חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

הכינו ליבכם לחורף! כל הדרכים להכיר בני זוג ולהישאר בחיים

נו, אז איך הכרתם? 
גללתם ימינה והיה לכם "מאצ'"? נפגשתם בבאר אפלולי? או אולי זה היה במדבר בסדנת "מציאת האני הפנימי"? ובכן, התשובות לשאלה הזו הן תמיד מגוונות ומפתיעות. 
כמו שאתם יודעים, שדה ההכרויות עלול להיות גם שדה מוקשים, וצריך לדעת איך להתנהל בו עם מינימום פגיעות ומקסימום הצלחות.
אז איך עושים את זה? 
והאם עדיין, מה שכולם מחפשים הוא באמת אהבה?
יצאתי לחקור את כל הדרכים להכיר בני זוג לקראת חורף 2021. יש האומרים שהאהבה מגיעה בזמן ובמקום הכי לא צפוי. האמנם?

 

אוסנת שפרלינג
01/10/2020

היום, כשאיש רוצה להכיר אישה או ההפך, יש הרבה מאוד דרכים לעשות את זה. יש את גישת ה"אולד סקול" - דרך חברים וחברות, מכרים, קולגות לעבודה, או רחמנא ליצלן - דרך המשפחה (סבתא, יש לך מישהו להכיר לי?) ויש את ההיכרויות הספונטניות, הטבעיות... ואני תוהה, האם הן עוד בכלל קורות? אלו שמתרחשות במקום ובזמן הכי לא צפוי. הנה דוגמא:

את הולכת לך ברחוב, כשלפתע נשמט מידייך הקלסר וכל הדפים שלו מתעופפים לכל עבר. מי שמרים אותה מהמדרכה בשרמנטיות הורסת הוא כמובן - אהובך החדש. המדרכה האפרפרה אגב, בדיוק באותו רגע התמלאה בעלי שלכת זהובים, כשבאופק שקעה לה שמש כתומה וזוהרת. אממה, את בדיוק חטפת את הסינוור של החיים שלך, וכמעט רחמנא ליצלן, שפספסת את זוג העיניים הירוק שנצנץ אליך בתשוקה עם קול מחוספס ונעים שלחש: "שלום". ואז, השמש שקעה, הסינוור דעך, ואת זיהית את העיניים שלו וידעת. זה הוא. סוף סוף הגיע. 

אז אני באמת לא יודעת אם זה עוד קורה (כנראה שלא) אבל מותר עוד לחלום, לא? הרי היום כמעט הכל מתרחש דרך מסכים מנוכרים. אפילו לעלי שלכת זהובים ושקיעות יש רזולוציה. אז נשים וגברים, אל נא תיפול רוחכם אם אינכם מוצאים את עצמכם/ן בשלל פורטלי ההיכרויות חדי המימד הללו. עוד יש תקווה לאהבה הספונטנית!
 

על אפליקציות, אתרי היכרויות ושאר ירקות 
אם להודות על האמת, הפורמט עצמו די מנוכר, משבצות-משבצות של אנשים ונשים, לכל אחד מפרט שהוא דגם לעצמו כדי לצאת הכי טוב, הכי יפה, הכי מוצלח. לפעמים נדמה לי שרבים מהגולשים באתרים ובאפליקציות יותר "התמכרו" לחיפוש עצמו, מאשר אשכרה למצוא אהוב או אהובה, וכך הם גוללים ימינה ושמאל, יען כי בגלילה הבאה - יחכה האחד.  

המציאות אגב, משקפת מצב אופטימי יותר. מחקרים מראים שמעל 50 אחוז מאוכלוסיית הפנויים והפנויות ניסו בשלב זה או אחר להכיר בן או בת זוג באחד מאתרי ההיכרויות או האפליקציות. והיי, מדובר בלא מעט אנשים. מה גם שלרבים מאיתנו העובדים במהלך השבוע עד מאוחר, וזמן פנוי כמעט ואין - להיכנס לאתר כלשהו ולקבוע דייט יכול להיות פתרון לא רע.
לאלו מאיתנו שקל להם יותר לפנות למישהו בכתב מאשר פנים אל פנים, הפלטפורמה הזו יכולה לעבוד ממש טוב.
רק מה, אם היה לכם "מאצ'" - אנא התעלו מעל עצמכם וכתבו איזו מילה לצד השני. ומי יודע, אולי אפילו תדברו, או רחמנא ליצלן, תיפגשו?!
הוא עשה לי לייק! צילום: שאטרסטוק

פייסבוק
פייסבוק הוא אמנם לא אתר היכרויות בהגדרה, אבל מבחינת רבים ורבות הוא ה-אתר, בה' הידיעה. תחשבו על זה, אינסוף שמות ופנים שנחשפים לפניכם, כשאתם יכולים (פחות או יותר) לדעת לא מעט דברים על האדם, ואפילו לפעמים קצת "טו מאצ' אינפורמיישן" מהרצוי.
פרטים כמו גיל, מקצוע (ומתוקה, אם הוא כותב "פרילנסר אצל עצמי" תסיקי מסקנות) הסטטוס האישי: רווק או נשוי ("איטס קומפליקייטד"? יאללה, נקסט!) וכמובן כל הפריטים הויזואלים שהפרופיל האישי שלו מוכן לחשוף בפנייך, ובל נשכח את רשימת החברים המשותפים שלכם (מה, הוא חבר של דני האקס שלי?!) בקיצור, פייסבוק - הייתרון שלו הוא גם החיסרון שלו, המון מידע, המון אפשרויות. לייק או לא, את זה אתם תחליטו.  

תגידי, יש לו מישהי?
מכירות את זה שאתן יושבות עם חברה בבית קפה, מפטפטות להנאתכן, ופתאום ניגש אליה מישהו ש"חתיך" זה אנדרסטייטמנט בשבילו? החמוד מנשק אותה על שתי לחייה, והם מצחקקים להם על ענייני עבודה, ומה מסתבר? שהחתיכוס הזה אשכרה עובד איתה, והיא לא אמרה לך כלום, המרושעת! 
כמובן שבשניה שהוא מפנה את גבו ומסתובב ללכת, את במבט חצי תוהה חצי רושף ובגבות רוטטות לוחשת לה בקול רם מדי - "איך לא הכרת לי אותו?! יש לו מישהי?", והיא עונה לך ביובש - תרגעי, הוא גיי.

אז זה סיפור עליז ונחמד אבל הוא לא באמת מייצג. בשורה התחתונה - תשאלו. תגידו לחברים שלכם שאתם מוכנים ובשלים לדבר האמיתי ושיכירו לכם אנשים חמודים שהם מכירים (ואם אפשר עם נטיה מינית שתתאים לשלכם).

בארים ובתי קפה
יש כאלו שיגידו שזה הדבר האמיתי. זה טוב, זה טרנדי, זה עובד, וזה תמיד נחמד להתיישב על הבאר ולראות אותו יושב בקצה השני, שולח לך חיוך שובבי, ואז מתקרב ומזמין אותך לדרינק. וכמו שאומרים: "דה רסט איז היסטורי". אז סליחה, ברמן, אפשר בירה?
כשזה עובד מהרגע הראשון. צילום: שאטרסטוק
 
והרוחניקים, לאן?
בישראל עידן ה"ניו-אייג'" שהחל לפני כמה עשורים, הביא איתו גם את המצאת המילה "רוחניק/ית". המילה מתארת בגדול בחורים עם קוקו, או קרחת, או גם וגם. הם עוטים שרוואל, עגילים, זיפים, ופה שמלמל מילים כגון: "אני אומר את זה ממקום של אהבה". הבחורות לעומת זאת לובשות שמלות או חצאיות במספר שכבות (גם בקייץ), שערן ארוך ולא ראה ספרית מאז הילדות המוקדמת, ויודעים שהן מתקרבות לפי רשרוש הצמידים שעל רגליהן. הן יברכו אותך לרוב במילים: "יקר, שיהיה לך יום קסום".

כאמור, הז'אנר הזה מגיע כמו כל ז'אנר אחר עם אופנה וז'רגון משלו, אבל אל תחשבו, גם ביניהם יש רווקות ורווקים שמתאווים להכיר את הנפש התאומה שלהם, או ברוחניקית: "השותף הנכון למסע". אז אם את או אתה עונים לתיאום שלעי"ל, תוכלו לנסות מזלכם בעשרות הסדנאות, המפגשים, המעגלים, הפסטיבלים, ההרצאות, ואינספור הפעילויות הנוספות. ומי יודע, אולי השותפה שלך למסע מחכה לך בסדנת מיצים? או אולי אהובך מסתובב לו סביב עצמו ממש עכשיו בסדנת מחול סופי? אז למה אתה מחכה באבא? ומה קורה איתך אחות? צאו לדרך יקרים, ושיהיה לכם יום קסום!

ועכשיו ברצינות, לאן הם הולכים המזוקנים והמרשרשות? אז טוב ששאלתם. על פסטיבל ISTA שמעתם? זהו פסטיבל הפתוח לכל מי שמתעניין בשילוב של אמנות, מיניות ותודעה. מדובר בסופ"ש ארוך של סדנאות, מסיבות, טקסים, הרצאות, הופעות, מקדשים והכל באווירה שבטית. 
הפסטיבל מזמין את כל מי שמתעניין במיניות מודעת, מתחילים ומנוסים כאחד. 
סדנא נוספת שכדאי להכיר היא "סדנת טנטרה זוגית" במושב אמירים שבגליל שמטרתה להציע זמן איכות עם בן או בת הזוג, בה תלמדו לחגוג ולתמוך בתקשורת זוגית מקרבת ולהעצים את אהבתכם! 

אז עם כל הזקן שבדבר, יש אנשי מקצוע די רציניים בתחום על אף רוחניקיותם, והם מלאי כוונות טובות לעזור לכם להכיר את עצמכם לעומק. השאלה היא, האם אתם בעניין להעמיק? 
שותפים למסע הזוגי. צילום: שאטרסטוק

זה רק ספורט?
מכון כושר, אימוני TRX או יציאה לג'וגינג - כל דבר שיעלה אתכם על טייץ ויכניס אתכם ל"וייב" של לעשות טוב לעצמכם -מעלה את הסיכוי שלכם לפגוש נפש ספורטיבית תאומה. והיו דברים מעולם.
קבלי סצנה: את מזיעה לך בכיף במכון, עלית על ההליכון שנמצא ליד עלם חמודות רציני. הוא מבחין בך, ומיד מעביר את מצב ההליכון שלו ל"הליכה" כדי ללכת לצידך. אז אמנם אתם לא הולכים לעבר השקיעה או לצורך העניין לשום מקום אחר, אבל עם קצת מזל אחרי כמה דקות שיחה אתם תבינו שבא לכם להמשיך למפגש נוסף שלא כולל תפאורה של משקולות ומדריכים מיוזעים עם מסת שריר מוגזמת.  

טיול עם הכלב? לא מה שחשבת   
"מזל שירדה עם הכלב, מזל שחשב אותי עמוד חשמל" שר מאיר אריאל, והוא ידע על מה הוא מדבר. להכיר בן או בת זוג כשיוצאים לסיבוב עם הכלב זו באמת אחת הדרכים החמודות יותר להכיר. חברה שלקחה את הכלב שלה לסיבוב בפארק סיפרה שפגשה שם בחור שאמר לה את פנינת החוכמה הבאה: "אם תאמצי אותי לא תצטרכי לאסוף אחרי, אני כבר מחונך". אז צחוק צחוק, אבל דברים באמת קורים איכשהו דווקא כשדינגו צריך פיפי. אז יאללה, למה אתם מחכים? קחי את רקסי, תוציא את צ'ומפי, ולעבודה! 

לסיכום פנויים ופנויות יקרים,

רגע לפני שהטמפרטורות יורדות והחורף נכנס, אנו מציעים לכם לקחת צ'אנס, ולנסות את אחת מהאפשרויות שהובאו כאן לפניכם. ומי יודע, אולי יתמזל מזלכם? טיפ קטן: שימו את הבררנות בצד - כי אף אחד לא מושלם (נכון, גם אתם לא) ויש הרבה אנשים טובים בחוץ (לצד המוזרים ממש).
נשים - אתן תקשיבו לאינטואיציה שלכן. וגברים - אתם תקשיבו לכל דבר אחר שנמצא מהמותניים ומעלה. ובשורה התחתונה, מה שנכון וטוב בדרך כלל מרגיש ככה די מהר.
אז שיהיה חורף חמים, ו... קסום!  

אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
כל מי שהיה ביוון התמכר. אי אפשר שלא. האוכל הטעים בטברנות כשברקע מתנגנת מוסיקה יוונית עליזה, השיטוט העצל בסמטאות צבועות כחול לבן ושיחי בוגונוויליה ורודה מקשטים מסביב, רחצה בים התכול הצלול, וברכת 'קליספרה' לעת ערב, רגע לפני שעוד כוס אוזו נגמעת. אז ייתכן שברודוס, מיקונוס או סנטוריני כבר הייתם. אבל על סמוטרקי, שמעתם? 
להמשך קריאה
כשיום ההולדת של בן/בת הזוג מתקרב,  זו יכולה להיות חוויה של התרגשות נעימה, או לחילופין אירוע שגורם להזעה מתונה בכפות הידיים. "מה כבר אני יכול לקנות שאין לה?" או "מה ישמח אותו באמת?" - אלה הן חלק מהשאלות שחלקנו ניתקלים בהן. לפעמים, אפילו אחרי שכבר בחרתם, תמשיכו לתהות עד כמה היא או הוא יאהבו את השי החמוד שלכם, כשהכי חשוב לכם, זה - להיות מקוריים. לא עוד תכשיט, לא עוד מסאז' מפנק עם ארוחת בוקר.  הפעם, נבדוק מהן אותן מתנות שאולי לא הכרתם, או לא חשבתם עליהם כאופציה. מתנה שהיא בעצם חוויה שנשארת לכל החיים. אז יום כיף בספא למשל לא תמצאו בכתבה הזו, אבל קבלו כמה רעיונות אחרים מגניבים לא פחות וכנראה שיותר, בכתבה הבאה.
להמשך קריאה
על פניו, הקשר הזה היה מוצלח מאוד: שני אנשים צעירים, מושכים וחכמים, עם שאיפות וסטאטוס חברתי דומים, מודעות גבוהה וניסיון חיים נפגשו להם באמצע הדרך. זה הרגיש נכון, הם התחברו בקלות ופצחו במערכת יחסים מספקת, סקסית ונטולת קונפליקטים, עם מטרה ברורה – להקים משפחה.
להמשך קריאה
הגליל העליון: שפע של אפשרויות לטיולים ולפעילויות. עמקים והרים, מעיינות ונחלים, פינות נסתרות וקסומות, קרבה לכנרת ולרמת הגולן. אז איפה כדאי לטייל הפעם? ומה חדש באזור?  בכתבה הבאה נסקור את האפשרויות לבילוי וטיול המתאימות לכם: זוג שמחפש חוויה אינטימית ומהנה, קרובה לטבע, כזו שמאפשרת התנסויות אתגריות במידת מה, עם מנוחה והיתרגעות בצידן.  
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!