Search for a vacation type, an area or something specific:Price and availability check in ‘my favorites’
Search
Click on your preferences:
Search for a destination in Israel or something specific
What are you looking for?

Search for whatever you like...

Up to
Couple
Family
Group
Places suitable for couples will be displayed
Add another room
Add another room
Continue
Find something for us
Show availability and prices
Share
Like
Countryside Villa
חוות דעת מבקר
Surfers reviews and ratings
חוקי המקום
מפה
What is included in the hosting?
אירוח ל2 מבוגרים למשך One night ב- Countryside Villa
האירוח במקום כולל:
חלוקי רחצה
מגבות
בקבוק יין
פירות העונה
שתייה קלה
Countryside Villa - היחידה פנויה ב- 20.04-21.04 (One night)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מCountryside Villa

Countryside Villa

  • Checked successfully
  • Vacant 20.04 - 21.04
1 Vila Of this type
עד 22 Guests inVila
Size ofVila 250 M²
A bit about theVila
}
מפה
חוות דעת מבקר
We liked it
A special complex full of lovely corners in a natural grove and ornamental vegetation A villa with a very homely design, warm and inviting High privacy
We noticed that
..."כשאני מתאר וילה בייתית וחמימה- אני מתכוון שאם הייתה לכם משפחת חברים במושב שהשאירו לכם את מפתחות הבית, לא הייתם מרגישים אחרת. מן העיצוב החמים עולה כי גרה כאן משפחה אוהבת ובעלת טעם טוב. הגינה מסביב קסומה, עם שבילי אבן וצמחייה מאושרת - יצחק הבעלים הוא אומן שגם מנגן על עוד וגם מתמחה בבנייה ופסיפס - ובאמת אי אפשר לפספס את זה בכל המתחם. פינות נוי ומרחבים ירוקים עוטפים את הבית. אפשר להבין היטב מדוע המקום נקרא "ברכתא"- "ברכה" בארמית..."  
[מתוך דבר המבקר, שרון חבצלת]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
התחושה הזו, של "ברכה", חודרת אל תוך העצמות כבר משלב חניית רכבכם וכניסתכם בשער (המאוד מיוחד) של מתחם זה, ועד לכניסתכם לוילה הנעימה ומסבירת הפנים עם הבריכה הצמודה.  המבנה עצמו מכיל 5 חדרים- 4 עם מיטה זוגית ו-1 עם מיטות יחיד. ניתן לארח כאן משפחה גדולה או מספר זוגות חברים.
Location and ambience
מדובר במתחם מיוחד ושופע בחורש טבעי, צמחיית נוי קסומה ואפיק מים ששכשוך מימיו הופך ל"צליל הבית" בכל רגע מרגעי שהותכם כאן. בנוסף לוילה, המתחם מכיל גם שתי סוויטות (לפרטים לחץ כאן). הוילה נמצאת בקצה המתחם, די מבודדת. המארחים גרים גם הם במתחם, ביחידת דיור מוקפת חומת עץ.

כשנכנסים לחצר הווילה, מיד בצד ימין יש סאונה מעץ. בצד שמאל ישנה עמדת BBQ, רחבת דשא סינתטי, וצמוד לבית צמחייה נאה ושבילי אבן במראה טבעי. בכדי לגשת לבריכה יש לעלות על מדרגות עץ למתחם ה"דק". הבריכה מסוג אינטקס, ויש גם פינת ישיבה.

המבנה עצמו מכיל 5 חדרים- 4 עם מיטה זוגית ו-1 עם מיטות יחיד. ניתן לארח כאן משפחה גדולה או מספר זוגות חברים.
יש כמובן את כל הפסיליטיס- מטבח, סלון (עם 3 פינות ישיבה- ולא אחת גדולה), טלוויזיה, ספריה קטנה, שולחן סנוקר וכדורגל שולחני.

לסיכום- אם הייתה לכם משפחת חברים במושב שהשאירו לכם את מפתחות הבית, לא הייתם מרגישים אחרת. מן העיצוב החמים עולה כי גרה כאן משפחה אוהבת ובעלת טעם טוב. הגינה מסביב קסומה, עם שבילי אבן וצמחייה מאושרת - יצחק הבעלים הוא אומן שגם מנגן על עוד וגם מתמחה בבנייה ופסיפס - ובאמת אי אפשר לפספס את זה בכל המתחם. פינות נוי ומרחבים ירוקים עוטפים את הבית.
What does the place include
When you enter the courtyard of the villa , immediately on the right side there is a wooden sauna. On the other hand, there is a BBQ station, a synthetic grass area, and next to the house, beautiful vegetation and stone paths with a natural appearance. To access the pool you have to climb wooden stairs to the "thin" complex. The pool is of the Intex type, and there is also a sitting area.

The holiday villa itself contains 5 rooms - 4 with double beds and 1 with single beds. You can host a large family or several pairs of friends here. There is all the facilities here - kitchen, living room (with 3 sitting areas - and not one big one), TV, small library, snooker table and table football.

You should know
  • וילה שנותנת הרגשה מאוד בייתית וחמימה
  • מתחם מאוד מטופח
We left with a feeling of
A homely but spacious villa, with a green and well-maintained outdoor complex that contains a swimming pool and sauna, and with a lot of privacy. Add to that an owner who is an artist at heart and we get a complex that is worth a warm recommendation.
ביקורות הגולשים
Gili Stolarski
07/12/20
9.71
For full display
Stayed in unit: Countryside Villa
It was amazing!
Besides the villa there are 2 more suites, we stayed in the suite right after our wedding. We couldn't ask for a more pleasant, relaxing place and pampering hospitality than this!
Continue reading
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
27 תמונות
Countryside Villa
17 תמונות
One unit
Up to 22 Guests inVila

Countryside Villa

Countryside Villa

Share
  • Checked successfully
  • Vacant 20.04 - 21.04
  • To book
All rights reserved ©
My lists
Notices
My bookings
Connecting
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!