חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

צימרים בצפון למשפחות ואפשרויות נופש בצפון

העומס התיש אתכם? השגרה שוחקת? הרעש והזיהום לא נותנים לכם מנוחה? צריכים קצת לבד מההמולה? המשפחה זקוקה לחופשה?
קחו לכם יומיים באחד מהפינוקים האולטימטיביים: צימרים מומלצים בצפון. השהות בנוף הטבעי הירוק יעניק לכם את השלווה והשקט מהעומס ומהרעש ויחזיר לכם קצת כוחות לחזור אל השגרה בצורה מאוזנת.


20/02/2019

כולנו זקוקים מדי פעם לחופש, לשבור את השגרה ולקחת פסק זמן מהרכבת הדוהרת של החיים. רובנו לא מוצאים מספיק זמן לטייל ולבלות בחיק הטבע וחופשה קצרה בצימר מפנק בצפון היא בדיוק הדרך המושלמת גם לתת לנפש שינוי מנוחה ושינוי מהנה וגם לזכות לטייל בנופים הקסומים הרבים שיש לצפון הישראלי להציע.

וכמו שיש לצפון הרבה נופים ומסלולים מרהיבים כך יש בו גם הרבה צימרים שניתן לשכור ללילה בודד או למספר לילות ולהתאים את הצימר גם למיקום וגם לאופי החופשה שתרצו.

חופשה רומנטית

חופשת צימרים באווירה כפרית אם כהפתעה לבן/בת הזוג ואם בתכנון משותף נחשבת לאחת מהחוויות הרומנטיות ביותר. הקרבה הגדולה לטבע בפרטיות מוחלטת האפשרות לבלות בג'קוזי שקיים במרבית הצימרים בחדר עצמו יחד העיצוב האינטימי של הצימר בתוספות קטנות שניתן לשלב כמו יין או עלי פרחים על המיטה, טיפולי ספא מפנקים שניתן להזמין לצימר בחלק מהמקומות, ארוחות מפנקות שניתן לקבל לצימר יאפשרו לכל זוג בין אם צעיר ובין אם וותיק לבלות זמן איכות יחד ולצבור חוויות זוגיות נפלאות.

חופשה רומנטית לזוג יכולה מאוד להיתרם מהיתרונות שיש לצימר להציע לעומת סוגי חופשה אחרים כמובן תלוי באופי של בני הזוג.

חופשה עם ילדים

בילוי בצימר אידאלי לזוגות אך גם למשפחות עם ילדים. השהיה בצימר יכולה להיות מפנקת למדי, כמובן שחשוב לוודא שהמקום מתאים לצרכים של כל משפחה לפי גילאי הילדים והצרכים שלהם. יש צימרים עם בריכה,  בעלי שני חדרים צמודים או כוללים גלריה עם מיטות שיכולות להתאים לילדים. חשוב מאוד לפני הזמנת צימר כשמדובר בחופשה עם ילדים לבדוק את המידות של המיטות ולשאול שאלות בנוגע לביטחון כמו שירותי עזרה ראשונה ופתחי אוורור וכל שאלה שיכולה להיות רלוונטית.

בחופשה עם ילדים חשוב מאוד לתכנן את הבילוי באטרקציות בנוסף לצימר ולא לבנות רק על שהיה בצימר. הצפון מלא באטרקציות ובאתרי בילוי מכל הסוגים, מפארקי מים ואתרי משימות אקסטרים וכמובן מבחר מסלולי טיול שמתאימים למשפחות ולילדים עם מים /בלי מים לפי העדפה שלכם. להרבה בעלי צימרים יש הסדרים עם בעלי אטרקציות באזור של הצימר ולפעמים גם באזור רחב יותר בצפון. תוכלו גם למצוא דילים לצימרים שכוללים ביקורים באתרים וכלולים במחיר.

צימרים בקיבוצים

הקיבוץ הישראלי נחשב לאטרקציה לביקור עבור תיירים אך יש לא מעט ישראלים שלא מכירים את חיי הקיבוץ ולא ביקרו בקיבוץ בעצמם. בקיבוצים רבים בצפון יש אפשרות לשכור צימר וליהנות מצד אחד מפרטיות ומהנוף המטופח של הקיבוץ וגם מהביטחון בידיעה שבישוב תוכלו לקבל סיוע ועזרה במידת הצורך.

בקיבוצים רבים ניתן לסייר בקיבוץ ובמפעל וליהנות מהבריכה, חדר כושר , חדר האוכל והכולבו המציע לרכוש מוצרי מזון ולפעמים גם תוצרת מקומית של הקיבוץ (גבינות /מיצים/דגים וכד'). בקיבוצים חקלאיים תוכלו לצפות בעבודה החקלאית ולבקר ברפת או במפעל- כמובן שכל סיור דורש תיאום מראש אך מדובר בחוויה מומלצת מאוד.

צימרים יוקרתיים

אחת מהנחות היסוד בנוגע לשהות בצימר היא שמדובר בפינוק זול שלא יתאים לבעלי סגנון חיים גבוה או ממעמד המורגל בשהות במלונות פאר. הרבה תיירים שמגיעים לבלות בישראל מתאכזבים מעלות המחירים הגבוהה ביחס לשירות אותו הם מקבלים בבתי המלון.
ניתן למצוא בצפון לא מעט צימרים יוקרתיים המציעים שירות ברמה גבוהה שלא תאכזב אף שגריר או דיפלומט ממדינה זרה מבחינת הסטנדרטים של האירוח הניקיון והעיצוב של הצימר.

ניתן לתכנן שהות בצימר יוקרתי מעוצב ממש כמו סוויטה בבית מלון רק שהוא בשונה מהמלון לא יצריך הרשמה בלובי ועליה במעלית אלא ממוקם באמצע הנוף הפראי הירוק ומאפשר שקט ופרטיות מוחלטת למי שמעוניינים בכך.

צימרים לקבוצות

לא פעם אנו נתקלים בקבוצות של חברים זוגות או משפחות שלמות שרוצות לבלות יחד בחופשה מפנקת. קיימים בצפון מבחר צימרים שמתאימים בדיוק למטרה של הגעה קבוצתית. מספר צימרים הממוקמים בסמיכות זה לזה ומצד אחד מאפשרים לכל זוג או משפחה את הפרטיות בצימר האישי ומצד שני מספיק קרובים לצימרים האחרים ובהרבה מקרים גם חולקים חלל משותף שבו אפשר לאכול או לעשות מנגל או ליהנות יחד בבריכה חיצונית.

צימרים למשפחות

הדבר הכי חשוב לדעת כשיוצאים לבלות בצימרים בצפון למשפחות הוא לא להתעצל ולא לפסוח על הבדיקה המקדימה. גם אם מדובר ברצון מידי מעכשיו לעכשיו וקיים צימר פנוי באזור שאתם רוצים לשהות בו ובמחיר אטרקטיבי, אל תוותרו על הבדיקה. וודאו שיש לצימר לפני שאתם מזמינים וסוגרים המלצות, בדקו על הצימר קצת בגוגל ובקשו מבעלי הצימר לצלם לכם את החדר בעצמם לפני כדי שתוכלו למנוע אכזבות שיכולות להיווצר מהפער בין התמונה באתר לבין המציאות בפועל.

שאלו לגבי המידות והאם יש /אין עוד שוהים במקביל אליכם . אם זה פרט שחשוב לכם ואתם רוצים להיות לגמרי לבד יתכן וזה יהיה כרוך בעלות נוספת ויתכן ובדיוק אין עוד אנשים מלבדכם בדיוק.





עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
מהצימר הסופר מבודד שמצריך הסעה פרטית, דרך וילה עם בריכת אינפיניטי הצופה אל נוף פנורמי ועד לבקתה כפרית בכפר אקולוגי – את הרשימה הזו אתם חייבים לגזור ולשמור במועדפים
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!