חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

ארבעה שיקולים לבחירת צימרים למשפחות

מדינת ישראל משופעת בצימרים לאורכה ולרוחבה, ועל אף שרבים חושבים עליהם כמקום לבילוי זוגי או עם חברים, הרי שהם יכולים להוות יעד לבילוי משפחתי בלתי נשכח. אבל רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את הבגדים ואת הילדים, יש משימה אחת שאתם צריכים לבצע ועלולה להתגלות כמסובכת יותר מהצפוי: יש כל כך הרבה צימרים למשפחות ,אז איך בעצם אפשר לבחור את הצימר המושלם עבור המשפחה שלכם?


20/02/2019

אספנו עבורכם ארבעה דברים שעליכם לקחת בחשבון על מנת להפוך את תהליך הבחירה לפשוט וקל יותר:

אז כמה תהיו?

יש משפחות ויש משפחות. אם אתם זוג פלוס ילד אחד, סביר להניח שתבחרו בצימר שונה לחלוטין מזה שתבחר משפחה ברוכת ילדים. לפיכך אחד הדברים שעליכם לבחון בעת בחירת הצימר הוא מספר החדרים. הורים לתינוק, לדוגמה, יכולים להסתפק גם בצימר של חדר אחד המיועד לזוג ופשוט להוסיף אליו לול עבור התינוק. הורים למספר ילדים, לעומת זאת, בוודאי יזדקקו למספר חדרים על פי מספר הילדים ומידת האפשרות לשכן אותם באותו חדר.

צימרים למשפחות

בני כמה הילדים?

אם יש לכם תינוק, קחו בחשבון היבטים נוספים במבנה הפיזי של הצימר, כגון גישה נוחה לדלת הכניסה ללא מדרגות (או לחלופין עם רמפה משופעת) עבור העגלה שלו. כמו כן בדקו עם בעלי הצימר האם לרהיטים שבו יש פינות חדות שעלולות להוות סכנה עבור תינוקות ופעוטות, וכן שאלו האם ניתן יהיה לקבל לול, עריסה, כיסא ו/או מזון עבור התינוק. במהרה תגלו שמקומות רבים ערוכים לאירוח של תינוקות עם ציוד נלווה, אבל יש גם צימרים שיענו לכם בשלילה.

אם יש לכם ילדים גדולים יותר, ודאו מראש שיש עבורם מה לעשות. בריכה, למשל, תוכלו למצוא כמעט בכל מקום, ויש גם וילות נופש משפחתי שמציעות שולחנות פינג פונג, אינטרנט אלחוטי ומערכות מולטימדיה.

מה יש לעשות בסביבה?

כשאתם יוצאים לחופשה, ובמיוחד כשמדובר בחופשה משפחתית עם ילדים, רוב הסיכויים הם שתרצו לבדוק מה אפשר לעשות בסביבה. למשל, אם אתם מתגוררים באיזור המרכז ומחפשים צימרים בצפון למשפחות, תוכלו לטייל באתרים רבים שאינכם מגיעים אליהם בדרך כלל וכך לגלות טפח מן הארץ היפה שלנו: שפע של נחלים, שמורות טבע, אתרים תיירותיים ואטרקציות שמתאימות לכל הגילאים.
וכמובן – חייבים גם לאכול איפשהו, והרי בחופשה משפחתית הכי כיף לאכול בחוץ. אבל האם תיסעו עד לאיזור בארץ שאינכם מכירים רק כדי לאכול מקדונלד'ס או ארומה שאפשר למצוא גם בשתי דקות נסיעה מהבית שלכם ביום רגיל, או שתנצלו את החופשה המשפחתית כדי לצאת גם להרפתקאות קולינריות חדשות?

צימרים למשפחות

צימר למשפחה אחת או יותר?

ישראלים רבים אוהבים את תחושת הביחד, ולא רק ביומיום אלא גם לצאת לחופשות יחד, כמשפחה מורחבת או כמספר משפחות של חברים. אם זה המצב גם אצלכם, סביר להניח שתעדיפו להזמין מקום אחד גדול כדי שתוכלו לבלות בו כולכם יחד, במקום כמה מקומות שונים, גם אם קרובים זה לזה. כך למשל תוכלו למצוא שלל צימרים למשפחות המציעים, למשל, ארבע בקתות שביניהן בריכת שחייה משותפת.

להבדיל, אם אתם משפחה אחת שיוצאת לחופשה משפחתית במתחם שבו יכולות להתארח מספר משפחות, כדאי לנסות ולברר פרטים אודות ה"שכנים" שלכם למהלך החופשה. כך למשל אם יסתבר לכם שיחד אתכם יבלו במקום הרבה ילדים קטנים, יתכן שתבחרו בצימר שקט יותר.
לסיכום, חופשה משפחתית יכולה להיות תענוג אמיתי, אבל היא מתחילה בבחירה מושכלת של צימר. אל תמהרו להחליט ואל תבחרו באפשרות הראשונה שבה נתקלתם – כדי שהחופשה שלכם תהיה מושלמת.

עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
עוד כתבות של וילות וצימרים לזוגות ומשפחות
החודשים עוברים והימים חולפים, ופתאום מגיע היום בו הגוף מאותת שהוא צריך פסק זמן והוא צריך למלא מצברים. אז החלטנו, והחלטנו שמגיע לנו חופשה. חופשה זה נהדר אבל איך יודעים לבחור בחופשה שמתאימה לי? ממה מתחילים? הרי לבחור זה אף פעם לא קל. 
להמשך קריאה
הגעתם לצימר שלכם בצפון, ועכשיו אתם רוצים לצאת לבלות בפאב באיזור וממש אין לכם מושג מה הולך פה... לכן, החלטנו לסייע לכם בבחירת מקום הבילוי, ולפרוס בפניכם כמה מהפאבים והבארים הפופולריים ביותר. 
להמשך קריאה
הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק הבילוי המושלג - אבל איפה כדאי לאכול, מה עושים עם הילדים, ואיפה הכי כדאי לבלות את הלילה? המלצות מעולות שיסגרו לכם את כל הפינות בסביבת החרמון 
להמשך קריאה
כרתים הוא האי הגדול ביותר ביוון, וככזה הוא מציע אפשרויות רבות לטיול ולנופש.  רבים בוחרים בו בשל כך, וכן בשל הטיסות הישירות אליו, שעושות את ההגעה לפשוטה ונוחה. כדאי לשכור רכב כדי להיות חופשיים לנוע בין מקום למקום ולחוות ולגלות את קסמיו של האי. מפרצים לבנים, כרמי גפנים וזיתים הם חלק מהתפאורה המיוחדת של כרתים. עוד יש בו ערים שוקקות, אתרים ארכאולוגים והיסטוריים מעניינים - בקיצור, כל מה שהייתם רוצים מהחופשה שלכם בקיץ הקרוב. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!