בדוק זמינות ומחיר

לדוגמה 13-12-2017
דוח המבקר:

הסוויטות במתחם האירוח "סוויטצימר לאוהבים" אשר בישוב לבנים מאפשרות לבנות המין היפה להיזכר בחלום ילדות מתוק – ושוב לדמיין את עצמן כנסיכות מאגדות. העיצוב המלכותי, התאורה הזוהרת, האווירה הקסומה, ואפילו המרפסות, מהן צופות הנסיכות באבירן על הסוס הלבן – הכל כבר כאן. את  הנסיך יפה התואר, שמלת המלמלה והגינונים האציליים אתן מתבקשות להביא מהבית.

הנסיכות, כידוע, לא מסתפקות במועט ודורשות התייחסות רצינית למשאלות ליבן. לכן, דאגו המארחים של "סוויטצימר" לספק לאורחות המפונקות של המתחם את התנאים ההולמים את מעמדן – מתחם חוץ עם בריכת שחיה גדולה, בנויה ומרוצפת, ג'קוזי ספא משוכלל ומפנק, שלוש סוויטות מרווחות, מעוצבות ויוקרתיות. ובכדי להתאים את התפאורה המלכותית של הפנים – אל החוץ, ארגנו המארחים את כל מפת הצפון בהישג ידן ועינן של האורחות (ובני זוגן האצילים), כאשר הרי הגולן, הגליל והכנרת מוגשים להן על כפית של כסף.

מה במקום:

אבזור

• בריכת שחיה במתחם
  • ג'קוזי פנימי
  • ג'קוזי חיצוני ( משותף למתחם )
  • מכונת קפה במקום

בידור

• אינטרנט במקום

שונות

• טיפולי ספא "חלומות" במקום
חשוב לדעת:
  • מתחם חוץ גדול במיוחד, המכיל בריכת שחיה בנויה ומרוצפת מול נוף פנורמי של הרי גולן, גליל והכנרת
  • ג'קוזי ספא ממוקם בחלקו הנפרד של המתחם בתוך מבנה עץ עם חלונות
  • הסוויטות ממוקמות מעל בית המאחרים וחולקות לובי אורחים משותף
  • עיצוב פנים ייחודי העשוי בסגנון רומנטי ומלכותי, המשלב עץ, אבן ואבני בזלת
כלול באירוח:

בסוויטות יחכו עבורכם:

סוויטצימר לאוהבים - יחידות מומלצות:

מה חושבים חבריך על מקום זה?

חברים שלך כבר התארחו כאן? באפשרותך להתייעץ, שתף אותם שאתה שוקל להזמין חופשה במקום וקבל פידבקים אישיים.

TwitterFacebook
המארחים מספרים:
מאותו יום בו עברנו לגור בלבנים חלמנו לבנות צימרים כדי שגם אנשים אחרים יבואו ויהנו מהישוב שלנו השוכן בנוף מדהים. את הסוויטות בנינו עם הרבה אהבה ומחשבה על כל הפרטים הקטנים לאירוח יוקרתי: מפנק, מהנה, רגוע ושליו, לחופשה מושלמת שתמלא אתכם באנרגיות טובות הקיימות בישוב. נשמח לארח ולפנק אתכם!... ארז ויעל 05
טיפולי "חלומות" במתחם הנופש:
צוות "חלומות" מציע לנופשים טיפולי מגע בריאותיים המתמקדים בהפגת מתח ולחץ מצטבר. הטיפולים יחודיים לצוות ומשלבים בין טכניקות משחררות "רפואיות" לטכניקות מרגיעות במיוחד. הטיפולים מבוצעים באתר הנופש. להזמנת טיפולים: 04-8707470
שם הטיפול - ניקוי ראש הודי
הטיפול משלב עיסוי בשמן מחומם לשחרור אזור הגב העליוןהשכמות והצוואר ובסיום הטיפול תחוו עיסוי ראש הודי מסורתי בטקס ה "שירו-דרה" בו נוסכים שמן סומסום חם על מרכז המצח בעין השלישית), התהליך גורם לפתיחת הצ'ק
מחיר:
290 ש"ח
אורך הטיפול:
50 דקות
שם הטיפול - רוח אנדיאנית
במהלך הטיפול נשלב אבנים חמות העוזרות להעצמת אפקט העיסוי ושחרור כיווצים עמוקים. בנוסף נעשה שימוש בטכניקות המיועדות להרגעת מערכת העצבים ולהשקטת התודעה.הטיפול מתחיל בעיסוי בשמן חם בשילוב אבנים חמות תוך ה
מחיר:

מספר מדרגים

המלצות וביקורות אודות סוויטצימר לאוהבים

נחמד אבל לא יותר
המקום נקי מאד, היחידה נחמדה ומרווחת וסה"כ מצויידת לא רע. לא היה מובן שהיחידה נמצאת בקומה שנייה. התמונות מטעות ונראה שזה על הקרקע. הג'קוזי החיצוני לא...
סוויטצימר לאוהבים - דירוג: 7.56
צימר השנה !!!
זו פעם שניה שאני מגיעה לצימר. המקום מרגיע, נעים אירוח מדהים של ארז ואשתו (העוגה היתה נפלאה). כל המשפחה מגיעה לצימר בתורות, גם גיסי ואשתו וחמי וחמותי...
סוויטצימר לאוהבים - דירוג: 9.71
מומלץ מאוד!
הגענו 6 מבוגרים ו- 2 ילדים ל - 3 הצימרים. יעל קיבלה את פנינו בחיבוק והיה לה מאוד חשוב לענות על כל בקשותינו. הצימרים רחבים נקיים ריחניים ומתוחזקים...
נופש מושלם!!
צימר חלומי! מא' ועד ת' ! פינוקים בלי סוף, העיצוב מהממם! בריכה פרטית צופה לנוף מסנוור. ג'קוזי בחדר צופה לכנרת. לא ניתן לתאר! אנחנו בטוח עוד נשוב...
למערכת
הן התמונות והן הסרטון של סוויטצימר, כלל לא מעודכנים! המקום השתדרג הרבה מאז צולם הסרטון, והתמונות עושות עוול למקום המקסים הזה! הייתי בו פעמיים...
1 - 5 מתוך 13 חוות דעת

מפת הגעה:

הוראות הגעה

איך להגיע מהמרכז:
לבאים דרך כביש החוף : סעו באיילון צפון לכביש החוף (כביש 2), במחלף זיכרון פנו ימינה (בכביש 70), בצומת פראדיס ממשיכים ישר(כביש 70 ) לכיוון טבריה, עוברים את יוקנעם ובצומת התשבי ימינה (כביש 722), צומת השומרים ימינה (כביש75), (בצומת אלונים אפשר לעשות עצירה ולהיכנס לחוות התבלינים בבית לחם הגלילית). בצומת ישי פונים שמאלה (כביש 77) עד לצומת המוביל, פונים שמאלה ותכף ימינה לכיוון טבריה (כביש 77), ממשיכים ישר עד צומת גולני, פונים שמאלה (כביש 65) וממשיכים ישר עד צומת צלמון. פונים ימינה (כביש807) עד צומת מגדל, פונים שמאלה לכיוון צפת (כביש 90) עד צומת חוקוק (תחנת דלק אלון ) שמאלה כחמישה קילומטר, ומגיעים לישוב לבנים. *לבאים מכביש 6 : נוסעים בכביש 6 צפונה עד עפולה (לכביש 65), ממשיכים לכפר תבור (שם אפשר לעשות עצירה ולבקר במוזיאון המרציפן וביקב), ממשיכים ישר עד צומת גולני. משם ישר בכביש 65 עד צומת צלמון, פונים ימינה (כביש 807) עד צומת מגדל, פונים שמאלה לכיוון צפת (כביש 90) עד צומת חוקוק (תחנת דלק אלון) שמאלה כחמישה קילומטר ומגיעים לישוב לבנים.
איך להגיע בתוך הישוב:
בכניסה לישוב ממשיכים ישר במסעדת רוטברג פונים שמאלה אנחנו בית שלישי משמאל: תראו את השלט סוויטצימר ותחנו בחניה מקורה. ברוכים הבאים!
טיול רומנטי:
אצלנו בישוב, השוכן בין נחל צלמון ונחל עמוד התחתון, ישנם המון טיולים קצרים וארוכים באיזור. אנחנו בחרנו להציג שני מסלולים רומנטיים. "המסלול הקצר: (שעה וחצי) - יוצאים מהישוב, הולכים כשתי דקות, ואז פונים פנייה ראשונה ימינה בדרך עפר של המוביל הארצי. ממשיכים בשביל עד למצפה זאב. יושבים מתחת לעץ הדומים הגדול ונהנים מהנוף. באופק רואים מצד שמאל למעלה את הר מירון, לרגליו הר חבקוק, באמצע את צפת, לרגליה הגשר צפת, והכפר עכברה, ורגלם קיבוץ חוקוק, הישוב כחל ונחל עמוד התחתון. בצד ימין של הנוף הרי גולן, הכנרת ומערת היונים (המערה הסודית של שמונה בעקבות אחד) וקיבוץ גינוסר. *המסלול הארוך (שעתיים וחצי) - ממשיכים ממצפה זאב עם שביל המוביל הארצי. עוברים את שדות החיטה עד שמגיעים למעבר הפרות, עוברים אותו ופונים ימינה, הולכים לצידי מטע הזיתים כמאה מטרים ופונים שוב ימינה בשביל. ממשיכים עם השביל בתוך השדה ( מולכם תראו את הר ארבל, הכנרת וטבריה), עד להתפצלות הבאה ומשם פונים ימינה למצפה עירא. תשבו בחורשה עם עצי אקליפטוס ומולכם משתרעת בקעת גינוסר ובה מטעי האבוקדו והבננות של קיבוץ גינוסר ולרגליכם פרוסה הכנרת. יש אפשרות לעשות טיול זה עם אופני הרים, וכמובן ישנם טיולים נוספים למעוניינים לנסוע ברכבם. אינפורמציה תינתן בהגיעכם להתארח. תבואו ליהנות מהנוף המקסים. יעל וארז

סוויטצימר לאוהבים - מסעדות מומלצות באיזור

ורד הגליל | כורזים

התפריט כולל מנות אמריקאיות אופייניות כמו עוף בסל, פאי תפוחים, פנקייקס וגלידה עם שוקולד חם. בנוסף המקום מיישן בשרים איכותיים טריים ועסיסיים.