חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

השוקולטיירית רונית לב- סדנת שוקולד טבעוני- מתוקה יותר בשניים...

רונית לב, זוכת פסטיבל השוקולד הבינלאומי, מביאה את בשורת השוקולד הטבעי לישראל. רונית, מומחית בשוקולד ותרפיסטית בעלת הכרה בינלאומית, פיתחה סדנת שוקולד ייחודית לזוגות, שמטרתה לאפשר לזוגות לחוות את הקסם של החיבור הזוגי שלהם, וכל זה באמצעות השוקולד המיוחד.


20/02/2019
השוקולד של רונית הוא שוקולד טהור ממקורות הקקאו בפרו וקוסטה ריקה, טבעי וטבעוני, מיוצר בשיטה מסורתית ובעבודת יד.

רונית יודעת לרקום ולרקוח את תערובות השוקולד המיוחדות, בהמתקה טבעית ועם התבלינים הנכונים, שיגרמו לכם לחייך, להתאהב מחדש… ולהיזכר שהחיים הם דבר מופלא.


בסדנת השוקולד הזוגית המענגת, תוכלו לטעום שוקולד, לייצר שוקולד טבעי לפי טעמכם האישי ועל הדרך לחוות חוויה זוגית מהנה ומשחררת, להרגיש את החיבור הזוגי ואת הפרפרים בבטן, דרך מגע, אינטימיות, צחוק ורוגע כשאתם מוקפים בשוקולד משובח.

סדנת השוקולד היא חוויה של פעם בחיים, שמטרתה לפגוש ולהפגיש, לחבר ולהתחבר, לחגוג את החיים בהנאה צרופה וליצור רגעים שנותנים כוח וחיוניות להמשך הדרך.

את סדנאות השוקולד הטבעוני של רוית תוכלו לחוות במסגרת חבילות האירוח הטבעוני הקולינארי שמציע מדריך הפסגה.
עוד כתבות של
עוד כתבות של
"לא כל מה שטוב חייב להיות יקר"... כמה פעמים שמענו את המשפט הזה, התפתינו, ובסוף יצאנו גם בלי כסף וגם בלי איכות? טוב, אז אנחנו כאן, במדריך הפסגה, לאחר ביקורים וסיקור מאות מקומות לנופש רומנטי ברחבי הארץ, עשינו מחקר מקיף בעניין והגענו למסקנה שלפחות בכל מה שקשור לחופשה בצימרים - אנחנו מאמינים שהמקומות הבאים, אשר שומרים על מחירים סבירים, יציעו לכם חוויה מפנקת ומשתלמת. 
להמשך קריאה
מכירים את ההרגשה שאתם בוחרים מקום שנראה מדהים בתמונות אבל אז אתם מגיעים למשהו שונה לגמרי? מי לא שמע על הצימרים עם התקרה המתפרקת, הג'קוזי המלוכלך ובעל הבית שמנסה בלי בושה להוציא אתכם אשמים... נמאס לכם מזה? אז גם לנו נמאס, כבר מזמן. החלטנו שאפשר אחרת: אין שום סיבה בעולם שאנשים יעברו חוויות כאלה, ואין שום סיבה שאתרים כאלה יפורסמו באופן מטעה.
להמשך קריאה
העומס התיש אתכם? השגרה שוחקת? הרעש והזיהום לא נותנים לכם מנוחה? צריכים קצת לבד מההמולה? המשפחה זקוקה לחופשה?קחו לכם יומיים באחד מהפינוקים האולטימטיביים: צימרים מומלצים בצפון. השהות בנוף הטבעי הירוק יעניק לכם את השלווה והשקט מהעומס ומהרעש ויחזיר לכם קצת כוחות לחזור אל השגרה בצורה מאוזנת.
להמשך קריאה
אז החתונה וכל הטירוף שלה מאחוריכם, ועכשיו, אתם רוצים לנסוע רחוק, אל תוך פנטזיה שכולה ענני אהבה כשברקע תפאורה של ים טורקיז ודקלי קוקוס או לחילופין עיר תוססת, מדבר שקט, או יערות וגו'נגלים. נכון, יש הרבה אפשרויות לחגוג את ירח הדבש שלכם, וכמה כיף לדעת שכל מה שצריך לעשות זה: לבחור. אז הנה הם לפניכם, היעדים הקסומים ביותר לנפוש ולאהוב בהם, ובתי מלון שהולכים טוב עם הפנטזיה. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!