חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לרחף בתוך חלום

אם אתם מרגישים ספונטניים תוכלו להינות בחופשה הרומנטית הבאה שלכם מחוויה מיוחדת במינה, מעוררת, מפתיעה ולגמרי לא שגרתית. לאלה שחושבים גבוה ורחוק, החולמים להרגיש חופשיים כמו ציפור, ורוצים להתעלות על עצמם ועל העולם כולו, אנו ממליצים  על "הרפתקה שמימית" תרתי משמע, אחת כזאת שתצמיח לכם כנפיים, תעיף לכם את הנשמה ותגרום ללבכם לרחף מהתרגשות.


20/02/2019

כדור פורח הוא אחד מכלי התעופה העתיקים והאקזוטיים בעולם (אחרי השטיח המעופף, כמובן). הטיסה בכדור פורח היא הבילוי המושלם לזוגות המחפשים חוויה נדירה ויוצאת דופן, ספוגה באדרנלין ומלאה בהתרגשות.

ובכן, אם אצלכם האומץ והתעוזה לא מוגבלים על ידי פחד גבהים, והשמיים מבחינתכם הם לא הגבול – אתם בדרך להמריא מעלה, לראות את העולם ממבט הציפור, לרחף מעל העננים ולגעת בכוכבים. ועל הדרך, אפשר גם להוריד את הירח, אם בכך חשקה נפשם של בן או בת הזוג.

דמיינו לכם – אתם צמודים אחד לשנייה בחיבוק אוהב, מביטים אל הנוף המדהים אשר פרוס תחת רגליכם. רוח גבית נושבת בחוזקה, ראשיכם בעננים ונשימתכם נעתקת. אתם – בפסגת העולם. שיא הרומנטיקה. ובסיום החוויה, לקינוח, תוגש לכם כוס שמפניה צוננת כדי לציין את אהבתכם.

השתכנעתם? אם כך, לפניכם כמה אפשרויות בחירה:

טיסה בכדור פורח:
 


עוד כתבות של אטרקציות אקסטרים
עוד כתבות של אטרקציות אקסטרים
הגעתם לצימר שלכם בצפון, ועכשיו אתם רוצים לצאת לבלות בפאב באיזור וממש אין לכם מושג מה הולך פה... לכן, החלטנו לסייע לכם בבחירת מקום הבילוי, ולפרוס בפניכם כמה מהפאבים והבארים הפופולריים ביותר. 
להמשך קריאה
כל המשפחה נוסעת ביחד לנופש בצפון, ואחרי שסגרתם מקום לישון בו – הגיע הזמן להתארגן על פעילויות מגבשות ומהנות שיתאימו לכל הגילאים (כן, גם לקטנים שבחבורה). מוכנים לשחק?
להמשך קריאה
ואן גוך, צ'יפס, קופי שופס, כפכפי עץ הולנדיים, רחובות שוקקים, אנשים אדיבים, תרבות, שבילי אופניים ושייט בתעלות הן חלק מהאסוציאציות האמסטרדמיות המוכרות. אמסטרדם שקטה, אבל סוערת. מופנמת, אבל סקסית. ויש לה עוד כל כך הרבה להציע. ובכל זאת, מה יבחר לו זוג שיוצא לחופשה רומנטית לעשות בה? הבה ונבדוק.
להמשך קריאה
אז נכון שבישראל החמה, ברוב חודשי השנה קשה לחשוב על טבילה בטמפרטורות שקרובות לרתיחה. אבל אפילו כאן, כשקצת מתחיל להתקרר, יש מי שמיד תרים אחר הג'קוזי או הסאונה הקרובים לבתיהם, מתוך כמיהה להטביל את גופם במים חמים ומרגיעים.  הפעם נרחיק למעיינות החמים הכי מיוחדים בעולם, במקומות בהם הטבע והפרא שולטים, ופחות בטון וחומרים מלאכותיים. ככה, פשוט ופראי, רק אתם והטבע עצמו. מוכנים?
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!