חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

לחגוג את יום הנישואין - חמש הצעות לחמישה זוגות

יום הנישואין ממשמש ובאף ואנרגיה של ציפיה מתחילה להיבנות. ובכל זאת, עברו להן כבר כמה שנים מאז היום הגדול ההוא, בו התחייבתם זה אל זו קבל עם ועדה ועוגה אחת גדולה. אתם כבר מכירים את כל הפיקים והשטיקים אחד של השניה, וכבר חוויתם הרבה ביחד עד כה. אז איך בכל זאת מצליחים לרגש, ואיך שומרים על האש הזוגית בחגיגה שתפתיע אפילו אתכם?
הנה כמה הצעות שבהחלט תוכלו לקחת בחשבון לפני יום נישואיכם המתקרב.

אוסנת שפרלינג
20/02/2019

לאוהבי הפינוקים הפשוטים

לאלה מכם שלא מחפשים את המילה האחרונה בהרפתקאות אקסטרים, ולרוב אתם שוכני ספות, אוהדי כירבולים, ולא ממהרים לצאת למקומות כאלה או אחרים, לכם נציע יום שהוא מה שנקרא "ברגוע" - פינוקים, בלי להוציא הרבה אנרגיה.

יום כזה יתחיל בארוחת צהריים נעימה במסעדה שמגישה אוכל ששניכם אוהבים אך עדיין לא יצא לכם לאכול בה (כי ביום הנישואין לא ממחזרים מקומות). אחרי הארוחה שתלווה כמובן בבקבוק יין שיעשה לכם נעים בגוף, תמשיכו לספא שממוקם לא רחוק (אמרנו בלי להוציא הרבה אנרגיה) ושם תתרגעו בבריכה המחוממת, בג'קוזי ותקנחו בעיסוי זוגי רומנטי. אחרי שנרגעתם בספא, נמליץ לכם לסיים את היום בכוס קפה על הים (אם הים נמצא בקרבת מקום), מול שקיעה מרגיעה. 
משפט מפתח: ליהנות בשניים מהדברים הפשוטים. 

הכי פשוט, הכי רומנטי.  צילום: shutterstock

אקסטרים בייבי! 

יש זוגות שהתמזל מזלם ושניהם בורכו בטעם דומה בכל הקשור בחוויות מרגשות. הוא אוהב לקפוץ ממטוסים, היא חולה על באנג'י. הוא עושה לפחות קעקוע אחד בשנה, היא מאוהבת בפירסינג. אז אם אתם כאלה, פרועים ומגניבים, נציע לכם בין היתר לעשות: צניחה חופשית זוגית (אם עוד לא עשיתם) יום של נהיגת מרוצים, קעקוע משותף שינציח את היום בו התאחדתם סופית, לשכור אופנוע (אם אין לכם אחד משלכם) ולצאת לטיול של יום-יומיים, להחליט להצטרף לתוכנית טלביזיה הרפתקנית בפורמט של זוגות (אם הז'אנר עושה לכם את זה). בקיצור, כל מה שיקפיץ לכם את האנדרנלין בדם ויפעים את הלב. 
משפט מפתח: השמיים הם הגבול - הכל הוא אפשרי.

צחוקים ושיגועים ביום הנישואין.  צילום shutterstock

בילוי אקסקלוסיבי בטעם של פעם

כשמכירים כבר אי אלו שנים, לפעמים חשים שיום הנישואין הוא הזדמנות פשוט להירגע ביחד ולנוח במקום שנעים לכם בו, כזה שמשלב נופש וכיף. לכם חברים, נציע להזמין חדר במלון מיוחד (אפשר להפתיע אחד את השני עם זה) בתאריך המיועד, ולהטמין מתנות במקומות נסתרים בחדר כשהיא יוצאת לרגע החוצה (או הוא).

בושם קטן במגירה, חולצה מגניבה תלויה בארון, ברכה אוהבת מתחת לכרית, תכשיט עדין בקופסה על השולחן, ועוד רעיונות פרי מוחכם היצירתי.
תרבצו על המיטה המפנקת, רדו לטיול ורחצה בים (אם יש חוף פרטי למלון מה טוב), תתפנקו בארוחה טובה, ותיהנו מזמן איכות משותף שמזמן לא היה לכם.
משפט מפתח: המחוות הקטנות הן אף פעם לא יותר מדי.  

עינוגי בית מלון, כמה כיף...  צילום: shutterstock

יוצאים לבלות - רוקנרול והרבה צחוק

אלה מכם שאוהבים לצאת לבלות יחד בערב, ומצד שני אתם כבר לא ממש זוכרים מתי זה קרה פעם אחרונה, נציע להזמין כרטיסים למופע סטנד- אפ איכותי, כזה שיגרום לכם לתפוס את הבטן מרוב צחוק מתגלגל, לנגב את הדמעות בצידי החיוך שלא מפסיק, וליהנות מערב נטול עכבות ומחשבות - פשוט לצחוק.

יש היום היצע מכובד מאוד של קומיקאים/יות בארץ, ואין כמו להעביר את היום שלכם בצחוקים ושובבות. אפשרות נוספת היא לצאת להופעת רוק משובחת (אם זה הסטייל שלכם), לעלות שוב על הטייץ השחור ההדוק ולשתות את האלכוהול האהוב עליכם, להיזכר איך זה להתסכל במבט סקסי על בן הזוג ולרצות לטרוף אחד את השני מחדש.
משפט מפתח: לצחוק ביחד זו סגולה לאריכות ימים, ולאריכות הזוגיות. לכו על זה, וכמה שיותר. 


איזה קורעת היא, הא?  צילום 123RF

למאוהבים בספיריטואליות

כן, אתם שם, שנפגשתם בפסטיבל אושו האחרון: אתה עם הקוקו שניגשת אליה עם כוס צ'אי בחלב קוקוס והצעת לה את החיים ביחד, את, שבתנוחת "כלב מביט לאחור" בשיעור יוגה סקרת אותו בחצי מבט והבנת שאותו את רוצה, אתם, ש"קסם אור ואהבה" זה השלט שיש לכם על הדלת, איך תחגגו השנה את איחוד הנשמות הקוסמי שלכם?

אז בהנחה שלא נסחפתם בטרנד הפוליאמוריה ואתם לא עסוקים בלחגוג את יום אהבתכם עם מושא האהבה האחר בחייכם, יש לכם הרבה מאוד אופציות לחגוג ולחדש את ברית העולמים המקודשת ביניכם: טיול לילה בירח מלא ואחריו טבילה לילית במעיין בלבוש אדם וחווה, פסטיבל רוחני שעוד לא הייתם בו, סדנת טנטרה שתכניס אתכם עוד יותר עמוק פנימה (ברוח, תרגיעו), והרצאה של נזיר בודהיבטי שמגיע לארץ לראשונה, והיד עוד נטויה. העיקר, תאספו את השיער (כי אי אפשר יותר עם השערות בכל מקום), תנו יד לאהבה, וצאו לשוח בעולם הקסום שמונח לרגליכם.
משפט מפתח: לכל סיר מג'דרה טבעונית יש מכסה, ולכל קוקו יש גומיה. בדיוק כמוכם - זיווג משמיים.

ונמסטה שיהיה לכם. צילום: 123RF
 

אז לסיכום,
יש עוד הרבה אפשרויות לחגיגות משותפות,  אך אנו מקווים שמצאתם כאן לפחות רעיון אחד שעשה לכם את זה, וכמובן - תרגישו חופשי לאלתר עליו כאוות נפשיכם.
ושיהיה יום נישואין שמח!


אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
כשיוצאים לחופשה עם ילדים חשוב לתכנן היטב את הבילויים בשעות הפנאי. חסכנו לכם עבודה ומצאנו עבורכם מקומות אירוח עם אטרקציות שוות במרחק נסיעה קצרה
להמשך קריאה
מתי בפעם האחרונה נתתם לעצמכם מתנה? כזו שגם מצטלמת טוב, אבל גם הולכת איתכם אחרי זה בלב לעוד הרבה זמן? שגרת החיים שוחקת את כולנו, ולפעמים כל מה שצריך זה רק רגע אחד של שקט, זמן שמוקדש כולו לעצמנו ולבני הזוג שלנו - אנחנו מצאנו לכם בדיוק את זה 
להמשך קריאה
כשבחוץ מתחיל להתחמם, והחשק לצאת ולגלות עולם עולה, זה הזמן לבדוק אילו פסטיבלים יכולים ללכת יד ביד עם החופשה שלכם. בכתבה הבאה נדגום חלק מהפסטיבלים שמתקיימים בין החודשים יוני לנובמבר. לאיזה הכי כדאי להגיע? את זה אתם תחליטו. 
להמשך קריאה
עצמאות בצימרים ובווילות: קבלו 10 מקומות אירוח המציעים את החוויה הכי ישראלית שיש – עמדות מנגל מפנקות במיוחד ליום העצמאות
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!