חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי

• טוסטר אובן
  • מיקרוגל
  • בר מים חם/קר
  • מיטה זוגית קווין סייז (160)
  • ג'קוזי

29.03-30.03 (לילה אחד)
לחץ לשינוי
הזמנהסה"כ ₪1350
שיראז - היחידה פנויה ב- 29.03-30.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות משיראז

• נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 29.03 - 30.03
1 צימר מסוג זה
עד 4 אורחים בצימר
גודל הצימר 40 מ"ר
קצת על הצימר

הסוויטות נעימות, מעוצבות בסגנון מודרני ומאובזרות באופן זהה: מיטה זוגית, שידה, טלוויזיה, ג'קוזי זוגי ומקלחון בחדר הרחצה. סוויטת שירז היא הקטנה מבין השלוש (30 מ"ר) ומעוצבת בצבעים בהירים וחומרי בניה טבעיים מעץ ואבן התורמים לתחושה הנעימה במקום.

מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
בריכה גדולה לרחצה בעונה בריכת זרמים מחוממת משולבת ג'קוזי ספא מרחב נעים ומטופח
שמנו לב ש
מתחם החוץ משותף לכל המתחם אין הצללה מעל הבריכה הגדולה

3 סוויטות אבן מושקעות עם בריכת זרמים מחוממת וג'קוזי ספא, בריכה גדולה לרחצה בעונה, ומרחב מעולה לחופשה של זוגות חברים או משפחה מורחבת

לוקיישן ואווירה

בשונה מרוב מקומות האירוח המוכרים בצפת, סוויטות מונרו לא ממוקמות ברחובות צפופים, או בסימטה ללא מוצא- להפך: סלע תפס חתיכת שטח גדולה ומקסימה על הר כנען, בישוב בירייה ששוכן ממש מעל צפת.

הכניסה למתחם נסתרת, עם פרטיות מלאה, בסופו של כביש עפר (שסלע סלל בעצמו). את הנקודה הזו אפילו הוויז לא מכיר: כששאלתי אותו מה לכתוב בוויז כדי להגיע הוא אמר לי "תחכה לי ליד הצומת הקרובה, אני מגיע עוד רגע וסע אחרי".

במתחם שלושה סוויטות הבנויות מעל באר מים ישנה (שעדיין קיימת) ובמפלס התחתון של החצר. במפלס העליון, ממוקם ביתו של המארח אשר אינו מורגש כמעט בכלל.

שלושת הסוויוטת מקיפות בריכת שחייה מחוממת ומרשימה, כך שהמרפסות פונות לכיוון השטח הציבורי. בשל אופיו של הקונספט, לא נוצרת פרטיות עודפת במרפסות, אלא דווקא תחושה של חלק ממה שקורה במתחם.

בנוסף לבריכה המשותפת ישנו גם מטבחון חיצוני הצמוד לפינת מנגל ושולחן אוכל גדול כך ששלושה זוגות שמגיעים יחדיו יכולים לאכול יחד בקלות.

מה במקום

הסוויטות נעימות, מעוצבות בסגנון מודרני ומאובזרות באופן זהה: מיטה זוגית, שידה, טלוויזיה, ג'קוזי זוגי ומקלחון בחדר הרחצה. ההבדלים בין הסוויטות קלים:

סוויטת "ארגמן" היא הגדולה מבין השלוש (54 מ"ר) ומכילה חדר שינה נוסף עם מיטה קטנה יחסית (מיטה וחצי). סוויטת "מוסקט" מציעה גודל של 40 מ"ר וסוויטת "שירז" מסתפקת ב 30 מ"ר בלבד.

כדאי לדעת
מיקום מעולה בקרבת אטרקציות, מסלולי טיול ומקומות בילוי. תתיעצו עם המארח.
יצאנו בהרגשה ש

מתחם "סוויטות מונרו" מציע אירוח התפור לשניים או שלושה זוגות חברים, אשר ימצאו את עצמם מטופלים היטב ע"י מארח חביב וזמין. האירוח מתבצע בסביבה נעימה ושקטה, הקרובה מאוד לשלל אטרקציות, מסעדות ומסלולי טיול המתאים לסוג הנופש הזה, אשר מעניקים למקום ערך מוסף רב.

ביקורות הגולשים
  • ארוחת הבוקר
  • לא הוגשה ארוחת בוקר
המלצה חמה
היינו משפחה מורחבת לשישי שבת 3 זוגות. 4 ילדים כולל תינוקות וכלבלב... לקחנו את כל המתחם- 3 דירות מרווחות בבתי אבן נאים, סביב בריכה וכן בריכת זרמים מקורה. במתחם מטבח פתוח למחצה וממוזג. פרטיות מושלמת. הילדים במים. אין צורך לצאת מהמתחם בחום אוגוסט. זמן איכות משפחתי. איתמר המארח נעים הליכות ונענה במהירות לבקשות שונות. יחסית למתחמי אירוח שראינו- ברמה הגבוהה ביותר.
לירון
25/09/21
9.59
התארחו ביחידת ארגמן
חופשה מושלמת. בטוח נחזור!
היינו 2 משפחות עם ילדים+ סבתא כך שהמקום היה רק שלנו. המקום מתוחזק ונקי ללא רבב. הבריכה מחוממת ונעימה והג'קוזי ענקי ומפתיע.המארחים המקסימים איתמר וסלע לא הפסיקו להזרים פינוקים וענו על כל בקשה שלנו. תמורה מעולה למחיר!
רונית לנציאנו
28/02/21
9.39
חופשה מהנה ומושלמת
חופשת זוגות הגענו למתחם והתארחנו בשלושת הסוויטות , מקום נקי ומאובזר מעל המצופה . נהיננו מאד מהבריכה המחוממת והגקוזי , חופשה מושלמת אין ספק שנחזור 🎉♥️תודה רבה לאיתמר
ק
קורל כהן
17/02/18
9.70
התארחו ביחידת שיראז
מעבר למצופה
הגענו לצימר אנחנו ועוד זוג חברים התארחנו בחורף . היה כיבוד קל והצימר ניראה בדיוק כמו בתמונות נקי ומסודר .בעל הצימר היה מקסים נתן מענה להכל. עשינו שם על האש והמקום שם היה סגור ומקורה עם מזגן . בבוקר הלכנו לטיול סוסים בקרבת מקום מומלץ בחום
מ
מוריה ספירק
29/01/17
9.81
חובה לבוא!
סוויטה מדהימה, מעוצבת נקייה ומאובזרת , נוף עוצר נשימה. איתמר הוא אדם מדהים! הוא נותן שירות מא-ת ברמה מאוד גבוה. הוא המליץ על מסעדות בסביבה ונתן תחושה מאוד נעימה. בערב שישי החל לרדת שלג, איתמר פינה את הרכב שלנו למקום שיותר קל לצאת איתו, ובשבת בבוקר כשהיינו מוכנים ליציאה , הוא הגיע עם רכב 4X4 ולקח אותנו לרכב שלנו. הוא דאג לפנות לנו את השלג מהרכב (למרות שהוא באמת באמת לא היה חייב) וכך יצאנו לדרך חזרה הביתה ללא עיכובים! אין ספק בכלל שנחזור, עוד לא ניצלנו את הבריכה :) תודה רבה רבה!!!
חוקי המקום

ביטול הזמנה כ 7 טרם מועד החופשה יחוייב בתשלום מלא.

אירוח עם כלבים רק בתיאום טלפוני מראש.

אין להשתמש בקריוקי ומערכות הגברה מחוץ לסוויטות.

עוד במתחם

ההזמנות שלי
התחברות
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!