חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

יום פינוק זוגי - הדבר הכי טוב שתעשו עבור עצמכם בחורף 2017


החורף כבר כאן, וזה אומר שחלק מאיתנו מפזזים ומקפצים בין השלוליות בעוד אחרים מנסים להשיב את התחושה לאצבעות כפות הרגליים. אבל, בין אם אתם מזדהים עם הקבוצה הראשונה או עם השניה, אנו בטוחים שיום כיף בספא מפנק כשבחוץ הטמפרטורות יורדות, זה לא משהו שתרצו לסרב לו. בדיוק לשם כך, ריכזנו כאן כמה מהמקומות ה"חמים" של החורף הקרוב. 

אוסנת שפרלינג
20/02/2019
העור מתייבש מרוב מזגנים, הגוף מכווץ מהקור, וכל מה שחסר זה קצת חום ולחות.
עכשיו, דמיינו את זה: אתם בחדר חמים, עטופים בחלוקי רחצה רכים ועומדים לצאת לכיוון הספא, שם מחכה לכם ג'אקוזי ענק ומהביל, סאונות שונות, אמבטיית מלחים, ובריכה מחוממת בדיוק בטמפרטורה הנכונה. מה צריך יותר מזה? 

"ידיים אוהבות" - ספא בלב הטבע 

ספא זה שנמצא בקיבוץ להבות הבשן שבעמק החולה, מציע לאורחיו במשך שבעת ימי השבוע מגוון רחב של טיפולים ובכלל, חוויה שמשלב שהות בספא וגם בטבע (אם לא קר מדי). בנוסף לטיפולים שהמקום מציע (כולל עיסוי ב-4 ידיים ב350 ש"ח בלבד), תוכלו להינות מג'קוזי ספא פנימי וחיצוני (עם זרמים והכל), מסאונה יבשה שתפתח לכם את אחרונת הנקבוביות, ומארוחת בוקר שתמלא את בטנכם בכל טוב.
מיוחד וכדאי: כשמזג האויר מאפשר, ובאמצע השבוע בלבד, תוכלו ליהנות מעיסוי בחיק הטבע, בפינות חמד אינטימיות ונסתרות מהעין לצידו של הנחל הזורם.
חבילה זוגית: תכלול עיסוי זוגי במקביל לאורך שעה, ארוחה זוגית עשירה, ובילוי רומנטי בג'קוזי ובסאונה היבשה.
עלות התענוג: 700 ש"ח. וללא ארוחה, 600 ש"ח. לאתר הבית

אפילו טיפולים ליד פכפוך מי הנחל ניתן לקבל כאן. צילום: ספא ידיים אוהבות
לקבל עיסוי ולשמוע את פכפוך מי הנחל.  צילום: ספא ידיים אוהבות
 

פינוקים חמים בהרי הגליל הקרירים 

אם חשקה נפשכם להרגיש קצת כמו בחו"ל, שימו פעמיכם לכפר הצמחוני אמירים. את בואכם יקבלו ערפילים שנראה כאילו הגיעו לכאן ישר מאגדות האחים גרים. יש באמירים כמה מרחבי ספא וטיפולים. ביניהם "ספא ביער" שמציע טיפולים מיוחדים כגון "עיסוי קאריבי" בו ימרחו ויעסו אתכם בחמאת קקאו ושמן קוקוס לצלילי מוסיקה קאריבית. תוכלו לקבל שם גם "טיפול איורוודי זוגי" (אחד המומלצים לעונת החורף!) שהוא עיסוי של שעה וחצי בשמן שומשום חם בכמות נדיבה, בקצב איטי ולאורך כל הגוף, כולל ניסוך שמן על המצח ועיסוי קרקפת בשמן חם.  

בנוסף תמצאו באמירים גם את "ספא חלום" הממוקם מול נוף עוצר נשימה ומעוצב ביוקרתיות כפרית. שם תוכלו ליהנות מעיסוי וארוחה, מבריכת ג'קוזי מחוממת ומקורה, וגם מצימר למעוניינים. ומי שרוצים רק ליהנות מיום פינוק בספא יש חבילות זוגיות מיוחדות: ביניהן "פסגת החלומות" או "תותים וקצפת".
מיוחד וכדאי: על כל הטיפולים תוכלו להוסיף 400 זוזים והמתקנים - ג'קוזי וסאונה, יהיו רק שלכם.

ג'אקוזי חם, עיסוי, וכל מה שצריך. צילום:ספא חלום.  

עוד באזור, תמצאו את ספא אמירי הגליל, ששוכן בתוך מלון הבוטיק "אמירי הגליל" (לפני הישוב אמירים).
הספא מציע: לובי עם פינת קפה ותה, ג'קוזי רחב ידיים, סאונה יבשה ופינות מנוחה והתרגעות אל מול נוף הכינרת, הרי הגולן והגליל התחתון. הספא מציע לכם יום פינוק זוגי שכולל ארוחת בוקר זוגית, חדר פרטי לשימושכם לאורך היום (עד 16:00), טיפול של 50 דקות לכל אחד מבני הזוג, שימוש חופשי בג'קוזי ובסאונה שבספא, תה קפה ועוגה למשך כל היום. עלות העונג הזה לזוג 970 ₪.
 

ספא פיורינה - במלון הגושרים

צפון מזרחה משם, במלון הגושרים תמצאו את ספא פיורינה, ספא בוטיקי ורחב ידיים עם לא פחות מעשרה חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה, ג'קוזי ציבורי ואזור מנוחה.
מיוחד וכדאי: חבילה זוגית שכולל חדר (באגף הבוטיק), ספא, וארוחה תעלה החל מ- 660 ₪. בתוספת של 220 ש"ח תוכלו ליהנות גם מטיפול של 30 דק'. ואם בא לכם להאריך את זה ליופ פינוק שכולל חדר, ספא, וטיפול זוגי 50 ד' יעלה החל מ-880ש"ח.

להירגע, לנוח, להתפנק. צילום: ספא פיורינה  
 

מתחם "טיפה אחרת" באלמגור 

במתחם טיפה אחרת במושב אלמגור שבצפון הכנרת מתמחים בטיפולים במים.
שם תמצאו בריכה מחוממת ומגוון טיפולים  כגון וואטסו, ווטרדאנס. כל זה בתוך מבנה עץ יפהפה. חבילת "ספא זוגי" תכלול בילוי של שלוש שעות במתחם, עם 50 דקות טיפול במים ו 50 דקות עיסוי גוף לכל אחד מבני הזוג. מהמם. 

מגוון טיפולי מים וסגירת המתחם רק בשבילכם. צילום: ספא טיפה אחרת 
 

באותו ז'אנר ולא רחוק משם, ביישוב הקטן והקסום עמוקה שביער ביריה, שוכנת בריכת יערה. חבילה זוגית שם תכלול טיפול שיותאם לכל אחד מבני הזוג, כולל לחיצות עדינות, עיסוי ותנועתיות רכה, וברקע מוסיקה נעימה מעל ומתחת למים. בסוף הטיפול המתחם והבריכה יעמדו לרשותכם כולל כיבוד, מאפים, בקבוק יין, תה, ומקלחת חמה ונעימה. 

ולסיום, נמליץ לכם על ביקור בספא המפנק שנמצא בבקתות טליה שבראש פינה: 

לצד שתי בקתות מהודרות, תמצאו בבקתות טליה - לזוגות בלבד שבראש פינה מרכז טיפולים מקצועי המנוהל ומופעל ע"י המארחים שכולל חדר טיפולים, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. כמובן שניתן להזמין בקתה ולישון שנת מלכים והמחיר ללילה נע בין 1100 ש"ח - 1700. המקום זוכה לדירוג גולשים של 9.73 ולא בכדי. ניתן להגיע רק ליום פינוק בספא. 

 

לסיכום, אם החלטתם ללכת על יום כיף עם לינה ואם לא, אם הזמנתם עיסוי הודי עם שמן סומסום או עיסוי אינדיאני עם אבנים חמות, 
העיקר שתצאו לספוג קצת מהשפע המזמין הזה, ותחזרו לשגרה כשאתם טעונים באנרגיה טובה ורגועה. 
וה כמה הצעות לשילוב יום הפינוק החורפי שלכם עם לינה באחד הצימרים המפנקים לעונת החורף: 

צימרים רומנטיים עם קמין  
צימרים עם קמין ובריכה מחוממת 
וילות נופש עם קמין ובריכה מחוממת 


שיהיה חורף חמים ובילוי נעים! 
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
החגים בכלל ופסח בפרט מעוררים בחלקנו תחושות נעימות ובחלקנו את הצורך להתפלל שזה יעבור כבר, וכמה שיותר מהר. הנסיעות הבלתי נגמרות, הפקקים שתוקעים אתכם מרגע שיצאתם מפתח הבית, המפגשים האינסופיים עם הדודים שמתעקשים להיכנס לכם לקרביים עם שאלות חודרניות, והאוכל, האוכל שבהתחלה היה חגיגי, טרי ומזמין, והפך לאיטו לגיבוב של שאריות משלוש ארוחות שונות. אז נחשו מה? אפשר גם אחרת. ובדיוק על זה מדברת הכתבה הבאה: 
להמשך קריאה
נוף מרתק, היסטוריה מרשימה ושפע יקבים, בתי קפה ומסעדות מפנקות במיוחד - כל האטרקציות שכדאי לכם להכיר ברמת הגולן, ואף מילה על קטיף דובדבנים.
להמשך קריאה
בריכות פרטיות עם מסכי טלוויזיה, חללים מרווחים במיוחד, עיצוב פנים מלא בסטייל ואבזור עד הפרט הכי קטן - הכירו את הסוויטות הכי מושקעות שמצאנו בארץ
להמשך קריאה
אם אתם מחפשים מקומות לבלות בהם עם כל המשפחה בחול המועד, כאלו שיענו על הצרכים של הקטנים והגדולים שבמשפחה אבל גם יציעו פרטיות למי ש"יעלה לו" מכל הביחד הזה – כדאי שתמשיכו לקרוא
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!