חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

איך להזמין צימר באינטרנט?

בחירת צימר יכולה להפוך למשימה לא פשוטה בכלל, היצע האפשרויות באינטרנט הוא נרחב והתמונות תמיד מחמיאות מידי אז איך יודעים איזה צימר מתאים לי?


20/02/2019
בעידן האינטרנט של ימינו אפשר להזמין כל מוצר או שירות במאמץ של קליק של עכבר בלבד. כמה פשוט ככה מסובך, לא? כיום קיימים למעלה מ-7,000 צימרים הפרוסים לאורך כל הארץ ומציעים שלל אפשרויות ורמות אבזור שונות על מנת למשוך אתכם הלקוחות ולגרום לחופשה שלכם להיות מושלמת. 

התחרות בשוק הצימרים היא גדולה ולכן הצימרים והשותפים השיווקיים של בעלי הצימרים יעשו הכל על מנת שהעסקה הבאה תעבור דרכם. אתרים שונים המקדמים צימרים ומשתכרים מעמלת התיווך, מנסים בדרכים מגוונות להשפיע על המשתמשים בבחירת הצימר המסוים באתר שלהם. לרוב ניתן לראות זאת במודעות "מחיר מבצע לזמן מוגבל" או בתמונות המוצגות באתר – תמונות מחמיאות, מרוטשות אך שאינן מציגות את המציאות. 

איך בוחרים צימר
 מתלבטים מול המסך: האם התמונות אמיתיות? [צילום: יח"צ]

בשנים האחרונות נרשמו מס' רב של תלונות ישראלים, שהתארחו בצימרים השונים והתאכזבו רבות בשל אי ההתאמה הקיימת שבין התמונות המופיעות ברשת ומציגות צימר חדש, מאובזר ונקי לבין צימר ישן, לא מתוחזק שהפך את השהיה בו לסיוט. בין אם אתם מחפשים צימרים בצפון, בדרום או בכלל בערבה, חשוב לבחור צימר שאתם סומכים על המפרסמים והבעלים שלו, וזאת כדי להבטיח לעצמכם חופשה נעימה וקבלת השירות שמגיע לכם ברמה הכי גבוה שיש.


אז איך בוחרים צימר?

1. בחירת ותכנון החופשה הרומנטית - דמיינו בראשכם באיזה סוג של צימר תרצו להתארח ואיזה סוג של חופשה מתאימה לכם. האם נופש בצפון הוא הכיוון שלכם? האם תרצו צימר עם בריכת שחיה/ נוף פנורמי ואולי בכלל צימר בקונספט אחר – צימר שהוא טירה/ צימר במיקום מרוחק ועוד.
2. משפחה וחברים – תמיד מומלץ להתייעץ עם בני משפחה וחברים שביקרו בצימרים שהיו לשביעות רצונם. גם אם לא יוכלו להמליץ על צימר מסוים הם בהחלט יכולים לחלוק אתכם את מה שחוו בחופשה ומה לדעתם הוא חשוב בעת בחירה הצימר.
3. אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי -  בחירה באתר צימרים המתחייב לאיכותם ומבטיח מתן מענה ראוי גם לאחר סגירת העסקה, הינה הסוד לחופשה נעימה


באיזה אתר צימרים כדאי לי לבחור?

• בחרו באתר מקצועי ואובייקטיבי שסוקר ומציג רק צימרים שעברו בדיקות איכות
• העדיפו אתר וותיק שסקר הרבה צימרים לאורך זמן ולכן יציע מקומות איכותיים באמת
• אתר המלווה את הגולש מתחילת התהליך ועד לאחריו
• חפשו את האתר שקיבל מספר רב של חוות דעת חיוביות
• וודאו שהתמונות המוצגות באתר הינן מקוריות ומשקפות את המציאות

אתר הצימרים הפסגה, הנו המדריך לצימרים מהוותיקים בארץ העובד רק עם בעלי צימרים איכותיים המבטיחים רמה גבוה של צימרים בכל רמות המחיר. באתר תמצאו צימרים שנבדקו אישית ותמונות אמינות ולא מרוטשות. נציגי מדריך הפסגה, זמינים לכל שאלה וישמחו ללוות אתכם לאורך כל תהליך בחירת הצימר כך שתוכלו להתאים את החופשה המושלמת עבורכם.

לאורך השנים, המדריך ממשיך להיות נאמן ללקוחותיו ולהעניק את השירות ברמה הכי גבוה שיש ומאידך, דואג להתחדש בכל עת ולהציע ללקוחותיו את הדבר הבא בעולם הצימרים.

זקוקים לעזרה נוספת? אנחנו כאן: 053-7102700
עוד כתבות של
עוד כתבות של
כשבחוץ מתחיל להתחמם, והחשק לצאת ולגלות עולם עולה, זה הזמן לבדוק אילו פסטיבלים יכולים ללכת יד ביד עם החופשה שלכם. בכתבה הבאה נדגום חלק מהפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים יוני לנובמבר. לאיזה הכי כדאי להגיע? את זה אתם תחליטו. 
להמשך קריאה
הפעם נטייל לאיזור הגליל המערבי, שמשתרע מראש הנקרה שבצפון ועד לנחל קישון, עמק זבולון, הר הכרמל ובקעת בית נטופה שבדרום. זהו אזור משופע בערים תוססות, אתרי טבע מהממים, וחופי ים מהיפים בארץ. בקיצור, יש בו המון (!) מה לעשות. אז בואו ותצללו איתנו לכתבה הבאה, בה נסקור את כל מה שלא תרצו לפספס כשאתם מגלילים מערבה. 
להמשך קריאה
נו, אז איך הכרתם? גללתם ימינה והיה לכם "מאצ'"? נפגשתם בבאר אפלולי? או אולי זה היה במדבר בסדנת "מציאת האני הפנימי"? ובכן, התשובות לשאלה הזו הן תמיד מגוונות ומפתיעות. כמו שאתם יודעים, שדה ההכרויות עלול להיות גם שדה מוקשים, וצריך לדעת איך להתנהל בו עם מינימום פגיעות ומקסימום הצלחות. אז איך עושים את זה? והאם עדיין, מה שכולם מחפשים הוא באמת אהבה?יצאתי לחקור את כל הדרכים להכיר בני זוג לקראת חורף 2021. יש האומרים שהאהבה מגיעה בזמן ובמקום הכי לא צפוי. האמנם? 
להמשך קריאה
שלושת הגיבורים של הסיפור הבא שונים אחד מהשני באסטרטגיית החיזור וניהול יחסי אהבה וזוגיות: הראשון – נקרא לו מיסטר A – המחזר השרמנטי, "צייד" מלידה, לעולם לא מסתפק ב"מה שיש" ומחפש ללא הפסקה קשרים חדשים. הגיבור השני – ושמו הוא מיסטר B -  מאוהב באתגר. מושא תשוקתו תמיד תהיה בת הזוג של מישהו אחר, וכדי להשיג אותה יצטרך מיסטר B להשתמש בשלל טריקים מתוחכמים כדי לגנוב אותה אל חיבוקו הנדיב. מיסטר C לעומת זאת, נוקט בטקטיקה אחרת: מדובר בטיפוס זוגי, ש"מסתפק" בבת זוג אחת ויחידה, ולכן מטרתו היא לזכות בפרטנרית נאמנה שתישאר איתו לתמיד.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!