Search for a vacation type, an area or something specific:Price and availability check in ‘my favorites’
Search
Click on your preferences:
Search for a destination in Israel or something specific
What are you looking for?

Search for whatever you like...

Up to
Couple
Family
Group
Places suitable for couples will be displayed
Add another room
Add another room
Continue
Find something for us
Show availability and prices
Share
Like
La Vista
חוות דעת מבקר
Surfers reviews and ratings
חוקי המקום
מפה
What is included in the hosting?
אירוח ל2 מבוגרים למשך One night ב- La Vista
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין וסלסלת תמרים 
La Vista - היחידה פנויה ב- 26.04-27.04 (One night)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

La Vista

  • Checked successfully
  • 1 Vacant 26.04 - 27.04
1 Of this type
עד 14 Guests in
Size of 140 M²
A bit about the
}
מפה
חוות דעת מבקר
The visitor:
ליזה אמויאל

"... זה קורה לכולם. האורחים פשוט נשאבים ישר אל הנוף ונשארים פה פעור" הבהירה ויקי, המארחת המקסימה של וילה לה ויסטה. ובכן, לעולם הכנרת לא נראתה כל כך קרובה וכל כך יפה, ועדיין, עם כל ההתרגשות הזאת, גם הבריכה הענקית (המחוממת) על ה"דק" המטופח היא מראה אדיר. פנים הווילה הקסים והרשים אותי לא פחות…"

[מתוך דבר מבקרת האתר, ליזה אמויאל]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
וילה לה ויסטה עומדת במקום הגבוה ביותר במושבה כנרת, ובמרחק מכובד מהווילות השכנות. היא צופה לאגם הגלילי, חבל הגלעד והר החרמון. הישוב עצמו מקסים ושורשי: מושבת כנרת נוסדה ב-1908 וניתן עדיין להבחין בבתי המייסדים, הבנויים מאבני הבזלת האופייניים לאזור. יש מסביב שפע אטרקציות, אתרי בילוי וטיולים, מוזיאונים וגלריות לאמנות מקומית.

Location and ambience

ווילה לה ויסטה נמצאת בקומה הצמודה לקרקע של מבנה בן 2 קומות. בקומה השניה גרה משפחה, עם כניסה נפרדת שאינה עושה שימוש במתחם הוילה וקיימת פרטיות מעולה לאורחי הוילה. 

עם 4 חדריה המרווחים, לה ויסטה הינה מקום מושלם לאירוח משפחה או קבוצת חברים. היא יכולה לארח עד 14 איש ולצורך העניין יש בה הכול: סלון רחב עם מטבח מאובזר לחלוטין (כולל מדיח כלים, מקרר וסירים גדולים), שולחן אוכל גדול ו-2 פינות ישיבה נוחות, אחת עם טלוויזיה והשנייה מול הנוף המהפנט; שלושה חדרי שינה זוגיים עם חדר רחצה פרטית, ועוד חדר עם מיטה זוגית ומיטה קומותיים.

כל המרחב הביתי, היפה והנעים זה מתהדר בעיצוב כפרי מודרני מרענן, ובו מפוזרים מגוון פריטים דקורטיביים ימיים: משוטי עץ, עוגן, גלגל הגה, מגדלור או סירות מפרשים קטנות שמזמינים אתכם להפלגה על האוקיינוס הגדול. אבל אין צורך להגיע רחוק, כי מעבר לדלתות הזכוכית של הסלון יש מבט אל הכנרת, וקצת לפניה יש "דק" קסום ופתוח בו ניצבת בריכה גדולה (עם גדר הגנה לילדים).

על אותה רחבה ניתן ליהנות מג'קוזי ספא יוקרתי וגדול, מקלחת ושירותים, מיטות שיזוף, פינת אוכל, פינת BBQ מאבן ושולחן בר עם מקרר קטן וברז בירה מהחבית (בתשלום נוסף בתיאום מראש). עוד בגינה, סלון חוץ מראטן ושולחן גדול  - והכל, כאמור, צופה אל הנוף המרהיב.

המארחים:
מירית, המארחת, למדה עיצוב פנים בדרום אמריקה ומרגישים את ההשראה הלטינית בבית החמים והשמח שהיא עיצבה במקצועיות רבה. ויקי, חמתה, שגרה בקרבת הווילה ומנהלת את האירוח עצמו באדיבות גם תדע לכוון אתכם לאתרי בילוי וטיולים באזור מאחר ועבדה שנים רבות עם בעלה בתחום התיירות.

לסיכום: וילה לה ויסטה מקיימת לא רק את הבטחת שמה הספרדי (ויסטה = נוף) אלא הרבה מעבר. זהו מקום מעוצב ומאובזר עם המון טעם, חשיבה ודיוק. אז נכון, הנוף מנסה לגנוב לה את ההצגה, אבל אני לא בטוחה שמצליח לו... 

You should know
  • נוף מדהים ופתוח אל הכנרת
  • חלל אירוח איכותי המיוחד
  • 4 חדרי שינה מרווחים
ביקורות הגולשים
ע
עדן בן שיטרית
23/11/17
9.81
For full display
Stayed in unit: La Vista
Heaven of a place
I have spent time with family and friends several times at La Vista. Every time the view is breathtaking anew, the attitude of the owners is amazing, the facilities and their maintenance above expectations. Waiting for the next time!
Continue reading
ל
ליאת פנטי
23/11/17
9.61
For full display
Stayed in unit: La Vista
perfect...
Villa La Vista.. a magical place tastefully decorated with an amazing view of the Sea of Galilee. In the B&B you feel like at home: the thought of the small details, the sense of cleanliness, the fully equipped kitchen, the pampering and pleasant pool area... simply a place that is recommended to relax. We had a lot of fun (:
Continue reading
חוקי המקום
ביטול פחות מ-3 שבועות לפני מועד ההגעה תחויבו ב-50% מסך העסקה, ביטול בשבוע האחרון תחויבו ב-100% מסך העסקה כאשר 50% מהסכום עבור הביטול ו-50% יעמדו לרשותכם בהזמנה הבאה (בהתאם לתנאים-אמצ"ש, לא בחגים ויולי אוגוסט) במידה ונמצא מחליפים לא ייגבה שום חיוב. הסכום יחויב מפרטי כרטיס האשראי, במקרה של מלחמה בצפון לא יתבצע שום חיוב.
בקשות: אין להביא בע"ח, הבריכה באחריות המשתמשים בלבד.הישוב הינו ישוב שקט ופסטורלי ולכן אין להרעיש במשך כל שעות היום. סעיף זה הינו חשוב במיוחד מאחר והוילה נמצאת בסמוך לבתי מגורים. הוילה לאירוח ויש להתנהג בהתאם. צעקות,מוסיקה רועשת,או כל סוג התנהגות אשר יפריע לתושבי המקום יאלץ אותנו לבקש מכם לעזוב מיידית את הוילה ללא החזר כספי. אין להביא ציוד נלווה כגון מערכות סטריאו/קריוקי או כל ציוד הגברה אחר. במידה ולא תוכלו לעמוד בהסכם זה אנא עדכנו אותנו ונבטל את החופשה לפי תנאי הסכם הביטול המופיעה למעלה
עוד במתחם
תמונות המתחם
15 תמונות
La Vista
10 תמונות
One unit
Up to 14 Guests in

La Vista

La Vista

Share
  • Checked successfully
  • 1 Vacant 26.04 - 27.04
  • ₪5000
  • To book
All rights reserved ©
My lists
Notices
My bookings
Connecting
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!