חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לונדון מחכה לכם - המלצה לביקור של שבוע

זו הייתה הפעם השלישית שלי בבירה הבריטית, וגם הפעם היא שיחקה את התפקיד שלה הכי טוב שיש:
ביקרנו במוזיאונים מופלאים ובגלריות לאמנות מודרנית צעירה, אכלנו אוכל טעים ורב תרבותי שהיה בכל פינה, סיירנו בשווקים ששווה לשבור קופת חיסכון בשבילם, ושוטטנו ברחובות מרתקים עם דמויות ססגוניות ובניינים מופלאים. אז מי אמר שאפור כאן כל השנה?


אוסנת שפרלינג
20/02/2019

איפה ללון, ושכונה אחת חמודה    

לפני שתגיעו ללונדון תרצו וודאי לתכנן את מקום הלינה שלכם. האפשרויות הן רבות: מלונות ברמות שונות, הוסטלים תוססים, ובתים או דירות דרך אתר air.bnb שזו הייתה האופציה בה בחרנו הפעם, יתרונות וחסרונות בצידה. כשחיפשנו דירה קיבלנו המלצה על מספר שכונות, ולבסוף בחרנו ב Angle, שכונה מתוקה ותוססת בצפון מרכז העיר, שאינה חנוקה בתיירים ואטרקציות אך כן מציעה בתי קפה וחנויות בוטיק מתוקות, מסעדות ובארים טובים, ותעלת הנהר שנהדר לטייל לאורכה ולפגוש בטיפוסים לונדונים חביבים. 

עוד מקומות מומלצים ללון הם למשל מלון Tune Hotel Paddington ברמת 3 כוכבים, עם חדרים נקיים, מעלית, אינטרנט אלחוטי וצוות חביב. המלון מצוי במיקום טוב ליד ההייד פארק ובמרחק הליכה מרחוב אוקסופרד המפורסם. חמש דקות מהמלון יש תחנת רכבת תחתית וקווי אוטובוס לשימושכם. 

מלון נוסף באותה רמה הוא מלון Langorf, מלון קטן מודרני ונעים ברחוב שקט בשכונת Hampstead. המלון מציע חדרים מרווחים ופשוטים, חלקם פונים אל חצר קטנה. במלון אינטרנט אלחוטי וצוות נעים. בקרבת המלון רכבת עילית ותחתית. 

מלון  Seven Apart ברמת 4 כוכבים נמצא במיקום מעולה ברובע קמדן ומציע דירות נעימות ללינה עם איטנרנט חינם, פינת קפה ומטבחון. 

לראות את הביג-בן בלילה זה סוג של חובה בטיול הזה. צילום 123RF

תרבות ואמנות בכל פינה

אתם יודעים כבר שלונדון היא בירת תרבות רצינית, נכון? אז מה בוחרים לראות מכל ההיצע העצום שלה? ראשית דעו כי הביקור במוזיאונים הוא ללא עלות, להוציא תערוכות מסוימות שנפתחות מעת לעת. לפניכם מספר מוזיאונים מומלצים לביקור:

ראשית נמליץ גם למי מכם שהם לא שוחרי האמנות הכי "משופשפים" שיש להיכנס לבקר בגלריה הלאומית (National Gallery) ולא רק כי תוכלו לראות שם את ה"חמניות" של ון-גוך ואחרים, אלא כי המבנה של הגלריה הוא פשוט עוצר נשימה. הגלריה מציעה סיורים מודרכים ללא עלות, והיא נמצאת בכיכר טראפלגר המקסימה.
כמו כן, מופעי תיאטרון רחוב משובחים מתקיימים לעיתים למרגלותיה, חוויה מרנינה ומהנה.

כיכר טרפאלגר והגלריה הלאומית, שתי ציפורים במכה.  צילום 123RF


מוזיאון נוסף שאנו ממליצים לכם שלא להחמיץ הוא מוזיאון ויקטוריה ואלברט V&A , שהקים הנסיך אלברט מוזיאון לעיצוב ואמנות מהיפים בעולם, הכולל אוסף תכשיטים מרשים, תערוכת עיצוב אופנה יפיפייה, וקומה שלימה של אמנות מרחבי אסיה. אל תוותרו על שתיית תה עם עוגה באולם המרשים שבמבואה.

לאוהבי הטבע נמליץ על ביקור במוזיאון הטבע שמציג בשתי גלריות עיקריות את החיים וכדור הארץ. זוחלים למיניהם, דינוזאורים מרשימים, ותערוכת יונקים. עכשיו מציגה שם גם תערוכת פרפרים ייחודית.

חובבי אמנות מודרנית יעשו טוב אם ישימו פעמיהם לגלריית סאצ'י ׁSAATCHI לאמנות מודרנית צעירה ונפלאה. בחודשים אלה מוצגת שם תערוכה בנושא "סלפי" ואחרות. 

ולסיום כמה מילים על מאדאם טוסו, מוזיאון השעווה המפורסם ואחת האטרקציות היותר פופולריות בלונדון. המוזיאון מחולק לנושאים שונים כגון סלבריטאים רבים, כוכבי ספורט, היסטוריה ומדיניות, מוסיקה, אזור ה"זוועות" המצמרר ועוד. בשלב כלשהו בסיור עולים על רכבת לסיור של 10 דק' בעקבות "רוחה של לונדון" בה נחשפים לכל הדמויות שהקימו, פעלו והשפיעו על העיר. 
יש לקחת בחשבון שהמקום הומה מאוד לפרקים (תלוי מתי באים), אינו מסב אפשרות לשוטט בנחת בין המיצגים כי אם יותר להיות "מובלים" כסרט נע של מבקרים שמשלמים הרבה כסף (כ-30 פאונד) למופע הגרוטסקי שהפך המוזיאון להיות ברבות השנים. מאידך, התור הארוך (מאוד) שמשתרך בחוץ יעיד על הפופולריות העצומה של המוזיאון. המלצה שלנו, היכנסו לאתר המוזיאון ובדקו מראש אם זה מתאים לכם. אם כן, דעו שניתן להזמין כרטיסים מראש ובכך לקצר את ההמתנה בכניסה. 

לאכול ולשתות

יהיה קשה מאוד להמליץ על מסעדות בלונדון כי יש כל כך הרבה ומכל סוג. אוכל אנגלי, איטלקי, הודי, וייטנאמי, תאילנדי, פקיסטני ואפילו ישראלי. מה שכן נמליץ שלא לוותר על ארוחת "פיש אנד צ'יפס" מהנה ליד הנהר עם בירה צוננת, וטעימות של אוכל וקינוחים שונים המוצעים בשווקים. למי מכם שהם קולינריים במיוחד, יש בלונדון מספר מסעדות שזכו לכוכבי מישלן. המלצה אישית, בקרו במסעדה של השף ג'יימי אוליבר המוכר יותר מתוכנית הבישול שלו: "השף העירום".

מה זה פה, שוק?

בלונדון יש יופי של שווקים, הומים, תוססים, שמציעים סוגים שונים של חפצים, בגדים, נעלים, פרטי וינטאג', פרחים, אוכל ובערך כל מה שעולה על דעתכם.

שוק קמדן (Camden Market) הוא שוק מקסים ומפורסם שמשתרע על פני שלושה מתחמים שונים ובהם ביגוד, אמנות, תכשיטים, עתיקות ועוד.

שוק קמדן - ססגוניות מכל פינה ואוכל טוב מרחבי העולם. צילום 123RF

שוק פורטבלו
(Portobello Road Market) שנמצא בשכונת נוטינג היל ופועל בימי שבת ובו חנויות של בגדים, תכשיטים, תקליטים, והוא משלב חנויות יוקרה, חנויות בוטיק וחנויות וינטאג' ואפילו שוק ירקות ופירות.

המלצה חמה לחובבי ה"פשפשים" ותחושת הרחוב המעט יותר מחוספסת - בקרו בשוק בריק ליין (Brick Lane Market) שפועל בימי ראשון בבוקר וממוקם בשכונת בריק ליין במזרח לונדון. בשוק זה יש אווירה מגניבה ומיוחדת שכן זו שכונת מהגרים ססגונית. בשוק יש דוכני מכירת פרטי יד שנייה, בגדים, תקליטים וחנויות מעניינות כמו חנות שוקולד בעיצוב מטריף.

לאוהבי שווקי האוכל, אל תוותרו על ביקור בשוק בורו (ׁׂBorough Market) שוק אוכל שהפך בשנים האחרונות לשוק של אוכל גורמה. בין מיני מוצרי המזון שתוכלו לרכוש כאן, תמצאו גם מיני מעדנים, מאפים ומשקאות. ליד השוק יש מסעדות ובארים טובים שתושבי לונדון אוהבים לפקוד אותם לבירה של אחר הצהריים.

מועדונים והופעות 

בלונדון סצינת מועדונים עניפה. בלייני הלילה שביניכם וודאי ירצו לבקר ב Ministry of sound המפורסם (התכוננו לתור ארוך) בו תוכלו לפזז עד לא פחות מתשע בבוקר. רצוי להגיע מצוידים באנרגיה למסיבה רועשת והמונית.
מועדון התעשייה גם יספק לכם חווית מועדונים משודרגת, שכן הוא נחשב לאחד ממאה המועדונים הטובים בעולם ומככבים בו הדי ג'יי הטובים שיש.
בגדול, כדאי לקנות גליון של Time Out ולחפש שם מה קורה עכשיו בעיר מבחינת סצנת המסיבות. 

מחזמר  

אם זו הפעם הראשונה שלכם בלונדון, לראות מחזמר זה אחד מהדברים שנחשבים ל"מאסט דו". המופעים שמככבים כיום הם: מלך האריות, אלאדין, קינקי בוטס, מאמא מיה, מותחן ועוד. הזמינו מראש כרטיסים כדי להבטיח מקום ומחיר הוגן יותר.

אטרקציה בגבהים

לחובבי הגבהים (והאטרקציות) הגלגל הענק לונדון איי (London Eye) מחכה לכם על הגדה הדרומית של נהר התמזה (לא רחוק מהביג בן). כיום זו אחת האטרקציות העיקריות בעיר. מדובר בגלגל ענק שמתנשא לגובה של 135 מטרים (הכי גבוה באירופה). בגלגל 32 קרונות בצורה של קפסולה, ולכל קרון נכנסים 25 אנשים. התענוג הזה נמשך חצי שעה ודרכו תהנו מתצפית שאין דומה לה על לונדון כולה. גם כאן ניתן לרכוש כרטיסים באינטרנט ולהימנע מההמתנה בתור.



אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של נופש בחו"ל - טיסות, דילים ויעדים חמים
עוד כתבות של נופש בחו"ל - טיסות, דילים ויעדים חמים
בריכה פרטית או מיקום מנצח? שירות מעולה או עיצוב מיוחד? נציג בכתבה הבאה את הצימרים הכי מבוקשים במדריך הפסגה בשנת 2016 ורק את אלה מביניהם שגם זכו לדירוג גולשים גבוה. 
להמשך קריאה
יוצאים לחופשה בארץ? אל תשאירו את הכלבים בבית. הכירו את הצימרים שיקבלו אותם באהבה
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!