חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
לה ויסטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- לה ויסטה
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין וסלסלת תמרים 
לה ויסטה - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

לה ויסטה

  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
1 אתר נופש מסוג זה
עד 14 אורחים באתר נופש
גודל האתר נופש 140 מ"ר
קצת על האתר נופש

לה ויסטה נמצאת במפלס הקרקעי של מבנה בן 2 קומות. בקומה השניה גרה משפחה, אולם אין חשש להפרעות הדדיות או לחוסר פרטיות.
עם 4 חדריה המרווחים, לה ויסטה הינה מקום מושלם לאירוח משפחה או קבוצת חברים. היא יכולה לארח עד 14 איש ולצורך העניין יש בה הכול: סלון רחב עם מטבח מאובזר לחלוטין (כולל מדיח כלים, מקרר וסירים גדולים), שולחן אוכל גדול ו-2 פינות ישיבה נוחות, אחת עם טלוויזיה והשנייה מול הנוף המהפנט; שלושה חדרי שינה זוגיים עם חדר רחצה פרטית, ועוד חדר עם מיטה זוגית ומיטה קומותיים.

כל המרחב הביתי, היפה והנעים זה מתהדר בעיצוב כפרי מודרני מרענן, ובו מפוזרים מגוון פריטים דקורטיביים ימיים: משוטי עץ, עוגן, גלגל הגה, מגדלור או סירות מפרשים קטנות שמזמינים אתכם להפלגה על האוקיינוס הגדול. אבל אין צורך להגיע רחוק, כי מעבר לדלתות הזכוכית של הסלון יש מבט אל הכנרת, וקצת לפניה יש "דק" קסום ופתוח בו ניצבת בריכה גדולה (עם גדר הגנה לילדים). על אותה רחבה ניתן ליהנות מג'קוזי ספא יוקרתי וגדול, מקלחת ושירותים, מיטות שיזוף, פינת אוכל, פינת BBQ מאבן ושולחן בר (עם מקרר קטן ובירה מהחבית). עוד בגינה, סלון חוץ מראטן ושולחן גדול  - והכל, כאמור, צופה אל הנוף המרהיב.

}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
ליזה אמויאל

"... זה קורה לכולם. האורחים פשוט נשאבים ישר אל הנוף ונשארים פה פעור" הבהירה ויקי, המארחת המקסימה של לה ויסטה. ובכן, לעולם הכנרת לא נראתה כל כך קרובה וכל כך יפה, ועדיין, עם כל ההתרגשות הזאת, גם הבריכה הענקית (המחוממת) על ה"דק" המטופח היא מראה אדיר. פנים היחידה הקסים והרשים אותי לא פחות…"

[מתוך דבר מבקרת האתר, ליזה אמויאל]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
לה ויסטה עומדת במקום הגבוה ביותר במושבה כנרת, ובמרחק מכובד מהווילות השכנות. היא צופה לאגם הגלילי, חבל הגלעד והר החרמון. הישוב עצמו מקסים ושורשי: מושבת כנרת נוסדה ב-1908 וניתן עדיין להבחין בבתי המייסדים, הבנויים מאבני הבזלת האופייניים לאזור. יש מסביב שפע אטרקציות, אתרי בילוי וטיולים, מוזיאונים וגלריות לאמנות מקומית.

לוקיישן ואווירה

לה ויסטה נמצאת בקומה הצמודה לקרקע של מבנה בן 2 קומות. בקומה השניה גרה משפחה, עם כניסה נפרדת שאינה עושה שימוש במתחם וקיימת פרטיות מעולה לאורחים כאן. 

לה ויסטה הינה מקום מושלם לאירוח משפחה או קבוצת חברים. היא יכולה לארח עד 14 איש ולצורך העניין יש בה הכול: סלון רחב עם מטבח מאובזר לחלוטין (כולל מדיח כלים, מקרר וסירים גדולים), שולחן אוכל גדול ו-2 פינות ישיבה נוחות, אחת עם טלוויזיה והשנייה מול הנוף המהפנט; שלושה חדרי שינה זוגיים עם חדר רחצה פרטית, ועוד חדר עם מיטה זוגית ומיטה קומותיים.

כל המרחב הביתי, היפה והנעים זה מתהדר בעיצוב כפרי מודרני מרענן, ובו מפוזרים מגוון פריטים דקורטיביים ימיים: משוטי עץ, עוגן, גלגל הגה, מגדלור או סירות מפרשים קטנות שמזמינים אתכם להפלגה על האוקיינוס הגדול. אבל אין צורך להגיע רחוק, כי מעבר לדלתות הזכוכית של הסלון יש מבט אל הכנרת, וקצת לפניה יש "דק" קסום ופתוח בו ניצבת בריכה גדולה (עם גדר הגנה לילדים).

על אותה רחבה ניתן ליהנות מג'קוזי ספא יוקרתי וגדול, מקלחת ושירותים, מיטות שיזוף, פינת אוכל, פינת BBQ מאבן ושולחן בר עם מקרר קטן וברז בירה מהחבית (בתשלום נוסף בתיאום מראש). עוד בגינה, סלון חוץ מראטן ושולחן גדול  - והכל, כאמור, צופה אל הנוף המרהיב.

המארחים:
מירית, המארחת, למדה עיצוב פנים בדרום אמריקה ומרגישים את ההשראה הלטינית בבית החמים והשמח שהיא עיצבה במקצועיות רבה. ויקי, חמתה, שגרה בקרבת המתחם ומנהלת את האירוח עצמו באדיבות גם תדע לכוון אתכם לאתרי בילוי וטיולים באזור מאחר ועבדה שנים רבות עם בעלה בתחום התיירות.

לסיכום: לה ויסטה מקיימת לא רק את הבטחת שמה הספרדי (ויסטה = נוף) אלא הרבה מעבר. זהו מקום מעוצב ומאובזר עם המון טעם, חשיבה ודיוק. אז נכון, הנוף מנסה לגנוב לה את ההצגה, אבל אני לא בטוחה שמצליח לו... 

כדאי לדעת
  • נוף מדהים ופתוח אל הכנרת
  • חלל אירוח איכותי המיוחד
  • 4 חדרי שינה מרווחים
ביקורות הגולשים
ע
עדן בן שיטרית
23/11/17
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לה ויסטה
גן עדן של מקום
ביליתי עם המשפחה והחברים מספר פעמים בלה ויסטה. בכל פעם הנוף עוצר נשימה מחדש, היחס הבעלים מדהים,המתקנים ותחזוקתם מעל המצופה. מחכים לפעם הבאה!
להמשיך לקרוא
ל
ליאת פנטי
23/11/17
9.61
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת לה ויסטה
מושלם...
וילה לה ויסטה.. מקום קסום שמעוצב בטוב טעם עם נוף מדהים לכינרת. בצימר מרגישים כמו בבית: החשיבה על הפרטים הקטנים, תחושת הניקיון, המטבח המאובזר, פינת הבריכה המפנקת והנעימה.. פשוט מקום שמומלץ לנפוש בו. אנחנו נהננו מאוד(:
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
ביטול פחות מ-3 שבועות לפני מועד ההגעה תחויבו ב-50% מסך העסקה, ביטול בשבוע האחרון תחויבו ב-100% מסך העסקה כאשר 50% מהסכום עבור הביטול ו-50% יעמדו לרשותכם בהזמנה הבאה (בהתאם לתנאים-אמצ"ש, לא בחגים ויולי אוגוסט) במידה ונמצא מחליפים לא ייגבה שום חיוב. הסכום יחויב מפרטי כרטיס האשראי, במקרה של מלחמה בצפון לא יתבצע שום חיוב.
בקשות: אין להביא בע"ח, הבריכה באחריות המשתמשים בלבד.הישוב הינו ישוב שקט ופסטורלי ולכן אין להרעיש במשך כל שעות היום. סעיף זה הינו חשוב במיוחד מאחר והוילה נמצאת בסמוך לבתי מגורים. הוילה לאירוח ויש להתנהג בהתאם. צעקות,מוסיקה רועשת,או כל סוג התנהגות אשר יפריע לתושבי המקום יאלץ אותנו לבקש מכם לעזוב מיידית את הוילה ללא החזר כספי. אין להביא ציוד נלווה כגון מערכות סטריאו/קריוקי או כל ציוד הגברה אחר. במידה ולא תוכלו לעמוד בהסכם זה אנא עדכנו אותנו ונבטל את החופשה לפי תנאי הסכם הביטול המופיעה למעלה
עוד במתחם
תמונות המתחם
15 תמונות
לה ויסטה
10 תמונות
יחידה אחת
עד 14 אורחים באתר נופש

לה ויסטה

לה ויסטה

שיתוף
  • נבדק בהצלחה
  • 1 פנויים 28.03 - 29.03
  • ₪5000
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!