Search for a vacation type, an area or something specific:Price and availability check in ‘my favorites’
Search
Click on your preferences:
Search for a destination in Israel or something specific
What are you looking for?

Search for whatever you like...

Up to
Couple
Family
Group
Places suitable for couples will be displayed
Add another room
Add another room
Continue
Find something for us
Show availability and prices
Share
Like
The Penthouse Villa
Hanof Villa
Sapir Suite
Shoham | Bareket | Odem
Common Outdoor Area
חוות דעת מבקר
Surfers reviews and ratings
חוקי המקום
מפה
What is included in the hosting?
אירוח ל2 מבוגרים למשך One night ב- Hanof Villa
האירוח במקום כולל:
Hanof Villa - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (One night)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)
הצג פחות תמונות נוספות מHanof Villa

Hanof Villa

  • Checked successfully
  • 1 Vacant 28.03 - 29.03
1 B&B Of this type
עד 2 Guests inB&B
Size ofB&B M²
A bit about theB&B
}
מפה
חוות דעת מבקר
We liked it
The organization of the common area is efficient, beautiful and contains everything necessary for a large group Hosts for whom hosting is a full-time way of life The "Sapphire" suite is adapted for the disabled with wide openings and dedicated accessories
We noticed that
Do not expect a high level of privacy in the units, the part here is the shared entertainment
"...ישנם מתחמים שפשוט תפורים על אירוח בקנה מידה גדול. ומתוכם, ישנם כאלה שעושים את זה במקצועיות, עם המון חשיבה על מה שנחוץ לקבוצה גדולה המגיעה יחד: החל מארגון החללים, דרך ה"פסיליטיז" במתחם ועד לחניון הפרטי.

כזה הוא מתחם הנופש "אצל ירדנה", המסוגל לארח עד 30 איש בסוויטות ובוילות אירוח מעוצבות היטב, הפזורות סביב מתחם ציבורי מטופח הכולל בריכה מקורה גדולה מאוד, ג'קוזי-ספא וסאונה ענקיים, חדר אוכל מרווח מאוד עם מטבח צמוד לארוחות משותפות ומעל הכל- מארחים זמינים ומלאי תשומת לב שבשבילם האירוח הוא לא "על הדרך" אלא דרך חיים..."


[מתוך דבר המבקר, אלון שוורצמן]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח
הכביש העוקף של כפר חושן (ספסופה) מוביל אותך לחניה פרטית. החל מרגע הכניסה למתחם (המופרד היטב ממתחמים שכנים) אתה עומד נפעם מול שלל האפשרויות העומדות מולך. עושה רושם שכאן, אצל ירדנה היתרון היחסי הוא היכולת לארח קבוצות גדולות ולהפיק אירועים ברמה גבוהה. יש כאן הקפדה רבה על איכות האבזור, על עיצוב הפנים ועל רמת התחזוקה. מאידך, אל תצפו לרמת פרטיות גבוהה ביחידות.

Location and ambience
איפה להתחיל את הסיור? את העין מושכת מיד הבריכה המקורה הענקית (ניתנת לפתיחה בקיץ) שבלי ספק מהווה את מרכז הבילוי כאן. לא הרחק ממנה ישנו חדר עם שולחן בליארד מדוגם ולוח תוצאות. בהמשך, יש גם מטבח צמוד לח' אוכל עם שולחן המתאים לסעודות רבות משתתפים, חדר פינג פונג, חדר ספא שמכיל ג'קוזי חיצוני מדהים בגודלו וח' סאונה בו ניתן ממש לגור. למי שהתעייף מחכות המון פינות ישיבה. קיים גם מתקן בר-בי-קיו בחצר (לא בשבת).

2 וילות וארבע סוויטות אירוח
ישנן 2 וילות וארבע סוויטות במתחם: הוילות מעוצבת היטב עם קו נקי ומודרני. הן מרווחת ומאוד פרקטיות.

וילת "הנוף" בנויה מעל סוויטת ספיר, ומכילה בחלל גדול את הסלון והמטבח (לא ניתן לבשל) וכן בנוסף יש 2 חדרי שינה שלכל אחד מהם יש חדר רחצה נפרד וג'קוזי זוגי גדול.

וילת "הפנטהאוז" ממוקמת מעל בית המארחים (אין בעיה של פרטיות) ומציעה מרחב מחיה גדול (180 מ"ר) ושני מפלסים. המפלס התחתון מכיל פינת אוכל, סלון גדול ומטבח מאובזר (ניתן לבשל). באותו חלל ישנו חדר שינה הכולל ח' רחצה וג'קוזי זוגי גדול. המפלס העליון מכיל ח' שינה נוסף הכולל ח' רחצה וג'קוזי זוגי גדול.

סוויטת ספיר מעוצבת באופן מודרני ומותאמת לנכים עם פתחים רחבים ואבזור יעודי. יש בה חלל אחד ובו הסלון והמטבח. ראוי לציין כי זווית הצפיה בטלויזיה לא הכי נוחה. וחדר השינה מכיל אמבטיה מעוצבת וחדר רחצה עם מקלחון.

סוויטות שוהם, אודם וברקת זהות בעיצובן היותר כפרי. בחלל אחד תמצאו מיטה זוגית, מטבחון קטן, ג'קוזי זוגי עגול, שולחן אוכל לזוג, טלוויזיה גדולה וספת ישיבה. הטלוויזיה ללא זרוע מתכוונת ולא כ"כ נוח לצפות בה מהמיטה.

המארחים- אירוח מקצועי וחם במשרה מלאה
ירדנה ואלי הם לא מארחים סטנדרטים. בשבילם האירוח הוא לא "על הדרך" אלא דרך חיים. אלי מתחזק בלי סוף את המתחם ובאמת, לתחזק מתחם כזה גדול בצורה טובה זה לא עניין מובן מאליו. ירדנה מקבלת את האורחים וממלאת אחר כל צרכיהם. כאחת שחיה ונושמת אירוח, לא מפתיע למצוא אותה עוברת אחרי המנקות ומבריקה פינה נסתרת. אין שאלה או צורך שהיא לא תדע לענות עליו ואם מחברים את זה ל"הגדלת ראש" וזמינות אמיתית מקבלים גישה של לקיחת אחריות ומקצועיות באירוח.

לסיכום:
יש כאן שילוב מנצח למי שמחפש מתחם גדול, שיודע להכיל הרבה אנשים בנוחות, לבין איכות בעיצוב, באבזור ובתחזוקה. אבל מעל הכל, את הקרדיט יש לתת לעוסקים במלאכה, זוג המארחים שבאמת יודעים את העבודה.
What does the place include
The villas are well designed with a clean and modern line. They are spacious and very practical. The "Hanof" villa is built above the Sapir suite, and contains in a large space the living room and the kitchen (it is not possible to cook) and in addition there are 2 bedrooms, each of which has a separate bathroom and a large double jacuzzi.

The "Penthouse" villa is located above the guest house (no problem of privacy) and offers a large living space (180 square meters) and two levels. The lower level contains a dining area, a large living room and an equipped kitchen (you can cook). In the same space there is a bedroom with a bathroom and a large double jacuzzi. The upper level contains another bedroom with a bathroom and a large double jacuzzi.

The "Sapphire" suite is modernly designed and adapted for the disabled with wide openings and dedicated accessories. It has one space with the living room and the kitchen. It is worth noting that the viewing angle on the TV is not the most comfortable. And the bedroom contains a designed bathtub and a bathroom with a shower.

The "Shoham", "Odem" and "Barkat" suites are identical in their more rustic design. In one space you will find a double bed, a small kitchenette, a round double jacuzzi, a dining table for two, a large TV and a sofa. The TV without an arm is purposeful and not so comfortable to watch from the bed.


You should know
  • מתחם גדול מאוד עם שפע פסיליטיז
  • חניה פרטית
  • מארחים מאוד מקצועיים
We left with a feeling of
There is a winning combination here for those looking for a large complex, which knows how to accommodate many people comfortably, and quality in design, fittings and maintenance. But above all, the credit must be given to the craftsmen, the couple of hosts who really know the job.
ביקורות הגולשים
חוקי המקום
ע"פ החוק, ניתן לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, בתנאי שהעסקה נעשתה לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה נעשתה "ברגע האחרון", כלומר פחות מ-7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס אישור ההזמנה אשר ישלח ע"י בעל הצימר. אם ביטל הצרכן את העסקה בתוך המועד של 14 יום ועמד בתנאי הביטול, ישלם  דמי ביטול של  5% מערך העסקה, או  100 ₪, הנמוך מביניהם.
עוד במתחם
תמונות המתחם
39 תמונות
The Penthouse Villa
23 תמונות
One unit
Up to 10 Guests inB&B
Hanof Villa
15 תמונות
One unit
Up to 2 Guests inB&B
Sapir Suite
9 תמונות
One unit
Up to 2 Guests inB&B
Shoham | Bareket | Odem
8 תמונות
3יחידות
Up to 2 Guests inB&B's
Common Outdoor Area
30 תמונות
One unit
Up to 2 Guests inB&B

Hanof Villa

Hanof Villa

Share
  • Checked successfully
  • 1 Vacant 28.03 - 29.03
  • ₪1000
  • To book
All rights reserved ©
My lists
Notices
My bookings
Connecting
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!