכנן מפגש מקהלות וחבורות זמר מכל הארץ, בין הקונצרטים: תזמורת ירושלים מזרח ומערב בשיתוף עם האנסמבל הקולי הישראלי, מירי מסיקה, הכל עובר חביבי, הגבעטרון ועוד. השנה, לכבוד חגיגות השבעים של המדינה, הזמריה מוקדשת לזמר עברי.

במהלך ימי הזמריה בעכו יתקיימו במהלך היום סדנאות יומיות מתחלפות בנושאים שונים, כמו סלסולים בזמר העברי, סדנה לשירי סשה ארגוב ומשה וילנסקי, לעיבודי גיל אלדמע, לפיוטים יהודיים  ועוד. במשך כל יום מימי הזמריה יתקיימו קונצרטים מיוחדים בשעות אחר הצהריים וקונצרטי ערב.
 

למי זה מתאים? ​למי שנהנה מארץ ישראל הישנה והטובה
איפה? אולמות האבירים בעכו העתיקה
כמה זמן נסיעה? 20 דקות מחיפה
מתי? 8-5 באוגוסט 2018
כמה זה עולה? 60 ש"ח לקונצרט
לפרטים נוספים: כוכבית 9096

הזמריה בעכו

הזמריה בעכו- עם הכל עובר חביבי (צילום: רמי זרנגר)


פסטיבל "לא בשמים" בגליל העליון

כבר 20 שנה הפסטיבל הזה מתקיים ויוצר לעצמו שם של מפגש מרתק שמשלב מגוון של ארועי ספרות, הגות ופלוסופיה, שיחות בנושאים אקטואליים, לימוד מהמקורות, מוסיקה, תיאטרון ועוד.  פסטיבל "לא בשמים" הפך במרוצת השנים למוקד משיכה לאלפי אנשים מכל גווני החברה הישראלית: דתיים וחילוניים, קיבוצניקים, בני מושבים וכן קהל רב המגיע ממקומות שונים בארץ. הפסטיבל משלב למידה ובילוי, סיורים בגליל ובגולן ושיעורים בצוותא.

למי זה מתאים? ​למי שעדיין חושב שיש מה ללמוד ולתקן ולמי שחושב שהכל כבר בסדר ואפשר להנות קצת...
איפה? הפסטיבל יתקיים במכללת תל חי
כמה זמן נסיעה? 10 דקות מקריית שמונה
מתי? 24-26 ביולי 2018
כמה זה עולה? 30 ומעלה לפעילות, ניתן לרכוש חבילת פעילות
לפרטים נוספים: 04-6816481

פסטיבל לא בשמים
פסטיבל לא בשמים- גם ליאור דיין יופיע שם (צילום: מיכאל טויפול)

פסטיבל "קול המוסיקה" בגליל העליון

גם כאן, אפשר להגיד ש34 שנות הפסטיבל הוכיחו כי יש לו מקום של כבוד אצל אוהבי המוזיקה הקאמרית בארץ.
הפסטיבל כולל השנה יצירות קלאסיות ממיטב רפרטואר המוסיקה הקאמרית וקונצרטים מיוחדים לפי משאלת לב הקהל, חברי אגודת הידידים של הפסטיבל.
גם השנה יתקיימו אירועים בלי תשלום, ביניהם קונצרטים בשעת ליל מאוחרת עם  נגני הפסטיבל בלובי של מרכז קלור וחזרות פתוחות במשך כל ימי הפסטיבל. בין האירועים המרכזיים חייבים להזכיר את הבכורה העולמית ליצירתו של חיים פרמונט "גליל" למילים מאת אמנון שמוש, דוד שמעוני, אפרים תלמי ודוד (דודו) פלמה, במסגרת קונצרט חגיגי במלאת 40 שנה למקהלת הגליל העליון. עוד בקונצרט הזה: יצירתו החגיגית של יחזקאל בראון "והיה באחרית הימים", והמגניפיקט מאת באך. בפסטיבל צפויות להיות גם פעילויות מוסיקליות לילדים.

למי זה מתאים? ​למי שמוזיקה קלאסית איכותית היא לא קללה עבורו
איפה? הפסטיבל יתקיים בעיקר בכפר בלום
כמה זמן נסיעה? 10 דקות מקריית שמונה. 
מתי? 7 עד 14 ביולי 2018
כמה זה עולה? בין  169-40ש"ח (יש גם אירועי חינם)
לפרטים נוספים: 04-6816481

פסטיבל קול המוסיקה
פסטיבל "קול המוסיקה"- חווה אלברשטיין בשילוב תזמורת קאמרית (צילום: אסף אנטמן)

פסטיבל מחול כרמיאל 

במשך 3 ימים ולילות רצופים יחחגו אתכם עשרות אלפי רקדנים, מכל הגילאים, חובבים ומקצוענים עם ריקודי עם ועמים חברי להקות מחול מהארץ ומהעולם. הפסטיבל ייפתח עם מצעד צבעוני ומרשים באיצטדיון העירוני בהשתתפות 3000 רקדנים. בערב המרכזי: מופע ענק עם שרית חדד. בפסטיבל משולבים ז'אנרים שונים בתחום הריקוד, ריקוד מודרני בצד ריקוד אתני, רקוד קלאסי, היפ הופ, פולקלור עולמי, ג'אז, רקוד סלוני ועוד.
במסגרת הפסטיבל מתקיימות שלוש תחרויות ארציות, תחרות המחול העכשוי, תחרות המחול לכוריאוגרפיה וביצוע, פרס לעצוב התלבושות ותחרות היפ הופ. מתוכננות גם מגוון פעילויות לילדים במתחם מיוחד- בחינם.

למי זה מתאים? ​לחובבי מחול, מוסיקה ואירועי רחוב
איפה? הפסטיבל יתקיים בכרמיאל
כמה זמן נסיעה? 30 דקות מעכו. הסעות מיוחדות חינם מתחנת הרכבת למתחם הפסטיבל
מתי? 24-26 ביולי 2018
כמה זה עולה? בין  200-40ש"ח למופע (יש גם אירועי חינם)
לפרטים נוספים: 04-9881111

פסטיבל מחול כרמיאל
פסטיבל מחול כרמיאל- מתוך המופע "נקודת גישה" (צלמים נורית מוזס ורותם אלמוז)

קשת איילון- קורס הקיץ הבינלאומי

עשרות נגני כלי קשת מרחבי העולם יתארחו הקיץ (בפעם ה-28) במרכז למוסיקה קשת אילון - בגליל המערבי. הסמינר ישלב אירועים פתוחים לקהל. כ-60 נגני כלי קשת יגיעו גם הקיץ הזה ללמוד ולנגן בקורס הקיץ של קשת אילון. הסמינר יהיה פתוח ברובו לצפיה בנגנים שיגיעו לישראל מרחבי העולם: סין, אוקראינה, דרום קוריאה, סלובניה, גרמניה, קובה, ניו זילנד, אזארביג'אן, טיוואן, ארה"ב, צרפת, יפן ,רוסיה ועוד. גילם של המשתתפים הצעירים נע בין 28-16 וכולם נגני כלי קשת. בין התלמידים השנה: הכנרת הבריטית, ממוצא סיני, בת ה-11 ליה ז'ו, שזכתה לתהילה בינלאומית.
קונצרט הגאלה (אירוע הסיום) יתקיים בבית האופרה-המשכן לאמנויות הבמה בת"א בתאריך 8 באוגוסט בשעה 20:00.

למי זה מתאים? ​לחובבי מוסיקה שרוצים לקחת חלק בצפיה בנגני העתיד
איפה? הפסטיבל יתקיים בקיבוץ איילון בגליל המערבי
כמה זמן נסיעה? 30 דקות מנהריה
מתי? 23 ביולי עד ה-8 באוגוסט 2018
כמה זה עולה? 70 ש"ח למופע 
לפרטים נוספים: 04-9858131/191

סמינר קשת איילון
סמינר קשת איילון- מתוך המופע של ליה ז'ו (צילום שרית עוזיאלי)

אז איפה ישנים בצפון?
לרשותכם מבחר צימרים איכותיים שעברו ביקורת בשטח של מבקר מדריך הפסגה. מעניין אתכם? בקרו בקטגוריה הבאה: צימרים בצפון, התייעצו איתנו ב- 053-7102700 או בצ'אט באתר.



עוד כתבות של
עוד כתבות של
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
זו הייתה שעת ערב. הוא שם ג'ל על שערו ולבש את הסקיני ג'ינס שלו. נפגשתם בלובי וירדתם לקפטריה של המלון, ושם, מול הבורגר הדו-קומתי שלו הוא הצהיר את אהבתו. לנשיקה שלו היה ניחוח של קטשופ ומלפפון חמוץ. סביבכם היו עוד זוגות ישראלים שגם קפצו על הדיל המטורף - סוף שבוע הכל כלול ברודוס, במאה דולר. זה היה הסיוט הנוראי ביותר שלך, ואז החלטת: לעולם לא עוד! מעתה, הנופש יהיה יוקרתי, אינטימי וחושני - או שלא יהיה. אז להגשמת פנטזיות muy caliente, ועל מנת לעשות אהבה ולא מלחמה, להלן מבחר מלונות ייחודיים בעומקה של צרפת. זו האותנטית, התרבותית, הרומנטית, צרפת למבינים בלבד. 
להמשך קריאה
ישנם מצבים בחיים בהם צריך להפסיק לעשות חשבון. נכון, ישנם תמיד את אלה שפשוט יש להם מספיק בחשבון, ולא דופקים חשבון, אבל רובנו נמצאים במצב שמחייב אותנו לבדוק טוב טוב לפני כל הוצאה. ובכל זאת, גם לנו מותר לפעמים להתפרע. הסיבות ידועות: אנחנו עובדים קשה, מתחזקים את את המשפחה, את מקום העבודה, עוזרים לחברים שנמצאים במצוקה נפשית (נכון יש תמיד לפחות אחד כזה?) ובכלל, מוצאים את עצמנו באופן כמעט קבוע בנתיב המהיר של החיים.
להמשך קריאה
כשבחוץ מתחיל להתחמם, והחשק לצאת ולגלות עולם עולה, זה הזמן לבדוק אילו פסטיבלים יכולים ללכת יד ביד עם החופשה שלכם. בכתבה הבאה נדגום חלק מהפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים יוני לנובמבר. לאיזה הכי כדאי להגיע? את זה אתם תחליטו. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!