Search for a vacation type, an area or something specific:Price and availability check in ‘my favorites’
Search
Click on your preferences:
Search for a destination in Israel or something specific
What are you looking for?

Search for whatever you like...

Up to
Couple
Family
Group
Places suitable for couples will be displayed
Add another room
Add another room
Continue
Find something for us
Show availability and prices
Share
Like
Zeus & Caesar
Ducas & Abirim
חוות דעת מבקר
Surfers reviews and ratings
חוקי המקום
מפה
What is included in the hosting?
אירוח ל2 מבוגרים למשך One night ב- Zeus & Caesar
האירוח במקום כולל:
בקבוק יין בסופי שבוע 
Zeus & Caesar - היחידה פנויה ב- 28.03-29.03 (One night)
ומותאמת לכמות האורחים (2 מבוגרים)

Zeus & Caesar

  • 2 Vacant 28.03 - 29.03
2 B&B's Of this type
עד 2 Guests inB&B's
Size ofB&B's 47 M²
A bit about theB&B's
}
מפה
חוות דעת מבקר
The visitor:
ליזה אמויאל
We liked it
An extraordinary investment in design A very elaborate outdoor complex and pool, with a great view
We noticed that
…"הגעתי לכאן כמו כולם, סקרנית לגלות את המערות המיוחדות שמבטיחות סגנון אירוח שונה ומקורי. צפיתי למצוא כאן מקום מסתור רומנטי ומאתגר, לחוויה לא שגרתית ומיוחדת - ואכן כך היה: המערות באמת מפתיעות. אבל היתה גם הפתעה נוספת, שלא ציפיתי לה, שאחזה בי מהרגע הראשון שעברתי את שער המתחם:  הנוף המטורף, הפתוח, האמיתי, והשקט שנלווה לו".
[מתוך דבר המבקרת, ליזה אמויאל]

יתרונות וחסרונות- סקירה מהשטח:
השילוב בין המסתור האינטימי שבמערות לפתיחות הטוטאלית שבחוץ יוצר כאן משהו אחר, בראשיתי. מעין עוצמה מהפנטת, ששיתקה והשתיקה אותי. כבר לא הקשבתי להסברי המארח (ובאמת שהוא היה חמוד, ניסיתי) כי  התמונה שנפתחה לפניי משכה את כל תשומת לבי - במיוחד כשמשלימה אותה גם בריכה גדולה ויפיפייה - ואז הרגשתי כמה הטבע גדול עלינו, וכמה ארץ ישראל פשוטה ויפה. ונזכרתי בעצם גם למה עליתי לארץ.


Location and ambience
המקום- מושבה של מעלה
המושבה יבנאל, מהוותיקות בארץ, נמצאת בעמדה גאוגרפית אסטרטגית - לא רק בשל קרבתה לכנרת, לכפר הצ'רקסי כפר כמא המעניין ולאתרי טיול היפים ביותר בצפון, אלא גם כי היא מתנשאת גבוה מעל כל שכנותיה. ומערות נוף הצוק עוד זכו במקום המרומם ביותר ביישוב, ממש על גבול שמורת שרונה, באזור שקט שכולו וילות, תלים ירוקים (שכונת סמדר), ונוף. שקט - הגענו.   

המתחם- נוף מרשים במיוחד
עוד לפני שתספיקו לרדת במדרגות המובילות מהכביש לגינה הרחבה של המתחם, הנוף המרשים כבר יעצור את נשמתכם. תחושה זו תלווה אתכם לאורך כל החופש שלכם, יחד עם קולות רשרוש המים, ברק השמים וכל מה שתחתיו וסביבכם: הרי גולן, החרמון המושלג בעונה, הר תבור, שמורת שרונה, ומצפה האגם הנעלם.

המקום הוקם ביוני 2016 עם הקפדה על כל כללי הבטיחות והתקנונים תיירותיים.  המתחם החיצוני מתפרס מול מבנה המערות וסביבו על כמעט דונם. בית המארחים בנוי מעל ארבעת המערות, אבל האופן בו הוא בנוי מאפשר פרטיות טובה יחסית במתחם. למערות אין ממש חצרות פרטיות והרעיון הוא שאם אתם יוצאים מהאינטימיות החוצה- שתחוו את הנוף מכל פינה.

על דשא סינתטי פזור ריהוט גן לבן בפינות ישיבה רבות - אחת מהן, ליד הג'קוזי ספא, בסגנון אתני, בולטת עם הריפוד הצבעוני שלה, באריגת יד בדואית. יש גם פטיו חמוד עם סלון, אבל מרכז העניינים כאן הוא בהחלט הבריכה הענקית אל מול הנוף, ובתוכה שתולים רמקולים המשדרים מוזיקת  Chill out (לאוזני הצוללים בלבד!), וסביבה מיטות שיזוף.  בנוסף לאטרקציות אלו, בקדמת החצר, שוכן חדר טיפולים אלגנטי שכולו מוקדש לפולחן הגוף והנפש.

ועכשיו תדמיינו את כל זה בלילה, כאשר במשחק מתוחכם, התאורה הצבעונית המפוזרת במתחם מפלרטטת לה עם הכוכבים.

היחידות- מערות של אינטימיות
המאפיינים העיקריים של המערות הם ציפוי הקירות המחוספס, תקרות נמוכות עם גלים, כוכים בקירות ובהם נרות, מנורות או פריטי נוי, ואם כבר חזרנו לתקופת האבן אז גם המיטות, השידות, השולחנות והספות כאן בנויים מאבן. עם זאת, יש כאן את כל מה שהמודרניזם מציע לנו היום: מסך טלוויזיה עם זרוע מתכוונן, מטבחון מאובזר, חדר רחצה, מזגן וג'קוזי.

"זאוס" ו"קיסר", הן 2 המערות בחזית המבנה: היתרון של 2 יחידות אלו הוא הנוף הנשקף מהמיטה, והאור הטבעי. בנוסף, יש גם שולחן בר כפינת אוכל ובכניסה, מפל מים חמוד עם פינת ישיבה פרטית מפריד בין 2 המערות.
"אבירים" ו"דוכס"- הן המערות לצידי המבנה. הן יותר אינטימיות ומשרות אווירה מסתורית משהו אך לא פחות נוחות. ל"דוכס" 2 חללים נפרדים, עם חדר שינה סגור.

המארחים- עניין של קונספט והשקעה
לאחר שנפצע במלחמת הלבנון השנייה וסיים את תפקידו בשירות הביטחון, עומרי השקיע את כל כישרונותיו בתחום האירוח. הוא חבר וועד התיירות המקומי הצעיר ביותר והוא זה שתכנן, בנה ועיצב את המתחם במקוריות רבה.

עומרי בחר בקונספט המערות כי הוא רצה להפתיע ולקחת את הנופשים לחוויה אחרת. לא עוד צימר כפרי בצפון, לא עוד "בית" רק רחוק יותר, אלא ממש עולם שונה המעורר תחושות ומחשבות חדשות. אם כבר נופש בארץ, אז שיהיה גם מפנק ונוח. על הצלחתו יעידו  מפורסמים רבים שכבר הספיקו להתארח כאןולהמליץ הלאה.

לסיכום- אם אתם רוצים לשבור את השגרה ולא את השתיקה, אם אתם רוצים לצלול למים עמוקים ולנופים מרהיבים, הגעתם כנראה למקום הנכון, כאן במערות נוף הצוק.
What does the place include
The main characteristics of the caves are the rough coating of the walls, low ceilings with waves, niches in the walls containing candles, lamps or decorative items, and if we have already returned to the stone age, then the beds, chests, tables and sofas here are also built of stone. However, there is everything that the introduction offers us today: TV screen, equipped kitchenette, bathroom, air conditioner and jacuzzi.

"Zeus" and "Caesar" , are the 2 caves at the front of the building: the advantage of these 2 units is the view from the bed, and the natural light. In addition, there is also a bar table as a dining area and at the entrance, a cute waterfall with a private sitting area separates the 2 caves.
"Knights" and "Dukes" - are the caves on the sides of the building. They are more intimate and create a somewhat mysterious atmosphere, but no less comfortable. The "Duke" has 2 separate spaces, with a closed bedroom.


You should know
  • עיצוב יוצא דופן
  • מתחם חוץ ובריכה מושקע ביותר, עם נוף מטורף
We left with a feeling of
The combination between the intimate concealment in the caves and the total openness outside creates something different here, primordial. A kind of mesmerizing power, which paralyzed and silenced me. I could hardly listen to the host's explanations (and he was really cute, I tried) because the picture that opened before me attracted all my attention - especially when it is also complemented by a large and beautiful pool - and then I felt how much nature is bigger than us, and how simple and beautiful the Land of Israel is. I actually also remembered why I immigrated to Israel.
ביקורות הגולשים
דורית טרנו
02/09/20
6.23
For full display
Stayed in unit: Zeus & Caesar
Very disappointing
On the side of the B&B they are building a villa, it was not possible to rest, the owner of the B&B did not update at all the pictures are very misleading the B&B is neglected and the glass around the pool is filthy with scale and you can't see if there is anyone in the pool, we will not be back that's for sure
Continue reading
חוקי המקום
אין לעשות מנגל בשבת
אין לערוך מסיבות ואו קריוקי
עוד במתחם
תמונות המתחם
10 תמונות
Zeus & Caesar
8 תמונות
2יחידות
Up to 2 Guests inB&B's
Ducas & Abirim
6 תמונות
2יחידות
Up to 2 Guests inB&B's

Zeus & Caesar

Zeus & Caesar

Share
  • 2 Vacant 28.03 - 29.03
  • ₪1000
  • To book
All rights reserved ©
My lists
Notices
My bookings
Connecting
WhatsApp
היי, כאן רום :)
אם אתם צריכים אותי כדי לעזור לכם לסגור חופשה, אני כאן!