חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

שלוש המלצות לבילוי חינמי עם הילדים בצפון

ילדים הם שמחה, אבל הם יכולים גם להיות מקור להוצאות כלכליות אדירות. בפרט כאשר כל המשפחה יוצאת לחופשה ביחד, אין פלא שהורים רבים מוצאים את עצמם שואפים למצוא מקומות שהכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום.
החדשות הטובות הן שיש די והותר מקומות שאליהם ניתן להיכנס לגמרי בחינם, ביניהם שטחי טבע, מצפי נוף, גני שעשועים, פארקים ומרכזי מבקרים. רבים מהם נמצאים בקרבת צימרים בצפון, כך שניתן לשלב ביקור באחד מן המקומות הללו יחד עם חופשה משפחתית בצפון המרהיב של ישראל.


20/02/2019

הנה שלוש המלצות למקומות בילוי מיוחדים שהכניסה אליהם חופשית לגמרי:


פארק אגם מונפורט

אגם מונפורט

אגם המונפורט- הילדים יאהבו שיט בסירת פדלים  [צילום: ויקימדיה]


פנייה אחת לפני הכניסה למעלות תרשיחא תביא אתכם אל שפת אגם מלאכותי מרהיב שבסביבתו מדשאות רחבות, איזורים לפיקניק ולקמפינג ושפע של הזדמנויות לצילום תמונות משפחתיות יפות למזכרת. במקום קיימות גם אטרקציות בתשלום, כגון שיט באגם בסירת פדלים בצורת ברווז, בריכה והחלקה על הקרח. לעיתים בתקופות החופשות נערכים בפארק אירועים מיוחדים, כגון פסטיבל שמן זית או פסטיבל פיסול. המקום נמצא בתנופת פיתוח אדירה, כך שכדאי להתעדכן לפני החופשה באתר הפארק כדי לבדוק האם התחדש משהו סביב האגם.

הגן הבהאי בעכו


הגנים הבאהיים בעכו

האח הקטן של הגנים בחיפה, אבל ממש לא פראייר  [צילום: הקהילה הבהאית הבינלאומית]


האח הקטן של הגנים הבהאיים המפורסמים בחיפה שוכן בעכו, אבל גם הוא עוצר נשימה ולמעשה עבור בני הדת הבהאית הוא אפילו חשוב יותר, משום שבו התגורר ובו קבור המנהיג הרוחני של הדת, בהאא אללה. הגנים מטופחים באופן קבוע על ידי אנשי מקצוע ומתנדבים מכל העולם, וסיור בו נדמה כמו ביקור קסום בארץ אחרת. חשוב לדעת שהכניסה לגן הבהאי אמנם אינה כרוכה בתשלום, אך המבקרים מתבקשים לשמור על כללי התנהגות: יש להיכנס בלבוש צנוע בלבד, ואסור לעשן, לאכול, לשוחח בטלפון או להתנשק בתחומי הגן.

פארק נשר

פארק נשר
פארק נשר- ממש לא מה שהייתם מצפים מפארק חצי עירוני  [צילום: ויקימדיה]


ליהנות מטבע נהדר בלב העיר, עם שבילי הליכה, נקודות תצפית ציפורים, שולחנות פיקניק ומתקני שעשועים – זהו פארק נשר. כאן תוכלו לשוטט בין עצים וסלעים, לגלות בעלי חיים מעניינים, וילדים שכבר יודעים לקרוא יוכלו לבצע משימות מאתגרות המופיעות על שלטים לאורך הדרך, אבל אל תחמיצו את האטרקציה המרכזית: צמד גשרי פלדה התלויים גבוה-גבוה בין צמרותיהם של העצים.

לסיכום, בהחלט אפשר לבלות חופשה משפחתית שלא תהפוך למעמסה כלכלית, במיוחד בצפון הארץ. אחרי הכל, אין הרבה צימרים במרכז שבמרחק מספר דקות מהם תוכלו לטבול במעיין נובע או להיכנס ללא תשלום לפארק משחקים ענק... אז קדימה, זה הזמן לחופשה משפחתית בצפון!

עוד כתבות של
עוד כתבות של
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!