בדוק זמינות ומחיר

לדוגמה 19-06-2019
בקתות עץ רומנטית ואיכותית בגורן...

בקצהו המערבי של מושב גורן, בגליל המערבי, הוקמו 2 צימרים מתוקים ורומנטיים: "זוהר של זכרונות". האווירה החגיגית והצבעונית, השפע של הפינוקים, הטבע הקרוב, השקט והשלווה ובמיוחד השירות החם והאוהב של המארחים הצעירים הופכים את "זוהר של זיכרונות" למפלט אינטימי ורומנטי לזוגות אוהבים. מתחם צימרים מקסים אשר מתקבל בברכה ובאהבה למדריך הפסגה.

מה במקום:

סביבה

• מספר יחידות מומלצות: 2 מתוך 2 במתחם
כלול באירוח:

בקבוק יין משובח, פירות יבשים, שוקולדים, במקרר שתיה קלה, משקה אנרגטי, מים מינרלים, יוגורטים בטעמים ועוד פינוקים.

זוהר של זכרונות - יחידות מומלצות:
שימו לב: לבדיקת מחירים ותפוסה אנו ממליצים ליצור קשר ישירות עם המארחים מכיוון שהעדכון האחרון התבצע על ידם לפני יותר מ-30 ימים

מה חושבים חבריך על מקום זה?

חברים שלך כבר התארחו כאן? באפשרותך להתייעץ, שתף אותם שאתה שוקל להזמין חופשה במקום וקבל פידבקים אישיים.

TwitterFacebook
המארחים מספרים:

אנו זוג צעיר בתחילת דרכו שמביע את אהבתו להעניק ולפנק ע"י אירוח נופשים באווירה שלווה ומוקסמת בבקתות עץ מפוארות...
ההסתכלות שלנו היא מנקודת המבט של "למה אני הייתי מצפה" והיא גורמת לאירוח לקבל גוון של חמימות ורגש שמתאפיינים בנתינה עם לב רחב, חיוך שופע והמון קסם..

דירוג הגולשים:

מספר מדרגים

המלצות וביקורות אודות זוהר של זכרונות

אכזבה גדולה
הצימר לא מתוחזק כמו בתמונות, רשתות קרועות ,חלונות מלוכלכים, ברז מים חמים לא עובד במקלחת,המים בבריכה לא נקיים,כשפנינו לזוהר על הבריכה נאמר לנו שאנחנו...
זוהר של זכרונות - דירוג: 6.34
אירוח סביר
חווית האירוח בצימר היתה סבירה ולא יותר מזה
זוהר של זכרונות - דירוג: 7.37
חופשה מפנקת בזוהר של זכרונות
אנחנו 2 זוגות מאזור המרכז שהתארחנו בסופ"ש בבקתות של זוהר. חשוב לציין את זוהר המארחת לטובה, משיחת הטלפון הראשונה ועד לתום החופשה הרגשנו שאנחנו בידיים...
זוהר של זכרונות - דירוג:

מפת הגעה:

הוראות הגעה

איך להגיע מהמרכז:
לבאים מכביש החוף או לחילופין מכביש שש, הנסיעה הינה קבועה לכיוון צפון, כאשר חולפים על פני הערים חיפה, עכו ונהריה. בנהריה ממשיכים ישר לכיוון ראש הנקרא ושם פונים ימינה לכיוון שלומי. נוסעים רק ישר, חולפים על פני שתי כיכרות ובצומת T ופונים שמאלה לכיוון סאסא. משם שוב נוסעים רק ישר ללא פניות עד שמגיעים למושב גורן. מנהריה לשלומי - כ-10 דקות. משלומי לגורן - כ-10 דקות.
איך להגיע בתוך הישוב:
נוסעים ישר בתוך המושב ובפנייה השנייה ימינה פונים. נוסעים ישר, חולפים על פני צומת X בה ממשיכים ישר. לאחר הצומת, בין הבית הרביעי לחמישי פונים ימינה ל"זוהר של זכרונות".
טיול רומנטי:
כל האטרקציות האפשריות שעולות בדמיונכם... טיפולי ספא, רכיבה על סוסים, טיולי שטח על טרקטורונים, ג'יפים או באגי, מסלולי הליכה בנחלים ובמערות, וה"שוס" הגדול מכולם: סיור מודרך ועוצר נשימה בחוות לולי מטילות אוטומטיים - חוות המטילות הראשונה בגודלה בארץ - מומלץ!!!

זוהר של זכרונות - מסעדות מומלצות באיזור

טרנסילבניה | תרשיחא

מסעדת בשרים רומנית הונגרית. המקום מקסים ביופיו, המחירים עממיים.
קיימת אפשרות לשבת בגן המוקף בירק.

... עוד > על טרנסילבניה
ארזים | שלומי

המסעדה התפרסמה בזכות החומוס ושילוביו, ובזכות תבשילי הבית המיוחדים והקבב הלבנוני. מי שמעוניין בבשרים צלויים יוכל גם הוא למצוא את מבוקשו. כדאי גם לטעום מן הסלטים שמקפיצים טעמים מסורתיים.

... עוד > על ארזים
לה פמפה – מסעדת בשרים | מצפה הילה

המסעדה ממוקמת בגליל המערבי, במצפה הילה, בלב החורש הטבעי ומתמחה בעישון בשרים,. לה פמפה היא מסעדה א

... עוד > על לה פמפה – מסעדת בשרים
מצפה הרים | מתת

ארוחות מכל סוג מוגשות אל מול הנוף המדהים של הגליל המערבי.

... עוד > על מצפה הרים
אלומה | תרשיחא

המטבח של אלומה מתבסס על עקרונות ושיטות בישול הגורמה של המטבח הצרפתי. הטיפול בחומרי הגלם נועד למצות ולהדגיש את הטעמים הבסיסיים של הבשר, הדגים הירקות.