חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
בדקו זמינות
עודלסגור
טלפון
0537934123
אבי / אייל
הודעה
מפה
גלריות חדרים
  • קסטל
  • גוטמן
  • רובין
  • חלוואני
  • פרנקל
לשיחה עם המארחים
0537934123
אבי / אייל
בית האמנים

בית האמנים

צפת • גליל עליון • 5 צימרים
דירוג באתר:
9.11
6 חוות דעת
מתאים ל: זוגות
איפה בארץ?
צפת - גליל עליון
מתאים ל:
זוגות
כמה צימרים? 
5 צימרים
טלפון להזמנות:
לשיחה עם המארחים
053-7934123
אבי / אייל
אהבתי
בצעו הזמנה בקלות
מתי החופשה שלכם?
תמונות
אהבתי
הודעה
053-7934123 אבי / אייל
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
שימו לב, עבר זמן מאז שבדקנו את המקום.
התארחתם פה? רוצים לעדכן אותנו במידע חדש? ספרו לנו >>

הנה מקומות שבדקנו לאחרונה

8.39
 
₪5,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
צפת
1 צימרים
9.65
 
₪1,700
מחיר מעודכן להיום
גליל מערבי
עין יעקב
2 צימרים
9.72
 
₪1,700
מחיר מעודכן להיום
רמת-הגולן והחרמון
חד נס
3 צימרים
9.01
 
₪7,000
מחיר מעודכן להיום
רמת-הגולן והחרמון
גבעת יואב
1 צימרים
9.69
 
₪2,200
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
כלנית
2 צימרים
9.45
גליל עליון
משמר הירדן
2 צימרים
9.59
רמת-הגולן והחרמון
מעלה גמלא
2 צימרים
9.61
גליל עליון
חזון
1 צימרים
9.78
 
₪2,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
9.72
סובב כנרת
כלנית
2 צימרים
9.55
 
₪1,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
2 צימרים
9.56
 
₪1,990
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
2 צימרים
9.58
 
₪5,500
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
9.54
 
₪1,200
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
חדש באתר
גליל תחתון
אילניה
5 צימרים
ביקורת • קלאסיקה בלב העיר העתיקה
"מה זה המקום המטורף הזה ואיך זה שלא ידעתי עליו!?" אני שואל את אבי שפתח פה את מלון הבוטיק שלו. "ברוך הבא לרובע האמנים", הוא עונה, ומראה לי עוד בית קפה ציורי שנסתר בסבך הסמטאות. הוא פותח שער ברזל כחול בחומת אבן, ואני מוצא את עצמי בפטיו ציורי ואינטימי, מודה לאלוהים שאין פה זבובים שייכנסו לפה הפעור שלי. מסביבי סוגרים בתי אבן ציוריים בגווני לבן ותכלת..."

[מתוך דבר המבקר, יאיר שיינברג]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
אמנם, כמו במלונות בוטיק רבים, בחלק מהסוויטות הפרטיות במתחמי החוץ (המרפסות) חלקית. אך לאלו אשר הפרטיות מרמרפסת חשובה במיוחד עבורם יוכלו למצוא מענה בחלק מהסוויטות. ייחודיות המבנה והיופי שבמקום הזה הופך אותו לאחד ממלונות הבוטיק המיוחדים בהם ביקרתי. בנוסף לעיצוב המיוחד, על הגג, בגובה של 800 מטר מעל הים, שוכן מתחם ספא משותף שיש בו בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וחדר טיפולים עתיק יומין וכל זה מול נוף מדהים של העיר העתיקה.

5 הסוויטות שונות בגודלן ובצורתן - באחת חלל עצום ובשניה אינטימיות רומנטית ותקרה מקומרת. בשלישית מדבר הנוף וברביעית הפרטיות מעולה, אבל כולן חולקות עיצוב מוקפד שעושה כבוד לאופי העתיק של המבנה. נכון, לא תמיד התאורה הטבעית מגיעה לכל פינה בשל האופי של הסימטאות, אבל הצללים הללו נשברים בויטראז'ים הצבעוניים ויוצרים את האווירה המיוחדת כאן.


לוקיישן ואווירה

בואו נהיה כנים לרגע – צפת היא כנראה לא השם הראשון שעולה לכם בראש בהקשר של נופש. לעיר דווקא יש היסטוריה בתחום, אבל זה היה בימים שלצימר קראו 'בית הבראה' ולאורחים קראו יצחק וגאולה - סבא וסבתא שלי. אם אתם מהנהנים עכשיו בהסכמה  – זה הזמן להוציא כובעים ולאכול אותם. את שלי כבר אכלתי ברגע שנפתח השער למלון הבוטיק היפיפה 'בית האמנים'.

כבר בדרך אני מבין שצריך לעדכן את הלקסיקון בנוגע לעיר הנדירה הזאת: אני הולך לאיבוד בסמטאות אבן עתיקות ברוחב הכתפיים שלי, שואל את עצמי, איך 'ווייז' לקח אותי לירושלים העתיקה במקום לצפת... בכל רגע מפתיעה אותי עוד גלרייה קטנה עם אומן שנראה בעצמו כמו אחת היצירות, בכל שני רגעים מתגלה עוד בית היסטורי, עוד גרם מדרגות צר וסודי שלך תדע לאן הוא מוביל (ניחוש שלי - למאה ה-19...).

"מה זה המקום המטורף הזה ואיך זה שלא ידעתי עליו?!?!?" אני שואל את אבי שפתח פה את מלון הבוטיק שלו. "ברוך הבא לרובע האמנים", הוא עונה, ומראה לי עוד בית קפה ציורי שנסתר בסבך הסמטאות. הוא פותח שער ברזל כחול בחומת אבן, ואני מוצא את עצמי בפטיו ציורי ואינטימי, מודה לאלוהים שאין פה זבובים שייכנסו לפה הפעור שלי. מסביבי סוגרים בתי אבן ציוריים בגווני לבן ותכלת (מי אמר יוון ולא קיבל?) ומדרגות כחולות מטפסות לעומק המתחם.

"זה היה הסטודיו של הפסל חלוואני" מסביר אבי, ומוסיף שכל אחת מהסוויטות נושאת שם של אמן גדול שפעל בשכונה. כמי שנזרק משיעורי אמנות כבר כשביקשו לצייר כסא, אני מודה שאין לי מושג באמנות,  אבל לא צריך להבין הרבה בשביל לדעת שיש פה חוויה אסתטית מיוחדת.

5 הסוויטות שונות בגודלן ובצורתן - באחת חלל עצום ובשניה אינטימיות רומנטית ותקרה מקומרת. בשלישית מדבר הנוף וברביעית הפרטיות, אבל כולן חולקות עיצוב מוקפד שעושה כבוד לאופי העתיק של המבנה. נכון, לא תמיד התאורה הטבעית מגיעה לכל פינה בשל האופי של הסימטאות, אבל הצללים הללו יוצרים את האווירה המיוחדת כאן.

"כששיפצנו גילינו מאחורי אחד הקירות חלל סודי שהיה סגור שנים, ושימש בעבר כטאבון אבן עתיק" מספר לי אינדיאנה ג'ונס, סליחה - אבי. היום החלל משמש חדר רחצה אותנטי יפיפה...

"כמה פעמים יצא לך לשמוע את המילה 'וואו' מאורחים?" אני שואל אותו, ובמקום לענות הוא מוביל אותי במעלה המדרגות אל מתחם חוץ סופר מושקע עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, מטבח פתוח ומלא פינות ישיבה מול נוף העיר העתיקה והר מירון. תוסיפו עוד 'וואו' לרשימה... בחלל הכניסה למתחם תמצאו סאונה יבשה וחדר טיפולים השוכן בחלל שהתגלה במקרה, בעת החפירות במבנה העתיק.

לפני סיום, כמה פרטים על הסביבה: 
מגוון גלריות ציוריות ובתי קפה נסתרים בסמטאות האבן סביב המלון, אולם הם סגורים בשבת. כדי ליהנות מהם מומלץ להגיע לפני כניסת השבת. יש שפע מסעדות בראש פינה (10 ד' נסיעה) אשר נותנות מענה מצוין לארוחות.  לחובבי מיסטיקה ויהדות - בתי הכנסת העתיקים של צפת במרחק הליכה קצרה.

ביציאה אני נזכר שוב בסבתא שהיתה באה לבית הבראה 'כנען' בצפת של פעם. יש לי הרגשה ש'מבית האמנים' היא היתה יוצאת בריאה הרבה יותר...



כדאי לדעת
  • מלון הבוטיק ממוקם בלב רובע האמנים בעיר העתיקה של צפת. ניתן להחנות צמוד למלון
  • ניתן לנסוע ברחבי העיר גם בשבת
  • בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, סאונה וחדר טיפולים משותפים לאורחי המלון
  • סוויטות חלוואני, רובין ופרנקל נהנות ממרפסת פרטית לחלוטין
  • סוויטת רובין נהנית מג'קוזי ספא פרטי
להמשיך לקרואלסגור

מה במתחם?

אנחנו ממליצים על: 5 מתוך 5

קסטל

צימר אחד מסוג זה
עד 2 אורחים
65 מ"ר
מה עוד יש פה?
מה עוד יש פה?
קצת על הצימר
סוויטת קסטל, הנושאת את שמו של הצייר המפורסם משה קסטל שפעל ברובע האמנים באמצע המאה ה-20, היא הגדולה שבסוויטות ב'בית האמנים'.
דלת ויטראז' יפה מובילה אליה מפטיו הכניסה האינטימי של המלון ומאחריה נחשף חלל מלבני גדול שקירותיו אבן עתיקה ורצפתו אריחים מצוירים בעדינות.

חלונות ויטראז' צבעוניים מכניסים פנימה את אור הסמטה מבלי לחבל בפרטיות וגופי תאורה קלאסיים משלימים את מלאכת התאורה ויוצרים חמימות נעימה. בקיר שמימין לכניסה ניצב מטבח יפה, שאינו מתאים לבישול, אבל אספרסו טוב הוא ייתן בשמחה בעזרת מכונה איכותית.

משמאל תמצאו חדר רחצה נעים ובעומק החלל מיטה גדולה (מול מסך LED גדול), שידות עץ כהות ופינות לאוכל ולישיבה שבכולם ניכר קו אירופי קלאסי. ג'קוזי מעוצב הממוקם בפינת הסוויטה וקמין עצים גדול תורמים גם הם לאווירה ועושים חשק לחורף קר. תהיו בטוחים שצפת תספק לכם אותו כשמגיע הזמן ...
נבדק בהצלחה
רוצים לנסות תאריך אחר?

גוטמן

צימר אחד מסוג זה
עד 2 אורחים
20 מ"ר
מה עוד יש פה?
מה עוד יש פה?
קצת על הצימר
סוויטת 'גוטמן', הקרויה ע"ש הצייר הנודע חיים גוטמן, היא הקטנה בסוויטות של 'בית האמנים', אבל ייתכן שהיא גם הרומנטית מכולן. דלת ויטראז' יפה מובילה אליה הישר מפאטיו הכניסה הקטן של המלון. 
בפנים מתגלה חלל קטן ואינטימי מאוד שקירותיו אבן עתיקה, תקרתו מקומרת ורצפתו מצוירת. אור נעים חודר מהסמטה דרך חלון קשתי שויטראז' צבעוני מותקן בו ושומר על הפרטיות. גופי תאורה מקוריים תלויים מהתקרה ומשני צידי מיטת העץ הקלאסית שבמרכז, כשבשולי החלל מטבח חמוד (בלי בישול, עם מכונת אספרסו, מקרר ומיקרו), שידת עץ יפה שעליה מסך LED גדול ופינת אוכל מפורזלת קטנה וחביבה.

ג'קוזי אין פה, אבל חדר רחצה קסום מפצה על כך בגדול וממוקם בתוך גומחת אבן עתיקה, מקומרת תקרה, ששימשה בעבר הרחוק כטאבון אפייה אותנטי. קסם.
נבדק בהצלחה
רוצים לנסות תאריך אחר?

רובין

צימר אחד מסוג זה
עד 2 אורחים
25 מ"ר
מה עוד יש פה?
מה עוד יש פה?
קצת על הצימר
סוויטת רובין, הנושאת את שמו של הצייר זוכה פרס ישראל ראובן רובין, נהנית מאינטימיות ובידוד יחסי ב'בית האמנים'. הכניסה ליחידה נפרדת הישר מהסימטה הסמוכה.

מחוץ ליחידה ממוקם ג'קוזי-ספא חיצוני ומרפסת נוף מדהימה.

דלת ויטראז' צבעונית מגלה מאחריה חלל נעים בגווני קרם חמימים. אריחי רצפה מצוירים, ריהוט עץ קלאסי (שידות, פינת אוכל יפה, מראה מקורית) ומיטה מעוצבת, מוצעת בקפידה בסדינים איכותיים משלימים את חוויית העיצוב האנינה.

מטבחון פשוט ויפה (ללא בישול) ממוקם בחלל קטן הצמוד לחדר המרכזי, וממנו מסתעף גם חדר הרחצה המקסים, המשלב אריחים צבעוניים, טיח גס ומקלחון ראש גשם מפנק.
נבדק בהצלחה
רוצים לנסות תאריך אחר?

חלוואני

צימר אחד מסוג זה
עד 2 אורחים
45 מ"ר
מה עוד יש פה?
מה עוד יש פה?
קצת על הצימר
סוויטת חלוואני נושאת את שמו של הצייר ויקטור חלוואני, שמתחם 'בית האמנים' שימש לו בעבר כסטודיו ובית מגורים. כיאה לאמן שחי ויצר במקום זה ממש, הסוויטה  מופרדת מיתר הסוויטות במלון ונהנית מפרטיות מלאה עם מרפסת פטיו אינטימית מרוצפת אבן, נדנדה ופינת אוכל קטנה.

יש לסוויטה כניסה פרטית הישר מהסימטה וניתן להגיע אליה גם דרך גרם מדרגות מתכת כחולות היורד ממתחם הבריכה המשותף. מעבר לדלת הויטראז' המקומרת מתגלה חלל אחד מלבני ומרווח, שבקירות האבן העתיקים שלו שקועות נישות מקושתות. באחת שקוע מסך LED גדול, באחרת פינת ישיבה מקורית על אדן חלון ויטראז' צבעוני הפונה לסימטה (לא לדאוג - אטום לעוברים בחוץ), בשלישית שידת מדפים כחלחלה ויפה.

גופי תאורה מקוריים (שימו לב למנורת תלת-הרגל הניצבת בפינה!) צובעים באור חמים ורך את הרצפות המצוירות בעדינות, את קירות האבן ואת מיטת העץ הגדולה. קמין עצים שחור וג'קוזי פינתי מצטרפים לחגיגה הרומנטית, כשבעומק החלל מתגלה פינת אוכל עשויה עץ ומטבחון פשוט ומקסים (אין בישול, יש מכונת אספרסו, מקרר ומיקרו).

דלת ויטראז' מובילה מאזור המטבח אל חדר רחצה יפיפה (עם מקלחון ראש גשם) שאבן ותאורה נכונה מתחברים בו היטב.
נבדק בהצלחה
רוצים לנסות תאריך אחר?

פרנקל

צימר אחד מסוג זה
עד 2 אורחים
40 מ"ר
מה עוד יש פה?
מה עוד יש פה?
קצת על הצימר
ליחידה יש כניסה נפרדת הישר מהסימטה. דלת ויטראז' מובילה לחלל אחד עם מיטה זוגית וג'קוזי פנימי  פינתי, ציור קיר של אמן צפתי ממוקם מעל המיטה. מקלחון עם ראש גשם, ומטבחון קטן ללא בישול משלימים את הדרוש.
נבדק בהצלחה
רוצים לנסות תאריך אחר?
דירוג גולשים
9.11
6 חוות דעת
  • ניקיון
  • 9.33
  • תחזוקה
  • 8.97
  • פסיליטיז
  • 9.13
  • יחס המארחים
  • 9.10
  • רמת הפרטיות
  • 9.53
  • כיבודים מפנקים
  • 8.20
  • ארוחת הבוקר
  • 9.60
  • רמת שביעות כללית
  • 9.03
לפירוט מלא
התארחתם כאן? הוסיפו ביקורת
מה גולשים שהתארחו כאן אומרים?
לביקורת המלאה
ד
דור בן שבת
18/09/17
7.35
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9
  • תחזוקה
  • 5.6
  • פסיליטיז
  • 8.2
  • יחס המארחים
  • 6.2
  • רמת הפרטיות
  • 8.2
  • כיבודים מפנקים
  • 6.2
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 5.6
התארחו ביחידת קסטל
אכזבה
התארחנו בבית האמנים בסופ"ש האחרון(15-16/09/17), הגענו שני זוגות חברים ואכזבתנו מהמקום הייתה רבה. בחדר בו התארחו חברנו הייתה תקלת חשמל (שהשביתה גם את הטלוויזיה וגם חלק מן האורות בחדר), וכך הוא נותר במשך כל האירוח, למרות התלונות מצדנו. אנו הזמנו חדר רגיל, וכיומיים לפני המועד התקשרו אלינו והודיעו שהיה פיצוץ בצינור הביוב, וכי החדר הפנוי היחיד הוא סוויטה גדולה יותר, ונצטרך להוסיף "רק" 150 ש"ח בשל הפער. כמובן שאמרנו שאיננו רוצים או צריכים חדר גדול יותר, ובסוף השיחה נאמר לנו "שיהיה בסדר, ואדבר עם בעל הצימרים", לפי הבנתנו- שלא נאלץ להוסיף כסף על חדר שלא ביקשנו. עם זאת, בתום הארוח, ולאחר שיחה מאד לא נעימה עם בעל הצימרים חוייבנו על הסכום ועל 150 שקלים נוספים. המקום אכן יפה, אך השירות השאיר לנו טעם מר בפה והעיב על האירוח.
לביקורת המלאה
לביקורת המלאה
שלומית לוי 2
27/01/17
8.58
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 8.6
  • תחזוקה
  • 9
  • פסיליטיז
  • 8.2
  • יחס המארחים
  • 9.2
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 6.2
  • ארוחת הבוקר
  • 8.6
  • רמת שביעות כללית
  • 9
התארחו ביחידת קסטל
מקום יפיפה עם מקום לשיפור
הגענו לצפת ליומיים של התאווררות באמצע השבוע. מתחם בית האומנים הוא מתחם מיוחד ומלא יופי בכל פינה. החדרים מעוצבים בצורה מעוררת השראה, בשילוב בין חדש וישן וויטראז'ים מהממים. המקום נמצא ממש בעיר העתיקה, מרחק הליכה מגלריות יפיפיות וסמטאות שנדמה כאילו לקוחות מאי ביוון. נכנסנו לסוויטה מחוממת וריחנית, שאייל שידרג אותנו אליה ללא עלות נוספת כי היה חשוב לנו להיות במקום שיש בו wi-fi, מה שהיה ממש יפה מצדו. הדברים שהייתי משפרת הם עניין הכיבוד. כשמגיעים לצימר שעולה לא מעט אני מצפה, מניסיון העבר, שיהיו פרות, עוגיות או שוקולד, חליטות תה ובכלל משהו שנותן תחושה חמימה מיד כשמגיעים. זה, לדעתי, משהו קטן שהיה משפר את החוויה. בנוסף, באמבטיה שלנו היה ריח לוואי לא טוב, אולי משהו שקשור בצנרת, וזה גם העיק מעט. ודבר אחרון, ניקיון. הסוויטה הייתה מרווחת ונעימה אבל הניקיון היה חסר. הייתה תחושה שראוי היה להשתדל קצת יותר בעניין הניקיון כי המקום עצמו ממש יפה ומושקע.
לביקורת המלאה
לביקורת המלאה
Gefen
10/12/16
9.61
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 9.8
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
התארחו ביחידת חלוואני
חוות דעת
חווית האירוח הייתה מושלמת והמקום מקסים. היחס האישי לכל אחד ואחת היה מדהים
לביקורת המלאה
לביקורת המלאה
א
אופירה 2
27/01/16
9.51
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9.8
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 7.4
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
התארחו ביחידת רובין
מקום מדהים ביופיו

תארחנו בסוויטת רובין המפנקת במתחם בית האומנים.
ראשית עלינו לציין כי המקום מדהים ביופיו וניכר כי הושקעו בו המון מחשבה תוך שמירה על אותנטיות המבנים העתיקים.
המיקום של המתחם הוא בלב העיר העתיקה כאשר מסביב נשקף כל הנוף המדהים של צפת ובכלל.
בשבת טיילנו בין הסמטאות ובגלריות שהיו פתוחות ופשוט היינו מרותקים מהייחוד של הסביבה.
הסוויטה נקיה ומאובזרת היטב ומשרה אווירת רוגע ושלווה ומאוד רומנטית.
הג'קוזי במרפסת הגג משקיף על הנוף וביחד עם זה מאוד פרטי ונהנינו גם מסאונה יבשה ובריכה מחוממת.
אייל, בעל המקום דאג באופן אישי שלא יחסר לנו כלום.
ללא ספק נחזור שוב להתארח ולהנות במתחם בית האומנים.
תודה על סוף שבוע מהנה ומפנק.

לביקורת המלאה
לביקורת המלאה
ל
לילי 3
15/12/15
9.81
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9.8
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 9.8
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
התארחו ביחידת רובין
חוויה מדהימה לסופ"ש מקסים!

אייל שלום
רציתי לשתף אותך ,שגם היום שלוש שבועות מאז שביקרנו בבית האומנים בצפת
נשאר לנו טעם טוב כדי לחזור שוב.
יום שישי בבוקר החלטנו שאנחנו מגיעים לצפת לסופ"ש , דיברתי  עם אייל בטלפון ובלי לחשוב פעמיים היינו בדרך לבית האומנים בצפת.
שם פגשנו את אייל שסיפר לנו קצת על צפת על רובע האמנים ועל המתחם  ולמה הסוויטות שלו נקראות על שם האומנים הגדולים בצפת.
כל הקומפלקס בגוונים של תכלת וכחול שמשרים רוגע .הסוויטה ששהינו בה הייתה מדהימה ומפנקת וניכר כי הושקעו בה המון מחשבה  עד הפרטים הקטנים.
ארוחת הבוקר שאייל נותן .היא ארוחה בוקר עשירה ומגוונת (בשפע) שאותה אוכלים מחוץ לסוויטה שאפשרה לנו להסתובב בסמטאות העיר העתיקה וליהנות מהאווירה התפילות ומזמורי השבת שבקעו מבתי הכנסת.
חוויה מדהימה לסוף שבוע מקסים .ממליצים בחום !!!

בברכה
תירצה ומשה

לביקורת המלאה
לביקורת המלאה
S
ShimonB
25/11/15
9.81
לתצוגה מלאה
  • ניקיון
  • 9.8
  • תחזוקה
  • 9.8
  • פסיליטיז
  • 9.8
  • יחס המארחים
  • 9.8
  • רמת הפרטיות
  • 9.8
  • כיבודים מפנקים
  • 9.8
  • ארוחת הבוקר
  • 9.8
  • רמת שביעות כללית
  • 9.9
התארחו ביחידת פרנקל
חופשה בלתי נשכחת

אייל שלום רב,
בסוף השבוע של ה-14.11.15 נפשתי יחד עם אשתי בצימר פרנקל בבית האומנים.
סוף השבוע היה חווייתי, רגוע ושקט כאשר המקום היה יפייפה ומפנק בצורה מיוחדת.

החדר והמתחם היו נקיים ומאורגנים למופת וכללו את כל אשר לו היינו זקוקים במהלך סוף השבוע.
היחס האישי לו זכינו מרגע ההזמנה, במהלך שהותנו ועד סוף החופשה היו חמים ואדיבים מאוד, לרבות הטיפול בארוחות אותן קיבלנו.

ברצוננו להודות לך באופן אישי על היחס האישי והחופשה הבלתי נשכחת לה זכינו.

בברכה ותודה,
שמעון וצילה ביטון

לביקורת המלאה
לכל הביקורות
מומלץ הפסגה
עם ג'קוזי ספא פרטי
בעלי מוגבלויות
לציבור הדתי
אפשרות ל"על האש"
עם נוף פתוח
רומנטיים במיוחד
עם נוף פנורמי מרהיב
עם בריכה במתחם
עם בריכה מחוממת במתחם
עם ג'קוזי ספא במתחם
עם קמין
סאונה במתחם
מבני אבן
עיצוב עתיק
לזוגות חברים
אירועים מיוחדים
ללא עישון
המציעים ארוחות שף
מה כלול באירוח?
שעות צ'ק אין וצ'ק אאוט
צ'ק אין בכל ימי השבוע בשעה 15:00
צ'ק אאוט בימים א'-ו' בשעה : 11:00 , ביום שבת בשעה : 12:00
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
תנאי ביטול


עוד תמונות
?
המידע לא מדויק? לחצו כאן ודווחו לנו
יש לכם שאלה? שלחו הודעה לאבי / אייל מ-"בית האמנים"
אפשר לשלוח
איפה זה במפה?
מסעדות מומלצות באזור
אוהבים עיסויים וטיפולי מגע?

צוות חלומות מציע לנופשים טיפולי מגע אשר מתמקדים בהפגת מתח ולחץ מצטבר.

הטיפולים נעשים ע"י מטפלים וותיקים ומנוסים אשר הוכשרו לטיפול ברגישויות ומצבים בריאותיים שונים. 

הטיפולים ברובם ארוכים יותר מהסטנדרט המקובל, ומשלבים טכניקות מרגיעות ומשחררות, תוך שימוש ברגישות רבה והקשבה לצרכי המטופל ולמצבו האישי.

 

את הטיפולים ניתן להזמין ישירות לאתר הנופש, כמו כן יש לתאם הזמנה מראש (מומלץ לפחות שבוע מראש).
להזמנת טיפולים (באזור הצפון) ולקבלת מידע נוסף ניתן לפנות:
בטלפון: 053-6333023
בדואר אלקטרוני: info@hapisga.co.il
תודה!

אוהבים עיסויים וטיפולי מגע?

גולשים שצפו בצימר זה התענינו גם בצימרים הבאים

לא מצאתם משהו מתאים?

חופשה בדקה ה-90: המקומות הפנויים שכדאי לבדוק

גליל מערבי
עין יעקב
2 צימרים
2 צימרים פנויים
20% הנחה
9.65
₪3,000
₪2,400
2 לילות
גליל עליון
כלנית
2 צימרים
9.69
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
היום: המקום מלא
9.58
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
9.32
סובב כנרת
כלנית
2 צימרים

מומלצי הגולשים לשנת 2023

מקומות האירוח שהגולשים שלנו ביקרו בהם ודירגו אותם הכי גבוה

גליל עליון
אמירים
1 צימרים
היום - מלא
9.71
רמת-הגולן והחרמון
חד נס
4 צימרים
3 צימרים פנויים
9.75
 
₪1,250
מחיר מעודכן להיום
חוף הכרמל
דלית אל-כרמל
2 צימרים
2 צימרים פנויים
9.34
 
₪1,500
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
אמירים
4 צימרים
1 צימרים פנויים
20% הנחה בסופ"ש
9.66
₪2,000
₪1,600
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
ראש פינה
2 צימרים
3 צימרים פנויים
10% הנחה
9.73
₪1,400
₪1,260
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
אמירים
2 צימרים
היום - מלא
9.69

אהובי האינסטגרם: הצימרים שמככבים ברשת

המקומות האהובים על הבלוגרים והסלבס

מני ממטרה ופרלה בכחול שמנת

גליל עליון
ראש פינה
1 צימרים

מרינה מקסימיליאן בנוף לצפון

גליל עליון
כרם בן זמרה
1 צימרים

מעיין רובין (חתונמי) עם בן זוגה יובל בקינג רפאל

גליל מערבי
אבן מנחם
1 צימרים

טלי כרקוקלי חוגגת יום הולדת בפסגת היער

גליל מערבי
כפר ורדים
2 צימרים

סטטיק חוגג יום הולדת בסוויטת הארמון

חוף הכרמל
כרם מהר"ל
5 צימרים
הדוגמנית בר זומר חוגגת יום הולדת בסוויטת הארמון
חוף הכרמל
כרם מהר"ל
5 צימרים

מקומות אירוח לחופשה משפחתית

וילות ואתרי נופש למשפחות: המלצות 2021

רמת-הגולן והחרמון
גבעת יואב
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.01
 
₪7,000
מחיר מעודכן להיום
סובב כנרת
יבנאל
2 צימרים
1 צימרים פנויים
9.45
 
₪1,300
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
צפת
1 צימרים
1 צימרים פנויים
8.39
 
₪5,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.78
 
₪2,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
חזון
1 צימרים

צימרים לזוגות בלבד: המלצות 2023

שקיעות ונופים: צימרים באווירה אינטימית ותפאורה מושלמת

גליל עליון
משמר הירדן
2 צימרים
רמת-הגולן והחרמון
חד נס
3 צימרים
2 צימרים פנויים
9.72
 
₪1,700
מחיר מעודכן להיום
גליל תחתון
אילניה
5 צימרים
היום - מלא
0.00
גליל עליון
אמירים
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.44
 
₪1,600
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.65
 
₪1,500
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
ראש פינה
1 צימרים

צימרים עם בריכה פרטית מחוממת

רק שלכם - בריכה בטמפרטורה אידאלית לסתיו הישראלי

גליל עליון
דלתון
1 צימרים
גליל עליון
דלתון
2 צימרים
2 צימרים פנויים
9.56
 
₪1,990
מחיר מעודכן להיום
גליל מערבי
עין יעקב
2 צימרים
1 צימרים פנויים
10% הנחה
9.49
₪1,700
₪1,530
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.67
 
₪2,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
כלנית
1 צימרים
2 צימרים פנויים
0.00
 
₪4,500
מחיר מעודכן להיום
גליל מערבי
שבי ציון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.76
 
₪2,100
מחיר מעודכן להיום

צימרים עם ג'קוזי ספא פרטי

זאת העונה שלו - ג'קוזי גדול באוויר הפתוח עם זרמי עיסוי מרגיעים

רמת-הגולן והחרמון
מעלה גמלא
2 צימרים
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.27
 
₪2,500
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
דלתון
1 צימרים
1 צימרים פנויים
₪200 הנחה
9.65
₪2,000
₪1,800
מחיר מעודכן להיום
סובב כנרת
כלנית
1 צימרים
1 צימרים פנויים
9.74
 
₪8,000
מחיר מעודכן להיום
גליל עליון
חזון
2 צימרים
2 צימרים פנויים
9.58
 
₪1,200
מחיר מעודכן להיום
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
בואו נבדוק אם המקום מתאים לכם!
הכניסו מס' טלפון כדי להתחיל בצ'אט עם נציג