חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

זוגיות לפי המספרים - כל מה שלא ידעתם על בני הזוג שאתם

יש מי שלא רואים שום "כוונה מלמעלה" כשהם מביטים בחיבור שלהם עם בני זוגם/ן, ויש מי שיודעים שאין כאן מקריות ו"הכל כתוב" כמו שאומרים: לא סתם חנן פגש את תמר, ולא סתם מירי התחברה ליואל.  אז יש המון שיטות ודרכים להתבוננות על קשר זוגי מהזוית היותר רוחנית שלו, והנומרולוגיה היא אחת מהן. הנומרולוגיה היא שיטה (לא מדעית) שמתייחסת למספרים כבעלי משמעות רוחנית, ודרכם מאפיינת את תכונות האישיות של בני אדם, כמו את נתיב חייהם ואף את יעודם. וגם על הזוגיות יש לה מה להגיד.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
החישוב הנומרולוגי מתבסס על חיבור של מספרים (כאשר הם גדולים מ-9) עד שמגיעים בסופו של דבר למספר בין 1-9. לכל אחד ממספרים אלו יש משמעות משלו. בחישובים נומרולוגיים מתייחסים לתאריך לידה, לשמות, לשם האב והאם, ועוד.

התאמה גורלית

הנומרולוגיה יכולה לסייע לרווקים שבינינו במציאת זוגיות מתאימה, ואלו מאיתנו שכבר בזוגיות, יכולים ללמוד הרבה על איזה בני זוג אנחנו. אם אתם רוצים לבדוק התאמה של זוגיות מסוימת, יש לעשות זאת לפי תאריכי הלידה, השמות, או מספרי הגורל שלכם. 



ראשית נחשב את מספר הגורל של כל אחד מבני הזוג. ניקח למשל את עדי, שתאריך הלידה שלה הוא 5.6.1980. כעת נחבר את כל הספרות של התאריך: 5+6+1+9+8+0= 29 ואז נחבר 2+9=11 ושוב נחבר 1+1=2 וזהו מספר הגורל של עדי.
אותו הדבר נעשה עם התאריך לידה של בן זוגה. לשם קיצור התהליך נאמר שמס' הגורל שלו הוא 7. כעת, נחבר את מספרי הגורל של שניהם 7+2=9. לפיכך, מספר הזיווג הגורלי של עדי ויואל הוא 9. לכל מספר יש את הייחוד שלו, והוא מגלם את החיובי שבחיבור שלכם כמו את המקומות המאתגרים שלכם, שעליכם לשים לב אליהם ואף לעבוד עליהם אם תרצו. 


איזה בני זוג אתם?

יכול להיות שאתם מאלה שרק שומעים על קשר "מחייב" ומיד בורחים לצד ההפוך, או לחילופין, מאלו שתרים אחר מישהו להיות איתו צמוד צמוד, וכמה שיותר - יותר טוב. בקיצור, עצמאיים או תלותיים, חמימים או קרירים: אינסוף סוגים של בני אדם שמרכיבים אינסוף מערכות יחסים.

כדי לדעת קצת יותר על עצמכם כבני זוג, עליכם לחבר את ספרות יום הלידה שלכם עם ספרת החודש. לדוגמא אם נולדתם ב13.9 חברו 13+9 = 22. אז חברו את שתי הספרות האלו, 2+2 = 4. ועכשיו בואו נראה מה יש לנומרלוגיה להגיד עליכם ועל התפקוד שלכם בזוגיות:

1 - עצמאות או נמות
כמספרי אחד אתם זקוקים למרחב שלכם ולעצמאותכם כמו אויר לנשימה. בני זוג "חונקים" זה "ביג נו נו" כאן. יש מצב שהתכונה הזו תגרום לכם לתור לא מעט זמן עד שתמצאו את ה 'מישהו לרוץ איתו' שלכם. אבל היי, זה מי שאתם, ואנחנו אוהבים אתכם ככה. 

2 -  התיקון הוא ביוזמה
מספרי שתיים נוטים להיות התלותיים במערכות יחסים, ואינם אוהבים להיות לבד. ייתכן שתמיד תראו אותם "עם מישהו/י". הפסיביות שבהם גורמת להם להימשך לבני זוג דומיננטים, ועל מנת להשיג הרמוניה עליהם לפתח את האקטיביות שבהם ולקחת יוזמה. אז מספרי שתיים, למה אתם מחכים? צאו לדרך!

3 - מונוגמיה: אאוט. פרחים ופרפרים: אין.
אם יש משהו שאפשר להגיד על מספר שלוש הוא שאתם "מאוהבים באהבה". אתם רגשיים וקלילים ונוטים לגוון בבני הזוג שלכם ולא מתים על התחייבות ארוכת טווח. מה שגורם לתהות, האם אתם מסוגלים לזוגיות ארוכה ומשמעותית שדורשת השקעה? תחשבו על זה פרפרים, אולי הגיע זמנכם להניח לכנפיים בצד, ואולי לא, תלוי מה אתם באמת רוצים.



4 - שחררו אחים שלי
שמרנות וחיי השגרה עושים לכם את זה, וסדר מתרחש אצלכם לא רק במגירת הגרביים. אתם אוהבים שכל דבר נמצא במקומו, ומעריכים את המסגרת של הזוגיות. אבל זכרו, זוגיות טובה היא זו שנבנית הן מהעליות והן מהירידות שבה, מהתזוזות המפתיעות ומה"פלפל" שמכניס המון טעם וכיף. טיפ שלנו, תנו לזה קצת מקום, אתם תהנו מזה.

5 - מרד הנעורים זה כאן  
גם אתם וגם מערכות היחסים שלכם זה לא משהו שגרתי. אתם לא בעניין של לדעת מראש מה יקרה, ונהנים להיות מופתעים מהחיים עצמם. חוסר המנוחה שבכם מוביל אתכם לפעמים לבני זוג שלא הכי מתאימים לכם, ולניתוקי קשרים וקושי לשמור על מערכת יחסים יציבה ובריאה. כדי לעשות שינוי עליכם להבין שלמסגרת בזוגיות יש גם אלמנטים חיוביים של ביטחון והיכרות עם אדם שאתם באמת יכולים לסמוך עליו. השאלה, האם הוא יוכל לסמוך עליכם?

6 - מחיר השלמות
נכון, חיי משפחה יציבים והרמוניים זה נפלא, אך אתם עלולים להשיג אותם מתוך מקום של ריצוי של כולם. אתם אולי נמנעים ככה מכניסה לקונפליקטים, אבל יש דברים ששווה להתמודד איתם, ובזמן. הטיפ שלנו: תמשיכו להיות סבלניים ומקסימים, זה מי שאתם, אבל אל תפחדו להתמודד.

7 - חיים בסרט טוב
בשבילכם, לפנטז ולחלום זה הכי כיף שיש, במיוחד כשמדובר במערכות יחסים לא מושגות. אז בפעם הבאה כשאתם פוגשים מישהו/י, הפסיקו להתסכל ולחשוב מה מחכה מעבר לפינה. תתרכזו באותו אדם שייתכן שהוא המתאים לכם באמת, ולא הפנטזיה הבאה.

8 - פרפקציוניסטים שכמוכם
ההישגיות שלכם מספרי שמונה, יכולה להועיל מאוד בעולם העבודה או הלימודים. אך כשהיא פוגשת אתכם גם בתוך מערכות היחסים שלכם, זה לא תמיד טוב. פשוט בגלל העובדה שהן לא תמיד עומדות בדרישות שלכם, ומסתיימות. תוציאו את השאיפה לשלמות מתוך הקשר הזוגי, והרפו מהשליטה. האהבה לא אוהבת שמחמירים איתה, וגם לא בני הזוג הנוכחיים שלכם, או אלה הפוטנציאלים.

9 - מספיק להתעצל, וקדימה להשקיע!
חברים, ההתמכרות שלכם לחופש היא כנראה לא זו שתוביל אתכם לתוך זוגיות טובה ויציבה. אתם לא ממש בקטע של להשקיע באמת, וזו אחת הסיבות שמערכות יחסים פשוט עוברות וחולפות להן, ואתם נשארים לבד. נסו בפעם הבאה להשקיע קצת יותר בקשר הזוגי, ותראו איזו תמורה נפלאה תגיע אליכם.


אז בין אם מצאתם את עצמכם באחת הספרות הנ"ל, או שגיליתם שאתם שילוב מוזר של כמה מהן: העיקר שתכירו את עצמכם ותדעו מה הכי טוב לכם. ואם אתם בזוגיות, תזכרו שיש עוד אדם איתכם, ספרה בפני עצמה, עם חשקים ורצונות וגם קצת תסביכים. 
מה שכן, לשניכם יש על מה לעבוד, זה בטוח. 
קחו את המידע הזה ככלי להמשך הדרך, והכי חשוב - תהנו ממנה! 


אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
כשיום ההולדת של בן/בת הזוג מתקרב,  זו יכולה להיות חוויה של התרגשות נעימה, או לחילופין אירוע שגורם להזעה מתונה בכפות הידיים. "מה כבר אני יכול לקנות שאין לה?" או "מה ישמח אותו באמת?" - אלה הן חלק מהשאלות שחלקנו ניתקלים בהן. לפעמים, אפילו אחרי שכבר בחרתם, תמשיכו לתהות עד כמה היא או הוא יאהבו את השי החמוד שלכם, כשהכי חשוב לכם, זה - להיות מקוריים. לא עוד תכשיט, לא עוד מסאז' מפנק עם ארוחת בוקר.  הפעם, נבדוק מהן אותן מתנות שאולי לא הכרתם, או לא חשבתם עליהם כאופציה. מתנה שהיא בעצם חוויה שנשארת לכל החיים. אז יום כיף בספא למשל לא תמצאו בכתבה הזו, אבל קבלו כמה רעיונות אחרים מגניבים לא פחות וכנראה שיותר, בכתבה הבאה.
להמשך קריאה
כל המשפחה נוסעת ביחד לנופש בצפון, ואחרי שסגרתם מקום לישון בו – הגיע הזמן להתארגן על פעילויות מגבשות ומהנות שיתאימו לכל הגילאים (כן, גם לקטנים שבחבורה). מוכנים לשחק?
להמשך קריאה
אביב הגיע, פסח אוטוטו בא, ואפשר כבר להריח את החופש מתדפק על דלתנו (במידה שאתם נמנים עם בני המזל שלא סובלים מאלרגיות, אופקורס). אז אם עוד לא סגרתם איזה נופש לנשמה, גייסנו את ארבעת הבנים מההגדה כדי ללמוד מה כדאי ולא כדאי לעשות בדרך לחופשה מוצלחת בארץ.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!