חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
וילה כפרית
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- וילה כפרית
האירוח במקום כולל:
חלוקי רחצה
מגבות
בקבוק יין
פירות העונה
שתייה קלה
וילה כפרית - היחידה פנויה ב- 26.04-27.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מוילה כפרית

וילה כפרית

  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 26.04 - 27.04
1 וילה מסוג זה
עד 22 אורחים בוילה
גודל הוילה 250 מ"ר
קצת על הוילה

אם הייתה לכם משפחת חברים במושב שהשאירו לכם את מפתחות הבית, לא הייתם מרגישים אחרת. מן העיצוב החמים עולה כי גרה כאן משפחה אוהבת ובעלת טעם טוב. הגינה מסביב קסומה, עם שבילי אבן וצמחייה מאושרת - יצחק הבעלים הוא אומן שגם מנגן על עוד וגם מתמחה בבנייה ופסיפס - ובאמת אי אפשר לפספס את זה בכל המתחם. פינות נוי ומרחבים ירוקים עוטפים את הבית.

מדובר במתחם מיוחד ושופע בחורש טבעי, צמחיית נוי קסומה ואפיק מים ששכשוך מימיו הופך ל"צליל הבית" בכל רגע מרגעי שהותכם כאן. בנוסף לוילה, המתחם מכיל גם שתי סוויטות (לפרטים לחץ כאן). הוילה נמצאת בקצה המתחם, די מבודדת. המארחים גרים גם הם במתחם, ביחידת דיור מוקפת חומת עץ.

כשנכנסים לחצר הווילה, מיד בצד ימין יש סאונה מעץ. בצד שמאל ישנה עמדת BBQ, רחבת דשא סינתטי, וצמוד לבית צמחייה נאה ושבילי אבן במראה טבעי. בכדי לגשת לבריכה יש לעלות על מדרגות עץ למתחם ה"דק". הבריכה מסוג אינטקס, ויש גם פינת ישיבה.

המבנה עצמו מכיל 5 חדרים- 4 עם מיטה זוגית ו-1 עם מיטות יחיד. ניתן לארח כאן משפחה גדולה או מספר זוגות חברים.
יש כמובן את כל הפסיליטיס- מטבח, סלון (עם 3 פינות ישיבה- ולא אחת גדולה), טלוויזיה, ספריה קטנה, שולחן סנוקר וכדורגל שולחני.


}
מפה
חוות דעת מבקר
אהבנו
מתחם מיוחד ושופע פינות חמד בחורש טבעי וצמחיית נוי
וילה בעיצוב מאוד ביתי, חמים ומזמין
פרטיות גבוהה
שמנו לב ש
בואו נגיד שאם יש לכם חברים במושב שהשאירו לכם את מפתחות הבית, לא הייתם מרגישים אחרת. מן העיצוב החמים עולה כי פעם גרה כאן משפחה אוהבת ובעלת טעם טוב. הגינה מסביב קסומה, עם שבילי אבן וצמחייה מאושרת - יצחק הבעלים הוא אומן שגם מנגן על עוד וגם מתמחה בבנייה ופסיפס - ובאמת אי אפשר לפספס את זה בכל המתחם. מתוך זה אפשר להבין אולי מדוע המקום נקרא "ברכתא"- "ברכה" בארמית.
לוקיישן ואווירה
התחושה הזו, של "ברכה", חדרה אלי כבר משלב חניית רכבי וכניסתי בשער (המאוד מיוחד) של המתחם זה. זה המשיך כשנכנסתי לוילה הנעימה ומסבירת הפנים עם הבריכה הצמודה. 

מדובר במתחם מיוחד ושופע בחורש טבעי, צמחיית נוי קסומה ואפיק מים ששכשוך מימיו הופך ל"צליל הבית" בכל רגע מרגעי שהותכם כאן. בנוסף לוילה, המתחם מכיל גם שתי סוויטות (לפרטים לחץ כאן). הוילה נמצאת בקצה המתחם, די מבודדת. המארחים גרים גם הם במתחם, ביחידת דיור מוקפת חומת עץ.


מה במקום
כשנכנסים לחצר הווילה, מיד בצד ימין יש סאונה מעץ. מנגד ישנה עמדת BBQ, רחבת דשא סינתטי, וצמוד לבית צמחייה נאה ושבילי אבן במראה טבעי. בכדי לגשת לבריכה יש לעלות על מדרגות עץ למתחם ה"דק". הבריכה מסוג אינטקס, ויש גם פינת ישיבה.

וילת הנופש עצמה מכילה  5 חדרים- 4 עם מיטה זוגית ו-1 עם מיטות יחיד. ניתן לארח כאן משפחה גדולה או מספר זוגות חברים. יש כאן את כל הפסיליטיס- מטבח, סלון (עם 3 פינות ישיבה- ולא אחת גדולה), טלוויזיה, ספריה קטנה, שולחן סנוקר וכדורגל שולחני.

יצאנו בהרגשה ש
וילה בייתית אך מרווחת, עם מתחם חוץ ירוק ומטופח שמכיל בריכת שחיה וסאונה, ועם הרבה פרטיות. נוסיף על כך בעלים שהוא אמן בנשמתו ונקבל  מתחם ששווה המלצה חמה.
ביקורות הגולשים
Gili Stolarski
07/12/20
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת וילה כפרית
היה מדהים!
מלבד הוילה יש עוד 2 סוויטות, התארחנו בסוויטה מיד אחרי החתונה שלנו. לא יכולנו לבקש מקום נעים, מרגיע ואירוח יותר מפנק מזה!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
27 תמונות
וילה כפרית
17 תמונות
יחידה אחת
עד 22 אורחים בוילה

וילה כפרית

וילה כפרית

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • פנויים 26.04 - 27.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!