חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אהבה? – ומה שקורה כשההתאהבות נגמרת...

כל מי שחווה או נמצא במערכת יחסים זוגית ממושכת, מכיר בוודאי את התחושה המעיקה של שקיעה אל תוך שגרת החיים. ההתאהבות, הריגוש, הספונטניות, הטיולים והבילויים, מוחלפים באחזקה משותפת של משק הבית: כביסות, בישולים, ניקיונות, עבודה, חשבונות... לא פלא שלפעמים אנו תוהים – לאן נעלמה לה האהבה?


20/02/2019
בתחילת הקשר הכול נראה ורוד ונוצץ, אנו בטוחים כי מצאנו את אהבת חיינו, מלאים באנרגיות לעשות דברים משותפים ביחד, להשקיע אחד בשנייה, מפנים זמן כדי להיות ביחד, מרגישים שהאדם השני הוא עכשיו העיקר בחיים שלנו. זה מה שקורה כשאנו מתאהבים. אצל חלק מהזוגות התחושה הזו מחזיקה כמה חודשים, ואצל אלו שהתמזל מזלם התחושה הזו יכולה להחזיק גם כמה שנים. כשמגיע הרגע של מגורים משותפים זה נראה לנו הדבר הכי קסום בעולם: לקום כל בוקר ולעשות אהבה, לשתות קפה ביחד, לחזור הביתה מהעבודה כשמישהו מחכה לנו עם ארוחה טעימה ומושקעת לאור נרות, להתכרבל ולראות סרט יחדיו... חיים בהרמוניה מוחלטת...

ובאמת כך נראים החיים המשותפים במשך כמה שבועות או חודשים, אך לאט לאט מתחיל להתגלות תסריט אחר לגמרי: בבוקר רצים לעבודה, בערב מגיעים עייפים ורק רוצים להתקלח וללכת לישון, לפעמים מגיעים עצבניים בגלל משהו שקרה ומוציאים את זה על בן/בת הזוג, מתחילים ויכוחים על דברים חסרי משמעות... וזה עוד בלי לדבר על ילדים. אין ספק שגידול ילדים, הסעה לחוגים ושיחות הורים בביה"ס לא תורמים לאווירה הרומנטית בבית.

נשמע מדכא, נכון? הבשורה המשמחת היא שאפשר לשמר את האהבה. אומרים שלא בוחרים במי להתאהב, אך בהחלט בוחרים את מי לאהוב. כן, זוגיות היא הרבה פעמים עניין של החלטה, החלטה להיות עם מישהו לא רק בטוב אלא גם ברע. החלטה לסלוח, להכיל, לקבל את האדם האחר בדיוק כפי שהוא. ההתאהבות היא רגש שמגיע מבחוץ, מושא אהבתנו, אך האהבה היא רגש שמגיע מבפנים. זהו רגש שונה מהתאהבות, אך יש בו עוצמה וקסם משלו. אהבה היא משהו שצריך להיות מודע אליו ולא לקחת כמובן מאליו, ולהמשיך לטפח כדי שלא תחמוק מאיתנו. אמנם זה מצריך קצת השקעה, אך זה משתלם.

צילום: wikimedia

אנו נוטים הרבה פעמים להפנות את האחריות כלפי חוץ, לחכות שבני הזוג ייזמו, שיהיו יותר רומנטיים, שישקיעו, שיעשו בשבילנו, שיתגעגעו אליהם, שיאהבו אותנו יותר. ובהחלט יש מקום להשקעה ועבודה משותפת כדי לשמר את הקשר, אך הדבר הראשון שניתן לעשות מתחיל דווקא בנו.

תנסו להיזכר מתי בפעם האחרונה אמרתם לעצמכם שאתם מוקירים את האהבה שיש בחייכם? ומתי בפעם האחרונה אמרתם לבן/בת הזוג שאתם מעריכים אותם? שזה לא מובן מאליו עבורכם שהם בחייכם? אם אתם לא מצליחים להיזכר, כנראה שהגיע הזמן ללכת לבן/בת הזוג ולומר להם: "תודה על כך שאת/ה בחיי".

לפעמים מילה אחת קטנה יכולה לעשות הבדל עצום. אל אף שזה ישמע נדוש, אהבה היא משהו שבוחרים בו כל יום מחדש. מערכת יחסים ארוכת טווח תמיד חווה עליות ומורדות, וההחלטה להיות ביחד אינה מובנת מאליה. התייחסו אל האהבה בחייכם בהתאם - טפחו אותה, שמרו עליה, תנו לה להיות נוכחת בחייכם וזכרו לבחור בה כל יום מחדש.
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
עוד כתבות של יחסים אהבה וסקס
רונית לב, זוכת פסטיבל השוקולד הבינלאומי, מביאה את בשורת השוקולד הטבעי לישראל. רונית, מומחית בשוקולד ותרפיסטית בעלת הכרה בינלאומית, פיתחה סדנת שוקולד ייחודית לזוגות, שמטרתה לאפשר לזוגות לחוות את הקסם של החיבור הזוגי שלהם, וכל זה באמצעות השוקולד המיוחד.
להמשך קריאה
הצפון הירוק על שלל נופיו הקסומים קורץ לישראלים רבים שמתגוררים באיזור המרכז ודרומה ממנו, ואין פלא שכל כך הרבה צימרים ברמת הגולן מושכים אליהם משפחות, קבוצות, ובעיקר זוגות. בין אם אתם יוצאים רק מספר שבועות ובין אם זה עתה חגגתם את חתונת הזהב שלכם, אין כמו סוף שבוע בצימר רומנטי כדי ליהנות מחוויה בלתי נשכחת שהיא רק שלכם.
להמשך קריאה
כשחושבים על תאילנד, מתחשק לשחרר אנחה. כזו שמזכירה לנו כמה זמן לא לקחנו חופש א מ י ת י. פה לא תצטרכו לנסוע בזריזות ממקום למקום, ולהספיק לבקר בשני מוזיאונים ביום. כאן תוכלו להירגע, עם ים צלול בגווני טורקיז ברקע, אוכל טעים (בטירוף) ומחירים נוחים מאוד. נכון, יש בה גם את אחת הערים התוססות בעולם, שווקים מוטרפים וקניונים תזזיתיים, ובעיקר - שילוב ייחודי מאין כמותו בין מסורת לקדמה. כתבה ראשונה בסדרה.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!