חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

חמישה דברים שאפשר לעשות עם ילדים באיזור הכנרת

הכנרת היא אחד מן היעדים הפופולריים ביותר למטיילים שיש לנו בארץ, אולי משום שהיא מהווה מעין גרסת מים מתוקים לכל ים אחר בישראל. זו אחת הסיבות בגינן כאשר מתכננים חופשה ושוקלים לקחת צימר לכמה ימים, הכנרת היא בדרך כלל אחד מן המקומות הראשונים שחושבים עליהם.


20/02/2019

אלא שאין דינה של חופשה משפחתית כדינו של נופש זוגי, ורוב הילדים נוטים להשתעמם אחרי כמה שעות של טבילה במים הצוננים של הכנרת. נכון, יש הרבה צימרים בצפון עם בריכה וצימרים שמציעים פעילויות נוספות כגון שולחן פינג פונג, אבל מה עוד יש באיזור? יצאנו לבדוק וחזרנו עם רשימה קצרה של חמש המלצות שמתאימות במיוחד לילדים ויהפכו את החופשה המשפחתית למהנה במיוחד:

צימרים בכנרת

1. אי אפשר להגיד "לא" לשוקולד
בקיבוץ דגניה ב', חמש דקות נסיעה מטבריה, שוכנת חוות השוקולד גליתא: פינה קסומה אפופה בניחוחות של שוקולד שבה אפשר לא רק לטעום שלל סוגים של המתוק-מתוק הזה, אלא גם לשחק איתו וליצור פרלינים, תמונות משוקולד ויצירות אחרות במסגרת סדנאות חווייתיות שמתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד.

2. למי שתמיד חלם לפסל בסוכר
בקיבוץ בית זרע השוכן בין טבריה לחמת גדר, תמצאו סטודיו ססגוני בשם מתוקאיה. אם תמיד ראיתם בטלוויזיה או בוויטרינות של קונדיטוריות עוגות מעוצבות ומפוסלות להפליא וחשבתם שהן דורשות שנים של ניסיון, תופתעו לגלות שגם ללא ניסיון קודם תוכלו לפסל בבצק סוכר צבעוני וכיפי. במתוקאיה תוכלו לא רק לשחק בבצק סוכר אלא גם ליהנות מקפה משובח וקינוחים נפלאים.

צימרים בכנרת

3. ברוכים הבאים אל הג'ונגל
אם שבעתם מכל המתוק, זה הזמן להתחבר לטבע. בקיבוץ בית זרע ממתינים לכם שפע בעלי חיים כגון קופים, שועלים, ארנבים וזוחלים שאת חלקם אפשר גם ללטף ולהכיר מקרוב. זהו ג'ונגל כיף, מתחם גן חיות מושקע ועשיר באטרקציות לילדים כגון רכיבה על סוסי פוני ומתחם מתנפחים. לאחרונה מציע המקום גם טיולי שטח בשלל מסלולים באיזור הכנרת ועמק הירדן על גבי רכבי שטח חשמליים, נוחים ומאובטחים, עם או בלי עצירה לפיקניק בטבע, לחוויה נהדרת שיכולה להתארך עד ליום שלם של הנאה משפחתית.

4. האינדיאנים באים! האינדיאנים באים!
או ליתר דיוק, האינדיאנים מחכים שאתם תבואו אליהם, כלומר לאתר רוב רוי שבקיבוץ כנרת, על גדותיו הדרומיים של נהר הירדן. זהו אתר אינדיאני אותנטי הבנוי כולו מחימר ועץ, ובו תוכלו ליהנות משיט קיאקים וקאנו בנהר הירדן. אופי השיט תלוי בכם: הוא יכול להיות רגוע ונינוח, או הרפתקני ומלא אדרנלין. כך או כך, כדאי להביא בגד ים ובגדים להחלפה – כי מובטח שתצאו מכאן רטובים.

5. להיות נגר ליום אחד
מצידה השני של הכנרת, בקיבוץ עין גב, נמצאת הנגרייה של סבא יוסי ובה יכול כל ילד לבחור לעצמו צעצוע עץ ולבנות אותו בעצמו: לצבוע, לשייף, להבריג, להדביק וליהנות מחוויית יצירה ייחודית שבסופה מזכרת בדמות צעצוע עץ שחוזר איתכם הביתה. בנוסף תמצאו במקום משחקיית עץ מרהיבה וחנות צעצועים.

צימרים בכנרת

לסיכום, אם אתם מחפשים צימרים בכנרת, ההמלצות שלעיל יבטיחו שהילדים שלכם יהיו מרוצים. אמנם אף רשימת המלצות לעולם לא תהיה שלמה לגמרי, בגלל שיקולים גיאוגרפיים או העדפות שונות של הילדים, ולכן מחקר מקדים באינטרנט הוא אמנם חשוב – אבל הדבר המומלץ ביותר הוא פשוט לשאול את בעלי הצימר אודות פעילויות מומלצות לילדים באיזור. וכמובן, הכי חשוב זה פשוט ליהנות מן הכנרת ומן הנופים הסובבים אותה.
זקוקים ליעוץ בבחירת צימר? התקשרו אלינו: 053-7102700
חופשה נעימה!
עוד כתבות של
עוד כתבות של
שהות בים המלח זה משהו שצריך לתכנן, פשוט כי הוא לא מתאים לכל עונה, אלא אם כן אתם רוצים לנפוש במלון עצמו בלי להוציא את האף. אנחנו דווקא היינו ממליצים (למי שאוהב לטייל קצת) להגיע לים ההולך ונעלם בזמן שמאפשר גם טיול באזור , כי יש הרבה מה לראות ולעשות מלבד הציפה הידועה עם העיתון ביד.
להמשך קריאה
הטילו עליכם את המשימה למצוא את המקום האידאלי לחופשה משפחתית? רוצים לצאת לחופשה עם חברים אבל המבחר מבלבל? קבלו 7 המלצות שאי אפשר לטעות איתן
להמשך קריאה
כרתים הוא האי הגדול ביותר ביוון, וככזה הוא מציע אפשרויות רבות לטיול ולנופש.  רבים בוחרים בו בשל כך, וכן בשל הטיסות הישירות אליו, שעושות את ההגעה לפשוטה ונוחה. כדאי לשכור רכב כדי להיות חופשיים לנוע בין מקום למקום ולחוות ולגלות את קסמיו של האי. מפרצים לבנים, כרמי גפנים וזיתים הם חלק מהתפאורה המיוחדת של כרתים. עוד יש בו ערים שוקקות, אתרים ארכאולוגים והיסטוריים מעניינים - בקיצור, כל מה שהייתם רוצים מהחופשה שלכם בקיץ הקרוב. 
להמשך קריאה
בין אם רק התחלתם לצאת לפני כמה שבועות או שאתם מתקרבים לחגיגות חתונת הזהב שלכם, אין כמו בילוי זוגי רומנטי שהוא רק של שניכם. יש כל כך הרבה צימרים בצפון לזוגות (וגם כמובן צימרים למשפחות, אבל לענייננו הפעם נתרכז רק בשניכם) – וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז ולנסוע צפונה אל חופשה מפנקת שבה תוכלו ליהנות מן ה"ביחד" שלכם.אבל מה תעשו כשתגיעו לצימר? הנה כמה הצעות שיעניקו לחופשה שלכם אופי רומנטי ובלתי נשכח:
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!