חפשו סוג חופשה, אזור או משהו ספציפי:בדיקת זמינות ומחירים במועדפים שלי
חיפוש
לחצו על ההעדפות שלכם:
חפשו יעד בארץ או משהו ספציפי
מה מחפשים?

חפשו מה שבא לכם...

עד
זוג
משפחה
קבוצה
יוצגו מקומות המתאימים לזוג
הוספת חדר נוסף
הוספת חדר נוסף
המשך
תמצאו לנו משהו
הצג זמינות ומחירים
אזור אישי
להתחברות לאתר
כניסה / הרשמה
0 חיפושים שעשיתי
0 חיפושים
לא נבחרו
עוד לא חיפשת כלום
המועדפים שלי
מקומות
לא נבחרו
מקומות בהם צפיתי
מקומות
לא נבחרו
ההזמנות שלי
הזמנות
לא נבחרו
לא בוצעו הזמנות
הכל
הזמנות עבר
הזמנות עתידיות
עדיין אין לך הזמנות. במידה וביצעת הזמנה בעבר עליך להתחבר להתחברות לחץ כאן
ההודעות שלי
הודעות
ההודעות שלי
אין הודעות חדשות
חוות הדעת שלי
חוות דעת
רוצים לכתוב חוות דעת? התחברו לאתר
הצעת מקום אירוח לשעת חירום
הטיפ של הטופ

הגליל העליון: ארץ המים וההרים - זמן זוגי בטבע

הגליל העליון: שפע של אפשרויות לטיולים ולפעילויות. עמקים והרים, מעיינות ונחלים, פינות נסתרות וקסומות, קרבה לכנרת ולרמת הגולן. אז איפה כדאי לטייל הפעם? ומה חדש באזור? 
בכתבה הבאה נסקור את האפשרויות לבילוי וטיול המתאימות לכם: זוג שמחפש חוויה אינטימית ומהנה, קרובה לטבע, כזו שמאפשרת התנסויות אתגריות במידת מה, עם מנוחה והיתרגעות בצידן.  


אוסנת שפרלינג
20/02/2019
אין ספק בכך שאחת האטרקציות המרכזיות שלכם בטיול לגליל העליון תהיה הצימר שבחרתם. אם ללילה אחד, לשניים או יותר, זו תהיה פינת השקט, השלווה והרומנטיקה שלכם. ממנה תצאו לחוויות היום, ואליה תשובו עייפים אך מרוצים, להינות משפע פינוקים ועינוגים. כמות האפשרויות ללינה באיזור הזה היא עצומה, אז כדי לסייע לכם בבחירת הצימר המתאים, הביטו על כמה מאתרי הנופש המומלצים שלנו בסוף הכתבה. 

ועכשיו, אחרי שהתמקמתם בצימר המושלם שלכם, שתיתם כוס קפה בפינת הישיבה שבגינה הפורחת: בא לכם לצאת החוצה ולנשום את הגליל.
אז הנה לפניכם כמה מהאתרים שבהחלט כדאי להוסיף אותם ל"טו-דו ליסט":

אגמון החולה
ייתכן שכבר הייתם כאן בעבר, אבל כשעונת הנדידה בפתח, וקולות העגורים נשמעים למרחוק, זה הזמן שלכם להגיע לכאן, ולראות את הפלא הזה במו עיניכם. מאתיים מינים של עופות חיים בסביבת האגמון, ובנוסף אליהם תוכלו לפגוש בנוטריה (סוג של מכרסם) ובג'מוס (תאו המים). בין החודשים נובמבר-מרץ עשרות אלפי עגורים ושקנאים מגיעים לאגם - מראה בלתי נשכח. ניתן להצטרף לסיורי לילה, ולסיורים בעגלת המסתור.
אם הגעתם בקיץ, העדיפו לבקר בשעות הבוקר המוקדמות או לחילופין לפני שקיעה. אז השמיים נצבעים בצבעים רומנטיים, והציפורים מסביב יגרמו לכם להרגיש כמו בסרט.
הכניסה ללא עלות. לפרטים הקליקו כאן.


זה לא ציור, זה האגמון. צילום shutterstock

שמורות ואתרי טבע
בגליל העליון יש הרבה שמורות טבע שהביקור בהן מומלץ. ההליכה בהן קלה ברובה, והיא מתבצעת לאורכם של נחלים צוננים שגם בימי הקייץ החמים ביותר נעים ומהנה ללכת בהן, לפגוש מיני בעלי חיים ולהינות מצליל המים הזורמים. 
הנה כמה מהשמורות הממולצות:
שמורת טבע נחל שניר - חצבאני
שמורת טבע נחל חרמון (בניאס)
שמורת טבע תל דן
גן לאומי מבצר נמרוד (קלעת נמרוד)
שמורת טבע נחל עמוד
 
סגווי על המים
 
כן, שמעתם נכון, ב"סגווי על המים" מציעים לכם חוויה ייחודית של רכיבה על סגווי, אבל הפעם לא ברחובות העיר, אלא לצידו של נחל החצבאני. הסגווי ידידותי לסביבה ומותאם לכל מעברי השטח. הסיור הוא לאורך הגדה ובו משולבים סיפורי דרך מעניינים, שתייה קרה וקפה עם עוגיות וגם זמן לטבילה במים. לפרטים צלצלו 053-2553360 או היכנסו לאתר של סגווי על המים .

טיילת מי עמי
זה המקום שבו הירדן "נולד" על ידי חיבורם של שלושת הנחלים- בניאס, חצבאני ודן, ויש בו טיילת מקסימה ופסטורלית שאורכה מעט יותר מקילומטר אחד שאנחנו ממש ממליצים לכם להכיר. הטיילת ממוקמת לצידו של נהר הירדן וומוטבעים לאורכה פסוקים מהתנ"ך בהם מופיעה המילה "ירדן".
בעונת הקייץ הביטו לגפנים שמתלפפות על הסככות שבטיילת, אם יהיה לכם מזל תמצאו עליהן ענבים בטעם שלא מהעולם הזה... מומלץ להביא איתכם שמיכה וכמה פינוקים בצידנית ולערוך פיקניק על הדשא שמתפרס לאורך הטיילת לצידו של הירדן. 
להגעה: סעו לקיבוץ שדה נחמיה והחנו ברחבת החניה אשר בכניסה לקיבוץ ( לפני השער). שם תראו שלט חום שיוביל אתכם במעבר מתחת לגשר אל "שביל עמי" - היא טיילת הירדן.

טיולי סוסים
יש מגוון של חוות סוסים המציעות חוויה זוגית של רכיבה בטבע. הנה כמה מהן:  
טיול זוגי רומנטי בחוות ורד הגליל
רכיבה בחוות אצטרובל - ביער ביריה  
לגלות מרחבים חדשים יחד

טיולים על 4 גלגלים - בנהיגה עצמית
טקטורוני דישון

טרקטורוני דישון מציעים מגוון מסלולים בנהיגה עצמית בנופים עוצרי נשימה. לפרטים היכנסו לאתר.
טרקטורוני היער והגולן
טרקטורוני היער והגולן מציעים לכם להגיע וליהנות מחוויה משגעת של חיבור לטבע. ניתן לצאת לטיולים בשעות שונות של היום, בלילה, בזריחה ובשקיעה, כל טיול מלא בקסם ובאווירה שונה ומרגשת. לפרטים: 053-6130714
מסע באיזי- שאר ישוב
מסע מוטורי מהנה ומאתגר בנהיגה עצמית על גבי ריינג'רים ומיני-ג'יפונים נוביל אתכם מעמק החולה לכיוון רמת הגולן. לפרטים: 053-9426558
פאן רייזר - להבות הבשן
מסלולי הטיול בפאן רייזר מתאפיינים בנהיגת שטח מאתגרת בדרכים מפותלות ותלולות ברמת הגולן וכוללים רחצה בבריכות, תצפיות מרהיבות והגעה לאזורים מיוחדים. לפרטים:  053-9426306

חוויות ביער ובמים
היער בעמוקה - "רגיעון" של הטבע
הנסיעה ביער ביריה, היער הגדול ביותר בגליל המשתרע על שטח של 20 אלף דונם, תזמן לכם נוף מרהיב טבול בתחושת מסתורין (במיוחד בעונת החורף). תוכלו לנסוע בבטחה במכוניתכם בדרך המתפתלת בתוך היער, לבחור לרדת ולהלך בשבילים המתפצלים ממנה לכמה מעיינות מיוחדים, אחד מהם הוא "עין גבר"- שסביבו נטועים עצי פיסטוק ותאנה. 

אם אתם כבר שם, אל תוותרו על חווית פינוק בבריכת יערה שממוקמת בליבו של היער. וקנחו בארוחה או אפילו מסיבה (אם יש לכם מזל) בבית בקצה הנוף. 

מסלולי קייקים וראפטינג להרפתקנים
לבחירתכם מגוון מסלולי קייקים בגליל העליון:
קייקי כפר בלום
קייקי מעין הגושרים
קייקי דג על הדן
רפטינג וקייקי נהר הירדן


להיכנס לציור - טיולים במושבות וערים גליליות  
צפת
כדי לסייר ולהכיר את צפת על סיפוריה השונים ומזוויות מעניינות חדשות, נמליץ לכם הפעם לחבור אל זאב פרל שמדריך סיורי איכות בגליל. פרל, מורה דרך, היסטוריון וחוקר צפת והגליל יחשוף בפניכם את הגליל על יופיו, קורותיו ואנשיו. לפרטים היכנסו לאתר של זאב פרל.
ראש פינה
מושבת הברון מלאה בקסם משל עצמה, ולכן ייחדנו לה כתבה נפרדת לקריאה היכנסו לכאן.
יסוד המעלה
יסוד המעלה הינה הישוב הראשון שנוסד בעמק החולה. כיף לשוטט בה ולהתרשם מבתי האבן הוותיקים לצד אלו החדשים. לפרטים נוספים היכנסו לכאן.
מטולה
המושבה הצפונית ביותר, שבה קסם מיוחד, מזג אויר נעים כל השנה (בחורף באמת קר!) ובה מספר אטרקציות חביבות כגון: שמורת נחל עיון ובה שני מפלים, מרכז קנדה, ופסטיבל השירה שלרוב מתקיים בחודשים מאי או יוני. מלבד אלו, טיילו ברחוב הראשונים וגלו בו פינות חמד וכמה חנויות של יוצרות מקומיות כגון "תלוי ערסלים".

סדנאות שף יוקרתיות עם שף פרטי
סדנאות שף וארוחות גורמה לאניני טעם עם השף איתן פרי. פרי הוא אחד השפים המובילים בעיצוב המטבח הגלילי העכשווי. הוא התחיל את דרכו במסעדת יועזר בר יין המיתולוגית אך מהר מאד מצא עצמו מנותב על ידי ליבו אל המרחבים וחומרי הגלם של הצפון. פרי היה שף של מסעדת גלילה בראש פינה ובעלים של מסעדת אומה בגומא.
כיום, איתן מעביר סדנאות שף יוקרתיות וארוחות גורמה לאניני הטעם המתבססות על שילוב יחודי של המטבח האיטלקי והערבי תוך שימת דגש על החיבור בין עונות השנה, האנשים והמקום. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר 050-2366-371

מסעדות באזור הצפון 
לשם קבלת רשימת מסעדות באזור הצפון היכנסו לכאן 

כעת, אם עוד לא מצאתם את הצימר המושלם עבורכם, תנו לנו לעזור לכם עם כמה הצעות:  


סוויטות בצל האלה שביישוב כחל בגליל העליון, מעוצבות בטעם מעולה אשר משרה אווירה מיוחדת במינה. הבקתות מוקפות חורש טבעי, מרווחות ומעניקות תחושה של חמימות עוטפת. הסוויטות פתוחות לנוף והמתחם מכיל בריכת טבילה טבעית ובריכות שחיה קייציות, ג'קוזי ספא חיצוני הצופים לנוף הפתוח. כדי לשהות כאן תצטרכו לשלם החל מ 1200 ש"ח - 1500 ש"ח ללילה, והדירוג של האורחים הוא 9.64.  
לשתי בקתות העץ של בקתיים - bigtime - לזוגות בלבד יש איכויות "שוויצריות" מבחינת המיקום, העיצוב והאופן בו המארחת המקצועית תטפל בכם. המתחם הזה עוצב בטעם מעודן ועם הקפדה על כל פרט כולל תאורה רגעית מתחת למיטה המופעלת עם מגע הרגל ברצפה שתלווה אתכם בלכתכם בלילה. בבקתה פינת קריאה ובה ספרייה מגוונת הכוללת גם ספריית סרטים ומוסיקה. חווית האירוח האיכותית הזו זוכה לדירוג גולשים של9.75, והיא יכולה להיות שלכם תמורת החל מ- 1500 ש"ח ש"ח ללילה. 
לסיכום,
יש מי שאוהבים שלא לתכנן את החופשה, ולתת לכל יום להביא איתו הפתעות ספונטניות משלו וכמו שאומרים: "לזרום".
ויש מי שאוהבים לארגן לעצמם לפחות שתיים או שלוש פעילויות שתוכננו מראש, והאמת היא שאם אתם מגיעים לצפון בעונת החגים אז כדאי לכם להזמין מראש כי זה נכון שיש הרבה היצע, אך בעונה זו יש גם הרבה ביקוש.

מלבד זאת, כל עונות השנה בצפון הן נפלאות ומומלצות לטיול. בקייץ תוכלו לטבול בנחל או במעיין, באביב להינות מפריחה, בסתיו לחזות בשינוי שחל בגווני הנוף ולהינות ממזג אויר אידאלי לטיולים רגליים, ובחורף להתחמם בצימר ליד הקמין, ולראות מבעד לחלון מזג אויר שיכול להזכיר אפילו נופש אירופאי. 
חופשה מהנה!
  
אוסנת שפרלינג
אוסנת שפרלינג
חיה ונושמת את הגליל כבר כמעט 20 שנה, מגדלת ילדה מקסימה וגינת ירק.  
שמחה להיות חלק מצוות כותבי התוכן של אתר הפסגה, ולהנות מהיצירתיות ומהחדווה שהכתיבה מאפשרת.
קריאה נעימה וחופשה נעימה!
 
עוד כתבות של
עוד כתבות של
מה קורה כשאתם כבר מחליטים לצאת לחופשה והכל פשוט נראה יקר, הרבה מעבר לתקציב שלכם? הנה כמה דברים שיעשו טוב לעו"ש שלכם ויחסכו לכם כמה שקלים, בדרך לחופשה המושלמת ובלי ייסורי מצפון.
להמשך קריאה
כשחושבים על תאילנד, מתחשק לשחרר אנחה. כזו שמזכירה לנו כמה זמן לא לקחנו חופש א מ י ת י. פה לא תצטרכו לנסוע בזריזות ממקום למקום, ולהספיק לבקר בשני מוזיאונים ביום. כאן תוכלו להירגע, עם ים צלול בגווני טורקיז ברקע, אוכל טעים (בטירוף) ומחירים נוחים מאוד. נכון, יש בה גם את אחת הערים התוססות בעולם, שווקים מוטרפים וקניונים תזזיתיים, ובעיקר - שילוב ייחודי מאין כמותו בין מסורת לקדמה. כתבה ראשונה בסדרה.
להמשך קריאה
זו הייתה הפעם השלישית שלי בבירה הבריטית, וגם הפעם היא שיחקה את התפקיד שלה הכי טוב שיש: ביקרנו במוזיאונים מופלאים ובגלריות לאמנות מודרנית צעירה, אכלנו אוכל טעים ורב תרבותי שהיה בכל פינה, סיירנו בשווקים ששווה לשבור קופת חיסכון בשבילם, ושוטטנו ברחובות מרתקים עם דמויות ססגוניות ובניינים מופלאים. אז מי אמר שאפור כאן כל השנה?
להמשך קריאה
אם בא לכם לצאת לנופש יוקרתי, אבל לא לטוס רחוק מדי, יוון היא הפתרון שלכם. קרובה, רגועה, רומנטית וגם תוססת ומציעה אינסוף אפשרויות לזוג שמחפש נופש אמיתי. הנה כמה ממלונות הבוטיק ה"שווים" ביותר שמצאנו, לנופש יוקרתי במרחק שעה וחצי טיסה מתל אביב.
להמשך קריאה
כל הזכויות שמורות ©
הרשימות שלי
הודעות
ההזמנות שלי
התחברות
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!