חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אחד מי יודע - המלצות וטיפים לטיולים בצפון בפסח הבא

החגים בכלל ופסח בפרט מעוררים בחלקנו תחושות נעימות ובחלקנו את הצורך להתפלל שזה יעבור כבר, וכמה שיותר מהר. הנסיעות הבלתי נגמרות, הפקקים שתוקעים אתכם מרגע שיצאתם מפתח הבית, המפגשים האינסופיים עם הדודים שמתעקשים להיכנס לכם לקרביים עם שאלות חודרניות, והאוכל, האוכל שבהתחלה היה חגיגי, טרי ומזמין, והפך לאיטו לגיבוב של שאריות משלוש ארוחות שונות. אז נחשו מה? אפשר גם אחרת. ובדיוק על זה מדברת הכתבה הבאה: 


20/02/2019
החג מתקרב לו, ואתם כבר מתכננים את הנסיעה שלכם לחופשה בצפון, שתתחיל כבר מערב החג עצמו.
כן, השנה לא יהיו ארוחות לבשל, כלים לשטוף, שולחן לערוך, שיחות משעממות לשוחח, דודים ודודות לנשק. החג הזה - אתם בחופש!
דמיינו את זה לרגע: זהו בוקרו של ערב החג. אתם בדרך צפונה, נהנים מנסיעה רגועה עם משפחה מצומצמת, או זוג חברים, או רק עם עצמכם (היי, גם זה מותר) בדרככם לנופש איכותי.

מה שמעניין אתכם כרגע זה איך ייראה באמת מתחם הצימרים שבחרתם, האם הבריכה המחוממת אכן מפנקת כפי שהיא נראית בתמונות? וגם: איפה אוכלים, איפה הכי כדאי לטייל, והיכן נמצאת הפינה הכי קסומה בגליל לפיקניק רומנטי.
אז הנה כמה מההמלצות שלנו עבורכם, ברי המזל שיצפינו לגליל בפסח הקרוב:

קושיית הקושיות - מתי לצאת לדרך? 

אז נכון שכבישי הצפון רגועים יותר מאלו שבמרכז ביומיום, אבל כשמדובר בערב החג נמליץ לכם לצאת כמה שיותר מוקדם, שזה אומר: אם אפשר יום לפני החג, הכי טוב. ואם אתם יכולים לצאת לדרך רק בערב החג עצמו, כדאי בשעות הבוקר או עד חצות היום, כי אחר כך… לא תהיו לבד שם, זה בטוח. 

לנסוע בכיף את כל הדרך. צילום 123RF

ארוחת חג מחוץ לבית? אפשרי וכדאי!

למי מכם שבוחרים לנפוש כבר מערב החג בצימר, הנה כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. 
כנראה שה"שמרנים" מבינכם יבשלו מראש ויקחו את הפיירקסים עם המרק, הסלטים והמנות האהובות, כולל החרוסת של דוד שמואל והעוגה של סבתא לאה (רק בלי סבתא לאה). אך לאלה מכם שפחות בקטע של להעמיס את האוטו באינסוף צידניות, יש אופציות נוספות שכדאי לכם להכיר.

מסעדות רבות מציעות בערב החג ארוחות חגיגיות ושוות ביותר. אם בסגנון הגשה סטנדרטי של מסעדה ואם בסגנון בופה. התפריטים מצויים באתרי האינטרנט של המסעדות, וכדאי להזמין מקום מראש. ככה, אף אחד לא יצטרך לחתוך, לקצוץ, לטגן, לאפות, לעמוד שעות במטבח ולהזיע על הסירים. יוצאים מעבדות לחירות, לא ככה? 

והנה קישור לכתבה שתעשה לטבעונים שביניכם שמח בלב - 6 מקומות עם אוכל טבעוני משובח בגליל העליון

ארוחת חג בפורמט אחר הפעם. צילום: 123RF 

אפשרות נוספת היא להזמין קייטרינג לצימר שלכם, או ארוחת שף רק בשבילכם. כך תוכלו ליהנות מארוחת חג מעולה שמגיעה היישר לצלחת, ואפילו, בלי לשטוף כלים. אם אתם רוצים לעשות "סדר" כהלכתו, זכרו להביא איתכם אגדות של פסח, אפיקומן (אם יש איתכם ילדים), כוס לאליהו הנביא ועוד גאדג'טים נחמדים שיעשו לכם חגיגי בלב. אפשר תמיד להביא משחקי חברה, קלפים וכל מה שיעשה לכם את הערב לחגיגי ונעים. 

מסלולי טיול מומלצים לאביב

טוב, זה תלוי איפה אתם מתארחים ומה סגנון הטיול שלכם. אם אתם בקטע של שיטוט בסמטאות של עיירה ציורית מזמינה, אז יום טיול בראש פינה יכול לענות על מבוקשכם. הסמטאות, האמנים, בתי האבן מלאי האווירה ואנשי הגליל מאירי הפנים,כוס ייןם תחת השקדיות, ועוד הרבה מה לראות ולעשות. הנה קישור לכתבה על יום של טיול במושבת הראשונים.

מושבת הברון. שילוב רומנטי של טבע וסמטאות אמנים מרתקות.  צילום shutterstock


חלקכם, אנחנו יודעים, אוהבים לטייל בנוף קצת יותר פראי. מרחבים, ברכות חורף, חיות בר, מפלים ושמיים תכולים שפרוסים מעל. לכם נמליץ לנסוע לכיוון רמת הגולן, שחוץ מפריחה מטריפה והמון ירוק שירגיש קצת כמו בניו-זילנד, יש בה שפע של מסלולי טיול וחוויות אקסטרים למי שאוהב. היכנסו לכאן וגלו ביחד את רמת הגולן.
 

האתרים ה"שווים" לקמפינג ופיקניק

העונה הזו מזמינה את כל אוהבי הטבע לפרוס מחצלת בפינות קסומות ופורחות, וליהנות מפיקניק זוגי או קבוצתי במזג אויר חמים ונעים.
בצפון יש המון פינות כאלו, שחלק אתם לא מכירים עדיין או שסתם קשה לבחור אחת מתוך כל השפע.  הנה כמה המלצות למקומות שתרצו לפקנק בהן.
למי מכם שרוצים לצאת ממצריים תחת השמיים, הירח והכוכבים - היכנסו לכאן והכירו את אתרי הקמפינג המזמינים ביותר.

להמלצות נוספות על אטרקציות וטיולים בגליל היכנסו לכתבה הבאה

ולאן יוצאים בערב?

אתרי הבילוי בצפון מביאים איתם חוויה אחרת מזו שיש במרכז הארץ. ה"בליינים" הצפוניים לרוב מכירים אחד את השני מהקיבוץ או המושב, האווירה נינוחה ונעימה בלי יותר מדי "פוזה", האלכוהול לא מאוד יקר אבל עדיין איכותי, והמוסיקה משובחת. הקליקו כאן וקבלו כמה המלצות למקומות שכדאי לצאת לבלות בהם כשאתם בצפון.

אם הגעתם עד כאן ואתם כבר מתרגשים לקראת הנופש שמחכה לכם בחג הקרב אך עדיין לא מצאתם צימר מתאים, חפשו כאן -  צימרים מומלצי הגולשים שפנויים מערב החג. 

ושיהיה חג שמח!! 

עוד כתבות של
עוד כתבות של
רובנו חיים בערים, מורגלים לצפיפות, ללחץ ולקצב מהיר. אנו גרים בבניינים, מבלים זמן רב מדי על הכבישים ובפקקים, נושמים אוויר מזוהם, וכל זאת על בסיס יום יומי שאצל רובנו הפך כבר לנורמה. בעיני, יציאה מהשגרה לנופש ואפילו לזמן קצר, היא הזדמנות נפלאה "להיזכר"שקיימת גם מציאות אחרת. מציאות של טבע, מרחבים, ושפע של חמצן ואוויר נקי. 
להמשך קריאה
מהאחוזה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם ועד המתחם בלוקיישן הסודי בגליל – מצאנו לכם צימרים יוקרתיים שאתם חייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת
להמשך קריאה
הגעתם לצימר שלכם בצפון, ועכשיו אתם רוצים לצאת לבלות בפאב באיזור וממש אין לכם מושג מה הולך פה... לכן, החלטנו לסייע לכם בבחירת מקום הבילוי, ולפרוס בפניכם כמה מהפאבים והבארים הפופולריים ביותר. 
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!