Search for a vacation type, an area or something specific:Price and availability check in ‘my favorites’
Search
Click on your preferences:
Search for a destination in Israel or something specific
What are you looking for?

Search for whatever you like...

Up to
Couple
Family
Group
Places suitable for couples will be displayed
Add another room
Add another room
Continue
Find something for us
Show availability and prices
Share
Like
The Suites
חוות דעת מבקר
Surfers reviews and ratings
חוקי המקום
מפה
What is included in the hosting?
אירוח ל2 מבוגרים למשך One night ב- The Suites
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין ועוגיות.
The Suites - היחידה פנויה ב- 27.04-28.04 (One night)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

The Suites

  • Checked successfully
  • 4 Vacant 27.04 - 28.04
4 B&B's Of this type
עד 2 Guests inB&B's
Size ofB&B's 40 M²
A bit about theB&B's
}
מפה
חוות דעת מבקר
We liked it
A complex that is especially suitable for joint and active recreation A cordial, active and professional host who also offers ATV tours Adequate value with relatively affordable prices The place is especially suitable for a number of couples traveling together
We noticed that
The balconies in the units do not offer privacy. The advantage is that they direct you to enjoy the common area There are palm trees in the vicinity and the buildings scattered around didn't really come out of a design journal - but between us, that's also the magic
"...סוויטות "הדקל" מציעות מתחם המותאם במדוייק למספר זוגות חברים המעוניינים לבלות בצוותא, או לחילופין לזוג שדווקא מחבב מינגלינג בבריכה ה"שווה" ונופש פעיל שמוציא אותך מהצימר. 4 בקתות מתוקות, ומארח אחד שממש בעניין של לראות חיוכים סביבו..."

[מתוך דבר מבקר האתר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח:
כן, למקום הזה יש אבא, ושמו הוא יאיר. מדובר באדם שמקדיש את עצמו לאירוח כבר במשנות השמונים (עת שיחקתי בגולות…). מדובר באדם חמוד ולבבי שבנוסף להרבה איכפתיות, הוא גם מציע טיולי רייזרים (באגים קטנים) בשטח. כן, יש דילים אטרקטיבים במיוחד לאורחי המתחם. ומי שיעדיף להישאר במתחם מוזמן לאחת הבריכות היותר "שוות"-  גדולה, בנויה באופן איכותי ומתוחזקת היטב במרכזו של שטח מטופח היטב בידיים האוהבות של המארח.
Location and ambience
המתחם: לצאת קצת מהסוויטה
בשנת 2010 הרס יאיר  את מתחם הנופש הישן ששכן כאן. במקומו הוא בנה את מתחם "הדקל", מתוך חשיבה על זוגות שמעוניינים לנוח, להינות וגם אולי לצאת קצת מהסוויטה. ולכן, ל-4 היחידות כאן אין מרפסות שמציעות פרטיות, אלא כאלה שדווקא מכוונות אותך לכיוון המתחם המשותף ובמרכזו- בריכת השחיה המחוממת (מקורה בחורף).

לא באים לכאן בשביל לראות נוף מהחצרות. באים לכאן על מנת לקחת טרקטורון "רייזר" ו"לחרוש" את האדמה הפוריה והירוקה שמסביב למושב הזה. מי שמעוניין להישאר במתחם המשותף ימצא גם ג'קוזי ספא גדול עם טלווזיה, מטבח משותף שמכיל תנור, כיריים, מקרר וכל מה שצריך בשביל להרים סעודה למופת וכמובן פינות ישיבה לרוב וערסלים פזורים.

שזור: טעם של פעם
כמה מילים על מושב שזור: למרגלות ההרים שוכן לו מושב של "פעם" עם הרבה מהקסם שאבד כבר מזמן לאותם מקומות "מתוקתקים". אתם הולכים לראות הרבה פרצופים מחייכים של חקלאים ומגדלי בע"ח מסביבכם והמבנים שפזורים סביב לא ממש יצאו מתוך ז'ורנל לעיצוב- מקסימום מתוך "הביטאון לחקלאי" 1978. ויש בזה משהו שמשרה נינוחות. כן, אתם הולכים להרגיש כאן נוח. גם ביחידות.

הבקתות: חלל נעים ואינטימי
בזכות תכנון נכון, שימוש בחומרים נעימים לעין ותקרה משופעת וגבוהה (המשמשת לגלריה בתוך היח')- יש תחושה של חלל גדול ונעים- למרות שהבקתות כאן ממש לא "ענקיות". שוב- עניין של אינטימיות מבורכת.

ארבעת הבקתות זהות לחלוטין,  עם מיטה זוגית (200X160), מטבחון עם מכונת קפה, מתקן מים, מקרר ומיקרו. ישנה פינת ישיבה עם שולחן קפה, טלווזיה (YES)  וג'קוזי זוגי גדול.

המארח- עניין של גישה לבבית
עוד משיחות הטלפון שקדמו לפגישת הסיקור קיבלתי את הרושם שאני הולך לפגוש בחור שמדבר בשפה שלי. ואכן, בפגישה נוכחתי שיאיר מבין היטב את התחום. כשסיפרתי לו שהגישה שלנו ב"פסגה" היא לציין את העובדות בשטח כולל- את החסרונות של המתחם- הוא הגיב בהבנה ובאהדה לרעיון. דוז פואה.

כאמור, חוץ מלטפל באהבה בגינון ובתחזוקה והנגישות הגבוהה שלו לכל בקשה,  יאיר מציע טיולי רייזרים (באגים קטנים) בשטח. שאלו אותו על המחירים המיוחדים  לאורחי המתחם.

לסיכום: מתחם שמתאים במיוחד לבילוי משותף ואקטיבי, עם מארח לבבי, פעיל ומקצועי שמודע גם למגבלות הסביבתיות ומציע תמורה הולמת ביותר במחירים נוחים יחסית.
What does the place include
Thanks to proper planning, the use of materials that are pleasing to the eye and a sloping and high ceiling (which is used for a gallery inside the building) - there is a feeling in the cabins of a large and pleasant space - even though the cabins here are really not "huge". Again - a matter of blessed intimacy.

The four cabins are completely identical, with a double bed (200x160), a kitchenette with a coffee machine, water dispenser, refrigerator and microwave. There is a sitting area with a coffee table, television (YES) and a large double jacuzzi.


You should know
  • מתאים במיוחד לזוגות חברים
  • בריכת שחיה משובחת
  • טיולי טרקטרונים "רייזרים"- במחירים מיוחדים לאורחי המתחם

We left with a feeling of
A complex that is especially suitable for joint and active recreation, with a cordial, active and professional host who is also aware of the environmental limitations and offers the most appropriate value at relatively affordable prices.
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
חודש מיום האירוח, ללא ביטול, שבועיים לפני 50% , שבועיים ומטה מחיר מלא .
עוד במתחם
תמונות המתחם
18 תמונות
The Suites
9 תמונות
4יחידות
Up to 2 Guests inB&B's

The Suites

The Suites

Share
  • Checked successfully
  • 4 Vacant 27.04 - 28.04
  • ₪800
  • To book
All rights reserved ©
My lists
Notices
My bookings
Connecting
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!