חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
שיתוף
אהבתי
הסוויטות
הבקתות
חוות דעת מבקר
ביקורות ודירוג גולשים
חוקי המקום
מפה
מה כלול באירוח?
אירוח ל2 מבוגרים למשך לילה אחד ב- הסוויטות
האירוח במקום כולל:
הסוויטות - היחידה פנויה ב- 19.04-20.04 (לילה אחד)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מהסוויטות

הסוויטות

  • 2 פנויים 19.04 - 20.04
2 צימרים מסוג זה
עד 4 אורחים בצימרים
גודל הצימרים 30 מ"ר
קצת על הצימרים

שתי הסוויטות "כנרת" ו"ירדן" בנויות כאמור מתחת לבית המארחים, עם קיר משותף ביניהן. יש לכל אחת מרפסת מקורה שמעניקה פרטיות מבית המארחים, אולם הפרטיות אינה מלאה משום שהן פונות למתחם המשותף. הן מעוצבות מודרני ונעים. החלל אינו גדול ומציע מיטה זוגית, ספה נפתחת, ג'קוזי פנימי מרובע, טלויזיה ומטבחון עם מכונת אספרסו.


}
מפה
חוות דעת מבקר
המבקר:
אלון שוורצמן
אהבנו
את הטיפוח של המתחם
את תחושת החיבור שיוצר המתחם המשותף
שמנו לב ש
הפרטיות בחצרות של היחידות חלקית
הסוויטות ממוקמת מתחת לבית המארחים
מה שאהבתי ב"קסם בגולן" זה את התחושה שהמקום הזה, באופן בו תוכנן, מחבר את השוהים בו לעבור חוויה משותפת. הצלחתי ממש לדמיין איך קבוצת חברים טובים או משפחה גדולה מתכנסת כאן, במתחם המרכזי, מישהי קופצת אל מי הבריכה, שניים חמודים אחראים על האש, מישהו מבשל קפה במטבח החיצוני ואני באמצע, מצטרף למי שמייצר את האטרקציה הכי מושכת :)
לוקיישן ואווירה
אני מחנה את הרכב ברחוב, ממש ממול. יש המון מקומות חניה בצפון, אני חושב לעצמי ויורד לכיוון המתחם. גרם מדרגות קצר עוקף את בית המארחים ומוביל אותי הישר אל המתחם המשותף. אחד הדברים שאהבתי כאן היא העובדה שמתחת למתחם הזה אין בתים נוספים, אלא רק שדות וכנרת שמבצבצת באופק.
בחלק העליון יותר של המתחם המשותף, מתחת לבית המארחים, שוכנות הסוויטות. הבקתות שוכנות בחלק התחתון, אל מול הנוף. בין הבקתות ישנה בריכת שחיה משותפת שצופה גם היא אל הנוף. במתחם המשותף יש סאונה, פינות ישיבה ואכילה עם תאורה מצויינת, איזור בר בי קיו מדוגם ומטבח לא גדול (אל לגמרי מספק) לבישול.



מה במקום
שתי הסוויטות "כנרת" ו"ירדן" בנויות כאמור מתחת לבית המארחים, עם קיר משותף ביניהן. יש לכל אחת מרפסת מקורה שמעניקה פרטיות מבית המארחים, אולם הפרטיות אינה מלאה משום שהן פונות למתחם המשותף. הן מעוצבות מודרני ונעים. החלל אינו גדול ומציע מיטה זוגית, ספה נפתחת, ג'קוזי פנימי מרובע, טלויזיה ומטבחון עם מכונת אספרסו. 

שתי הבקתות נפרדות אחת מהשניה ומופרדות ע"י הבריכה. האחת, "הגולן" מעוצבת בגוונים של לבן והשניה, "קסם" בגוונים של עץ עם מוטיבים כפריים יפים של עץ בעבודת יד גם בריהוט. יש בבקתות ח' שינה נפרד להורים (עם טלויזיה) אשר ממנו יש יציאה למרפסת עם כניסה לבריכה. הספה בסלון נפתחת וישנם פינת אוכל קטנה, מטבחון עם מכונת אספרסו וטלויזיה נוספת. קמין עצים משלים את האווירה בחורף וישנו ג'קוזי פנימי שפונה אל החוץ. הבקתות מעוצבות באופן נעים והן מתוחזקות היטב.


יצאנו בהרגשה ש
הביקור במקום גילה לי מקום מאוד מטופח, עם הרבה חשיבה על פרטים, מקום שעוצב ותוכנן כך שיתאים מאוד לקבוצת חברים. נכון, המקום יכול להתאים גם לזוג בודד, אבל גם לזוג זה המלצתנו היא דווקא להינות מהביחד שהמתחם המשותף מציע. מדובר במתחם מדוייק, שבמחירים סבירים מאוד נותן מענה לשהות נעימה ברביצה ואכילה, או תנועה במרחק נסיעה קצר ממסלולי טיול, הליכה או רביצה בכנרת.

ביקורות הגולשים
Bar,eket4רנ Fuks
03/07/21
7.77
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות
אין טיפת פרטיות
המקום נקי ,מושקע ונעים.אבלללל אין טיפת פרטיות, ראינו המון את בעלת הצימר במהלך השהות שלנו, הסתובבה במתחם והגיעה לבדוק כמה פעמים ביום מה קורה. יצר תחושה לא נעימה, בעיקר לנוכח העובדה שהיינו משפחה עם ילדים ולא קבוצת צעירים שמחפשים לעשות בלגן. בנוסף בשעה 11 וחצי לילה כל האורות בחוץ נכבים. הרגיש כמו כיבוי אורות מאולץ . לסיכום, מקום מקסים אבל לוקה מאוד בחסר מבחינת פרטיות
להמשיך לקרוא
ג
גיא
26/02/21
7.53
לתצוגה מלאה
התארחו ביחידת הסוויטות
שירות לא פה
כוכב אחד יותר מדי. מתוחזק לא כיאה למקום לינה במחיר שכזה. מעבר לכך, דלף ברז מים ולאחר אי הבנות עם בעל המקום הגיע שירות רק לאחר חמש שעות ותיקן את הדבר. דבר אחד אני יודע - בערב הזה לא נפגשתי ולא קיבלתי חוויה של חופשה ולא שירות טוב. עם כל זה נאלצנו לשלם מחיר מלא כפי שהוסכם מלחתחילה דבר שעורר הרבה כעס. למצוא את עצמי מתווכח עם הבעלים ב23 וחצי בלילה על כל האירוע זה חוסר התחשבות מוחלטת!
להמשיך לקרוא
חוקי המקום
אנחנו לא מאפשרים ל
עוד במתחם
תמונות המתחם
33 תמונות
הסוויטות
12 תמונות
2יחידות
עד 4 אורחים בצימרים
הבקתות
17 תמונות
2יחידות
עד 4 אורחים בבקתות

הסוויטות

הסוויטות

שיתוף
  • 2 פנויים 19.04 - 20.04
  • ₪1100
  • להזמנה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!