גלריה

3 מתוך 3
אוויר הרים
נוף, בריכה פרטית, ג'קוזי ענק ובעיקר אהבה

"...מתחם הצימרים "אוויר הרים" מציע לאורחיו שפע איכויות נדירות ומפתות במיוחד: פרטיות מלאה, בריכת שחיה גדולה ופרטית לכל זוג, שטח גינון רחב ידיים ומרהיב ביופיו, נוף פנורמי אל הרי הגליל והלבנון, תענוגות של ג'קוזי גדול במיחד ואירוח חם ולבבי..."

[מתוך דבר המבקרת, נטשה שטיינברג]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
כאן, בחלק הגבוה של הגליל המערבי, בין בוסתן ההדרים מלבלב ובין נקודות תצפית מרהיבות על נופי הרי הגליל והלבנון, שוכנות שתי בקתות עץ מקסימות הנקראות "אוויר הרים". נכון, מדובר במושב חקלאי ומשכך תמצאו לא הרחק מהמתחם מבנה חקלאי, אולם מובטח כי הנוף ממול יעצור את נשמתכם.

הבקתות משדרות פשטות עיצובית אולם כאשר כאשר מוסיפים להן את בריכות השחיה הפרטיות הגדולות - פינוק אולטימטיבי לימי הקיץ- מקבלים מקום אירוח מבטיח ומפתיע אשר מתאים במיוחד לבילוי רומנטי.

אוויר הרים - יחידות מומלצות:
שימו לב: לבדיקת מחירים ותפוסה אנו ממליצים ליצור קשר ישירות עם המארחים מכיוון שהעדכון האחרון התבצע על ידם לפני יותר מ-30 ימים

מה חושבים חבריך על מקום זה?

חברים שלך כבר התארחו כאן? באפשרותך להתייעץ, שתף אותם שאתה שוקל להזמין חופשה במקום וקבל פידבקים אישיים.

TwitterFacebook

כלול באירוח:

פירות יבשים, פירות העונה, בקבוק יין, חלב, מכונת אספרסו ומים מינרלים.
חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי אמבט.

מה במקום:

• טיפולי ספא "חלומות" במקום
* לא קיים בכל היחידות

המארחים מספרים:

כשבנינו את הבקתות חשבנו לעצמנו: "איך היינו רוצים שיארחו אותנו?". לפי המוטו הזה בנינו אותן לאחר מחשבה גדולה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים. חשבנו על ההנאות הקטנות והגדולות במכלול החיים. אז תיכננו מקום מבודד, פרטי, זוגי, מול נוף מדהים שמזכיר את אירופה, כשהכל מוגש ומעוצב בנעימות. בעיקר רצינו שיהיה כ י
053-9429830
מחיר ללילה: 1100 עד 4500 ש"ח
טיפולי "חלומות" במתחם הנופש:
צוות "חלומות" מציע לנופשים טיפולי מגע בריאותיים המתמקדים בהפגת מתח ולחץ מצטבר. הטיפולים יחודיים לצוות ומשלבים בין טכניקות משחררות "רפואיות" לטכניקות מרגיעות במיוחד. הטיפולים מבוצעים באתר הנופש. להזמנת טיפולים: 04-8707470
שם הטיפול - ניקוי ראש הודי
הטיפול משלב עיסוי בשמן מחומם לשחרור אזור הגב העליון, השכמות והצוואר ובסיום הטיפול תחוו עיסוי ראש הודי מסורתי בטקס ה "שירו-דרה" בו נוסכים שמן סומסום חם על מרכז המצח בעין השלישית). התהליך גורם לפתיחת הצ
מחיר:
290 ש"ח
אורך הטיפול:
50 דקות
שם הטיפול - רוח אנדיאנית
במהלך הטיפול נשלב אבנים חמות העוזרות להעצמת אפקט העיסוי ושחרור כיווצים עמוקים. בנוסף נעשה שימוש בטכניקות המיועדות להרגעת מערכת העצבים ולהשקטת התודעה.הטיפול מתחיל בעיסוי בשמן חם בשילוב אבנים חמות תוך ה
מחיר:

9.33

המלצות וביקורות אודות אוויר הרים

לא נקי
הזמנתי שתי לילות בבקתה המקום נחמד יש בריכה פרטית טלוויזיה מקררומכונת קפה . לגבי הניקיון אני חייב להגיד שהמקום לא נקי.כריות מלוכלות על השמיכה יש דם ,...
אוויר הרים - דירוג: 7.16
האתר לא מעודכן
הנוף מהמם, הבריכה מפנקת ויש פרטיות מלאה, ובכל זאת כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים:  1. המחיר באתר הוא 1200 ללילה, אך בטלפון המארח ביקש...
אוויר הרים - דירוג: 8.24
פשוט וואו
אנחנו לא מהטיפוסים שכותבים ומשתפים איך עברה החוויה שלנו, אבל פה זה שונה. הגענו למקום מקסים, מרגיע, ממלא ומלא יופי, הצימר נתן לנו תחושה של בית ושל...
אוויר הרים - דירוג: 9.36
מקום מושלם
התקבלנו בברכה על ידי מאיר וסיגל שלכל אורך השהות היו קשובים לצרכינו. למרות שכמעט ולא היינו זקוקים לכלום..הצימר מעוצב יפה ומשרה אוירה של פרטיות כאשר...
אוויר הרים - דירוג: 9.54
מקום יפהפה. שירות לא מספק כלל.
הבטיחו לנו פינוקים. רבע שעה חיכינו בכניסה ליישוב שהבעלים יועיל לסיים שיחה לענות לנו ולכוון אותנו למקום. כשהגענו גילינו מקרר ריק מלבד בקבוק יין...
אוויר הרים - דירוג: 6.96
1 - 5 מתוך 39 חוות דעת

עמודים

לקריאת כל ההמלצות אודות אוויר הרים

התקשרו

מפת הגעה:

הוראות הגעה

איך להגיע מהמרכז:

נוסעים מכביש החוף לכיוון צפון עד שמגיעים לרמזורים הראשיים בעיר נהריה, כאן יש שתי אפשרויות נסיעה: א. ברמזורים הראשיים בעיר נהריה, פונים ימינה לכיוון מעלות, וממשיכים ישר עד לצומת כברי, בה פונים שמאלה וממשיכים ישר במעלה ההר, בדרך חולפים על פני הישובים: אדמית, יערה, אילון, גורן, גרנות הגליל, ומגיעים לעליה קצרה שבסופה מצד שמאל נמצאת שומרה. ב. ממשיכים לנסוע ישר עד לצומת ראש הנקרה בה פונים ימינה, עוברים את שלומי ובצומת הגדולה פונים שמאלה לכיוון סאסא, עולים לראש ההר ופונים שמאלה לשומרה. כמובן, שמי שמגיע דרך כביש 6 ייסע לכיוון צפון, יעבור בצומת מגידו שבה פונים שמאלה, ימשיך לצומת התשבי ומשם ישר לצומת יגור, שבה פונים ימינה לצומת סומך, שם פונים שמאלה לצומת אחיהוד, ובצומת כפר יאסיף ימינה, ממשיכים ישר לצומת כברי, עוברים אותה ועולים למעלה, ופונים שמאלה לשומרה.

איך להגיע בתוך הישוב:

כשמגיעים למושב שומרה נכנסים בשער הראשי ונוסעים ישר, עלייה קצרה ומיד ירידה ארוכה יותר. בסוף הירידה כיכר גדולה - מעגל תנועה, שבו ממשיכים ישר ומצד ימין נגלה שער שחור גדול ומעליו השלט של אוויר הרים.

טיול רומנטי:

מושב שומרה מהווה צומת מעניינת במפה בין הגליל המערבי לבין הגליל העליון, הנסיעה לערים הסמוכות- מעלות ונהריה- מסתכמת בעשרים דקות נסיעה. נסיעה של כחצי שעה לראש פינה וצפת, ורבע שעה לראש הנקרה ולאכזיב, בנוסף לישובים הסמוכים: קיבוצים ומושבים. צמוד לבקתות ישנו חורש טבעי לטיול קצרצר ורומנטי, עם נישות טבעיות ופינות קסומות הפונות אל ההרים המוריקים בנוף פנורמי ועוצר נשימה. במרחק נסיעה של כ-10 דקות ממשיכים משומרה למערת הקשת שבפארק אדמית - תצפית מדהימה ביופייה. ניתן לעשות במקום גם סנפלינג ו/או פיקניק בשולחנות הפזורים במקום. בירידה משומרה מול הישוב גרנות ישנה פנייה ימינה לנחל שרך, מסלול הליכה בין עצים וסלעים, ולתוך הנחל. במרחק נסיעה של כ-10 דקות לכיוון השני תגיעו לפארק גורן, פארק עם מסלולי הליכה ותצפית על מבצר המונפורט, חורשה גדולה שתתאים גם לפיקניק. במקום גם פועלת חוות סוסים וחמורים. נסיעה בת 15 דק' תביא אתכם לראש הנקרה (על המקום נאמר כבר הכל) - מפגש בין סלע לים. באותו זמן נסיעה במקום לפנות ימינה, פונים שמאלה לאכזיב - ויש לכם חוף בראשיתי עם אטרקציות בסביבתו: מועדון צלילה, טיילת ועוד.

אוויר הרים - מסעדות מומלצות באיזור

אורי בורי | עכו

ארוחת הטעימות, המומלצת, מהווה בילוי מתמשך: מרכיבים עם המלצר את הטעמים הרצויים, ונותנים לו להפתיע. משלמים רק על מה שאוכלים, אבל הבעיה היא שקשה לעצור.

... עוד > על אורי בורי
לה פמפה – מסעדת בשרים | מצפה הילה

המסעדה ממוקמת בגליל המערבי, במצפה הילה, בלב החורש הטבעי ומתמחה בעישון בשרים,. לה פמפה היא מסעדה א

... עוד > על לה פמפה – מסעדת בשרים
טרנסילבניה | תרשיחא

מסעדת בשרים רומנית הונגרית. המקום מקסים ביופיו, המחירים עממיים.
קיימת אפשרות לשבת בגן המוקף בירק.

... עוד > על טרנסילבניה
בית גני | אושרת

מסעדה כפרית רומנטית וכשרה, בישוב אושרת. המקום עוצב ע"י בעלי המקום (דני ואיריס) והוא מדבר בעד עצמו, עם הנוף המשקיף אל הרי הגליל ומפרץ חיפה. ירוק בעיניים, עץ במגע וניחוח תבשילים באף...

... עוד > על בית גני
ארזים | שלומי

המסעדה התפרסמה בזכות החומוס ושילוביו, ובזכות תבשילי הבית המיוחדים והקבב הלבנוני. מי שמעוניין בבשרים צלויים יוכל גם הוא למצוא את מבוקשו. כדאי גם לטעום מן הסלטים שמקפיצים טעמים מסורתיים.