חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

אטרקציות במטולה למבוגרים בלבד

כאשר אתם מחפשים מקום אטרקטיבי שיתאים לטיול של אנשים מבוגרים, כדאי לכם לחשוב על מטולה. ראשית בגלל הסיבה הפשוטה כי זו הנקודה הכי צפונית בארץ ואין יותר צפונה ממנה. תסכימו כי זה מרגש במידה רבה. מלבד זאת מדובר בעיר הנמצאת בראש של גבעה שהיא בגובה  530 מטרים מעל פני הים. היא משקיפה על כל הרי הגליל הירוקים, על הר החרמון עם הפסגות הלבנות, על עמק החולה הססגונית ועל עמק עיון. היא מוקפת במדינה השכנה לבנון בגבולות מזרח, צפון ומערב.


02/10/2019

מטולה היא העיר הכי צפונית בארץ. מדובר במושבה צפונית מדהימה אשר ממנה אפשר ליהנות מנוף פנורמי מרשים במיוחד. הרבה ירוק, הרבה מים, נוף הררי קסום ואפילו את פסגת החרמון אפשר לראות משם.

מדובר בנוף מרגש במיוחד אשר מהווה בהחלט מוקד משיכה עבור תיירים רבים מכל הארץ ואף העולם.

המקום נהנה משקט ייחודי אשר מאפיין את אזור הצפון ומסיבה זו מהווה מטולה עבור תיירים רבים מקום נופש מבוקש במיוחד.

השלווה שישנה במקום כאילו אינה נותנת מקום ללחצי החיים שלא יכולים להיכנס אליה והמטיילים והנופשים במקום נהנים משלווה ברוכה ונדירה שאין כמותה בכל הארץ.

כדאי לדעת כי מלבד צימר מפנק במטולה יש גם הרבה אתרים וגם אטרקציות אשר מעניקים למטיילים הרבה אקשן וכיף. גם למטיילים צעירים וגם למטיילים המבוגרים יותר.

אז מה תעשו במטולה?

למעשה משתרעת המועצה המקומית מטולה על פני שטח נרחב מאוד של מעל 10,000 דונם. בתוך השטח הזה ישנם הרבה מאוד מסלולי טיול אטרקטיביים במיוחד. כמו לדוגמא נחל עיון על כל המפלים שלו, שזה כולל את מפל התחנה, מפל האשד, מפל התנור ומפל עיון. כאשר אתם מתכננים טיול לאזור כדאי לחשוב ללון בצימר במטולה שיכניס אתכם לאווירה הקסומה של המקום וגם יאפשר לכם להספיק יותר.

מפל התנור (צילום Shutterstock)

מלבד הנחל הזה אשר הוא זורם בתוך השטח של המועצה הרי שאם תיסעו מרחק נסיעה קצר ממש מהמקום, תוכלו למצוא מסלולים מדהימים המתאימים לטיולים מפעימים במיוחד. מדובר אולי במסלולים מוכרים אך אלו אף פעם אינם נעשים נדושים. אם זה נחל החצבני, שמורת החולה ועוד מגוון מסלולים מיוחדים אשר אלו פרושים לרוב בכל רחבי הגליל העליון אזור רמת הגולן וכל הסביבה.

אדרנלין - לא רק לילדים

מלבד טיולים חווייתיים במקום, תוכלו למצוא גם מגוון אטרקציות אשר אלו מיועדות לכל המבקרים באזור אם זה מרכז קנדה המוכר לרבים מאיתנו. הוא כולל מתקני ספורט אטרקטיביים, מתקני החלקה חווייתיים שהם מהבודדים בכל הארץ, מוזיאונים, אתרי חפירה ארכיאולוגיים שונים, מרכזי מבקרים ואף מחלבות בוטיק אשר אלו ישמחו לארח את המבקרים במקום. מלבד כל זאת ישנה אפשרות ללכת על טיולי ג'יפים באזור וליהנות מהאוויר המדהים, מהנופים עוצרי הנשימה וכל מה שיש למטולה להציע למבקרים. אפשר לבחור במסלולי רכיבה על סוסים  המציעים גם כן חוויה ייחודית ויוצאת דופן. מלבד כל זאת ישנם גם אטרקציות רטובות שונות. כמו אבובים, שייט קיאקים מדהים, פארק מים שלא נצא רחוק מהמקום ועוד.

למי מתאים לטייל במטולה?

אז האמת היא שמטולה מציעה כל כך הרבה אפשרויות עד שכל אחד יכול בהחלט למצוא מענה וכל מי שרוצה לראות את ישראל היפה מזווית אחרת, הוא מעוניין ללמוד ולהכיר טוב יותר את הארץ, הוא רוצה לחוות את הצפון באופן מוחשי ברגליו, הרי שמטולה עשויה להוות נקודת הפתיחה הטובה ביותר לצורך כך. משם אפשר להמשיך ולטייל בכל אזור הצפון תוך הנאה מחוויה ייחודית ויוצאת דופן.

כדאי לדעת כי ישנם צימרים רבים במקום, מלונות בוטיק מפנקים ולמעשה מגוון גדול של אפשרויות ליהנות  מחופשה קסומה ומיוחדת בנקודה הכי צפונית בארץ. מומלץ בחום!

עוד כתבות של
עוד כתבות של
יום האהבה מעבר לפינה, וגם אם אתם לא מתכננים עדיין את השלב הבא - אתם בטח לא תסרבו להתארח בצימר רומנטי בצפון, ולעשות לוקיישן סקאוטינג לרגע המיוחל. לכבוד הוולנטיינס, קבלו את הצימרים בצפון עם הקארמה הכי טובה שיש.
להמשך קריאה
שמש, בילויים, חתיכות וחתיכים, דולפינים מקפצים, אלמוגים צבעוניים, בירה קרירה, והים האדום המרגיע. באילת יש את כל מה שצריך בשביל חופשה מענגת וטובה, וכל זה במרחק של ארבע שעות נסיעה מהמרכז, או טיסה קצרה מתל אביב. אז, קפצנו? 
להמשך קריאה
הגיע הרגע הזה בשנה בו אתם לוקחים את כל המשפחה לחופשה? מעוניינים לדעת קצת יותר על צימרים מומלצים בצפון? מחפשים אחר מקום מושלם לחופשה אמיתית ומפנקת?כל אחד זקוק לחופשה מדי פעם. ואם כבר חופשה אז למה לא להתפנק? צימרים בצפון נותנים לך את כל החלום יחד – גם מקום מפנק ואיכותי לישון בו וגם סביבה מלאת אטרקציות ומקומות בילוי לכל המשפחה. אז אם חיפשתם צימרים למשפחות, כדאי להמשיך לקרוא.
להמשך קריאה
כשבחוץ מתחיל להתחמם, והחשק לצאת ולגלות עולם עולה, זה הזמן לבדוק אילו פסטיבלים יכולים ללכת יד ביד עם החופשה שלכם. בכתבה הבאה נדגום חלק מהפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים יוני לנובמבר. לאיזה הכי כדאי להגיע? את זה אתם תחליטו. 
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!