חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

ארבע הצעות לבילוי זוגי רומנטי בחופשה בצפון

בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.
אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:


20/02/2019

צאו לטייל

החלק הצפוני של מדינת ישראל שופע נופים עוצרי נשימה, צמחייה עשירה, בעלי חיים אקזוטיים, אתרים בעלי חשיבות היסטורית וארכיאולוגית ושורה ארוכה של אטרקציות ופעילויות שמתאימות לכולם. אז למה שלא תארזו לכם תיק קטן עם כמה כריכים ובקבוק יין ותצאו למצוא לעצמכם פינת חמד שבה תוכלו ליהנות מן הטבע הישראלי כשאתם רק שניכם לבד?

צאו לאכול

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הגולן והגליל הוא העובדה שיש להם סגנון קולינרי ייחודי משלהם. כן, יש בצפון מסעדות מזון מהיר ובתי קפה שאתם מכירים מהשכונה שבה אתם גרים, אבל מומלץ שתלכו דווקא על המסעדות שאתם לא מכירים. במסעדות האלה, שבדרך כלל נמצאות בבעלות משפחתית, ישמחו לארח אתכם ולפנק אתכם כיד המלך עם מנות משובחות שנשענות בעיקר על חומרי גלם שאפשר למצוא באיזור בו אתם נמצאים – וזאת מבלי להתפשר על האיכות והטעם. במילים אחרות, בצפון מובטחת לכם חוויה גסטרונומית איכותית ומיוחדת שתיהנו לחלוק יחד.

צאו לבלות

אם חשבתם שאפשר למצוא חיי לילה רק באיזור המרכז, יכול להיות שתופתעו לגלות שביישובי הצפון יש לא מעט פאבים, מסעדות ומועדונים שאינם נופלים ברמתם מאלה של תל אביב – ואולי טובים אפילו יותר בזכות האופי הצפוני המיוחד של המקומיים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשאול את בעלי הצימר שבו אתם משתכנים ולבקש המלצות למקומות בילוי טובים – ולצאת לאיזה דרינק טוב.

אל תצאו לשום מקום

כן, מותר להישאר בצימר שלכם ופשוט להיות יחד. להתכרבל, להתחבק, לדבר וליהנות זה מחברתו של זה. אחרי הכל, החופשה הזוגית שלכם סובבת סביב שניכם, ואין דרך טובה יותר ליצור זכרונות מאשר להיות פשוט ביחד.

עוד כתבות של
עוד כתבות של
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
רוצים להפתיע את החצי השני שלכם בחופשה, אבל נמאס לכם מהצימרים הבנאליים? מצאנו לכם את המקומות הכי שווים לחופשה בחורף הישראלי
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!