חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטה
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטה
האירוח במקום כולל:
  • ארוחת בוקר-
הכיבודים טבעוניים ברוח המקום.
  • משקאות קלים
  • בקבוק יין
  • בירות
  • סלסלת פירות
  • מגוון סוגי קפה ותה
  • חלב סויה/שקדים/אורז 
  • ועוד הפתעות :)
הסוויטה - היחידה פנויה ב- 20.04-21.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטה

הסוויטה

  • פנויים 20.04 - 21.04
1 צימר מסוג זה
עד 5 אורחים בצימר
גודל הצימר 65 מ"ר
קצת על הצימר

מדובר באופן ספייס שמכיל פינת ישיבה "וינטאג'" שצופה אל הנוף, ופינת אוכל. בחלקו הפנימי של החלל, עם אפשרות להסתרה ע"י וילון יפההפה מצאתי מיטה גדולה. חלל הרחצה נחצב לכיוון הסלע שמשושלב כחלק ממנו. פשוט מדהים. אין דלת שמפרידה בין ח' הרחצה לחלל המרכזי כחלק מהקונספט של הפתח שנוצר בסגנון מרוקאי. אמבטיה עומדת "של פעם" היא שוס אמית מול קיר האבן. אין כאן מקלחון, והרחצה נעשית באמבט עצמו. האסלה ממוקמת בהמשך המסדרון, בתוך נישה רחוקה, מבודדת ומאווררת.

העושר הויזואלי פשוט מהמם. רצפה בטון מוחלק, פריטים מעוצבים על ימין ועל שמאל, גופי תאורה של פעם, וגם אביזרים מלאי אופי עם נגיעות טכנולוגיות עדכניות: קחו לדוגמא רמקול בלוטוף ייחודי שמשמש גם כשרפרף או שולחנון. הטלויזיה היטב ממוקמת בנישה, וניתן לצפות בה מהמיטה או מפינת הישיבה.

המטבחון המצא בחלל נפרד שמוביל לכניסה הצידית - "הכניסה הרשמית" של הסוויטה. יש מכונת קפה, מיני בר וכיור.

}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את תשומת הלב לפרטים, את האהבה למקום ואת התשוקה לעיצוב
את הפרטיות, הגן הירוק והנוף המושלם שאפשרי רק באבירים
את הקונספט הטבעוני- מיוחד ושונה (תנסו, האוכל ממש טוב... מניסיון)
שמנו לב ש
אפשר להתרחץ באמבטיה בלבד (אין מקלחון)
אין ג'קוזי במקום
סוויטה חדשה שנפתחת באבירים תמיד מעניינת אותנו, ב"פסגה". הפעם, כבר בטלפון הבנתי שמדובר במארחים יחודיים, והסתקרנתי מאוד.  הסוויטה הזו, יחידה על גן ענקי של חורש וטראסות, צופה אל נוף מרהיב, מעוצבת כמו שחלום צריך להיות מעוצב: כמו סרט צרפתי ישן בשחור לבן, רק שכאן הצבעים, האריגים, והגימורים מאפשרים לך מציאות מרהיבה, אחת המיוחדות בהן נתקלתי. 

ויש גם את קרלוס וליאור המארחים שמעבר לעובדה שמדובר בשני מעצבי תכשיטים ותיקים ומוכשרים (מאוד!) משנקין, הם אנשים מזמינים ונעימים שהעיסוק באירוח טבעי להם. פתחנו בירה, שמנו מוזיקה והתחלנו לטייל בתוך החלום הזה. 



לוקיישן ואווירה
קרלוס וליאור עשו עליה מתל אביב, מכרו הכל ורכשו נחלה בת 3 דונם באבירים. את חנות המעצבים שלהם בשנקין המירו לסוויטה אותה שיפצו ועיצבו ברמה מאוד גבוהה. שמה של הסוויטה- "אנה רג'ינה מרים פואנטה" מורכב משמותיהן של 3 קרובות משפחה אהובות שהשפיעו עליהם במהלך השנים. המילה "פואנטה" מציינת "גשר". בעצם מדובר בגשר בין אנשים ובין תרבויות. העיצוב המדהים משלב בהתאם מספר סגנונות: "ככה אנחנו רואים את הישראליות- ערבוב של תרבויות שיוצר זהות אקלקטית יפהפיה ויחודית. האופי של העיצוב שלנו מגיע מהשורשים האלה" הם אומרים.

בית המארחים נמצא בחלקה העליון של החלקה. הסוויטה היחידה נמצאת בחלקה התחתון, עם פרטיות מוחלטת. אל הסוויטה אפשר להגיע עם רכב דרך שביל עפר שמגיע עד לכניסה לגן המרהיב, ממנו עולים מס' מדרגות ומגיעים אל המרפסת המקורה היפהפיה. משם ניתן לצפות ולהתרשם מהגן (העצום) שמשתרע כלפי מטה, מפינות החמד, מהפינת הערסל המקסימה ומהנוף הפתוח הבלתי אפשרי שייחודי רק לאבירים. 



מה במקום
נכנסנו פנימה- מדובר ב"אופן ספייס" שמכיל פינת ישיבה "וינטאג'" שצופה אל הנוף, ופינת אוכל. בחלקו הפנימי של החלל, עם אפשרות להסתרה ע"י וילון יפההפה מצאתי מיטה זוגית גדולה. חלל הרחצה פשוט נחצב לכיוון הסלע שמשולב כחלק ממנו- יצא באמת מדהים. אין דלת שמפרידה בין חדר הרחצה לחלל המרכזי כחלק מהקונספט של הפתח המרוקאי שמפריד. אמבטיה עומדת קלאסית "של פעם" היא שוס אמיתי מול קיר האבן. אין כאן מקלחון, והרחצה נעשית באמבט עצמו. האסלה ממוקמת בהמשך המסדרון, בתוך נישה רחוקה, מבודדת ומאווררת.

העושר הויזואלי פשוט מהמם. רצפת בטון מוחלק, פריטים מעוצבים על ימין ועל שמאל, גופי תאורה של פעם, וגם אביזרים מלאי אופי עם נגיעות טכנולוגיות עדכניות: קחו לדוגמא רמקול בלוטוס ייחודי שמשמש גם כשולחן מעוצב. הטלויזיה ממוקמת היטב בנישה, וניתן לצפות בה מהמיטה.

המטבחון נמצא בחלל נפרד שמוביל לכניסה הצידית - "הכניסה הרשמית" של הסוויטה. במטבחון יש מכונת קפה, מיני בר וכיור ומגוון פינוקים אך לא ניתן לבשל. 
כדאי לדעת
כחלק מקונספט האירוח, ארוחות הבוקר הטבעונית נעשות על ידי המארחים עצמם ברמה גבוהה, היות ונושא האוכל חשוב להם. "יש לנו רצון להפגיש אנשים עם אוכל טבעוני טוב", הם אומרים, וניתן להזמין מראש גם ארוחת ערב בתוספת תשלום. שימו לב שלא תמצאו חלב של פרה במקרר, אלא חלב איכותי אחר.  תצוגת התכשיטים תהיה במקום נפרד במתחם, עליו הם עומלים כעת, אבל אל תהססו לבקש להציץ כבר עכשיו. 
יצאנו בהרגשה ש
אנשים מיוחדים יוצרים מקומות מיוחדים, וליאור וקרלוס יצרו אחד. הסוויטה הזו היא כמו תכשיט יפהפה, מלא אופי, מעבר להגדרה של זמן או תקופה. העיצוב, המיקום, הנוף והמארחים מאפשרים כאן חוויה באמת ייחודית, די נדירה במקומותינו. מבחינתי מדובר באחד המקומות השווים ביותר שראיתי לאחרונה.
ביקורות הגולשים
Boaz
18/07/20
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
אין דברים כאלה
ליאור וקרלוס המארחים המושלמים! נהננו מכל רגע! תענוג עילאי! המקום מעוצב ברמה והאוכל מעלף, קרוב לטיולים מופלאים בטבע - האלון הגדול, נחל כזיב, מערת האיש שבקיר
להמשיך לקרוא
טניה
08/07/20
9.70
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
חופשה מושלמת
כבר בשיחת טלפון עם ליאור הרגשתי שהולך להיות משהו מיוחד...הסוויטה הצבעונית מעוצבת יפה מאוד עם חשיבה לפרטים הקטנים, כמו בגלריה של מעצבים. גן קסום ונוף מדהים! ליאור וקרלוס קיבלו אותנו מאוד יפה והתחברנו מהרגע הראשון, זוג מקסים ואנשים מוכשרים עם סטייל ייחודי. ארוחות בוקר של דנה קורן טעימות ומפנקות, גם ארוחת ערב שהזמנו בהתראה קצרה הייתה מדהימה. בשתי מילים, אהבנו ונחזור! טניה ודב
להמשיך לקרוא
א
אריק שרייבר
13/07/19
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
צימר מדהים ויחודי
עיצוב יחודי שנותן דגש לפרטים קטנים. האירוח ברוחב לב ,בצורה חריגה ומוקפדת. ביקור בלתי נשכח. שילוב של נוף, נוחות ואירוח יוצא מן הכלל. רוית ואריק.
להמשיך לקרוא
ש
שרון שוחט
06/07/19
9.56
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
חוויה
סוויטה מפוארת בעיצוב רטרו בטוב טעם, חשבו על כל פרט באבזור, נוף מרהיב, חצר פרטית מהממת, ארוחת בוקר מדהימה, בעלי בית חמים.. בקיצור חוויה. מומלץ!
להמשיך לקרוא
א
אלון גרינברגר
30/06/19
9.81
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
חווית אירוח יחידה במינה-מומלץ בחום
מיקום מהמם על שטח עצום בצלע הר טובל בעצים, צמחים, פרחים וחפצי אומנות אין סוף, פינות רביצה, שקט אינסופי, סוויטה מעוצבת בסגנון מרוקאי הכוללת את כל מה שצריך בשביל ליהנות מכל רגע. אוכל טבעוני ברמה הגבוהה ביותר שניתן לתאר. זוג המארחים קקלוס וליאור, מעצבי תכשיטים ידועים מתל אביב, עזבו את העיר הגדולה והביאו את כל התשוקה שלהם לתוך חלקת האלוהים הזאת. פשוט חווייה מרגשת
להמשיך לקרוא
ש
שירן סמנדוייב 2
25/06/19
9.59
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מקום מדהים עם מארחים מדהימים
את הצימר הזמנתי בהפתעה לבת זוגי לכבוד יום הולדתה.ליאור וקרלוס הם מארחים מדהימים !!קבלת פנים חמה ומזמינה. .בדיוק מה שחיפשתי לבת זוגי.קצת שקט משיגרת חיי היום יום -ומצאנו! אני רוצה לשבח את ארוחת הבוקר המאוד טעימה מעשה ידיו של ליאור. תודה רבה ליאור וקרלוס על נופש מושלם !!.נחזור שוב .ובוואדי שנמליץ לחברינו!
להמשיך לקרוא
י
יעל בגדדי
13/06/19
9.71
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
מקום נדיר ומומלץ בחום!!!!
הגענו לסויטה עם ציפיות גבוהות אחרי שקראנו את התגובות כאן וראינו את התמונות והמציאות היתה גדולה עוד יותר מן הציפיות!!! המקום מוקפד ביותר, חשבו כאן על כל פרט ופרט, הכל מושקע מאוד! פריטים מקוריים והשילוב יוצא מרהיב. הגן גם הוא פשוט פיסת שקט מדהימה! ליאור וקרלוס נחמדים מאוד, נדיבים, אנשי שיח ומלאי כישרון וויז׳ן! ארוחת הבוקר היתה פשוט מעולה ומפנקת!!! הכל טרי והוכן ממש דקות לפני, כולל לחם אפוי. בקיצור סופר סופר מומלץ!!!
להמשיך לקרוא
שני צבי
12/06/19
9.59
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטה
Sweet suite
הגענו ל2 לילות לסוויטה מקסימה ומוקפדת עד לפרטים הקטנים, חבויה בתוך ירוק מרהיב, עם שלל עצים, פרחים ופינות חמד. החוויה כולה עטופה באירוח המקסים, החם והנדיב של ליאור וקרלוס, ומלווה בארוחות בוקר טבעוניות שהיו טעימות להפליא (לחיכי הלא טבעוני בעליל). מומלץ בחום
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
עוד במתחם
תמונות המתחם
25 תמונות
הסוויטה
16 תמונות
יחידה אחת
עד 5 אורחים בצימר

הסוויטה

הסוויטה

שיתוף
  • פנויים 20.04 - 21.04
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!